abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 21 oktober 2021 @ 05:34:27 #51
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201841839
quote:
7s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 00:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Tja, het is een lastige kwestie. Zelfde voor rokers, of extreme sporten.

Het wordt alleen problematisch wanneer de zorg voor anderen daadwerkelijk in het geding komt door de "domme keuze maar zelf weten" van een groep mensen. Of wanneer de hele maatschappij te maken krijgt met beperkingen om dat te voorkomen.
[..]
Meer of minder vaak dan bij een natuurlijke infectie?

Spoiler: het antwoord is minder.
Ik spek de staatskas behoorlijk hoor.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201842025
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 00:17 schreef capricia het volgende:
We roeien met de riemen die we hebben.
Vaccinatie is de snelste weg om de druk van ongevaccineerden weg te nemen van de gezondheidszorg.
Zodat openhartoperaties en kankerzorg weer door kan gaan.
Daar heb je de heilige mantra weer...

Vlaanderen kleurt weer rood op de corona kaart ... terwijl 86,4% van volwassenen gevaccineerd Is

https://www.hln.be/binnen(...)50-procent~a610037c/

Krant vermeldt geen cijfers van wel of niet gevaccineerden. Tiens
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201842473
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 23:48 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zei Devlin die het tabelletje niet begrijpt.
Ah je argumenten zijn op dus maar weer een sneer ?


https://www.rivm.nl/nieuw(...)-deltavariant-met-63
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201842483
quote:
14s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 23:50 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Rustig joh. Val Rutte maar aan met zijn zorg-afbraak.
Die is er niet.

Er zijn tekorten en het kan beter. Maar hoe is naar een ander wijzen een excuus om niet mee te helpen die tekorten zo klein mogelijk te houden?

[ Bericht 13% gewijzigd door devlinmr op 21-10-2021 08:58:30 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201842497
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 00:07 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Oke. Dan ben ik voortaan ook kwaad op iedere vetzak bij de Mac. Maar wat minder hamburgers vreten, kost alleen maar plek op de ic.
hoeveel ic capaciteit houden die bezet normaalgesproken?
quote:
Of mensen die het vaccin hebben genomen. Alleen maar meer verstopte hartjes.
Onzin

[ Bericht 2% gewijzigd door devlinmr op 21-10-2021 09:04:59 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201842538
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 00:20 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Ik ben Rutte niet dus nee nooit van gehoord en een SOCIAAL contract zou alles moeten omvatten niet alleen een totaal niet boeiend virusje die benoemd is als gelijk aan Ebola ( :s) )
Je hebt rechten en plichten als Nederlander.
Je rechten staan in de grondwet

Je plichten in de wetboeken.

Wat hier nogal eens vergeten wordt is dat geen enkele grondwet absoluut is en gelimiteerd is door wetten

We hebben geen vaccinatieplicht in Nederland. Maar tot voor kort was het sociale besef van de Nederlanders zodanig dat we altijd hoog zaten.
Helaas zien we hier een omslag naar ikke ikke ikke
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201842570
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 07:08 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Daar heb je de heilige mantra weer...

Vlaanderen kleurt weer rood op de corona kaart ... terwijl 86,4% van volwassenen gevaccineerd Is

https://www.hln.be/binnen(...)50-procent~a610037c/

Krant vermeldt geen cijfers van wel of niet gevaccineerden. Tiens
Ze vermelden het niet dus.... ?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 09:25:45 #58
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201842849
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 07:08 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Daar heb je de heilige mantra weer...

