SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Je was op vakantie (geweest) toch? Misschien teveel airco?quote:
Ik niet, bos was op vakantiequote:Op maandag 25 oktober 2021 08:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je was op vakantie (geweest) toch? Misschien teveel airco?
of haal ik nu mensen door elkaar?![]()
sorry daarvoor dan
Wel als je er om vraagtquote:
en anders is het de schuld van haagsquote:Op maandag 25 oktober 2021 08:39 schreef CherryLips het volgende:
Als we überhaupt zon krijgen vandaag.
Sowieso.quote:Op maandag 25 oktober 2021 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en anders is het de schuld van haags
En de Rabobankquote:Op maandag 25 oktober 2021 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en anders is het de schuld van haags
Huehue.quote:Op maandag 25 oktober 2021 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat grappig, ik heb hier een stinkhole.
https://www.kaercher.com/(...)-7-5-m-26377290.htmlquote:Op maandag 25 oktober 2021 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat grappig, ik heb hier een stinkhole.
7,5 meter is wel een eind hoorquote:Op maandag 25 oktober 2021 08:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.kaercher.com/(...)-7-5-m-26377290.html
Vanmiddagquote:Op maandag 25 oktober 2021 08:39 schreef CherryLips het volgende:
Als we überhaupt zon krijgen vandaag.
Shitload aan vrije dagen nog en het kan, dus waarom niet.quote:
ja truequote:Op maandag 25 oktober 2021 08:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Shitload aan vrije dagen nog en het kan, dus waarom niet.
Een vriendin van me streamt op Twitch, die gaat die dag ook AC doen, dus da's wel lollig online ook.quote:Op maandag 25 oktober 2021 08:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja true
al zou AC voor mij niet de game zijn om het voor te doen
quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een vriendin van me streamt op Twitch, die gaat die dag ook AC doen, dus da's wel lollig online ook.![]()
Oh, en die week 9 jaar samen met muh sgatjuh, dus dat kan ik ook nog als reden opvoeren, zelfs als het nonsens is.
Ik hoop dat het overduidelijk is dat dat een matig grapje is.quote:
ik heb toen mgs 4 uit kwam een week vrij genomenquote:Op maandag 25 oktober 2021 08:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja true
al zou AC voor mij niet de game zijn om het voor te doen
quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb toen mgs 4 uit kwam een week vrij genomen
Was wel genoeg tijd om het meerdere keren uit te spelen
true. af en toe neem ik een dag vrij omdat het lekker weer isquote:Op maandag 25 oktober 2021 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En hey, ieder z'n eigen redenen om vrij te willen toch.
ja om half 7 ging die af en toen heb ik em uit gezet en ben verder gaan slapenquote:Op maandag 25 oktober 2021 09:16 schreef dud0r het volgende:
hallo bootbal.
Had je de wekker nog gezet voor die van vanochtend
Uiteraard.quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat trek je daar bij aan Draak? Iets smurfbaars?
niet eens gaan kijken naar het bootjequote:Op maandag 25 oktober 2021 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja om half 7 ging die af en toen heb ik em uit gezet en ben verder gaan slapen
prima tijdquote:
ja slecht geslapen. Denk dat die wel mooi verlicht was in het donker. Eigenlijk ook best vreemd dat zon bakbeest zo muisstil voorbij kan komenquote:Op maandag 25 oktober 2021 09:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet eens gaan kijken naar het bootje
[..]
prima tijd
glijdt gewoon geluidloos door het waterquote:Op maandag 25 oktober 2021 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja slecht geslapen. Denk dat die wel mooi verlicht was in het donker. Eigenlijk ook best vreemd dat zon bakbeest zo muisstil voorbij kan komen
ga je een strand fotoshoot doen?quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een vriendin van me streamt op Twitch, die gaat die dag ook AC doen, dus da's wel lollig online ook.![]()
Oh, en die week 9 jaar samen met muh sgatjuh, dus dat kan ik ook nog als reden opvoeren, zelfs als het nonsens is.
de laatste MGS die ik gespeeld heb was dat je dat eigen platform als home base kon bouwen.. heb 't uitgespeeld en nooit weer gestartquote:Op maandag 25 oktober 2021 09:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb toen mgs 4 uit kwam een week vrij genomen
Was wel genoeg tijd om het meerdere keren uit te spelen
Niet. Maar soms komen dingen wel eens ter sprake enzo.quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga je een strand fotoshoot doen?
Besides: waarom moet je een reden op voeren?
daar denken ze aan de lloydkade anders overquote:Op maandag 25 oktober 2021 09:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
glijdt gewoon geluidloos door het water
goed de vraag ontwekenquote:Op maandag 25 oktober 2021 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet. Maar soms komen dingen wel eens ter sprake enzo.
Die hebben we uiteraardquote:Op maandag 25 oktober 2021 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb al een duin-fotoshoot moeten doen dit jaar, ik vind 't wel best.![]()
M'n ouders wilden foto's.
dat was 5. die was overduidelijk minder. ik heb 'm niet eens uitgespeeld die.quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de laatste MGS die ik gespeeld heb was dat je dat eigen platform als home base kon bouwen.. heb 't uitgespeeld en nooit weer gestart
quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:25 schreef bitterbal het volgende:
Voor pita @:Cherrylips
[ afbeelding ]
Net alsof de hele familie dood is.quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die hebben we uiteraard
[ afbeelding ]
Godver.quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die hebben we uiteraard
[ afbeelding ]
het is wel wat frisser vandaag jaquote:Op maandag 25 oktober 2021 09:24 schreef bitterbal het volgende:
Vandaag is het grotendeels bewolkt met op veel plaatsen vanuit het westen nu en dan regen. Het wordt 12 tot 14 graden, in regen is het een flink stuk kouder. De zuidwestenwind is matig tot vrij krachtig van kracht. Vanavond valt in het oosten wat regen, langs de kust komen juist losse buien voor met kans op een klap onweer. Morgen valt vooral landinwaarts nog een aantal buien. In het westen is de zon vaker te zien. De wind is minder sterk en het wordt 13 tot 15 graden.
wel een hoog rouwkaart gehalte iddquote:Op maandag 25 oktober 2021 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net alsof de hele familie dood is.
quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
goed de vraag ontweken
[ afbeelding ]
Ja, goeie dag voor m'n dinotrui.quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:24 schreef bitterbal het volgende:
Vandaag is het grotendeels bewolkt met op veel plaatsen vanuit het westen nu en dan regen. Het wordt 12 tot 14 graden, in regen is het een flink stuk kouder. De zuidwestenwind is matig tot vrij krachtig van kracht. Vanavond valt in het oosten wat regen, langs de kust komen juist losse buien voor met kans op een klap onweer. Morgen valt vooral landinwaarts nog een aantal buien. In het westen is de zon vaker te zien. De wind is minder sterk en het wordt 13 tot 15 graden.
wat voor dino?quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, goeie dag voor m'n dinotrui.
Ik had op Ibiza voor de grap bijna een fotoshoot geboekt.quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
goed de vraag ontweken
[ afbeelding ]
Gemiste kans yoooquote:Op maandag 25 oktober 2021 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had op Ibiza voor de grap bijna een fotoshoot geboekt.
vertel meer?quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, goeie dag voor m'n dinotrui.
nu wil ik er ook zo een. dan kan ik matchen met de meerdere dino shirts en truien die m'n kind heeftquote:
Nou, ik heb 'm hier vandaan, go nuts! https://www.succubus.nl/c(...)riant=39679990890544quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
nu wil ik er ook zo een. dan kan ik matchen met de meerdere dino shirts en truien die m'n kind heeft
je kon natuurlijk geen fotograaf met effecten vindenquote:Op maandag 25 oktober 2021 09:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende keer beter wellicht.
k inderdaad niet doen balquote:Op maandag 25 oktober 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
*niet doen bal, niet doen*
[ afbeelding ]
https://www.succubus.nl/c(...)riant=22871662166064
quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kon natuurlijk geen fotograaf met effecten vinden
[ afbeelding ]
Die vent kijkt wel een beetje alsof die aan het twijfelen of die nou van een gebouw moet springen of voor een treinquote:Op maandag 25 oktober 2021 09:33 schreef bitterbal het volgende:
*niet doen bal, niet doen*
[ afbeelding ]
https://www.succubus.nl/c(...)riant=22871662166064
Die is ook uitgeschoten met de tondeuse of wat?quote:
en idee.quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is ook uitgeschoten met de tondeuse of wat?
jaloers viesdikkerd?quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:39 schreef dud0r het volgende:
ge
[..]
en idee.
hij mag wel eens de sportschool bezoeken met z'n spaghetti armen
@:ijsdraakje hoe vallen die maten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |