SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
tevens inmiddels thuisLekker gegeten, was een verademing in Duketown dat US in de EBI zat
![]()
![]()
Morgen weer terug
Was je zomaar in MIJN stad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, niet heel veel bijzonders.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:50 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Toch geen kekke briefjes hequote:
Wandelen met alpacasquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, niet heel veel bijzonders.Jij?
Ja zoiets, wandeling maken met een Alpaca aan de riemquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uhm, okéIs dat een soort kinderboerderij voor gevorderden?
Waar is dit?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja zoiets, wandeling maken met een Alpaca aan de riem
2 jaar terug ook gedaan in de herfstvakantie, vonden we toen allemaal wel voor herhaling vatbaar, dus morgen nog een keerquote:
Deze keer in Ruiselare in Vlaanderen, vorige keer in Vorstenbosch in Brabantquote:
Oh is het een rondreizende attractie ofzo?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Deze keer in Ruiselare in Vlaanderen, vorige keer in Vorstenbosch in Brabant
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja zoiets, wandeling maken met een Alpaca aan de riem
Nee hoor die 2 locaties hebben niks met elkaar te makenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 01:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh is het een rondreizende attractie ofzo?
Egmond heeft ook.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 01:04 schreef Koen66 het volgende:
Wordt gewoon op meerdere plekken gedaan. Wilden eerst ergens in Zeeland, kon je met Alpaca aan het strand wandelen maar die zaten vol
Is ook erg leukquote:
Spugersquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is ook erg leuk
Maar in DTS hoor ik net dat je ook vervelende eigenwijze exemplaren kan hebben
Ik wil in nog meer bomen klimmen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:50 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Dat zijn eerder lama'squote:
Maar ze spugen niet toch?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is ook erg leuk
Maar in DTS hoor ik net dat je ook vervelende eigenwijze exemplaren kan hebben
Ze kunnen het wel begreep ik vorige keer maar doen het zeldenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 01:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar ze spugen niet toch?
Ik doelde meer op m'n opmerkingquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh, de SC gaat tegenwoordig vroeg sluiten. Het ligt niet aan jou. Of aan mij. Hoop ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |