Denk dat ik zo nog even naar de supermarkt ga en kippensoep ga maken, ik heb ook nog een afbakstokbrood en kaasjesquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eens en ik heb nog champignons bedenk ik me net. Straks maar een soepje van maken.
wel een mooie puzzel. Maar goed, tijd zat, lekker weer en zulksquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En je kunt vertrekken vanaf Kelenföld en Déli, maar dat had je vast al gezien.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh lol! Een sport wedstrijd? Ik ging al googlen en vroeg me al af waarom je niet gewoon lekker in Boedapest bleef.
Hoi Koen.quote:
Meestal vind ik wel een gratis stream.quote:
Ben Saddik.quote:
Een Marokkaan uit België.quote:
Hoe kan het dan een helft zijn?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 12:06 schreef Ama het volgende:
Ohja even andere helft ciabatta in de oven gooien. Gisteren zo gek gedaan met inpakken bij de winkel dat dat ding in 3 stukken is gebroken schijnbaar. :S
scherp hoorquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 12:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe kan het dan een helft zijn?
Ed.quote:
Waren 2 helften en 1 deel breekt bijna af.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 12:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe kan het dan een helft zijn?
met gehaktballetjes?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 12:09 schreef Karzai het volgende:
eerst even de was ophangen die is nu klaar, daarna ga ik soepgroente halen
zet ik een pan soep op vanmiddag, voor vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |