abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201899676
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 15:16 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Nee hij is prima verder! Duidelijk en overzichtelijk :D
:D

Waarom moet alles toch zo snel bij die gast? Waarom blijft die niet eens een paar maanden vrijgezel?
Zou dat praktisch te maken hebben met zijn huisvesting?
pi_201899702
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 14:08 schreef -river- het volgende:
https://www.mediacourant.(...)an-soelen-is-psycho/

‘André Hazes jr. moet oppassen, Sarah van Soelen is psycho’

André Hazes jr. mag voortaan wel oppassen dat hij niet aangereden wordt, grapt Shownieuws-ster Dyantha Brooks. Zijn ex-vriendin Sarah van Soelen zou namelijk ‘een beetje psycho’ zijn.

De relatie tussen André Hazes jr. en Sarah van Soelen is na dik een halfjaar voorbij, heeft showbizzwatcher Yvonne Coldeweijer vorige week onthuld. Haar primeur was op dezelfde avond zelfs het openingsnieuws van RTL Boulevard en Shownieuws. Er is officieel nog niets bevestigd, maar dat het management zwijgt zegt eigenlijk alles.

Sarahs geheimen
Eén van de redenen van de break-up is volgens Yvonne dat André achter bepaalde geheimen van Sarah is gekomen. Een tijdje geleden meldde Yvonne dat Sarah in het verleden bijvoorbeeld verplicht is opgenomen na het opzettelijk veroorzaken van een ongeluk. Mogelijk is dit een van de dingen waar André achter is gekomen.

Ook showbizzwatcher Farja Farvardin (FawryNotSawry) weet over dit incident, maar hij hield dat aanvankelijk – net als andere media – onder de pet. “Andere mensen (lees: Yvonne, red.) hebben dat wel naar buiten gebracht en daar trekken wij gewoon de grens dat wij dat niet openbaren”, zei hij een paar weken geleden nog.

Aanrijding met ex
Farja denkt daar inmiddels anders over. Hij was dit weekend telefonisch te gast in een programma van Barend van Deelen en Dyantha Brooks op Radio 538, en vertelde daar in geuren en kleuren over het incident. “Ik weet ook wel wat zij heeft gedaan bij haar ex. Wat erg… Ik had beloofd dat ik dit niet zou zeggen, maar jij bent het…”

Wat heeft Sarah volgens hem gedaan? “Zij heeft een hele tijd geleden met haar auto op haar ex ingereden. Ze is psychisch – en het is heel erg om te zeggen – niet helemaal in orde”, aldus Farja in het radioprogramma, dat volgens presentator Barend zo’n 400.000 luisteraars heeft.

Knettergek
Barend denkt dat Sarah niet helemaal honderd procent is. “Dat wijf is gek, dat wijf is gek, dat wijf is knettergek. Dat denk ik. (…) Ik denk dat het echt zo’n toxic chick is. Ik weet het niet, dat voel ik gewoon bij haar. Echt een beetje in de war.”

Farja: “Ik denk ook dat zij psycho is.”

Barend: “Ze is echt de hele godganse dag zichzelf aan het filmen met een bepaald gedrag, waarvan ik denk: die spoort gewoon niet.”

Farja: “Dat gevoel heb je gewoon een beetje bij haar? Dat heb ik ook, een beetje psycho.”

Dyantha waarschuwt André
Dyantha Brooks, vooral bekend van Shownieuws, denkt dat André de komende tijd wel mag opletten nu hij het heeft uitgemaakt met Sarah. “Pas op dat je niet aangereden wordt”, adviseert ze de volkszanger lachend. “Dat is ook belangrijk om te vertellen.”

Farja: “Ja inderdaad, straks loopt ‘ie met een gebroken been. Dan weten we allemaal wat er gebeurd is.”

Barend: “André Hazes, mijdt ieder zebrapad en wij weten waarom.”

_O- :W
Dit is puur genieten :D _O_ _O-
SOONY
  maandag 25 oktober 2021 @ 17:43:07 #53
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201900152
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 14:20 schreef roos94 het volgende:
Ik geloof er niks van dat Sarah en Andre over is
Het enige opvallende is dat er vanuit het management van An2, An2 zelf en vanuit kamp Van Soelen geen reactie komt. Ze willen niet eens reageren.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201900178
Wat ik niet begrijp dat ze nu net doen alsof het nieuws is dat Sarah iemand heeft geprobeerd te overrijden.

Dat wisten wij hier al met een paar dagen ofzo :X

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2021 17:46:21 ]
pi_201900296
Hennie uhm ik bedoel Rachel zijn niet blij zijn :9
pi_201900335
Guido gaat dit zichzelf ook aantrekken…..
:+ :')

Zal allemaal wel niet waar zijn en Dyantha zal hij hierop aanspreken _O-
SOONY
pi_201900401
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 17:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat ik niet begrijp dat ze nu net doen alsof het nieuws is dat Sarah iemand heeft geprobeerd te overrijden.

Dat wisten wij hier al met een paar dagen ofzo :X
Dat en ook het verkneukelen erom, alsof het zo grappig is dat zij blijkbaar psychische problemen heeft..
pi_201900421
quote:
10s.gif Op maandag 25 oktober 2021 18:03 schreef DKUp het volgende:
Guido gaat dit zichzelf ook aantrekken…..
:+ :')

Zal allemaal wel niet waar zijn en Dyantha zal hij hierop aanspreken _O-
Ik snap niet waarom die slappe zak nog steeds zijn functie heeft.
pi_201900459
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 18:12 schreef -river- het volgende:

[..]
Ik snap niet waarom die slappe zak nog steeds zijn functie heeft.
Je hebt helemaal niks aan een subjectieve BN’er-lover.
SOONY
pi_201900525
quote:
10s.gif Op maandag 25 oktober 2021 18:17 schreef DKUp het volgende:

[..]
Je hebt helemaal niks aan een subjectieve BN’er-lover.
Inderdaad.
pi_201900600
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 14:08 schreef -river- het volgende:
https://www.mediacourant.(...)an-soelen-is-psycho/

‘André Hazes jr. moet oppassen, Sarah van Soelen is psycho’

André Hazes jr. mag voortaan wel oppassen dat hij niet aangereden wordt, grapt Shownieuws-ster Dyantha Brooks. Zijn ex-vriendin Sarah van Soelen zou namelijk ‘een beetje psycho’ zijn.

De relatie tussen André Hazes jr. en Sarah van Soelen is na dik een halfjaar voorbij, heeft showbizzwatcher Yvonne Coldeweijer vorige week onthuld. Haar primeur was op dezelfde avond zelfs het openingsnieuws van RTL Boulevard en Shownieuws. Er is officieel nog niets bevestigd, maar dat het management zwijgt zegt eigenlijk alles.

Sarahs geheimen
Eén van de redenen van de break-up is volgens Yvonne dat André achter bepaalde geheimen van Sarah is gekomen. Een tijdje geleden meldde Yvonne dat Sarah in het verleden bijvoorbeeld verplicht is opgenomen na het opzettelijk veroorzaken van een ongeluk. Mogelijk is dit een van de dingen waar André achter is gekomen.

Ook showbizzwatcher Farja Farvardin (FawryNotSawry) weet over dit incident, maar hij hield dat aanvankelijk – net als andere media – onder de pet. “Andere mensen (lees: Yvonne, red.) hebben dat wel naar buiten gebracht en daar trekken wij gewoon de grens dat wij dat niet openbaren”, zei hij een paar weken geleden nog.

Aanrijding met ex
Farja denkt daar inmiddels anders over. Hij was dit weekend telefonisch te gast in een programma van Barend van Deelen en Dyantha Brooks op Radio 538, en vertelde daar in geuren en kleuren over het incident. “Ik weet ook wel wat zij heeft gedaan bij haar ex. Wat erg… Ik had beloofd dat ik dit niet zou zeggen, maar jij bent het…”

Wat heeft Sarah volgens hem gedaan? “Zij heeft een hele tijd geleden met haar auto op haar ex ingereden. Ze is psychisch – en het is heel erg om te zeggen – niet helemaal in orde”, aldus Farja in het radioprogramma, dat volgens presentator Barend zo’n 400.000 luisteraars heeft.

Knettergek
Barend denkt dat Sarah niet helemaal honderd procent is. “Dat wijf is gek, dat wijf is gek, dat wijf is knettergek. Dat denk ik. (…) Ik denk dat het echt zo’n toxic chick is. Ik weet het niet, dat voel ik gewoon bij haar. Echt een beetje in de war.”

Farja: “Ik denk ook dat zij psycho is.”

Barend: “Ze is echt de hele godganse dag zichzelf aan het filmen met een bepaald gedrag, waarvan ik denk: die spoort gewoon niet.”

Farja: “Dat gevoel heb je gewoon een beetje bij haar? Dat heb ik ook, een beetje psycho.”

Dyantha waarschuwt André
Dyantha Brooks, vooral bekend van Shownieuws, denkt dat André de komende tijd wel mag opletten nu hij het heeft uitgemaakt met Sarah. “Pas op dat je niet aangereden wordt”, adviseert ze de volkszanger lachend. “Dat is ook belangrijk om te vertellen.”

Farja: “Ja inderdaad, straks loopt ‘ie met een gebroken been. Dan weten we allemaal wat er gebeurd is.”

Barend: “André Hazes, mijdt ieder zebrapad en wij weten waarom.”

_O- :W
:o OMG onze eigen fatal attraction.
pi_201900814
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 17:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waarom moet alles toch zo snel bij die gast? Waarom blijft die niet eens een paar maanden vrijgezel?
Nou, juridisch gezien zit ie vast aan Stiefbank he? Met de hypotheek...DAT vond ik pas een stomme zet
pi_201900985
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 18:59 schreef totebel het volgende:

[..]
Nou, juridisch gezien zit ie vast aan Stiefbank he? Met de hypotheek...DAT vond ik pas een stomme zet
Ja en nu flirt die weer met Monique terwijl hij de financiële rotzooi met Sarah nog moet opruimen…

En dat Sarah nu als geestelijk gestoord bekend staat door hem, ja door hem. Want waar komen die roddels anders vandaan? Wij wisten hier in maart al wat haar verleden was, toen had hij er geen problemen mee want hun demons dansen zo fijn samen, 8)7

Nee, ook dat ga stiefvader niet leuk vinden.
  Moderator maandag 25 oktober 2021 @ 19:20:11 #64
184769 crew  Deisyy
pi_201901041
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 19:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ja en nu flirt die weer met Monique terwijl hij de financiële rotzooi met Sarah nog moet opruimen…

En dat Sarah nu als geestelijk gestoord bekend staat door hem, ja door hem. Want waar komen die roddels anders vandaan? Wij wisten hier in maart al wat haar verleden was, toen had hij er geen problemen mee want hun demons dansen zo fijn samen, 8)7

Hij flirt weer met Mo, wat heb ik gemist? :o

ik kan niet eens een dag gaan werken.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201901397
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 19:20 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Hij heeft een foto van haar geliked!
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator maandag 25 oktober 2021 @ 19:50:18 #66
184769 crew  Deisyy
pi_201901419
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 19:49 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Hij heeft een foto van haar geliked!
Echte liefde! O+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  maandag 25 oktober 2021 @ 20:40:39 #67
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201902116
Wie zit hier achter het team Monique Instagram account? _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201902244
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 19:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Hoe wat waar? Want ik neem aan dat je het liken van een foto va hun gezamenlijke kind geen flirten noemt?
pi_201902289
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 20:49 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Hoe wat waar? Want ik neem aan dat je het liken van een foto va hun gezamenlijke kind geen flirten noemt?
Wel na dat extreme jaar van ze, ik zou hem en zijn familie geblokkeerd hebben.

Sarah draagt trouwens zijn ketting nog, c_/
pi_201902301
Van iedereen op fok wiens post ik ooit geliked heb, ik flirtte niet. Sorry als ik het anders deed overkomen.
  Spellchecker maandag 25 oktober 2021 @ 20:56:32 #71
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201902318
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 19:20 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ha! @mascara-klodder kon niet eens de hont uitlaten of er gebeurde weer wat *)
pi_201902321
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 20:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Van iedereen op fok wiens post ik ooit geliked heb, ik flirtte niet. Sorry als ik het anders deed overkomen.
#metoo
pi_201902323
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 20:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Jammer, ik had mn broek al uit!
pi_201902347
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 17:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Volgens mij zei hij tegen tante Patty dat hij niet alleen kan zijn, in dat amicale interview na de achtste breuk met Mo.
Ik denk dat hij al wat pannetjes op het vuur heeft, en dan niet voor knakworsten.
pi_201902403
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 20:57 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Jammer, ik had mn broek al uit!
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')