SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Same shit, different day
SC hopper present
Nee joh, maar weekend met muh sgatjuh enzo.quote:
Sgatjuhsquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 01:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, maar weekend met muh sgatjuh enzo.
Niets bewust genegeerdquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mooie dromen maar ook deze post zal je wel negeren.
Ik lag er ook al vroeg in gisteravond. Morgen gaan we alweer terug, eerst weer overnachten in Duitsland en maandag kom ik weer thuisquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 06:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weer lekker vroeg vandaagHoe lang is de vakantie nog?
Vakantie gaat altijd zo snel voorbij.. Wat zijn de plannen voor vandaag?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 06:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik lag er ook al vroeg in gisteravond. Morgen gaan we alweer terug, eerst weer overnachten in Duitsland en maandag kom ik weer thuis
We gaan het plaatsje Vrsar bezoeken en krijgen daar een Kroatische lunch aangeboden.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 06:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vakantie gaat altijd zo snel voorbij.. Wat zijn de plannen voor vandaag?
Groeten vanaf de andere kant van het land, ik zit in Dubrovnikquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 06:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
We gaan het plaatsje Vrsar bezoeken en krijgen daar een Kroatische lunch aangeboden.
Leukquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 06:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Groeten vanaf de andere kant van het land, ik zit in Dubrovnik
Onweert stevig hier, aantal inslagen net, hoor as we speak de brandweer uitrukken
Op zích had ik nog wel even willen slapen
Ja heel leuke vakantie, prachtig is het hierquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 06:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Leuk(tenminste dat je ook in Hrvatska bent, niet het weer)
Hier hoor ik geen onweer oid.
Dubrovnik is zeker mooiquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 06:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja heel leuke vakantie, prachtig is het hier![]()
Zit wel een heel eind van jou vandaan dus niet gek dat het ander weer is
Veel plezier nog!
Wat staat er vandaag op de planningquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 08:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Daar moet een pistoletje Piccalilly in
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 08:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat staat er vandaag op de planning
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 06:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
We gaan het plaatsje Vrsar bezoeken en krijgen daar een Kroatische lunch aangeboden.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 08:19 schreef LTVDK het volgende:
Had ik vannacht eindelijk de kamer alleen en kon ik lekker ongestoord snurken. Wordt er om kwart voor zes een vrouw binnengereden, gelijk alle lichten aan en die is alleen maar aanmeet hoesten met van die kotsgeluiden
Dat is ook geen service zegquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 08:19 schreef LTVDK het volgende:
Had ik vannacht eindelijk de kamer alleen en kon ik lekker ongestoord snurken. Wordt er om kwart voor zes een vrouw binnengereden, gelijk alle lichten aan en die is alleen maar aanmeet hoesten met van die kotsgeluiden
Vooral hoogst onprettigquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 08:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is ook geen service zeg
Gelukkig mag je vandaag naar huisquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 08:19 schreef LTVDK het volgende:
Jezus wat een hel. Wat zal het fijn zijn als je weer thuis bent danquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 08:19 schreef LTVDK het volgende:
Heb je ook briefjes die sinds ze je hebt gekocht veel meer waard geworden zijn? Of gebeurt dat niet echt?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee die ga ik juist kopen is het idee
Hou ik me niet zo mee bezigquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 08:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je ook briefjes die sinds ze je hebt gekocht veel meer waard geworden zijn? Of gebeurt dat niet echt?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 08:19 schreef LTVDK het volgende:
Ze was net letterlijk haar gal aan het opspuwenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 08:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus wat een hel. Wat zal het fijn zijn als je weer thuis bent dan
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze was net letterlijk haar gal aan het opspuwen
Das wel weer bizar hequote:Op zaterdag 23 oktober 2021 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens goedemorgenWe leveren vandaag 3:51 daglicht in.
25 % van alle bouwkranen ter wereld staan in Dubai
Goed voor je eetlustquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze was net letterlijk haar gal aan het opspuwen
Ja niet heel veel later kwamen ze met het ontbijtquote:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 08:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja niet heel veel later kwamen ze met het ontbijt
Als moordenaars, pedofielen en verkrachters in zulke grote aantallen voorkomen én op de IC terechtkomen dat de hele zorg vastloopt, dan hebben we heel andere problemen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 08:52 schreef bitterbal het volgende:
iemand deelt dit net op insta
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |