Maten vallen ietwat klein, normaal draag ik een L en nu heb ik een XL. L had ook wel gepast, maar nu heb ik een lekkere lengte mouwen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:39 schreef dud0r het volgende:
ge
[..]
en idee.
hij mag wel eens de sportschool bezoeken met z'n spaghetti armen
@:ijsdraakje hoe vallen die maten?
Jawel! Gewoon doen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
*niet doen bal, niet doen*
[ afbeelding ]
https://www.succubus.nl/c(...)riant=22871662166064
Probeer maar eens zo’n fotograaf te vinden.quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kon natuurlijk geen fotograaf met effecten vinden
[ afbeelding ]
stiekem welquote:
oke thanks. dan ga ik voor een L ipv een Mquote:Op maandag 25 oktober 2021 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maten vallen ietwat klein, normaal draag ik een L en nu heb ik een XL. L had ook wel gepast, maar nu heb ik een lekkere lengte mouwen.
quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
stiekem wel
[..]
oke thanks. dan ga ik voor een L ipv een M
De maattabellen zijn overigens best goed bij die webshop, dus bij twijfel kan je daar ook kijken.quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
stiekem wel
[..]
oke thanks. dan ga ik voor een L ipv een M
ja maar ik weet niet of m'n andere truien die M zijn een 38/40 zijnquote:Op maandag 25 oktober 2021 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De maattabellen zijn overigens best goed bij die webshop, dus bij twijfel kan je daar ook kijken.
Eau ja.quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja maar ik weet niet of m'n andere truien die M zijn een 38/40 zijn
Dan zou ik in m'n overhemden moet gaan kijken denk ik.quote:
ctrl zquote:Op maandag 25 oktober 2021 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
Wat is word toch een hoeren programma
Je plakt iets en gelijk heel je layout verneukt en je krijgt het ook niet terug naar normaal
gewoon instellen dattie opmaak niet meeneemt met plakkenquote:Op maandag 25 oktober 2021 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
Je plakt iets en gelijk heel je layout verneukt en je krijgt het ook niet terug naar normaal
ja dat maakt niet uit dus..quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:52 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon instellen dattie opmaak niet meeneemt met plakken
dan maar opnieuw beginnenquote:
quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:53 schreef Ama het volgende:
De enige persoon die ik echt niet moet in mijn leven komt hier vrijwilligerswerk doen en aangezien ze een dief is stop ik hier dan.
En dan ben je werkloos?quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:53 schreef Ama het volgende:
De enige persoon die ik echt niet moet in mijn leven komt hier vrijwilligerswerk doen en aangezien ze een dief is stop ik hier dan.
En geen mogelijkheid dat je er omheen kan werken?quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:55 schreef Ama het volgende:
Yes zonde maar ik wil wel met een fijn gevoel werken en dat lukt me niet met haar.
Je buurmeisje?quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:53 schreef Ama het volgende:
Zou het wel even bespreken op je werk voor je dingen definitief besluit.quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:53 schreef Ama het volgende:
Precies, denk dat je baas er ook niet blij van wordt.quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou het wel even bespreken op je werk voor je dingen definitief besluit.
ditquote:Op maandag 25 oktober 2021 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou het wel even bespreken op je werk voor je dingen definitief besluit.
tijd voor nieuwe oliequote:Op maandag 25 oktober 2021 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik ruik niet meer naar eucalyptus. Wat een teleurstelling.
Al gedaan samen met nog een vriendin van me die ook ervaring heeft met haar.quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies, denk dat je baas er ook niet blij van wordt.
wat zei je baas?quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Al gedaan samen met nog een vriendin van me die ook ervaring heeft met haar.
Weet niet meer precies want ik ben pissig. Hij gaat overleggen met de begeleiders, heb ook gevraagd of mijn traject anders eerder kan worden beëindigd. Aangezien ik net handtekening heb gezet.quote:
ff afwachten danquote:Op maandag 25 oktober 2021 10:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet meer precies want ik ben pissig. Hij gaat overleggen met de begeleiders, heb ook gevraagd of mijn traject anders eerder kan worden beëindigd. Aangezien ik net handtekening heb gezet.
Rustig even afwachten en niet overhaast dingen beslissen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet meer precies want ik ben pissig. Hij gaat overleggen met de begeleiders, heb ook gevraagd of mijn traject anders eerder kan worden beëindigd. Aangezien ik net handtekening heb gezet.
gelukkig is het bijna weekendquote:
Uit woede oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt, is zelden verstandig.quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:00 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uit woede oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt, is zelden verstandig.
Op het werk en ook gewoon privé. Altijd even tot tien of twintig of honderd tellen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]En ook even de woede laten wegzakken. Iedereen heeft wel eens zulke situaties op z'n werk gehad denk ik (hoe vaak ik niet uit frustratie ter plekke ontslag heb willen nemen...
). Maar heb uiteindelijk gewoon die frustratie gebruikt om energie uit te halen voor sollicitaties.
Preciesquote:Op maandag 25 oktober 2021 10:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]En ook even de woede laten wegzakken. Iedereen heeft wel eens zulke situaties op z'n werk gehad denk ik (hoe vaak ik niet uit frustratie ter plekke ontslag heb willen nemen...
). Maar heb uiteindelijk gewoon die frustratie gebruikt om energie uit te halen voor sollicitaties.
Zouden ze vandaag erop terugkomen? Of hebben ze niks gezegd?quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoop dat ik vandaag wat hoor over mijn solliciatie
Dat hebben ze niet zo letterlijk gezegd, maar ik hoop er wel opquote:Op maandag 25 oktober 2021 10:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zouden ze vandaag erop terugkomen? Of hebben ze niks gezegd?
Ben nog niet weg hoor.quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uit woede oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt, is zelden verstandig.
quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet ook nog even een sollicitant bericht sturen begin van de week.
quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind het altijd zo irritant als ze een hele poos eroverheen laten gaan. Dan ben ik er eigenlijk al klaar mee, want ik zorg zelf juist altijd dat ik m'n interne klanten snel van antwoorden etc. voorzie. En een bedrijf dat zo traag is pas ik niet in.quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet zo letterlijk gezegd, maar ik hoop er wel opHet is echt wel tijd voor iets nieuws.
ditquote:Op maandag 25 oktober 2021 11:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo irritant als ze een hele poos eroverheen laten gaan. Dan ben ik er eigenlijk al klaar mee, want ik zorg zelf juist altijd dat ik m'n interne klanten snel van antwoorden etc. voorzie. En een bedrijf dat zo traag is pas ik niet in.
Meer loon en minder werken dus?quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou bij de overheid gaan werken.Volgens mij een andere tak van sport dan CE’s werk
Zou mooi zijn.quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Als ik goed onderhandel kan ik er aardig op vooruit gaan.quote:
Volgens US ben je dan lui.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik goed onderhandel kan ik er aardig op vooruit gaan.En de werkweek is 36 uur dus je spaart atv-dagen
Klinkt positief.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik goed onderhandel kan ik er aardig op vooruit gaan.En de werkweek is 36 uur dus je spaart atv-dagen
36u? Geen wonder dat alles zo traag gaat bij de overheid. Maar wel lekker als je er zelf werktquote:Op maandag 25 oktober 2021 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft mij ook geen windeieren gelegd inderdaadquote:Op maandag 25 oktober 2021 11:08 schreef FranticDJ het volgende:
Het roer om gooien is wel het beste wat ik de afgelopen 10 jaar gedaan heb eerlijk gezegd
Kan het iedereen aanbevelen![]()
volg je dromen
je hebt nu struisvogeleieren?quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft mij ook geen windeieren gelegd inderdaad
Een ei omhuld door alleen het zakje of een zeer slappe/dunne schaal.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Wat zijn windeieren eigenlijk?
Oh niet een eierschaal gevuld met alleen maar lucht?quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Een ei omhuld door alleen het zakje of een zeer slappe/dunne schaal.
neinquote:Op maandag 25 oktober 2021 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh niet een eierschaal gevuld met alleen maar lucht?
Je hebt wel weer een "hanenei" aldus wikipedia.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh niet een eierschaal gevuld met alleen maar lucht?
ook hanensoepquote:Op maandag 25 oktober 2021 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je hebt wel weer een "hanenei" aldus wikipedia.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:21 schreef FranticDJ het volgende:
Kreeg het laatst en zei: Ah! some fresh cock soup!
het was romige kippensoep met ballen, the look on their faces
Ja, nee, dit niet.quote:
Wat een timing.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:29 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
ja ook. maarjaquote:
copainquote:Op maandag 25 oktober 2021 11:29 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Als ik eens in de twee weken een vrijdag vrij heb, heb ik 26 lange weekenden in een jaar. Dan ben ik maar luiquote:Op maandag 25 oktober 2021 11:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Volgens US ben je dan lui.
Maar ik begrijp je hoor, stilstand is achteruitgang
Een vroegere vriend van mij werkte in België bij de overheid. Die kreeg serieus de opmerking dat hij te snel werkte en of hij dat niet wilde doen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
36u? Geen wonder dat alles zo traag gaat bij de overheid. Maar wel lekker als je er zelf werkt
Ik was niet geheel serieus.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ook. maarja![]()
Humor in alles zien Ijshumor zien in de kleinste dingen maakt het leven zoveel draaglijker
Ik maak nu gemiddeld 60-70 urige weken.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik eens in de twee weken een vrijdag vrij heb, heb ik 26 lange weekenden in een jaar. Dan ben ik maar lui
Dus je werkritme verandert niet bizar veel, alleen nu niet van huis?quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik maak nu gemiddeld 60-70 urige weken.
Over een aantal maanden ga ik x dagen op x dagen af werken, waarbij ik dan effectief 4-5 maanden per jaar werk. Maar dan werk ik ook gelijk gemiddeld 100-urige weken wanneer ik werk.
Het ritme verandert wel significant, maar idd niet van huis.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus je werkritme verandert niet bizar veel, alleen nu niet van huis?
Wat een hel.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik maak nu gemiddeld 60-70 urige weken.
Over een aantal maanden ga ik x dagen op x dagen af werken, waarbij ik dan effectief 4-5 maanden per jaar werk. Maar dan werk ik ook gelijk gemiddeld 100-urige weken wanneer ik werk.
quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een vroegere vriend van mij werkte in België bij de overheid. Die kreeg serieus de opmerking dat hij te snel werkte en of hij dat niet wilde doen.
Kun je echt problemen mee krijgen, moet straks iedereen doorwerken. Ik heb ooit een project gedaan bij een gemeente, daar zaten gewoon 3 mensen op een afdeling 's morgens elkaar de krant door te geven en uit de pluizen voordat ze een keer begonnen met werken.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een vroegere vriend van mij werkte in België bij de overheid. Die kreeg serieus de opmerking dat hij te snel werkte en of hij dat niet wilde doen.
zo groot is die niet..quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:55 schreef Recce het volgende:
Er is een groot ding bij Ballie!
[ afbeelding ]
Volgens mij moest ze daar om 7 uur voor opstaan.
Wat een mazzel hebben die marathonmensjes gisteren met het weer gehad zegquote:Op maandag 25 oktober 2021 11:55 schreef Recce het volgende:
Er is een groot ding bij Ballie!
[ afbeelding ]
Volgens mij moest ze daar om 7 uur voor opstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |