Ja het is de schuld van Koevermans.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Een club als Feyenoord heeft misschien wel 1 miljoen mensen die zich 'supporter' noemen. Je kunt onmogelijk de volledige verantwoordelijkheid dragen voor het (wan)gedrag van al die mensen en alle excessen in goede banen leiden.
Het is gewoon enorm kut dat zo'n Koevermans wijkt voor geweld want op zich had je er dan al beter niet aan kunnen beginnen.
Tja je weet dat als je bij Feyenoord werkt dat je met gewelddadige mongolen te maken gaat krijgen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja het is de schuld van Koevermans.
Elangod.
Zeg ik dat?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja het is de schuld van Koevermans.
Elangod.
Precies en dat is enorm kansloos maar wel de harde realiteit.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Tja je weet dat als je bij Feyenoord werkt dat je met gewelddadige mongolen te maken gaat krijgen.
Je zegt dat hij er beter niet aan had kunnen beginnen als hij niet bedreigd wilde worden, dat vind ik een hele bijzondere uitspraak. Maar doe vooral alsof dit iets is wat bij het vak van Algemeen Directeur hoort. En als dit zo zou zijn moet daar misschien eens iets tegen gebeuren.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Ik stel alleen dat het helaas part of the job is. Al zijn voorgangers ondergingen het zelfde trieste lot. En zijn opvolger zal er ook mee te maken krijgen.
Bij Ajax is het echt wel een stuk minder hoorquote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Als dat daadwerkelijk z'n motivatie was is het wel wat vreemd om te tekenen bij een club waar de hooligans zowel jeugdspelers als hun familieleden fysiek te lijf gaan tijdens wedstrijden.
Ja ga er anders even een Ajax - Feyenoord discussie van makenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bij Ajax is het echt wel een stuk minder hoor
Dan begrijp je mij verkeerd. Ik zeg alleen dat je met enige zekerheid kon stellen dat die bedreigingen (over welk dossier dan ook) op enig moment de revue zouden gaan passeren. Als je dus gevoelig bent voor dat soort sentimenten is directeur van Feyenoord niet de juiste functie voor jou.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je zegt dat hij er beter niet aan had kunnen beginnen als hij niet bedreigd wilde worden, dat vind ik een hele bijzondere uitspraak. Maar doe vooral alsof dit iets is wat bij het vak van Algemeen Directeur hoort. En als dit zo zou zijn moet daar misschien eens iets tegen gebeuren.
Het zal aan mij liggen maar volgens mij zeg je nou precies wat ik net al zei, namelijk dat bedreigingen bij het vak horen. (net zoals bloed in je voorbeeld bij het vak hoort)quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan begrijp je mij verkeerd. Ik zeg alleen dat je met enige zekerheid kon stellen dat die bedreigingen (over welk dossier dan ook) op enig moment de revue zouden gaan passeren. Als je dus gevoelig bent voor dat soort sentimenten is directeur van Feyenoord niet de juiste functie voor jou.
Alsof je op de ambulance gaat werken terwijl je niet tegen bloed kan.
Klopt.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zal aan mij liggen maar volgens mij zeg je nou precies wat ik net al zei, namelijk dat bedreigingen bij het vak horen. (net zoals bloed in je voorbeeld bij het vak hoort)![]()
Ik denk overigens dat ieder normaal mens gevoelig is voor 'dat soort sentimenten'.
Ik verwoord het wat simpeler dan onlogisch: het is gewoon een machtsspelletje. Die lui willen gewoon de baas zijn over de club en het behouden van de Kuip staat daar symbool van.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mooi verwoord.
Waarom zijn die lui eigenlijk zo tegen, puur uit sentimentele overwegingen want Kuip oid?
(niet dat ik denk dat er een groot gedachtegoed achter zit bij dit soort mensen)
Al die walgelijke BN'ers met hun walgelijke moraalridder actjes meteenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:04 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Dit soort types ook die eerst een (verdekte) bedreiging uiten op twitter en vragen om op te stappen en dan niet geloven dat ie opstapt vanwege die bedreigingen
Als je zegt dat het 'part of the job' is accepteer je het toch ook?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Alleen jij gooit er een sausje overheen dat ik suggereer dat we dat maar moeten accepteren of zo. Natuurlijk is het walgelijk maar de afgelopen 25 is er geen directeur geweest die niet bedreigd is, het is niks nieuws in die zin.
En nee niet iedereen is even gevoelig, Gudde heeft misschien nog wel meer moeten lijden wat dat betreft en die bleef lekker zitten.
En nog even suggereren dat hij "misschien wel gedwongen vertrekt".quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:04 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Dit soort types ook die eerst een (verdekte) bedreiging uiten op twitter en vragen om op te stappen en dan niet geloven dat ie opstapt vanwege die bedreigingen
Ik vind niet dat de term moraalridder hier op zijn plaats is. Het gaat om het veroordelen van belachelijk gedrag. Het past niet om hier dat etiketje op te willen plakken.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Al die walgelijke BN'ers met hun walgelijke moraalridder actjes meteen
Ik vind je posts aangaande dit onderwerp echt van het niveau 'ja dat meisje had niet verkracht mogen worden, maar ze vroeg er ook wel om met die kleren'. Walgelijk.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan begrijp je mij verkeerd. Ik zeg alleen dat je met enige zekerheid kon stellen dat die bedreigingen (over welk dossier dan ook) op enig moment de revue zouden gaan passeren. Als je dus gevoelig bent voor dat soort sentimenten is directeur van Feyenoord niet de juiste functie voor jou.
Alsof je op de ambulance gaat werken terwijl je niet tegen bloed kan.
'moraalridder'?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Al die walgelijke BN'ers met hun walgelijke moraalridder actjes meteen
Als het al decennia lang aan de gang is is het toch part of the job?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je zegt dat het 'part of the job' is accepteer je het toch ook?
Gudde heeft daar geloof ik ook aardig last van gehad, ik geloof niet dat er iemand is (zeker met een gezin) die het normaal vindt als idioten in zijn tuin staan e.d.
Misschien wordt het dan tijd om daar eens wat aan te doen. Het is toch te zot voor woorden als je ergens niet aan moet beginnen omdat je zeker weet dat je bedreigingen krijgt, man man man.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Als het al decennia lang aan de gang is is het toch part of the job?
De vraag is of je er voor wijkt, als dat antwoord ja is moet je er misschien niet aan beginnen. Want het is helaas onvermijdelijk.
Je zegt zelf al in het parodietopic dat het heel lastig is om een opvolger te vinden, juist door gedrag van dit soort idioten die blijkbaar onvermijdelijk zijn. Want niemand heeft een oplossing.
Als je het raar vindt dat iemands gezin bedreigd wordt ben je geen moraalridder.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Inderdaad
Het had een tweet van jou kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |