Je buurmeisje?quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:53 schreef Ama het volgende:
De enige persoon die ik echt niet moet in mijn leven komt hier vrijwilligerswerk doen en aangezien ze een dief is stop ik hier dan.
Zou het wel even bespreken op je werk voor je dingen definitief besluit.quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:53 schreef Ama het volgende:
De enige persoon die ik echt niet moet in mijn leven komt hier vrijwilligerswerk doen en aangezien ze een dief is stop ik hier dan.
Precies, denk dat je baas er ook niet blij van wordt.quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou het wel even bespreken op je werk voor je dingen definitief besluit.
ditquote:Op maandag 25 oktober 2021 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou het wel even bespreken op je werk voor je dingen definitief besluit.
tijd voor nieuwe oliequote:Op maandag 25 oktober 2021 09:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik ruik niet meer naar eucalyptus. Wat een teleurstelling.
Al gedaan samen met nog een vriendin van me die ook ervaring heeft met haar.quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies, denk dat je baas er ook niet blij van wordt.
wat zei je baas?quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Al gedaan samen met nog een vriendin van me die ook ervaring heeft met haar.
Weet niet meer precies want ik ben pissig. Hij gaat overleggen met de begeleiders, heb ook gevraagd of mijn traject anders eerder kan worden beëindigd. Aangezien ik net handtekening heb gezet.quote:
ff afwachten danquote:Op maandag 25 oktober 2021 10:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet meer precies want ik ben pissig. Hij gaat overleggen met de begeleiders, heb ook gevraagd of mijn traject anders eerder kan worden beëindigd. Aangezien ik net handtekening heb gezet.
Rustig even afwachten en niet overhaast dingen beslissen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet meer precies want ik ben pissig. Hij gaat overleggen met de begeleiders, heb ook gevraagd of mijn traject anders eerder kan worden beëindigd. Aangezien ik net handtekening heb gezet.
gelukkig is het bijna weekendquote:
Uit woede oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt, is zelden verstandig.quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:00 schreef Ama het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uit woede oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt, is zelden verstandig.
Op het werk en ook gewoon privé. Altijd even tot tien of twintig of honderd tellen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]En ook even de woede laten wegzakken. Iedereen heeft wel eens zulke situaties op z'n werk gehad denk ik (hoe vaak ik niet uit frustratie ter plekke ontslag heb willen nemen...
). Maar heb uiteindelijk gewoon die frustratie gebruikt om energie uit te halen voor sollicitaties.
Preciesquote:Op maandag 25 oktober 2021 10:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]En ook even de woede laten wegzakken. Iedereen heeft wel eens zulke situaties op z'n werk gehad denk ik (hoe vaak ik niet uit frustratie ter plekke ontslag heb willen nemen...
). Maar heb uiteindelijk gewoon die frustratie gebruikt om energie uit te halen voor sollicitaties.
Zouden ze vandaag erop terugkomen? Of hebben ze niks gezegd?quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hoop dat ik vandaag wat hoor over mijn solliciatie
Dat hebben ze niet zo letterlijk gezegd, maar ik hoop er wel opquote:Op maandag 25 oktober 2021 10:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zouden ze vandaag erop terugkomen? Of hebben ze niks gezegd?
Ben nog niet weg hoor.quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uit woede oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt, is zelden verstandig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |