duh...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach ja. Ik overleef het wel. Ik had alleen gehoopt op een paar verse broodjes bij de lunch.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Corvin Plaza?
In Boedapest ook hoorAlleen dan moet je de kleine buurtwinkeltjes opzoeken. Althans, die waren altijd open, maar ze hebben de regels aangescherpt, dus ik weet niet of het nog zo is.
Het is ook lastig maar ook dit soort shit hoort erbij in het leven en maakt of je een jongetje of een man bent.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij mijn oma kon ik het niet, vond het gewoon zwaar irritant daar. Hoop dat bij mijn ouders ik wat liever ben. Ja
Embrace the darknessquote:
Hoe ga je? Als het een BKK-bus is, is je kaartje gewoon geldig. Als het een Volán-bus is niet.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach ja. Ik overleef het wel. Ik had alleen gehoopt op een paar verse broodjes bij de lunch.
Na de lunch treinen richting Erd.
Ik ben er alleen nog steeds niet achter of mijn ov kaartje geldig is tot daar
Dit is wel slecht van In de buurt zegquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Let op! In de nacht van 23 op 24 oktober begint de wintertijd en gaat de klok een uur terug. Kun je lekker een uurtje langer slapen.
https://indebuurt.nl/rott(...)J4srylrK1XlEfYu94yKA
quote:
ze linken notabene naar een eigen artikel waar het wel goed staatquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is wel slecht van In de buurt zeg![]()
Alle rotterdammers van de leg deze weekquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is wel slecht van In de buurt zeg![]()
strijken, als beloning brownies maken..quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:16 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik eerst doen, brownies maken of strijken.
Ja opzich gingen we er wel heen, mijn vriendin kon wel beter praten met haar.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is ook lastig maar ook dit soort shit hoort erbij in het leven en maakt of je een jongetje of een man bent.
Chaos. Mayhem.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle rotterdammers van de leg deze week
Brownies.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:16 schreef CherryLips het volgende:
Altijd eerst de moetjes en daarna pas de leukjes, op die manier beloon je je hersenen op een natuurlijke wijze en hoef je niet aan de drank, dildo of drugsquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:16 schreef CherryLips het volgende:
eerst een bkk metro en dan mav-star trein. bij het weekticket van bkk staat "geldig op geselecteerde mav star lijnen, maar er staat dan niet welke dat zijnquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe ga je? Als het een BKK-bus is, is je kaartje gewoon geldig. Als het een Volán-bus is niet.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle rotterdammers van de leg deze week
Binnen de stadsgrenzen van Boedapestquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerst een bkk metro en dan mav-star trein. bij het weekticket van bkk staat "geldig op geselecteerde mav star lijnen, maar er staat dan niet welke dat zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |