Hela. De herhaling van Met het mes op tafel moet wel doorgaan he.quote:
En die van Jutta of Joy of Irene Schouten?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:00 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind de lies van Ronald niet zo boeiend.
Dat viel wel mee volgens mij, die downstart van Mulder duurt gewoon veel langer, daardoor moet N'tab dan heel lang stilstaan. Eigenlijk moet ie iets later inzakken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:58 schreef -XOR- het volgende:
Die starter vindt zichzelf net iets te belangrijk.
van de zorg?quote:
Vooral wat tussen haar liezen zit.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:02 schreef Nober het volgende:
[..]
En die van Jutta of Joy of Irene Schouten?
Koen Verweij?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:04 schreef superniger het volgende:
[..]
Vooral wat tussen haar liezen zit.
Hm.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:02 schreef Nober het volgende:
[..]
En die van Jutta of Joy of Irene Schouten?
Ik vind de dynamiek tussen Sven en Bert ook altijd leuk.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:11 schreef hhh38 het volgende:
Ronald is het verkeerde slachtoffer, maar ik heb nu al erg zin in de interviews van teleurgestelde schaatsers met Bert op het OKT
Esmee Visser aan de prozac praten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:11 schreef hhh38 het volgende:
Ronald is het verkeerde slachtoffer, maar ik heb nu al erg zin in de interviews van teleurgestelde schaatsers met Bert op het OKT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |