abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker zondag 24 oktober 2021 @ 20:23:53 #26
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201889100
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2021 19:51 schreef Leandra het volgende:

[..]
Google heeft een interessant antwoord:

Sarith Hazi https://g.co/kgs/Shk3ie

Een fictioneel karakter uit de film "Bloed, zweet en tranen"...

Ik weet niet of Guido dom is of denkt dat de rest van de wereld dom is.
_O-
  zondag 24 oktober 2021 @ 20:31:25 #27
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201889210
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 20:22 schreef maily het volgende:

[..]
Haar kind heet ook André ... en het was zijn feestje .... dusssssssssssss
En dan heb je ook Andrezel nog ;)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 24 oktober 2021 @ 20:31:44 #28
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201889217
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 20:22 schreef maily het volgende:

[..]
Haar kind heet ook André ... en het was zijn feestje .... dusssssssssssss
Dat snap ik daarom zei ik ook misschien
  zondag 24 oktober 2021 @ 21:30:43 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201890671
quote:
6s.gif Op zondag 24 oktober 2021 20:01 schreef E.T. het volgende:
https://www.facebook.com/sarith.hazi

Secretaresse bij Feyenoord, daarvoor bij Melvin Producties. Foto met Rox en A2 in 2014..
Seems legit
Ze hebben de film wel heel echt gemaakt op die manier :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201891541
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 20:22 schreef maily het volgende:

[..]
Haar kind heet ook André ... en het was zijn feestje .... dusssssssssssss
Zijn feestje bij Rob Peetoom?
  Spellchecker zondag 24 oktober 2021 @ 22:35:48 #31
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201892432
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 22:01 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Zijn feestje bij Rob Peetoom?
Lijkt me niet.

Was iets met Freek Vonk.
  Moderator maandag 25 oktober 2021 @ 06:05:41 #32
388664 crew  Dotteke
pi_201894035
Andre al weer in beeld geweest? :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_201894150
Staat het liefdesnest van Sarah en André al op Funda? 8-)
pi_201894204
quote:
0s.gif Op zondag 24 oktober 2021 22:01 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Zijn feestje bij Rob Peetoom?
Nee in de Vogelkelder!
pi_201894390
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 07:42 schreef soapie het volgende:

[..]
Nee in de Vogelkelder!
Weet ik, maar die foto met de A-trui was bij Rob Peetoom, als ik me niet vergis.
pi_201894552
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 08:39 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Weet ik, maar die foto met de A-trui was bij Rob Peetoom, als ik me niet vergis.
Oh, ik dacht dat ze die trui in de Vogelkelder aan had.... Kan het allemaal niet meer volgen!
pi_201894699
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 09:08 schreef soapie het volgende:

[..]
Oh, ik dacht dat ze die trui in de Vogelkelder aan had.... Kan het allemaal niet meer volgen!
Ik ook niet, maar in deze verwarrende LUL-tijden zoek ik houvast bij ogenschijnlijk simpele feiten.
pi_201896793
André heeft al weer een foto bij Monique geliked ,dus hij is weer binnen!
  Spellchecker maandag 25 oktober 2021 @ 13:32:01 #39
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201896960
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 09:08 schreef soapie het volgende:

[..]
Oh, ik dacht dat ze die trui in de Vogelkelder aan had.... Kan het allemaal niet meer volgen!
A. Vogel :+
pi_201897393
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 13:17 schreef quirina het volgende:
André heeft al weer een foto bij Monique geliked ,dus hij is weer binnen!
-O-
pi_201897430
https://www.mediacourant.(...)an-soelen-is-psycho/

‘André Hazes jr. moet oppassen, Sarah van Soelen is psycho’

André Hazes jr. mag voortaan wel oppassen dat hij niet aangereden wordt, grapt Shownieuws-ster Dyantha Brooks. Zijn ex-vriendin Sarah van Soelen zou namelijk ‘een beetje psycho’ zijn.

De relatie tussen André Hazes jr. en Sarah van Soelen is na dik een halfjaar voorbij, heeft showbizzwatcher Yvonne Coldeweijer vorige week onthuld. Haar primeur was op dezelfde avond zelfs het openingsnieuws van RTL Boulevard en Shownieuws. Er is officieel nog niets bevestigd, maar dat het management zwijgt zegt eigenlijk alles.

Sarahs geheimen
Eén van de redenen van de break-up is volgens Yvonne dat André achter bepaalde geheimen van Sarah is gekomen. Een tijdje geleden meldde Yvonne dat Sarah in het verleden bijvoorbeeld verplicht is opgenomen na het opzettelijk veroorzaken van een ongeluk. Mogelijk is dit een van de dingen waar André achter is gekomen.

Ook showbizzwatcher Farja Farvardin (FawryNotSawry) weet over dit incident, maar hij hield dat aanvankelijk – net als andere media – onder de pet. “Andere mensen (lees: Yvonne, red.) hebben dat wel naar buiten gebracht en daar trekken wij gewoon de grens dat wij dat niet openbaren”, zei hij een paar weken geleden nog.

Aanrijding met ex
Farja denkt daar inmiddels anders over. Hij was dit weekend telefonisch te gast in een programma van Barend van Deelen en Dyantha Brooks op Radio 538, en vertelde daar in geuren en kleuren over het incident. “Ik weet ook wel wat zij heeft gedaan bij haar ex. Wat erg… Ik had beloofd dat ik dit niet zou zeggen, maar jij bent het…”

Wat heeft Sarah volgens hem gedaan? “Zij heeft een hele tijd geleden met haar auto op haar ex ingereden. Ze is psychisch – en het is heel erg om te zeggen – niet helemaal in orde”, aldus Farja in het radioprogramma, dat volgens presentator Barend zo’n 400.000 luisteraars heeft.

Knettergek
Barend denkt dat Sarah niet helemaal honderd procent is. “Dat wijf is gek, dat wijf is gek, dat wijf is knettergek. Dat denk ik. (…) Ik denk dat het echt zo’n toxic chick is. Ik weet het niet, dat voel ik gewoon bij haar. Echt een beetje in de war.”

Farja: “Ik denk ook dat zij psycho is.”

Barend: “Ze is echt de hele godganse dag zichzelf aan het filmen met een bepaald gedrag, waarvan ik denk: die spoort gewoon niet.”

Farja: “Dat gevoel heb je gewoon een beetje bij haar? Dat heb ik ook, een beetje psycho.”

Dyantha waarschuwt André
Dyantha Brooks, vooral bekend van Shownieuws, denkt dat André de komende tijd wel mag opletten nu hij het heeft uitgemaakt met Sarah. “Pas op dat je niet aangereden wordt”, adviseert ze de volkszanger lachend. “Dat is ook belangrijk om te vertellen.”

Farja: “Ja inderdaad, straks loopt ‘ie met een gebroken been. Dan weten we allemaal wat er gebeurd is.”

Barend: “André Hazes, mijdt ieder zebrapad en wij weten waarom.”

_O- :W
pi_201897553
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 13:17 schreef quirina het volgende:
André heeft al weer een foto bij Monique geliked ,dus hij is weer binnen!
https://www.welingelichte(...)t-verjaardag-zoontje

Monique Westenberg viert maandag de verjaardag van haar zoontje. André Hazes jr. is 5 jaar geworden. Het is niet duidelijk of zijn vader ook bij de feestelijkheden aanwezig is.

"En ineens ben je 5! Ik ben zo dankbaar dat ik vijf jaar geleden mama heb mogen worden van jouw mooie zieltje", schrijft Westenberg op Instagram. "Die dankbaarheid krijg jij in alles van mij terug!"

De foto is door Hazes geliket. Het is voor zover bekend de eerste keer dat de zanger weer actief is op sociale media sinds hij vorige maand rust nam vanwege een burn-out.

Westenberg en Hazes gingen eerder dit jaar uit elkaar. Hazes kreeg daarna een relatie met Sarah van Soelen.
pi_201897594
https://www.mediacourant.(...)-monique-westenberg/

André Hazes jr. terug op Instagram, liket post van Monique Westenberg

André Hazes jr. is na ruim een maand afwezigheid eindelijk weer actief op Instagram. Hij heeft vanochtend een post van zijn ex Monique Westenberg, de moeder van zijn kind, geliket.

Nog niet eerder hield André Hazes jr. zó’n lange mediastop: al langer dan een maand laat hij vrijwel niets van zich horen. Hij keerde acht dagen geleden onder grote belangstelling terug in Nederland en zou het nog dezelfde avond uit hebben gemaakt met zijn vriendin Sarah van Soelen. Wil hij nu weer terug naar de moeder van zijn kind?

‘Welcome back!’
Monique Westenberg plaatste vanochtend een foto op Instagram van haar en hun zoontje. Deze post is geliket door André. Opvallend, vindt showbizzwatcher Yvonne Coldeweijer het. “André heeft de post geliket en dat is tevens de eerste keer in een aantal weken tijd dat hij weer actief is op Instagram. WELCOME BACK.”

Is André vandaag aanwezig bij het verjaardagsfeestje van zijn zoontje? Yvonne weet het niet zeker, al hoopt ze van wel. “Laten we het gezin even die quality time gunnen zodat kleine Dre’tje lekker kan genieten van zijn verjaardag! Hiep hiep hoera.”

Spullen opgehaald
Het is echt over en uit tussen André en Sarah, herhaalt Yvonne. “André Hazes heeft afgelopen weekend zijn spullen opgehaald bij het huis van Sarasoel.”

Draagt Sarah het kettinkje met André’s naam nog? “Of Sarasoel het diamanten naamkettinkje nog draagt is nog niet bekend, want de winkel waar zij werkt heeft afgelopen week alleen maar oude filmpjes geplaatst.”

‘Monique, doe het niet!’
De grote vraag is nu: keert André weer terug in de armen van Monique? Showbizzwatcher Farja Farvardin hoopt van niet, zegt hij op Radio 538. “Als Monique hem weer terugneemt, dan heeft ze echt geen zelfrespect meer. Ik mag hopen dat ze dat echt niet meer gaat doen.”

Hij denkt dat André het wel graag wil. “Ik vind het wel zo’n type die zegt: ‘Ik wil weer terug bij moedertje Monique, want daar ging alles goed.’ Ik hoop zo niet dat Monique dat gaat doen.”

‘Sarah straks niks meer’
Van Sarah zullen we binnenkort niets meer horen, verwacht Farja. “Zij is natuurlijk ook bang, want wat moet ze zonder André? Dan heeft ze ook geen carrière meer. Ze heeft nu inderdaad wat volgers gekregen, maar zij kan ook niets meer straks.”

André annuleerde eerder voor de rest van het jaar al zijn concerten.
  Miss 200.000.000! maandag 25 oktober 2021 @ 14:20:51 #44
367000 roos94
pi_201897616
Ik geloof er niks van dat Sarah en Andre over is
pi_201897631
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 14:20 schreef roos94 het volgende:
Ik geloof er niks van dat Sarah en Andre over is
Pas als hun het zelf naar buiten brengen is het inderdaad zeker.
pi_201898236
POLL
pi_201898301
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 15:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[poll=3029]
^O^
pi_201898320
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 15:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[poll=3029]
Ik mis de opties "Ja, Monique neemt hem terug om hem vervolgens te dumpen voor een ander volkszangertje" en "Ja, er komt een zoetsappig verhaal over dat hij verdwaald was, dat hij op advies van Monique zn bloed heeft laten testen met de kortingscode Monique15 en dan daaruit bleek dat hij te weinig vitamine C en teveel Sarah binnenkreeg". Ofzo. Ik acht het namelijk niet onwaarschijnlijk dat ze hem terugneemt, maar niet omdat het echte liefde is. Meer omdat het gewoon twee niet zulke verstandige mensen zijn, met liefde heeft het weinig te maken.
  Spellchecker maandag 25 oktober 2021 @ 15:14:50 #49
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201898339
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 15:13 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Ik mis de opties "Ja, Monique neemt hem terug om hem vervolgens te dumpen voor een ander volkszangertje" en "Ja, er komt een zoetsappig verhaal over dat hij verdwaald was, dat hij op advies van Monique zn bloed heeft laten testen met de kortingscode Monique15 en dan daaruit bleek dat hij te weinig vitamine C en teveel Sarah binnenkreeg". Ofzo. Ik acht het namelijk niet onwaarschijnlijk dat ze hem terugneemt, maar niet omdat het echte liefde is. Meer omdat het gewoon twee niet zulke verstandige mensen zijn, met liefde heeft het weinig te maken.
Maak zelf een poll ^O^
pi_201898358
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 15:14 schreef maily het volgende:

[..]
Maak zelf een poll ^O^
Nee hij is prima verder! Duidelijk en overzichtelijk :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')