Vlaanderen kleurt weer rood op de corona kaart ... terwijl 86,4% van volwassenen gevaccineerd Is

https://www.hln.be/binnen(...)50-procent~a610037c/

Krant vermeldt geen cijfers van wel of niet gevaccineerden. Tiens
Gewoon niet lezen is eigenlijk het beste laat staan erop ingaan want.. echokamer van het VWS.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 09:41:58 #59
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201843000
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 02:33 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Dan moeten ze wel eerst besmet raken.
Hoeveel mensen zullen niet met corona in aanraking komen denk je?
Huilen dan.
pi_201843204
quote:
14s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 00:28 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Vrijheid, meid, dat overstijgt alles.
Dus ik heb de vrijheid om in jouw huis te wonen?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  donderdag 21 oktober 2021 @ 10:18:11 #61
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201843331
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 08:48 schreef devlinmr het volgende:

[..]
hoeveel ic capaciteit houden die bezet normaalgesproken?
[..]
Onzin
Maakt niet uit. Iedereen die op de IC ligt heeft ergens wel een minuscuul percentage verwijtbaarheid.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201843363
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 10:18 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Maakt niet uit. Iedereen die op de IC ligt heeft ergens wel een minuscuul percentage verwijtbaarheid.
Maakt wel uit. Als de iemands levensstijlkeuze alleen hemzelf raakt heb ik daar weinig problemen mee. Als levensstijl keuze de zorg laten vastlopen en andere mensen benadeelt, dan heb ik daar wel problemen mee.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201843381
Ondertussen weten ze van gekkigheid in complotland niet meer wat ze nu nog moeten verzinnen.



Heb het idee dat het complot niet zozeer is hoe mensen reageren op een pandemie, maar meer hoe ver je kunt gaan met het verzinnen van verhalen totdat mensen je niet meer geloven.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 10:25:38 #64
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201843399
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 10:20 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Maakt wel uit. Als de iemands levensstijlkeuze alleen hemzelf raakt heb ik daar weinig problemen mee. Als levensstijl keuze de zorg laten vastlopen en andere mensen benadeelt, dan heb ik daar wel problemen mee.
Selectieve verontwaardiging dus.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201843405
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 10:25 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Selectieve verontwaardiging dus.
Nee. Lees en probeer te begrijpen wat er staat!
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201843549
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 08:44 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ah je argumenten zijn op dus maar weer een sneer ?

https://www.rivm.nl/nieuw(...)-deltavariant-met-63
Mooi onderzoek, je vraagt je toch af waar al die mensen dat virus toch oplopen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 21 oktober 2021 @ 11:16:49 #67
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201843854
quote:
11s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 10:46 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mooi onderzoek, je vraagt je toch af waar al die mensen dat virus toch oplopen.
Hoe bedoel je?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 21 oktober 2021 @ 11:28:06 #68
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201844020
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 10:26 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Nee. Lees en probeer te begrijpen wat er staat!
Als er maar genoeg hartpatiënten zijn zorgen zij er netto ook voor dat de zorg vastloopt. Het is dus wel degelijk selectief wat je zegt.

En wat is voor jou het verschil tussen een gevaccineerde en ongevaccineerde op de IC, zonder enige vorm van garantie dat een vaccin ze dit had bespaard? Hooguit gebaseerd op een kansberekening?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201844146
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:28 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Als er maar genoeg hartpatiënten zijn zorgen zij er netto ook voor dat de zorg vastloopt. Het is dus wel degelijk selectief wat je zegt.
En hoeveel is genoeg? En halen we dat aantal? (antwoord: nee)
quote:
En wat is voor jou het verschil tussen een gevaccineerde en ongevaccineerde op de IC, zonder enige vorm van garantie dat een vaccin ze dit had bespaard? Hooguit gebaseerd op een kansberekening?
85% van de volwassenen gevaccineerd -->10-20% van de IC patienten
15% niet gevaccineerd --> 80-90% van de IC patienten

Dat is geen kansberekening meer.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 11:39:50 #70
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201844155
Onzin allemaal over al die ongevaccineerden die nu massaal in het ziekenhuis terecht zouden komen en de zorg belasten, vraag het me af of dit werkelijk zo is en so what?

Als het goed is betaalt iedereen zijn zorgpremie maw je hebt recht op zorg door welke reden dan waardoor je in het ziekenhuis terecht komt, ongevaccineerd, overgewicht, dronken achter het stuur noem het maar op.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201844180
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:39 schreef controlaltdelete het volgende:
Onzin allemaal over al die ongevaccineerden die nu massaal in het ziekenhuis terecht zouden komen en de zorg belasten, vraag het me af of dit werkelijk zo is en so what?
So what? JIj vindt het wenselijk dat iemand al maanden wacht om gedotterd te worden maar dat dat niet kan omdat 1 coronapatient die weigerde zich te laten vaccineren een bed voor 7-15 mensen bezet houdt?
quote:
Als het goed is betaalt iedereen zijn zorgpremie maw je hebt recht op zorg door welke reden dan waardoor je in het ziekenhuis terecht komt, ongevaccineerd, overgewicht, dronken achter het stuur noem het maar op.
Klopt dat recht heb je, maar het ontslaat je niet van je morele plicht er alles aan te doen om niet op de IC te belanden. Oftewel laat je vaccineren.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 11:47:38 #72
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201844224
Opgeklopt mediaverhaal. Ik geloof er niks van dat ongevaccineerden massaal die ic-plekken bezet houden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 11:47:56 #73
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201844228
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:39 schreef controlaltdelete het volgende:
Onzin allemaal over al die ongevaccineerden die nu massaal in het ziekenhuis terecht zouden komen en de zorg belasten, vraag het me af of dit werkelijk zo is en so what?

Als het goed is betaalt iedereen zijn zorgpremie maw je hebt recht op zorg door welke reden dan waardoor je in het ziekenhuis terecht komt, ongevaccineerd, overgewicht, dronken achter het stuur noem het maar op.
Zeker. Maar wanneer anderen beperkt toegang hebben tot zorg omdat het ziekenhuis vol ligt met dronkenlappen dan treft men daartegen ook maatregelen.
Huilen dan.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 11:52:09 #74
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201844283
De maatregelen-lovers hebben gesproken :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 11:54:13 #75
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201844297
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:38 schreef devlinmr het volgende:

[..]
En hoeveel is genoeg? En halen we dat aantal? (antwoord: nee)
[..]
85% van de volwassenen gevaccineerd -->10-20% van de IC patienten
15% niet gevaccineerd --> 80-90% van de IC patienten

Dat is geen kansberekening meer.
Edoch weiger je in te zien dat je selectief bezig bent.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 21 oktober 2021 @ 12:01:20 #76
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201844406
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:52 schreef controlaltdelete het volgende:
De maatregelen-lovers hebben gesproken :o
Wie zijn dat dan?
Huilen dan.
pi_201844465
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Opgeklopt mediaverhaal. Ik geloof er niks van dat ongevaccineerden massaal die ic-plekken bezet houden.
Er liggen maar 160 op de IC momenteel, ongeveer 15% is bezet.

Tijdens de griepgolven voor Corona was de situatie betreffende uitgestelde zorg niet anders dan nu, er werden ook honderden operaties per week uitgesteld maar toen konden ze de ongevaccineerden niet de schuld geven en kwam dat door bedden- en personeelstekorten. Het is een structureel probleem maar wordt nu als wapen gebruikt tegen de ongevaccineerden.

De verwijten worden ook steeds ranziger, als dat zo doorgaat hou ik mijn hart vast.
We zijn nog net geen ongedierte maar dat zal niet lang meer duren. Als ongevaccineerde die Covid op natuurlijke wijze heeft gehad ben ik beter beschermd dan iemand die alleen gevaccineerd is, en met mij vele anderen.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_201844550


Gommers in 2018.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_201844647
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:05 schreef CryptoPunk het volgende:

De verwijten worden ook steeds ranziger, als dat zo doorgaat hou ik mijn hart vast.
We zijn nog net geen ongedierte maar dat zal niet lang meer duren.
Idd de meute wordt opgestookt door de media. De massahypnose draait op volle toeren.
Ik kijk ook met bang hart naar wat de toekomst brengt, weinig goeds vrees ik.
Zelfs als 100% gevaccineerd is en de ziekenhuizen nog steeds vol lopen, dan gaan ze het nog niet snappen, maar weer vragen achter 1 of andere boostershot...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 12:43:19 #80
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201845019
https://allecijfers.nl/ni(...)na-virus-en-covid19/

Als je de cijfers bekijkt dan is er nu sprake van ongeveer 500 op de IC tegenover 2500 in februari.

Het aantal vaccinaties is nagenoeg gestagneerd.

Denk meer dat een aantal denkt ah is bijna voorbij hoeft niet meer.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 21 oktober 2021 @ 12:46:04 #81
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201845056
Mai pben rai~!
pi_201845162
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:43 schreef theguyver het volgende:
https://allecijfers.nl/ni(...)na-virus-en-covid19/
Het aantal vaccinaties is nagenoeg gestagneerd.

Denk meer dat een aantal denkt ah is bijna voorbij hoeft niet meer.
quote:
Lol deze 2 posts vullen elkaar perfect aan :P
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201846245
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:05 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
Er liggen maar 160 op de IC momenteel, ongeveer 15% is bezet.
Toch weer 160*15 andere operaties die niet door kunnen gaan door gebrek aan IC bedden
quote:
Tijdens de griepgolven voor Corona was de situatie betreffende uitgestelde zorg niet anders dan nu, er werden ook honderden operaties per week uitgesteld maar toen konden ze de ongevaccineerden niet de schuld geven en kwam dat door bedden- en personeelstekorten. Het is een structureel probleem maar wordt nu als wapen gebruikt tegen de ongevaccineerden.
Met dien verschil dat ze de tijd hadden om die uitgestelde zorg in te halen. Die is er nu niet geweest. Bovendien was dat in een periode van een paar weken. Nu zitten we al bijna 2 jaar te kutten
quote:
De verwijten worden ook steeds ranziger, als dat zo doorgaat hou ik mijn hart vast.
We zijn nog net geen ongedierte maar dat zal niet lang meer duren. Als ongevaccineerde die Covid op natuurlijke wijze heeft gehad ben ik beter beschermd dan iemand die alleen gevaccineerd is, en met mij vele anderen.
Even pragmatisch... Waren er meer of minder IC bedden bezet geweest als degenen die nu op de IC liggen zich allemaal hadden laten vaccineren.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201846382
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:18 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Idd de meute wordt opgestookt door de media. De massahypnose draait op volle toeren.

Precies, gelukkig ben jij wakker en vertrouw jij op de alternatieve media

Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201846495
Wat heeft die screen (gênant dat mensen die dingen op Facebook zetten trouwens) nu met het bericht van @UncleScorp te maken?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201846500
och got gaan we tekstberichtjes beginnen posten ja :{

I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201846514
quote:
Nieuwe deltavariant ook in Nederland; "rekening houden met impact"
Ook in Nederland zijn gevallen bekend van een nieuwe subvariant van de deltavariant van het coronavirus. Volgens het RIVM maakt de variant nu 0,1 tot 0,2 procent van de besmettingen uit.

Britse media schrijven al een aantal dagen over subvariant 'AY.4.2', die mogelijk verantwoordelijk is voor een sterke toename in het aantal nieuwe besmettingen. Sommige deskundigen denken dat de variant 10 tot 15 procent besmettelijker is dan de nu wereldwijd dominante deltavariant.

Maar volgens viroloog Marion Koopmans is nog niet goed te zeggen hoe problematisch de opmars van de subvariant is. "Mijn Britse collega's vertellen me dat ze er nog niet over uit zijn hoe zorgelijk dit is, maar ik denk dat we er wel rekening mee moeten gaan houden dat dit impact gaat hebben."
https://nos.nl/liveblog/2(...)-opnieuw-in-lockdown
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201846534
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 15:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Vervelend. Hopelijk klopt de theorie die meermaals werd aangehaald omtrent de correlatie tussen besmettelijkheid en impact van een virus.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 21 oktober 2021 @ 15:12:06 #89
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201846570


:Z
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201846714
quote:
"Een korte lockdown om met kerst weer samen te kunnen zijn'.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 21 oktober 2021 @ 16:01:33 #91
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_201847129
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 04:25 schreef capricia het volgende:

[..]
Allemaal allang gelezen. Punt blijft staan dat het individu geen absolute vrijheid heeft.
absolute vrijheid is wel heel....absoluut.
Huig
  donderdag 21 oktober 2021 @ 16:16:48 #92
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201847329
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:53 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
[..]
Lol deze 2 posts vullen elkaar perfect aan :P
https://www.telegraaf.nl/(...)agevallen-op-een-dag

Meer dan 5000!
😅

Dit wordt gewoon weer een herhaling van een jaar terug. Benieuwd of het bibbervolk deze keer weer veilig thuis blijft.
Mai pben rai~!
pi_201847343

:W
Plaats hier uw advertentie
pi_201847398
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 14:59 schreef UncleScorp het volgende:
och got gaan we tekstberichtjes beginnen posten ja :{

[ afbeelding ]
Alleen relevante
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 16:37:33 #95
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201847558
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 16:23 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Alleen relevante
_O- En het is niet eens ochtend

Enfin..
Het is toch redelijk hilarisch te noemen dat er nu vanuit zoveel hoeken allerlei berichten, nou ja, je kan het zowat verkapte waarschuwingen noemen dat het weer compleet aan het misgaan is, iets wat al vanaf….een hele lange tijd voorspeld wordt door iedereen die het geheel een beetje nuchter en kritisch bekijkt. Het weer wordt slechter, de herfst breekt aan en we worden gewoon wéér richting de afgrond geduwd, daar waar alle beperkingen, maatregelen en meer vaccinaties op het volk ligt te wachten. Niet verrassend, wel dramatisch
Mai pben rai~!
pi_201847583
quote:
Relevant :Y)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201847959
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 16:37 schreef KNAK het volgende:

[..]
_O- En het is niet eens ochtend

Enfin..
Het is toch redelijk hilarisch te noemen dat er nu vanuit zoveel hoeken allerlei berichten, nou ja, je kan het zowat verkapte waarschuwingen noemen dat het weer compleet aan het misgaan is, iets wat al vanaf….een hele lange tijd voorspeld wordt door iedereen die het geheel een beetje nuchter en kritisch bekijkt. Het weer wordt slechter, de herfst breekt aan en we worden gewoon wéér richting de afgrond geduwd, daar waar alle beperkingen, maatregelen en meer vaccinaties op het volk ligt te wachten. Niet verrassend, wel dramatisch
Vooralsnog geen enkele maatregel. Maar ik zou zeggen maai ze het gras voor de voeten weg en laat je vaccineren. Zal ze leren
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 17:39:35 #98
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201848322
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 17:07 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Vooralsnog geen enkele maatregel. Maar ik zou zeggen maai ze het gras voor de voeten weg en laat je vaccineren. Zal ze leren
Ook met vaccinatie heb je garantie tot de deur inzake maatregelen.

"Krijg je vrijheid terug"
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201848520
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 17:39 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ook met vaccinatie heb je garantie tot de deur inzake maatregelen.

"Krijg je vrijheid terug"
Nee daar de vaccins er iig voor zorgen dat je niet in t ziekenhuis terecht komt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201848584
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:54 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Edoch weiger je in te zien dat je selectief bezig bent.
Edoch blijf je blind in fictieve hersenspinsels geloven terwijl je de realiteit negeert
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')