Wilde jij niet helemaal stoppen met werken omdat je het geld toch niet nodig had?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Blijkbaar ja. Dit stelt me erg teleur. Helemaal van een goede vriend als @:maxi-mus .
Minder werken ja. Liefst 27 uur ofzo. Maar dat is niet echt haalbaar in mijn functie.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wilde jij niet helemaal stoppen met werken omdat je het geld toch niet nodig had?
Daar gaat de studiebeurs van je kleinkind.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Minder werken ja. Liefst 27 uur ofzo. Maar dat is niet echt haalbaar in mijn functie.
Nee, ik ben een vermogend man dus heb een privé villa aan het strand met een eigen (verwarmd) zwembad en een bubbelbad. We zitten ook helemaal in het zuiden (Lachania). Ik ga niet in een hotel zitten man.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:50 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
D'Andrea Mare beach hotellekker om 5 uur s'nachts rechtop in je bed zitten omdat het hotel praktisch aan de landingsbaan ligt
Ik kwam deze Marcel over Brede uit 2019 nog tegen, helemaal gemist.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Minder werken ja. Liefst 27 uur ofzo. Maar dat is niet echt haalbaar in mijn functie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus je zit zondag lekker bij het zwembadje Ajax - PSV te kijken? Jaloers wel.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, ik ben een vermogend man dus heb een privé villa aan het strand met een eigen (verwarmd) zwembad en een bubbelbad. We zitten ook helemaal in het zuiden (Lachania). Ik ga niet in een hotel zitten man.
Ik zou daar erg veel moeite mee hebben.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik acht die kans vrij groot ja. Dat verzacht dat onoverkomelijke verlies ook wel.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus je zit zondag lekker bij het zwembadje Ajax - PSV te kijken? Jaloers wel.
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kwam deze Marcel over Brede uit 2019 nog tegen, helemaal gemist.Gelezen. Prima stuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC
Ze zijn wel wat rustiger met hoeveel bier ze wel niet drinken daar. Want dat kunnen ze goed zeg. Alleen blijkt nu dat ze de helft de lucht in gooien.
Met minder werken? Waarom zou je niet minder willen werken?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou daar erg veel moeite mee hebben.
Onderzoek gedaan en akkoord bevonden.quote:
Doe je goed kerel, geniet ervan.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, ik ben een vermogend man dus heb een privé villa aan het strand met een eigen (verwarmd) zwembad en een bubbelbad. We zitten ook helemaal in het zuiden (Lachania). Ik ga niet in een hotel zitten man.
Bedankt maat. Prima onderzoek.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Onderzoek gedaan en akkoord bevonden.
Dit multitalent gaat door het leven als Sophie Dee. Deze 37-jarige dame uit Wales kennen we van haar rollen in Big Wet Butts 3, Fuck a fan 20, She is gonna squirt 6, Anal Appetite, I Ass banged your little sister, Swap that hole 3, Big cock control 5 en haar award winning optreden in a wet dream on elm street.
Niet is haar te gek en ze staat bekend om haar rimming skills. Een leuke spontane meid met een eigen carriere. Fysiek gezien is er hier en daar gesleuteld, maar ten goede. Een volle ronde kont en buste zijn hier het resultaat van.
Gezien bovenstaande kunnen we niet anders concluderen, dit is een vrouw. 8.5/10
[ afbeelding ]
Je dikke teringmoederquote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
De domste post van de dag komt van @:elan
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest echt hardop lachen.
Om die eerste post, niet om deze.
Hoezoquote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest echt hardop lachen.
Om die eerste post, niet om deze.
URL?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:19 schreef maxi-mus het volgende:
De domste post van de dag komt van @:elan
Klopt.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar ga je vaker heen als mijn geheugen mij niet in de steek laat.
Oh ja als je een goed salaris hebt moet je alles maar laten welgevallen? Mis het punt nog meer.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:23 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Hoezo
Beetje elk jaar 10 mio+ pakken en dan klagen over zwaar leven
Wtf man
quote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan zou de ene wereldtitel zwaarder gaan wegen dan de andere. Een WK is een WK aub geen onderscheid.
Verder erger ik me mateloos aan types als Courtois met hun zogenaamd zware schema's , hou gewoon je jankbek en ga lekker voetballen voor je miljoenensalaris.
Alsof wat hun doen een beetje voetballen ook maar in de buurt komt van wat mensen met een echt zware baan allemaal moeten doorstaan
Gewoon werken voor je kk geld.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja als je een goed salaris hebt moet je alles maar laten welgevallen? Mis het punt nog meer.
https://www.xvideos.com/video29074837/a_wet_dream_on_elm_streetquote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt maat. Prima onderzoek.
Heeft ze haar award voor haar optreden in A Wet Dream on Elm Street ook gewonnen voor haar rimkwaliteiten?
Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je Metroid Dread al gespeeld?
Review?
Een polo 1.0 uit het jaar nul pas na 65km kunnen aanhouden omdat de bestuurder zichzelf uitschakeltquote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
Slag om de Schelde gezien.
Wat een waardeloze, voorspelbare kutfilm.
TYPISCH NEDERLANDS.
TLDR: De slag om de Schelde 5/10
@:ggmm @:caland
Misschien kun je je een keer aan je woord houden voor de verandering. Die lappen tekst van jou gaat echt niemand lezen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
Weer een veel te lang verhaal getypt. Ik hou het vanaf nu weer lekker bij oneliners.
In mijn woede schoot ik even door maar dit is een terechte post.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Misschien kun je je een keer aan je woord houden voor de verandering. Die lappen tekst van jou gaat echt niemand lezen.
Grappig, ik ookquote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe wraps.
Grappig, ik niet.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga hamburgers eten!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |