Ja, per dag...quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:29 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
1.800.000 ongevaccineerden. 8000 besmettingen. 0,44% van de ongevaccineerden
quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:30 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Positieve noot. Begin van de week lag de groei nog op ruim 50%, nu 34%.
O, zo. Ja, inderdaad. Aan de andere kant maakt het aantal gevaccineerden als zodanig natuurlijk weinig uit. Hopelijk vertaalt het zich in relatief weinig ziekenhuisopnames. Maar hoe veel mensen van de 1.800.000 zouden er inmiddels immuun zijn? Zelf heb ik het idee dat het totaalaantal mensen dat hetzij gevaccineerd is, hetzij is hersteld boven de 90% zou moeten zitten en dat het elke minuut/uur weer groter wordt. Als het goed is, wordt het potentiële aantal mensen dat besmet kan raken elke dag kleiner.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:38 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk ook. Met zoveel ongevaccineerden gaat dit lang duren
Ja, wat je zegt/schrijft. En ik begrijp Oliviers aanvulling hierop. Het is vreemd, maar eigenlijk ook weer niet. Wat wel zo is en dat is fnuikend, dat het nieuws, en de negatievelingen, dit weer aangrijpen om hel en verdoemenis te zaaien. En mensen gaan gelijk de boel weer wantrouwen... en twijfelen aan de vaccinaties.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Vind het toch wel bizar hoor dat we ondanks het behoorlijk massale vaccineren toch weer in te hoge cijfers zitten. En ja, het zou zonder die vaccins veel erger zijn geweest, maar nu krijgen we denk ik voorlopig nog geen stipje aan de horizon....
Inderdaad ja, dat vergeet ik dus steeds, maar elke dag wordt dat aandeel kleiner ja.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
O, zo. Ja, inderdaad. Aan de andere kant maakt het aantal gevaccineerden als zodanig natuurlijk weinig uit. Hopelijk vertaalt het zich in relatief weinig ziekenhuisopnames. Maar hoe veel mensen van de 1.800.000 zouden er inmiddels immuun zijn? Zelf heb ik het idee dat het totaalaantal mensen dat hetzij gevaccineerd is, hetzij is hersteld boven de 90% zou moeten zitten en dat het elke minuut/uur weer groter wordt. Als het goed is, wordt het potentiële aantal mensen dat besmet kan raken elke dag kleiner.
wordt er nu eigenlijk ook in de weekenden gevaccineerd?
Ja dat dus, ben bewust nog even niet aan het bijlezen op social mediaquote:Op zondag 31 oktober 2021 15:48 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja, wat je zegt/schrijft. En ik begrijp Oliviers aanvulling hierop. Het is vreemd, maar eigenlijk ook weer niet. Wat wel zo is en dat is fnuikend, dat het nieuws, en de negatievelingen, dit weer aangrijpen om hel en verdoemenis te zaaien. En mensen gaan gelijk de boel weer wantrouwen... en twijfelen aan de vaccinaties.
Snap ik en is wel het beste, ik heb ook weer media-pauze ingelast. Even afstand houden, lol! 1,5 meter.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja dat dus, ben bewust nog even niet aan het bijlezen op social media
Ha ha mooie woordspelingquote:Op zondag 31 oktober 2021 15:51 schreef Sangha het volgende:
[..]
Snap ik en is wel het beste, ik heb ook weer media-pauze ingelast. Even afstand houden, lol! 1,5 meter.
Heb nu die pizzabezorger geblokkeerd op Twitter. Scheelt ook een hoop negatieve berichtenquote:Op zondag 31 oktober 2021 15:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja dat dus, ben bewust nog even niet aan het bijlezen op social media
De pizzabezorger?! Hoezo dat dan? Pizza corona?quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:19 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Heb nu die pizzabezorger geblokkeerd op Twitter. Scheelt ook een hoop negatieve berichten
Ik zag hier pas wat over voorbij komen. Is wel belangrijke data ja. Maar reken maar dat het vooral de ongevaccineerden zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:17 schreef DikDikkie het volgende:
[..]
Er zijn ook flink wat gevaccineerde die besmet raken. Is daar ook data van?
Wie?quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:19 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Heb nu die pizzabezorger geblokkeerd op Twitter. Scheelt ook een hoop negatieve berichten
Behalve kinderen heb ik alleen maar gevaccineerde besmettingen voorbij horen komen in mijn omgeving....quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:21 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik zag hier pas wat over voorbij komen. Is wel belangrijke data ja. Maar reken maar dat het vooral de ongevaccineerden zijn.
Maar het was toch al bekend dat gevaccineerden ook nog steeds besmettelijk kunnen zijn. We hadden maatregelen waardoor de cijfers daalden, daarna lieten we heel veel los waardoor de cijfers weer toe kunnen nemen, heel verrassend is het niet.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:27 schreef DikDikkie het volgende:
[..]
Behalve kinderen heb ik alleen maar gevaccineerde besmettingen voorbij horen komen in mijn omgeving....
Ongevaccineerde lopen er wellicht minder mee te koop...
Verkeerde topic ookquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:38 schreef 5thencounter het volgende:
Wintersport... Heerlijk, weer keihard van die zwarte piste af.. je poten breken, misschien een gezinnetje meenemen in je lawine van stoer gedrag...
Dont Mention De Zorg...
Sorry, ik draaf weer door..
Het is vooral het positiviteitstopic......quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oww, ik dacht winter in aantocht... nou ja, toch maar even gemeld.
Ohw.. ehhh.. de beste oliebollen kraam van Amsterdam Noord is weer open... Ankerplaats, als je daar toevallig in de buurt bent...quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het is vooral het positiviteitstopic......
Ha ha iets uit de richting vanaf hier, maar thnx voor de tip!quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw.. ehhh.. de beste oliebollen kraam van Amsterdam Noord is weer open... Ankerplaats, als je daar toevallig in de buurt bent...
Echt de lekkerste
En ik maar denken dat ik een calzone had besteld. Mooi klaar mee.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:20 schreef Sangha het volgende:
[..]
De pizzabezorger?! Hoezo dat dan? Pizza corona?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |