Dat is ook geen service zegquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 08:19 schreef LTVDK het volgende:
Had ik vannacht eindelijk de kamer alleen en kon ik lekker ongestoord snurken. Wordt er om kwart voor zes een vrouw binnengereden, gelijk alle lichten aan en die is alleen maar aanmeet hoesten met van die kotsgeluiden
Vooral hoogst onprettigquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 08:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is ook geen service zeg
Gelukkig mag je vandaag naar huisquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 08:19 schreef LTVDK het volgende:
Had ik vannacht eindelijk de kamer alleen en kon ik lekker ongestoord snurken. Wordt er om kwart voor zes een vrouw binnengereden, gelijk alle lichten aan en die is alleen maar aanmeet hoesten met van die kotsgeluiden
Jezus wat een hel. Wat zal het fijn zijn als je weer thuis bent danquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 08:19 schreef LTVDK het volgende:
Heb je ook briefjes die sinds ze je hebt gekocht veel meer waard geworden zijn? Of gebeurt dat niet echt?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee die ga ik juist kopen is het idee
Hou ik me niet zo mee bezigquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 08:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je ook briefjes die sinds ze je hebt gekocht veel meer waard geworden zijn? Of gebeurt dat niet echt?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 08:19 schreef LTVDK het volgende:
Ze was net letterlijk haar gal aan het opspuwenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 08:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus wat een hel. Wat zal het fijn zijn als je weer thuis bent dan
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze was net letterlijk haar gal aan het opspuwen
Das wel weer bizar hequote:Op zaterdag 23 oktober 2021 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens goedemorgenWe leveren vandaag 3:51 daglicht in.
25 % van alle bouwkranen ter wereld staan in Dubai
Goed voor je eetlustquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 08:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze was net letterlijk haar gal aan het opspuwen
Ja niet heel veel later kwamen ze met het ontbijtquote:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 08:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja niet heel veel later kwamen ze met het ontbijt
Als moordenaars, pedofielen en verkrachters in zulke grote aantallen voorkomen én op de IC terechtkomen dat de hele zorg vastloopt, dan hebben we heel andere problemen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 08:52 schreef bitterbal het volgende:
iemand deelt dit net op insta
[ afbeelding ]
Of het jaarlijkse personeelsuitje van het Vaticaan is dan hierquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als moordenaars, pedofielen en verkrachters in zulke grote aantallen voorkomen én op de IC terechtkomen dat de hele zorg vastloopt, dan hebben we heel andere problemen.
Is de Kerstman wappie?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 08:57 schreef bitterbal het volgende:
blij dat ik kerst moet werken anders had ik dus met deze persoon bij het kerstdiner gezeten :p
Herkenbaarquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de kerstman komt nooit, altijd te druk
Een oude man die met elfjes en rendieren op de Noordpool woont en dan 1 keer per jaar de hele wereld langs gaat om kleine kinderen om te kopen met cadeautjesquote:
Als ik de Kerstman zou zijn zou ik de rendieren inwisselen voor snoepjes vipsjes en die kinderen trappen en de cadeautjes aan mooie vrouwen gevenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een oude man die met elfjes en rendieren op de Noordpool woont en dan 1 keer per jaar de hele wereld langs gaat om kleine kinderen om te kopen met cadeautjes
die snoepjesvipsjes kunnen je slee niet trekken hoor?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik de Kerstman zou zijn zou ik de rendieren inwisselen voor snoepjes vipsjes en die kinderen trappen en de cadeautjes aan mooie vrouwen geven
Koop ik wel een auto met een aquarium erin, kunnen ze gezellig mee die snoepjes vipsjesquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die snoepjesvipsjes kunnen je slee niet trekken hoor?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koop ik wel een auto met een aquarium erin, kunnen ze gezellig mee die snoepjes vipsjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |