Je bent toch geen supporter als je dit vindtquote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het gaat verder helemaal niet zo prima, maar daar zullen we het toch nooit over eens worden.
Dit is oprecht wel de meest trieste dag uit de hele clubgeschiedenis. En dat is best knap voor een club als Feyenoord.
Ergens hoop ik echt dat Slot, Arnesen en de hele directie en technische staf zich solidair verklaren en ook opstappen. Laat de hele teringbende maar instorten nu. Door Feyenoord City kan nu ook wel een definitieve streep..
Je beseft je dat dit wegkijkgedrag van de club, de politie en de medesupporters de hoofdreden is dat het zo extreem uit de hand loopt?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:43 schreef fetX het volgende:
[..]
@:maxi-mus daar is de meltdown! Wel iets later dan verwacht.
Opdoeken die club, weg ermee!
Continu schreeuwen dat het walgelijk slecht is en van iedere bestuurder brullen dat ze weg moeten zal vast wel helpen jaquote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je beseft je dat dit wegkijkgedrag van de club, de politie en de medesupporters de hoofdreden is dat het zo extreem uit de hand loopt?
Enerzijds wel, anderzijds gaat dat denk ik alleen maar tegenwerken. Voor elke gek die je een stadionverbod geeft, staan er weer twee gekken voor op. Het is bijna niet te doen om dit structureel onder controle te krijgen al moet je daar wel naar streven natuurlijk. Deze mensen zijn helaas net zo stom als het achtereind van een varken en zullen nooit begrijpen dat juist zij een van de grootste problemen van de club zijn.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze een statement maken vanuit de club en de gele zijde 3 thuiswedstrijden sluiten oid. Er zijn ook genoeg voorbeelden van clubs waar ze dit soort types met succes hebben lamgelegd, gebruik dat en poets het imago van de club op.
Ik besef me vooral dat jouw posts kant noch wal raken. Met jouw instelling kom je echt nergens. Dan ben je je leven lang een grote verliezer.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je beseft je dat dit wegkijkgedrag van de club, de politie en de medesupporters de hoofdreden is dat het zo extreem uit de hand loopt?
An sich niet nee. Maar je ziet soms dat club (bij Ajax zie ik het in ieder geval) het moeilijk vindt om harde maatregelen te nemen tegen deze groep. Anderzijds zou je ze eigenlijk strafrechtelijk moeten vervolgen maar helaas is pakkans relatief laag (ook al schijnt men soms wel goed te weten wie het zijn)quote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:44 schreef Elan het volgende:
Maarja wat kan je hier als club aan doen dan? Zelfde met dat Union-bestuur. Zijn mensen die (weliswaar in naam van Feyenoord) ver buiten het stadion strafbare feiten plegen.
Moet je je daar als club of als supporter wel verantwoordelijk voor voelen?
Alles wat je doet om ze aan te pakken zal in het begin tegenwerken. Maar supporters moeten ervaren dat ze met dit soort gedrag niet welkom zijn bij de club. Als je ze tegemoet komt dan escaleert het bij de eerste de beste beslissing waar ze het niet mee eens zijn weer uit de klauwen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Enerzijds wel, anderzijds gaat dat denk ik alleen maar tegenwerken. Voor elke gek die je een stadionverbod geeft, staan er weer twee gekken voor op. Het is bijna niet te doen om dit structureel onder controle te krijgen al moet je daar wel naar streven natuurlijk. Deze mensen zijn helaas net zo stom als het achtereind van een varken en zullen nooit begrijpen dat juist zij een van de grootste problemen van de club zijn.
Nee het is heel lastig, je kan strenger handhaven wie er in het stadion komen maar daar zijn de ergste incidenten niet (en pak je ook een hoop onschuldige supporters mee, laat staan dat we er niet echt de middelen voor hebben). Iedereen van het bestuur die zich echt actief uitspreekt tegen deze groep maakt zich ook alleen maar meer een mikpunt.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Enerzijds wel, anderzijds gaat dat denk ik alleen maar tegenwerken. Voor elke gek die je een stadionverbod geeft, staan er weer twee gekken voor op. Het is bijna niet te doen om dit structureel onder controle te krijgen al moet je daar wel naar streven natuurlijk. Deze mensen zijn helaas net zo stom als het achtereind van een varken en zullen nooit begrijpen dat juist zij een van de grootste problemen van de club zijn.
Cultuurprobleem. "Ach het hoort erbij".quote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk aangetoond dat hard aanpakken niet per definitie zorgt voor vermindering in criminaliteit / wangedrag. Dus je moet vooral ook slim straffen / aanpakken. Werkstraffen blijken bijvoorbeeld veel effectiever te zijn dan cel / stadionverbod oid, omdat je dan publiekelijk wordt aangepakt.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alles wat je doet om ze aan te pakken zal in het begin tegenwerken. Maar supporters moeten ervaren dat ze met dit soort gedrag niet welkom zijn bij de club. Als je ze tegemoet komt dan escaleert het bij de eerste de beste beslissing waar ze het niet mee eens zijn weer uit de klauwen.
Ben het volledig met je eens makker. Walgelijk dit.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:53 schreef onlogisch het volgende:
Wat is dit in- en intriest nieuws zeg. Denk je net een absoluut dieptepunt te hebben bereikt met de aanval op die bestuursleden van Union Berlin, krijg je dit. Het zal mij niet verbazen als hiermee het definitieve einde van Feyenoord City wordt ingeluid.
Door het signaal wat Koevermans (hij heeft helemaal gelijk hoor, ik zou exact hetzelfde doen) nu afgeeft, sterkt die mongolen in hun strijd tegen het nieuwe stadion. Die weten nu dat je met intimidatie je doelt kunt bereiken. Dit zal eventuele investeerders die nog twijfelden, nu ongetwijfeld doen besluiten er vanaf te zien. Ga jezelf maar na ; je wil zelf toch ook geen idioten aan je voordeur hebben straks? Want dat is wat er gaat gebeuren. Het stopt hier niet. Die lui gaan nu door naar de volgende. Stukje bij beetje breken ze Feyenoord City op deze manier af totdat er helemaal geen draagvlak meer is.
En diezelfde mongolen staan over 5 jaar aan het Maasgebouw 'kankerbestuur' te schreeuwen als Feyenoord onderin het linker rijtje verdwijnt, niet beseffende dat ze hier zelf de basis voor hebben gelegd.
Walgelijk, echt walgelijk. Ik heb er geen andere woorden voor.
Ze zullen niet in de rij staan nee. Toch maar de oplossing van @Pistolero en de hele teringbende opdoeken.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:55 schreef onlogisch het volgende:
Met dit nieuws zal het me niet eens verbazen als Feyenoord niet in staat is een nieuwe algemeen directeur te vinden. Wie zou hier in godsnaam in willen stappen?
Ja bij Sturkenboom stonden ze destijds ook in de tuin en die geflipte zaakwaarnemer die Sar en Overmars het leven zuur maakte met allerlei bedreigingen zullen ook de nodige impact hebben gehad.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
An sich niet nee. Maar je ziet soms dat club (bij Ajax zie ik het in ieder geval) het moeilijk vindt om harde maatregelen te nemen tegen deze groep. Anderzijds zou je ze eigenlijk strafrechtelijk moeten vervolgen maar helaas is pakkans relatief laag (ook al schijnt men soms wel goed te weten wie het zijn)
Maar dat is een andere relatie. Die straf komt vanuit het juridische systeem waar je niet aan kan ontsnappen. Deze mensen kunnen prima leven zonder iets te maken te hebben met Feyenoord.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk aangetoond dat hard aanpakken niet per definitie zorgt voor vermindering in criminaliteit / wangedrag. Dus je moet vooral ook slim straffen / aanpakken. Werkstraffen blijken bijvoorbeeld veel effectiever te zijn dan cel / stadionverbod oid, omdat je dan publiekelijk wordt aangepakt.
Ik ben overigens wel voorstander van keihard straffen (maar dus ook slim), maar dan meer uit principiële overwegingen.
Het probleem is dat het niet alleen aan te pakken is met straffen en deze idioten uit het stadion houden want 95% van de gedragingen vinden daarbuiten plaats.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is wetenschappelijk aangetoond dat hard aanpakken niet per definitie zorgt voor vermindering in criminaliteit / wangedrag. Dus je moet vooral ook slim straffen / aanpakken. Werkstraffen blijken bijvoorbeeld veel effectiever te zijn dan cel / stadionverbod oid, omdat je dan publiekelijk wordt aangepakt.
Ik ben overigens wel voorstander van keihard straffen (maar dus ook slim), maar dan meer uit principiële overwegingen.
Sjaak strijkt nog eens over z'n hart. Die laat zich namelijk niet gekmaken of in de maling nemen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:55 schreef onlogisch het volgende:
Met dit nieuws zal het me niet eens verbazen als Feyenoord niet in staat is een nieuwe algemeen directeur te vinden. Wie zou hier in godsnaam in willen stappen?
Gozert, je haalt de woorden uit mijn mond. Eerst de directieleden van Union, en nu dit.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:53 schreef onlogisch het volgende:
Wat is dit in- en intriest nieuws zeg. Denk je net een absoluut dieptepunt te hebben bereikt met de aanval op die bestuursleden van Union Berlin, krijg je dit. Het zal mij niet verbazen als hiermee het definitieve einde van Feyenoord City wordt ingeluid.
Door het signaal wat Koevermans (hij heeft helemaal gelijk hoor, ik zou exact hetzelfde doen) nu afgeeft, sterkt die mongolen in hun strijd tegen het nieuwe stadion. Die weten nu dat je met intimidatie je doelt kunt bereiken. Dit zal eventuele investeerders die nog twijfelden, nu ongetwijfeld doen besluiten er vanaf te zien. Ga jezelf maar na ; je wil zelf toch ook geen idioten aan je voordeur hebben straks? Want dat is wat er gaat gebeuren. Het stopt hier niet. Die lui gaan nu door naar de volgende. Stukje bij beetje breken ze Feyenoord City op deze manier af totdat er helemaal geen draagvlak meer is.
En diezelfde mongolen staan over 5 jaar aan het Maasgebouw 'kankerbestuur' te schreeuwen als Feyenoord onderin het linker rijtje verdwijnt, niet beseffende dat ze hier zelf de basis voor hebben gelegd.
Als je eigen personeel bedreigingen krijgt van 'supporters' mag ik hopen dat de club zich daar verantwoordelijk voor voelt ja, ook al voelt het soms alsof je er weinig aan kunt doen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:44 schreef Elan het volgende:
Maarja wat kan je hier als club aan doen dan? Zelfde met dat Union-bestuur. Zijn mensen die (weliswaar in naam van Feyenoord) ver buiten het stadion strafbare feiten plegen.
Moet je je daar als club of als supporter wel verantwoordelijk voor voelen?
Mooi verwoord.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:53 schreef onlogisch het volgende:
Nou ja, er zijn best wat argumenten aan te voeren natuurlijk. De business case zit ook weer niet geweldig in elkaar bijvoorbeeld (qua wat het Feyenoord gaat opleveren) en nu is het zo dat (seizoen)kaarten aan het veld veel en veel duurder worden tov wat het nu is waardoor deze ‘supporters’ bang zijn dat de sfeer verdwijnt. Het fanatieke deel kan dan niet meer lekker stoer doen aan het veld zeg maar. En zo zijn er nog wel meer dingetjes. Maar na dit alles begrijp ik dat nog beter, waarom ze dat willen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mooi verwoord.
Waarom zijn die lui eigenlijk zo tegen, puur uit sentimentele overwegingen want Kuip oid?
(niet dat ik denk dat er een groot gedachtegoed achter zit bij dit soort mensen)
Een club als Feyenoord heeft misschien wel 1 miljoen mensen die zich 'supporter' noemen. Je kunt onmogelijk de volledige verantwoordelijkheid dragen voor het (wan)gedrag van al die mensen en alle excessen in goede banen leiden.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je eigen personeel bedreigingen krijgt van 'supporters' mag ik hopen dat de club zich daar verantwoordelijk voor voelt ja, ook al voelt het soms alsof je er weinig aan kunt doen.
VeRaNdErInG iS eNg En TaSt OnS aAn In OnZe IdEnTiTeIt.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mooi verwoord.
Waarom zijn die lui eigenlijk zo tegen, puur uit sentimentele overwegingen want Kuip oid?
(niet dat ik denk dat er een groot gedachtegoed achter zit bij dit soort mensen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |