Ja, nee, dit niet.quote:
Wat een timing.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:29 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
ja ook. maarjaquote:
copainquote:Op maandag 25 oktober 2021 11:29 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Als ik eens in de twee weken een vrijdag vrij heb, heb ik 26 lange weekenden in een jaar. Dan ben ik maar luiquote:Op maandag 25 oktober 2021 11:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Volgens US ben je dan lui.
Maar ik begrijp je hoor, stilstand is achteruitgang
Een vroegere vriend van mij werkte in België bij de overheid. Die kreeg serieus de opmerking dat hij te snel werkte en of hij dat niet wilde doen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
36u? Geen wonder dat alles zo traag gaat bij de overheid. Maar wel lekker als je er zelf werkt
Ik was niet geheel serieus.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ook. maarja![]()
Humor in alles zien Ijshumor zien in de kleinste dingen maakt het leven zoveel draaglijker
Ik maak nu gemiddeld 60-70 urige weken.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik eens in de twee weken een vrijdag vrij heb, heb ik 26 lange weekenden in een jaar. Dan ben ik maar lui
Dus je werkritme verandert niet bizar veel, alleen nu niet van huis?quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik maak nu gemiddeld 60-70 urige weken.
Over een aantal maanden ga ik x dagen op x dagen af werken, waarbij ik dan effectief 4-5 maanden per jaar werk. Maar dan werk ik ook gelijk gemiddeld 100-urige weken wanneer ik werk.
Het ritme verandert wel significant, maar idd niet van huis.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus je werkritme verandert niet bizar veel, alleen nu niet van huis?
Wat een hel.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik maak nu gemiddeld 60-70 urige weken.
Over een aantal maanden ga ik x dagen op x dagen af werken, waarbij ik dan effectief 4-5 maanden per jaar werk. Maar dan werk ik ook gelijk gemiddeld 100-urige weken wanneer ik werk.
quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een vroegere vriend van mij werkte in België bij de overheid. Die kreeg serieus de opmerking dat hij te snel werkte en of hij dat niet wilde doen.
Kun je echt problemen mee krijgen, moet straks iedereen doorwerken. Ik heb ooit een project gedaan bij een gemeente, daar zaten gewoon 3 mensen op een afdeling 's morgens elkaar de krant door te geven en uit de pluizen voordat ze een keer begonnen met werken.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een vroegere vriend van mij werkte in België bij de overheid. Die kreeg serieus de opmerking dat hij te snel werkte en of hij dat niet wilde doen.
zo groot is die niet..quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:55 schreef Recce het volgende:
Er is een groot ding bij Ballie!
[ afbeelding ]
Volgens mij moest ze daar om 7 uur voor opstaan.
Wat een mazzel hebben die marathonmensjes gisteren met het weer gehad zegquote:Op maandag 25 oktober 2021 11:55 schreef Recce het volgende:
Er is een groot ding bij Ballie!
[ afbeelding ]
Volgens mij moest ze daar om 7 uur voor opstaan.
En dan met 45 met pensioen?quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee man, voor mij het mooiste werk wat er is.
nee dat niet, maar wil op m'n 60e wel afzwaaien ja en dan alleen nog leuke klussen aan pakken.quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Dat cruiseschip is 344 meter anders. Best groot!quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo groot is die niet..
https://www.dumpert.nl/item/100013159_bdbcce2a
kijk dit
Wat ging hier fout: stront woei van de dijken, schip moest aanmeren en de wind was sterker dan de mogelijkheid om in positie te blijven.
Euh is overheid hč? 3 maanden is dan bloedsnel.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo irritant als ze een hele poos eroverheen laten gaan. Dan ben ik er eigenlijk al klaar mee, want ik zorg zelf juist altijd dat ik m'n interne klanten snel van antwoorden etc. voorzie. En een bedrijf dat zo traag is pas ik niet in.
quote:Op maandag 25 oktober 2021 12:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat cruiseschip is 344 meter anders. Best groot!
Frank moet even rustig aan doen met z'n godverdomme!Hebben ze geen regels voor het niet de haven invaren als het te hard waait om in positie te blijven?
godverdomme zegquote:Op maandag 25 oktober 2021 12:10 schreef FranticDJ het volgende:
Deze extremiteit was niet te voorspellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |