Dat heb je er niet bij verteld hè, dus je zadelt ons op met een laf recept voor kibbesoep, terwijl je zelf wel lekker zit te eten...quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:07 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik had er ook Kardemom in gedaan, das ook heel duur.
Hier wel ja. Als je in Tromsø en omstreken woont ben je zelfs daar mee genaaid in de winter.quote:
Mijn hoofd zit vol met snot, daar gaat het denken niet zo snelquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:11 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat heb je er niet bij verteld hè, dus je zadelt ons op met een laf recept voor kibbesoep, terwijl je zelf wel lekker zit te eten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:36 schreef Tele6 het volgende:
Ik ga vanochtend weer model staan voor een groepje tekenaars. Dan hopelijk hardlopen met een vriendin (als ze onze afspraak niet is vergeten) en dan vanmiddag nog wat studeren.
Als iemand aangegeven heeft ergens nog over na te moeten denken, wat is dan een zinnige termijn om te verwachten dat ze klaar zijn met nadenken? Ik heb maandagmiddag A een vraag gesteld en sindsdien helemaal niks meer van hem gehoord.Ik vind dit niet eens een vraag. Je hebt hem een signaal gegeven en hij laat nu dus al een week zien dat hij daar niets mee doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik heb verder geen advies voor je. Ik was allang gillend weggerend uit die situatie.
Ja en dit.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind dit niet eens een vraag. Je hebt hem een signaal gegeven en hij laat nu dus al een week zien dat hij daar niets mee doet.
Maar ik heb verder geen advies voor je. Ik was allang gillend weggerend uit die situatie.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:46 schreef Myraela het volgende:
Misschien is gillend wegrennen dan ook wel mijn advies. Het is vast ingewikkelder dan dat, maar volgens mij trekt deze hele situatie zoveel meer uit je dan dat je ervoor terugkrijgt. En dat al veel te lang.
Zo zag het er bij ons ook uit. We hebben F een nieuwe goot op laten hangen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:23 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga zo taart en quiche bakken. Vanmiddag wat boodschaps en de fysio. Er zijn ook nog wat "in en om het huis"klusjes.
F. moet een dakgoot leegscheppen vanmiddag want het zag er gisteren van binnen uit alsof je hier achter stond:
[ afbeelding ]
Mogelijk stort ik me met een schuurspons op de badkamer. En ik wil nog wat meuk opruimen.
Ja, hij is dé man als het gaat om drek in je goot.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo zag het er bij ons ook uit. We hebben F een nieuwe goot op laten hangen.
Ik denk dat wel al veel langer "derde wiel aan de wagen" en "wat krijg je er nou voor terug"quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar goed ik heb geen ervaring met relaties met een depressief persoon, dus misschien niet helemaal eerlijk.
Hier vanmorgen al weer in het donker naar het werk gereden...quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hier wel ja. Als je in Tromsø en omstreken woont ben je zelfs daar mee genaaid in de winter.
Mogguh. Wij gaan het huis eens een beetje verder opruimen en de verf hier en daar eens bijwerken (konijnen en plinten....) Als we ooit een taxateur willen laten langskomen, is dat misschien wel handig
quiche.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:03 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb nog prei liggen, maar ben geen fan. Wat is daar nou echt lekker mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was één van de redenen waarom ik mijn vriend nooit zover heb gekregen om eens te kijken of er voor hem werk te vinden is in Noorwegen. Die verdomd lange, donkere en koude winters.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hier vanmorgen al weer in het donker naar het werk gereden...
Vanmiddag gelukkig nog wel in het licht naar huis
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:40 schreef Lonaa het volgende:
Waar moet ie over nadenken dan? Of hij dat wel wil?
Hij wil helemaal niks van jou maar wel van B en soms anderen als ik dit zo lees, maar jou sluit hij steeds meer buiten. Wanneer ga jij nadenken over waar jouw grenzen liggen? Want je geeft alleen maar en levert alleen maar in, steeds een beetje meer...
Oh, nou, ik wilde bij al je volgende posts ook hartjes zettenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:14 schreef Lonaa het volgende:
@:Candaasje zegt het weer eens veel netter en mooier dan ik.
Ik zeg het vooral veel wolliger. Maar de essentie is gelijkquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:14 schreef Lonaa het volgende:
@:Candaasje zegt het weer eens veel netter en mooier dan ik.
Vijfde. Het derde wiel is vrij essentieelquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik denk dat wel al veel langer "derde wiel aan de wagen" en "wat krijg je er nou voor terug"
Maar ja, het is natuurlijk ook "in voor en tegenspoed".
Het is Ludolf, die komt nog uit deze tijd/omstreken:quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:19 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Vijfde. Het derde wiel is vrij essentieel
Een paar jaar geleden vestigde Bergen een nieuw record, 86 dagen non-stop regen... 86 dagen! NON STOP! REGEN!!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:12 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat was één van de redenen waarom ik mijn vriend nooit zover heb gekregen om eens te kijken of er voor hem werk te vinden is in Noorwegen. Die verdomd lange, donkere en koude winters.
Zelfs mijn "maar je hebt enorm lange zomerdagen, en er is nog het Noorderlicht!' hielpen niet
Oeh toen mocht je nog roken.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het is Ludolf, die komt nog uit deze tijd/omstreken:
[ afbeelding ]
Afschuwelijk ja, brr!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden vestigde Bergen een nieuw record, 86 dagen non-stop regen... 86 dagen! NON STOP! REGEN!!!
Meer fun factsquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:26 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Afschuwelijk ja, brr!
Bergen is sowieso in mijn beleving altijd wel nat. We zijn 2x naar Noorwegen geweest en beide keren hebben we die plaats vermeden vanwege het weer*. Terwijl we de eerste keer zelfs een 3 weken durende hittegolf hadden.
(Oh en omdat we de omgeving richting Olden veel spectaculairder vonden, dat speelde ook wel mee.).
Een vriend van me heeft jarenlang in Tromso gewoond, die is uiteindelijk nu wel afgezakt naar Trondheim.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, hij is dé man als het gaat om drek in je goot.
Aardappelpreisoep uit het grote soepboekquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:03 schreef Tuindier het volgende:
Ik heb nog prei liggen, maar ben geen fan. Wat is daar nou echt lekker mee?
Goeie! Dat doe ik, heb sowieso laatst een interessant recept opgeslagen.quote:
Hmmm... ook interessant. Wat is er specifiek aan dat recept?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Aardappelpreisoep uit het grote soepboek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:10 schreef Candaasje het volgende:
@:Tele6:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Hoe kan ik hier 10 likes op geven ?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het is Ludolf, die komt nog uit deze tijd/omstreken:
[ afbeelding ]
Ik vind het op zich een mooi uitgangspunt, maar wel als de liefde van beide kanten komt/nog wel voelbaar is. En dat het niet per se zo is dat je een in steen gebeiteld recht op steun, medeleven en eindeloos geduld hebt als je zelf die ander maandenlang al behandelt als oud vuil en je hiermee de ander ernstig schaadt. Ook al doe je het misschien niet uit vrije wil, uit wanhoop of...quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb echt geen zinnig advies voor Tele. Ik vind dat je je partner door dik en dun moet steunen. Maar ja, daar zit ergens wel een theoretische grens aan. Die ligt voor mij heel ver weg dus ik snap goed dat hij voor jou ook ver weg ligt.
Veel preiquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:40 schreef Tuindier het volgende:
Hmmm... ook interessant. Wat is er specifiek aan dat recept?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Op een wittebolletje, met wat poedersuiker.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:11 schreef Lonaa het volgende:
Stel: ik heb banketbakkersroom "over", wat zal ik daar mee doen? Zo oplepelen?
Klinkt goed inderdaad, maar ik heb hiervoor nu niet genoeg prei. Zal vast binnenkort weer in mijn groentepakket zitten, dus ik bewaar hem.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Veel prei
Helft van prei in aardappel (ik vind hierin vastkokend lekkerst)
Ik bak altijd grove stukken prei in boter, paar takken tijm en stukken aardappel erbij, water (of liever bouillon) tot het nét onderstaat. Gaar koken, minuut of 20, 30.
Dan melk erbij gieten tot je vindt dat het genoeg vocht is en nog een half uur door laten koken.
Op je bord kan er nog slagroom in.
Boek begint met 900gram prei en doet 3 dl melk. Ik doe vaak wat minder bouillon en aardappel en meer melk want lekkerder.
Recept is tof door de melk. Maakt de soep heel vol en romig. Met voor bouillon is ie![]()
Waarom zou ik zowel mijn witte brood/bolletje als mijn banketbakkersroom verpesten door het bij elkaar te brengen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
- Op een wittebolletje, met wat poedersuiker.
- Op een witteboterham, met wat poedersuiker.
- Op F. maar dan moet ie daarna wel douchen
- Met een lepel.
"Puddingbroodje" is een soort van guilty pleasure hier..quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waarom zou ik zowel mijn witte brood/bolletje als mijn banketbakkersroom verpesten door het bij elkaar te brengen?
Vroeger echt te veel van gegetenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
"Puddingbroodje" is een soort van guilty pleasure hier..
Als dit de opties zijn dan overweeg ik zowel "lepel" als "F".quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
"Puddingbroodje" is een soort van guilty pleasure hier..
Ik zou eerst F zonder pudding doen en daarna de room oplepelen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als dit de opties zijn dan overweeg ik zowel "lepel" als "F".
Machtig plan.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zou eerst F zonder pudding doen en daarna de room oplepelen.
Aardige kerel hoorquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:18 schreef Vanyel het volgende:
Naja, ik zou ws F niet doen, maar ik ken m niet, dus dat kan ik vanaf hier niet echt beoordelen.
Dat is niet per se een criteriumquote:
Nou ja ik weet dattie goed is met palen, en hoor dattie ook uit de voeten kan met gootconstructies.quote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]Plausibel scenario wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou ook goed kunnen dat A zo iemand is die in schuld en onschuld denkt. Dat als er iets kut is, dat iemand daar de schuld van moet krijgen. En of hij zichzelf of Tele dan als schuldige ziet weet ik niet. Misschien allebei.Spoilers!
Hehehe. Moest grinniken.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou ja ik weet dattie goed is met palen, en hoor dattie ook uit de voeten kan met gootconstructies.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:10 schreef Candaasje het volgende:
@:Tele6:Dit + je zou er niet om moeten hoeven vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Nog stééds niet mijn tip gedaan?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:23 schreef Lonaa het volgende:
Oke, ik heb wel m'n schouderblessure weer "actief" geroerd, maar wel de garde afgelikt.Tijd voor een wandeling met de Dora.
Iewwwwquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:27 schreef Barreltje het volgende:
Ja kaat!![]()
Je nieuwe lover
Negatieve aandacht is ook aandacht .
Stuur maar wat op.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nog stééds niet mijn tip gedaan?
Such a waste
Havermout!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik eet voor de eerste keer havermoutpap. Ik lust dit![]()
We zit erwtemelk van Wunda door. Prima te eten.
Wat roosjes rauw voor als je savonds trek hebt, wat roosjes licht geblancheerd in de vriezer, een portie om je avondmaal mee te bereiden, houd je dan nog veel over?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:42 schreef Barreltje het volgende:
Wat doe ik met een hele bloemkool?
Das ruim teveel voor mij alleen.. welke recepten en hoe kan ik het het beste in vriezen?
Ligt er aan hoe massief de stam is vermoed ikquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat roosjes rauw voor als je savonds trek hebt, wat roosjes licht geblancheerd in de vriezer, een portie om je avondmaal mee te bereiden, houd je dan nog veel over?
Oow die knaag ik altijd tijdens het koken op als traktatiequote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe massief de stam is vermoed ik
Hij is erover aan het nadenken of hij dat nog kan, contact met mij houden via app/bellen, met hoe het nu met hem gaat.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:40 schreef Lonaa het volgende:
Waar moet ie over nadenken dan? Of hij dat wel wil?
Hij wil helemaal niks van jou maar wel van B en soms anderen als ik dit zo lees, maar jou sluit hij steeds meer buiten. Wanneer ga jij nadenken over waar jouw grenzen liggen? Want je geeft alleen maar en levert alleen maar in, steeds een beetje meer...
Eerder was het juist A met wie ik heel fijn zomaar kon kletsen. Dat was al toen we nog gewoon vrienden waren.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:45 schreef Tuindier het volgende:
Wat zij zeggen. Was het voor het zo slecht ging met hem wel van meer contact tussendoor?
Ik heb toch nog geslapen. Vandaag beetje rommelen in huis, tgtg bij de Lidl halen, vanmiddag even naar IKEA en verder niks. Ik merk dat de stress van afgelopen 1/2 maanden uit mijn lichaam begint te verwijderen, ik heb weer wat energie voor andere dingen dan werk.
Grote stukken gebruiken voor dit hemelse recept en kleine stukken gebruiken voor deze. Eerst even 3 minuten blancheren en op het juiste formaat invriezen. Niet ontdooien voor gebruik.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:42 schreef Barreltje het volgende:
Das ruim teveel voor mij alleen.. welke recepten en hoe kan ik het het beste in vriezen?
Even de kook er over en de helft invriezen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:42 schreef Barreltje het volgende:
Ik had geen zin om uitgebreid research te doen dus ik heb 200ml melk met 40g grove havermout aan de kook gebracht. Theelepel agavesiroop en theelepel pumpkin spice er over. Later nog lijnzaad, rode bessen en pecannoten er over.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Havermout!Hoe heb je het gemaakt? Ik heb sinds kort een nieuwe favoriete manier om havermout te eten. Al neig ik met dit warme weer ook gewoon naar warme havermout.
Daarom staat er ook sojadrink op het pak en niet sojamelk.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had een gedachte. Ineens![]()
Waarom vallen al die mensen over het feit dat vegetarische dingen naar voorheen dierenproducten als worst worden genoemd, maar niemand over de 'melk' van soja enzo? Dat is dan toch ook verschrikkelijk onduidelijk en consumentenbedrog en omg verandering dat moet niet kunnen want evolutie halp?
Daar vallen ze ook over. Oatly had een leuke reactie op ophef hierover in 1 vd Scandinavische landenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waarom vallen al die mensen over het feit dat vegetarische dingen naar voorheen dierenproducten als worst worden genoemd, maar niemand over de 'melk' van soja enzo? Dat is dan toch ook verschrikkelijk onduidelijk en consumentenbedrog en omg verandering dat moet niet kunnen want evolutie halp?
Oh. Nou, laat maar danquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Daarom staat er ook sojadrink op het pak en niet sojamelk.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou heb ik nog meer trek in bloemkool. Maar ik heb nog 1000 groenten dus ik ga echt geen bloemkool kopen nu.
Raapjes, snijbiet, pastinaak, zoete aardappel, diverse pompoenen, spruitjes, knolselderij, rode kool, Chinese kool, gesneden witte kool, winterpenen, ijsbergsla, 3 komkommers, diverse paprika's, prei, tomaten, cherrytomaten, kimchi, zuurkool. En dan ben ik vast iets vergeten. Dit is exclusief de vriezer trouwens.quote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Raapjes, snijbiet, pastinaak, zoete aardappel, diverse pompoenen, spruitjes, knolselderij, rode kool, Chinese kool, gesneden witte kool, winterpenen, ijsbergsla, 3 komkommers, diverse paprika's, prei, tomaten, cherrytomaten, kimchi, zuurkool. En dan ben ik vast iets vergeten. Dit is exclusief de vriezer trouwens.
Die maiskolven zijn juist lekker.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:14 schreef fietsie het volgende:
Ik heb nog worteltjes in huis. En 2 vacuum getrokken gore maiskolven
Maar taakstelling is op t moment: "Restjesbakjes uit de vriezer in aantal reduceren".
quote:
Met portobello-olie in oven of airfryerquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:42 schreef Barreltje het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]![]()
Zo heb ik jou niet opgevoed kind.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Maar maar maar
Ik kén Lonaa helemaal niet!
Herkenbaarquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:20 schreef fietsie het volgende:
Ik overweeg als dit gesnotter over is toch maar weer te gaan voor gladgeschoren en netjes geknipt.
Allemachtig wat kriebelt lang haar als je je niet helemaal topfit voelt..
Sorry DPquote:
Citroen, appel, ,kiwi zijn geen groente.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:29 schreef Clubsoda het volgende:
Komkommer, tomaten, knoflook, 2 soorten uien, bosui, wortels, gemengde sla, ijsbergsla (voor de cavia's), kontje witlof (idem), aubergine, shii take, champignons, rode kool, spinazie, bloemkool, zoete aardappel, citroen, appel, kiwi, pastinaak. Ik geloof dat dat het wel zo'n beetje is.
Ik heb een immense 0-graden groentela in mijn koelkast ter grootte van een klein Afrikaans dorp![]()
Edit: radijsjes!
We houden je graag bezig als er niet geklust wordtquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja hallo. Als we aardappels, fruit en vriezer ook mee gaan tellen kan ik ook nog wel even doorgaan
Dit is een heel goed idee. Ik heb ook pompoen. Dat was ik vergeten.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:41 schreef Myraela het volgende:
Pastasaus met pompoen en de geitenkaas er gewoon op verkruimelen.
Ik heb alleen nog maar kiwi's in de tuin, ze zijn wel mooi groot dit jaar na de fikse snoei van vorig jaar.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:36 schreef Lonaa het volgende:
Vers in huis: kruimige aardappels, zoete aardappels, rode ui, gele ui, bosui, sjalot, knoflook, komkommer, tomaat, wortel, romaine sla, slamix, broccoli, champignons, rode peper, basilicum.
Nog in de tuin: courgette, pastinaak, bieslook, tijm, rozemarijn, bladpeterselie.
In de vriezer: peulen, erwten, boontjes, tomaten, pompoen.
Fruit in de vriezer: bramen, blauwe bessen.
Vers fruit: Banaan, peer, appels, citroenen, druiven.
ZO.
Komkommer en tomaat ook nietquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Citroen, appel, ,kiwi zijn geen groente.
Als ik dat hier nu doe blaas ik alleen maar golven door het waterveld met grasvormig wier...quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zomer- en winterkleding gewisseld, wat belletjes gepleehpgs om diverse afspraken te plannen, tuin gebladblaasd (tip: stuk effectiever als je de stand meteen op max zet) en dadelijk nog even naar de dierenarts met de kittens.
Er staat nog een afwas in de planning, vanavond bami maken en naar repetitie. En dan is het werkweekend alweer begonnen.
Niet vereist is mooi maar als je het wel had was het waarschijnlijk een pre geweest.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Afwijzing nr 2 binnen. In de advertentie stond dat ervaring in zorgplanning niet vereist was, in de afwijzing staat dat onder de andere kandidaten mensen zaten met ervaring in zorgplanning
Dat hebben ze geprobeerd te verbieden via de EU. Alleen dat ging veel meer in het geniep/stilte. Het ging zelfs zover dat er helemaal niks met het woord 'zuivel' of 'melk' mocht staan. En ze wilden ook dat het niet in soortgelijke verpakkingen verkocht werd, want kennelijk vonden ze dat ze daar het monopolie op hebben.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:13 schreef Blues het volgende:
Hoi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Zekers. Nu eerst even de foto’s op de laptop inlezen.quote:
Ditquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:20 schreef Kaatje1 het volgende:
Och @:Blues![]()
Doen wat jou goed doet en dat is dit nu niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |