Dat doet mijn oma ook. Daarom praat ik zoveel mogelijk over haar leven. Dat gaat een stuk beter.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een oudtante die alles vergat. Dus dan stelde ze steeds dezelfde vragen en ze dacht ook nog steeds dat ik Engels studeerde en in Utrecht woonde al was ik daar allang weg. Maar ik heb haar gewoon niet gecorrigeerd, dat had echt geen zin. En m'n oma vroeg steeds maar m'n reis, al was dat al jaren daarvoor. Telkens dezelfde gesprekken. Dat is dan beter dan niks te vertellen hebben.
deze man weetquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O echt?![]()
Terug naar de echte tijd
Let op! In de nacht van 23 op 24 oktober begint de wintertijd en gaat de klok een uur terug. Kun je lekker een uurtje langer slapen.quote:
ok, hou jij je daar aan oke?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Let op! In de nacht van 23 op 24 oktober begint de wintertijd en gaat de klok een uur terug. Kun je lekker een uurtje langer slapen.
https://indebuurt.nl/rott(...)J4srylrK1XlEfYu94yKA
duh...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja. Ik overleef het wel. Ik had alleen gehoopt op een paar verse broodjes bij de lunch.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Corvin Plaza?
In Boedapest ook hoorAlleen dan moet je de kleine buurtwinkeltjes opzoeken. Althans, die waren altijd open, maar ze hebben de regels aangescherpt, dus ik weet niet of het nog zo is.
Het is ook lastig maar ook dit soort shit hoort erbij in het leven en maakt of je een jongetje of een man bent.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij mijn oma kon ik het niet, vond het gewoon zwaar irritant daar. Hoop dat bij mijn ouders ik wat liever ben. Ja
Embrace the darknessquote:
Hoe ga je? Als het een BKK-bus is, is je kaartje gewoon geldig. Als het een Volán-bus is niet.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach ja. Ik overleef het wel. Ik had alleen gehoopt op een paar verse broodjes bij de lunch.
Na de lunch treinen richting Erd.
Ik ben er alleen nog steeds niet achter of mijn ov kaartje geldig is tot daar
Dit is wel slecht van In de buurt zegquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Let op! In de nacht van 23 op 24 oktober begint de wintertijd en gaat de klok een uur terug. Kun je lekker een uurtje langer slapen.
https://indebuurt.nl/rott(...)J4srylrK1XlEfYu94yKA
quote:
ze linken notabene naar een eigen artikel waar het wel goed staatquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is wel slecht van In de buurt zeg![]()
Alle rotterdammers van de leg deze weekquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is wel slecht van In de buurt zeg![]()
strijken, als beloning brownies maken..quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:16 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik eerst doen, brownies maken of strijken.
Ja opzich gingen we er wel heen, mijn vriendin kon wel beter praten met haar.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is ook lastig maar ook dit soort shit hoort erbij in het leven en maakt of je een jongetje of een man bent.
Chaos. Mayhem.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle rotterdammers van de leg deze week
Brownies.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:16 schreef CherryLips het volgende:
Altijd eerst de moetjes en daarna pas de leukjes, op die manier beloon je je hersenen op een natuurlijke wijze en hoef je niet aan de drank, dildo of drugsquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:16 schreef CherryLips het volgende:
eerst een bkk metro en dan mav-star trein. bij het weekticket van bkk staat "geldig op geselecteerde mav star lijnen, maar er staat dan niet welke dat zijnquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe ga je? Als het een BKK-bus is, is je kaartje gewoon geldig. Als het een Volán-bus is niet.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle rotterdammers van de leg deze week
Binnen de stadsgrenzen van Boedapestquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerst een bkk metro en dan mav-star trein. bij het weekticket van bkk staat "geldig op geselecteerde mav star lijnen, maar er staat dan niet welke dat zijn
ik heb de balkondeur open gezetquote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik niet en ik hoef niet naar de supermarkt tot maandag.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Binnen de stadsgrenzen van Boedapest
Maar Érd ligt buiten Boedapest en daar is je kaartje niet geldig. Ik heb voor de zekerheid even de reisplanner van BKK gecheckt; daar komt Érd ook niet in voor als bestemming.
ja, toen ik buiten liep vond ik het ook best fris, maar hier staat de zon vol op de ramen en is het makkelijk over de 20 graden in huisquote:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:28 schreef mschol het volgende:
je moet duidelijk naar de supermarkt @:ama
je hebt niks in huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij heb ik genoeg in huis.Your beauty never ever scared me.
Hier 10.quote:
hier binnen 19 , toch iets aangenamerquote:
ik blijf nu steken op 18quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
hier binnen 19 , toch iets aangenamer
Ik heb een vest aan,prima te doen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
hier binnen 19 , toch iets aangenamer
zelfs een roze fietsquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:36 schreef Ama het volgende:
Ik heb de verwarming op 19.5 gezet volgens mij.
was wel lekker goedkoop geweest danquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat treinkaartje gaat je echt geen drol kosten
nee, klopt 370huf enkelquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat treinkaartje gaat je echt geen drol kosten
Mijn UIquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:47 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is er dan te zien/doen in Erd?
Oh lol! Een sport wedstrijd? Ik ging al googlen en vroeg me al af waarom je niet gewoon lekker in Boedapest bleef.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn UI
Te zien dan, te doen zal niet lukken
Denk dat ik zo nog even naar de supermarkt ga en kippensoep ga maken, ik heb ook nog een afbakstokbrood en kaasjesquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eens en ik heb nog champignons bedenk ik me net. Straks maar een soepje van maken.
wel een mooie puzzel. Maar goed, tijd zat, lekker weer en zulksquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En je kunt vertrekken vanaf Kelenföld en Déli, maar dat had je vast al gezien.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh lol! Een sport wedstrijd? Ik ging al googlen en vroeg me al af waarom je niet gewoon lekker in Boedapest bleef.
Hoi Koen.quote:
Meestal vind ik wel een gratis stream.quote:
Ben Saddik.quote:
Een Marokkaan uit België.quote:
Hoe kan het dan een helft zijn?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 12:06 schreef Ama het volgende:
Ohja even andere helft ciabatta in de oven gooien. Gisteren zo gek gedaan met inpakken bij de winkel dat dat ding in 3 stukken is gebroken schijnbaar. :S
scherp hoorquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 12:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe kan het dan een helft zijn?
Ed.quote:
Waren 2 helften en 1 deel breekt bijna af.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 12:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe kan het dan een helft zijn?
met gehaktballetjes?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 12:09 schreef Karzai het volgende:
eerst even de was ophangen die is nu klaar, daarna ga ik soepgroente halen
zet ik een pan soep op vanmiddag, voor vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |