Nou ik ken anders meisjes die op hun 8e al borsten hadden. Ben je dan ook geen pedo?quote:Op maandag 1 november 2021 19:50 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Secundaire geslachtskenmerken. Zijn die er niet, en iemand heeft daar buitengewone belangstelling voor, dan spreek je van pedoseksueel gedrag.
Althans, dat is volgens mijn amateuristische kijk de definitie.
Da's 15-18.quote:
Dat zeg ik (was niet mijn spelling hequote:
Cupfighter leest vast ook meequote:Op maandag 1 november 2021 22:43 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat zeg ik (was niet mijn spelling he)
Eens.quote:Op maandag 1 november 2021 21:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou ik ken anders meisjes die op hun 8e al borsten hadden. Ben je dan ook geen pedo?
De streep trekken naar het aanvaardbare is niet zo simpel als: schaamhaar en borsten is ok.
Daarom vind ik die grens van 16 echt wel nodig! Daaronder zijn het gewoon vaak nog kinderen (ook al denken ze er zelf soms wel anders over)..
Je post staat bol van de excuusjes en de slachtofferrol. O jee ik kreeg geen vast contract dus ik ging maar meisjes in hun borsten knijpen...quote:Op maandag 25 oktober 2021 20:43 schreef Cupfighter het volgende:
Ik was 3 jaar werkzaam bij de post, als besteller, als sorteerder, ik werkte gemiddeld 55 uur in de week, maar helaas hield het na 3 jaar op, ze zouden me na 3 jaar een vast contract moeten geven en in de zomer van 1997 dede ze dat niet.
Ik weet niet precies meer wat er in me knakte dat werd later wel duidelijk, ik reed de hele dag door op de fiets door de stad heen en raakte gefixeerd op tienermeisjes en dat liep helaas uit de hand, ik begon de jongedames in hun borsten te knijpen bij het voorbij fietsen, ik wist dat het fout was maar ik kon niet meer stoppen op de een of andere manier, op een gegeven moment stond de politie voor de deur en het klinkt misschien raar maar ik was opgelucht.
Ik heb alles bekend en na 3 dagen verhoor werd ik terug vrijgelaten en mocht ik wachten op mijn uiteindelijke straf, ik had al besloten dat ik hulp wou en die kreeg ik ook.
Mijn straf kwam ruim een jaar later, een taakstraf van 140 uur en verplichte therapie, die ik al druk aan het volgen was, laat ik eerlijk zijn dat ik de straf belachelijk laag vond, ik werd ook geconfronteerd met een van mijn slachtoffers dat vond ik best moeilijk, voor haar was het veel moeilijker.
Ik heb de therapie uitgebreid gevolgd en ben genezen zover je dat zo kan noemen, ik heb tot op heden geen meisje of vrouw meer tegen haar wil meer aangeraakt, het is wel anders gelopen dan ik gehoopt had, mijn leven is een redelijke puinhoop geworden, traumatische gebeurtenissen langdurig drugsgebruik en nu ben ik dit jaar in herstel gegaan, hard gewerkt aan mijn trauma's bijna 4 maande clean en het gaat een stuk beter met me, voordeel van clean zijn is dat je je zoveel beter en helderder voelt en dat je je weer verbonden voelt met de wereld om je heen nadeel is dat je alles weer harder binnen komt, je emoties je verdriet wat van een kant ook wel weer goed is, ik merkte deze zomer helaas ook wel weer dat de prikkels naar tienermeisjes er ook weer zijn en we praten dan over de leeftijd van 12-20, ik kijk er weer meer naar en raak geprikkeld door de kleding die ze dragen, korte topjes, inkijk, rokjes etc, de drang van aanraken is er ook wel weer maar er zitten zoveel blokkades op die ik heb aangeleerd op therapie dat dit niet gaat gebeuren, de grootste blokkade is empathie naar het slachtoffer, ik wil geen slachtoffer maken.
Ik heb vanuit mijn therapie die ik nu heb wel aan de bel getrokken met deze kwestie en er is een aanmelding onderweg naar de instelling waar ik ook was vlak na mijn delict om te kijken wat te doen..
Ik heb relaties gehad met volwassen vrouwen en ik zou ook geen relatie met een tienermeisje willen.
Ik vind de gedachte die ik heb rond tienermeisjes verwerpelijk en wil er graag vanaf maar ik zoek nog een weg hoe.
Ik lees zijn post toch duidelijk iets anders dan jij.quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:01 schreef Gordeldiertje het volgende:
[..]
Je post staat bol van de excuusjes en de slachtofferrol. O jee ik kreeg geen vast contract dus ik ging maar meisjes in hun borsten knijpen...
O wat ben ik toch goed want ik ben al 4 maanden clean.
Bedenk eens hoe die meisjes zich voelen en wat voor trauma je ze hebt aangedaan met je bizarre gedrag.
Je zegt genezen te zijn maar ik lees alleen maar excuusjes en o ik ben zo zielig. Ik heb geen medelijden met jou. Van mij hadden ze je echt op mogen sluiten.
Toepasselijke gebruikersnaam ook.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:03 schreef Cupfighter het volgende:
Het is niet mijn bedoeling om in een slachtofferrol te kruipen hier, ik geef alleen oorzaken aan wat mijn gedrag heeft veroorzaakt wat het allemaal niet goed praat want ik had mijn handen gewoon thuis moeten houden dat besef ik me echt heel goed.
Nee dat is 13 tot 16 a 17.quote:
Je slaat voor het gemak hebefilie maar even helemaal over?!quote:Op zondag 7 november 2021 14:00 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Nee dat is 13 tot 16 a 17.
Zeker vanaf 18 heb je het immers over een volledig volgroeid (op wat details na) lichaam.
Dat tussen 13 en 16 schijnt het aantrekkelijkst te zijn, volgens Deens onderzoek jaren en jaren geleden alweer.
Kwam hier nog voorbij, ooit, toen fok een heel ander formule had qua FP en forum.
Nee, dit lijkt me niet grensoverschrijdend hoor. Dat zij voorover gebogen staat en jij direct inkijk hebt kun je jezelf moeilijk kwalijk nemen. En dat je dan dacht "wow". Tja, dat lijkt mij een gewone menselijke reactie dus ik zou me geen zorgen maken.quote:Op zondag 7 november 2021 10:08 schreef Cupfighter het volgende:
Gisteren gebeurde er iets waar ik dan zoeits heb is dit grensoverschrijden of niet, ik vind het soms echt heel erg lastig, ik zat in een gelegenheid waar ik vaker kom, we waren met 4 personen 3 dames en ik zelf, ik was daar om 14 uur maar werd gelijk gebeld door mijn broer om wat gezelligs te doen dus ik gaf aan maar erg kort te blijven, ik nam een kopje thee en ging aan de kop van de tafel zitten, ik keek even op de telefoon voor een berichtje en toen ik weer naar voren keek stond de stagaire van 20 jaar recht voor me voorover gebogen, ik keek vol in haar shirtje en zag alles, ik zeg eerlijk ik dacht wow want ze is behoorlijk knap maar toen ik gisteravond thuis was voelde ik me schuldig en dacht ik dit is niet goed, zeker niet omdat ik die jongedame in kwestie nog vaker ga tegenkomen in de toekomst, ik voel me echt kut hierover tegenover haar, ik heb iets gezien waarvan het niet de bedoeling was dat ik het zou zien,
Had ze het door? anders schijt hebben en volgende keer opletten.quote:Op zondag 7 november 2021 10:08 schreef Cupfighter het volgende:
Gisteren gebeurde er iets waar ik dan zoeits heb is dit grensoverschrijden of niet, ik vind het soms echt heel erg lastig, ik zat in een gelegenheid waar ik vaker kom, we waren met 4 personen 3 dames en ik zelf, ik was daar om 14 uur maar werd gelijk gebeld door mijn broer om wat gezelligs te doen dus ik gaf aan maar erg kort te blijven, ik nam een kopje thee en ging aan de kop van de tafel zitten, ik keek even op de telefoon voor een berichtje en toen ik weer naar voren keek stond de stagaire van 20 jaar recht voor me voorover gebogen, ik keek vol in haar shirtje en zag alles, ik zeg eerlijk ik dacht wow want ze is behoorlijk knap maar toen ik gisteravond thuis was voelde ik me schuldig en dacht ik dit is niet goed, zeker niet omdat ik die jongedame in kwestie nog vaker ga tegenkomen in de toekomst, ik voel me echt kut hierover tegenover haar, ik heb iets gezien waarvan het niet de bedoeling was dat ik het zou zien,
Nee ze had niks doorquote:Op maandag 8 november 2021 10:22 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Had ze het door? anders schijt hebben en volgende keer opletten.
Ander naampje, zelfde scheve machtsverhouding. Zowel ts als sommigen hier willen het liefst een vorm van acceptatie voor pedofielen (of aanverwante stoornissen zoals hebefilie), maar dat gaat domweg niet. Het kind is in alle gevallen het haasje, zelfs met wederzijdse instemming (wat juridisch gezien volgens mij* niet eens kan, want minderjarig).quote:Op zondag 7 november 2021 22:38 schreef r_one het volgende:
[..]
Je slaat voor het gemak hebefilie maar even helemaal over?!
quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:04 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Hey kijk een OP met maar liefst 20 likes!
Wat mooi dat op het fok forum er toch nog plek is voor nuance tussen alle giftigheid. Wel bijzonder dat de nuance plots te zien is bij een controversieel onderwerp...
Nou tabee dan maar weerquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:56 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Het goeie aan de reacties in dit topic is in ieder geval dat het mij doet besluiten om mijn tijdelijke terugkeer naar dit forum zo kort mogelijk te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:21 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
Nou tabee dan maar weer
Ik heb er trouwens geen probleem mee om nuance toe te passen in deze discussie. Is beter dan roepen "Alle PeDo's moEteN DooD".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat iedereen uiteindelijk goed terecht komt in het leven en ik hoop dat mensen met deze gevoelens de kracht hebben om geen gehoor te geven aan hun gevoelens.
Ik zal het forum verlaten in ieder geval."An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |