Brownies.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:16 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik eerst doen, brownies maken of strijken.
Altijd eerst de moetjes en daarna pas de leukjes, op die manier beloon je je hersenen op een natuurlijke wijze en hoef je niet aan de drank, dildo of drugsquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:16 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik eerst doen, brownies maken of strijken.
eerst een bkk metro en dan mav-star trein. bij het weekticket van bkk staat "geldig op geselecteerde mav star lijnen, maar er staat dan niet welke dat zijnquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe ga je? Als het een BKK-bus is, is je kaartje gewoon geldig. Als het een Volán-bus is niet.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alle rotterdammers van de leg deze week
Binnen de stadsgrenzen van Boedapestquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerst een bkk metro en dan mav-star trein. bij het weekticket van bkk staat "geldig op geselecteerde mav star lijnen, maar er staat dan niet welke dat zijn
ik heb de balkondeur open gezetquote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik niet en ik hoef niet naar de supermarkt tot maandag.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Binnen de stadsgrenzen van Boedapest
Maar Érd ligt buiten Boedapest en daar is je kaartje niet geldig. Ik heb voor de zekerheid even de reisplanner van BKK gecheckt; daar komt Érd ook niet in voor als bestemming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |