abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202102363
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 19:33 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
[..]
Maar dit topic gaat niet over corona het gaat over onze grote leider Baudet, laten we het over hem houden
Klopt maar het was Baudet die daartoe opriep. Maar dat wist je vast al wel en zie daar, ontopic. Zonder enige vermelding van de WHO zelfs, kijk, zo kan het ook :P

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2021 19:35:33 ]
pi_202102376
twitter

3 maart 2020...
pi_202102383
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 19:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Klopt maar het was Baudet die daartoe opriep. Maar dat wist je vast al wel.
Ja toen was ik ook heel bang idd maar gelukkig kon Baudet achteraf bijschakelen op basis van feitelijke cijfers. Dat maakt Baudet een held in mijn ogen
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_202102943
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 19:35 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Ja toen was ik ook heel bang idd maar gelukkig kon Baudet achteraf bijschakelen op basis van feitelijke cijfers. Dat maakt Baudet een held in mijn ogen
En zijn gebazel over complotten door de WEF stoort je dan niet? Lijkt mij toch wel relevant, eigenlijk. En feitelijke cijfers momenteel geven aan dat de IC's de instroom niet meer aankunnen en ik zie daar bij de FvD dan ineens geen oplossing voor gegeven worden.

Prima als je roept "Alles vrij!" maar kom dan ook met oplossingen voor de situatie die dan ontstaat.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2021 20:07:42 ]
pi_202102970
quote:

[..]
Van mening veranderen is geen heldhaftige daad. In dit geval is er niks te waarderen aan de meningen van Baudet die leiden tot covidverspreiden.
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 20:17:31 #156
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_202103166
quote:

[..]
Ook wel 'draaien' genoemd. Nog niet zo heel lang geleden kreeg men aan Baudet's kant van het politieke spectrum een waas voor de ogen en schuim op de mond als een politicus het aandurfde om van mening te veranderen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 9 november 2021 @ 20:25:53 #157
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_202103289
quote:
Reported cases staat er. Je zet jezelf voor schut.

@mods ik zet er een hele uiteenwijding bij over waarom het onzin is om die tweet te lezen zoals alleen de leugenfabriekjes van FvD m lezen, dat knipt ie weg, en dan post ie die tweet.
Is er dan echt geen ondergrens aan hoe stompzinnig een user mag doen?
Antifa
pi_202103321
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 20:25 schreef VoMy het volgende:

[..]
Reported cases staat er. Je zet jezelf voor schut.
"World health officials say the mortality rate for COVID-19 is 3.4% globally,"
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  dinsdag 9 november 2021 @ 20:38:43 #159
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_202103416
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 20:28 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
"World health officials say the mortality rate for COVID-19 is 3.4% globally,"
Leuk dat je iets tussen aanhalingstekens zet, maar dat hebben ze dus niet gezegd.
Antifa
pi_202103432
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 20:06 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
En zijn gebazel over complotten door de WEF stoort je dan niet? Lijkt mij toch wel relevant, eigenlijk. En feitelijke cijfers momenteel geven aan dat de IC's de instroom niet meer aankunnen en ik zie daar bij de FvD dan ineens geen oplossing voor gegeven worden.

Prima als je roept "Alles vrij!" maar kom dan ook met oplossingen voor de situatie die dan ontstaat.
Welke complotten? De IC's kunnen al jaren de instroom niet meer aan. Een oplossing is niet de maatschappij nog meer schade aanrichten door gekke qr code stunts te doen. Ga in plaats daarvan campagne voeren over gezond leven, de helft van de volwassen Nederlanders is al te zwaar.
pi_202103472
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 20:38 schreef VoMy het volgende:

[..]
Leuk dat je iets tussen aanhalingstekens zet, maar dat hebben ze dus niet gezegd.
WHO liet genoeg ruimte over om het zo te interpreteren dat zelfs de mainstream media dat zo neerzet, deze quote is letterlijke tekst van dat nieuwsoutlet. Dat ze volgens jou fake news verspreiden... stiekem toch een Baudet lover? :')
  dinsdag 9 november 2021 @ 20:55:32 #162
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_202103635
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 20:43 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
WHO liet genoeg ruimte over om het zo te interpreteren
Nee. En zoals ik zei, anderhalf jaar geleden snapte je t verschil mss nog niet. Nu is dat geen excuus meer. Nu nog die leugens verspreiden is beyond kansloos.
Antifa
pi_202103846
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 20:55 schreef VoMy het volgende:

[..]
Nee. En zoals ik zei, anderhalf jaar geleden snapte je t verschil mss nog niet. Nu is dat geen excuus meer. Nu nog die leugens verspreiden is beyond kansloos.
De interpretatie van het bericht en de termen zijn niet veranderd na 1.5 jaar. Het was en blijft fake news, gelukkig zie je dat zelf ook in
pi_202103959
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:10 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
De interpretatie van het bericht en de termen zijn niet veranderd na 1.5 jaar. Het was en blijft fake news, gelukkig zie je dat zelf ook in
Hoezo fake?
Denk jij dan te weten wat de dodenpercentage was van de geregistreerde covidbesmettingen op 3 maart 2020 ?
Dat weet jij ook niet
Jij weet ook niet welke cijfers WHO toen had en zo de berekening maakte.
  dinsdag 9 november 2021 @ 21:26:11 #165
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_202104036
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:10 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Je misinterpreteert al anderhalf jaar een tweet en je lijkt er nog trots op te zijn ook. :')
Antifa
pi_202104068
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:18 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Hoezo fake?
Denk jij dan te weten wat de dodenpercentage was van de geregistreerde covidbesmettingen op 3 maart 2020 ?
Dat weet jij ook niet
Jij weet ook niet welke cijfers WHO toen had en zo de berekening maakte.
Ik ga ook niet roepen dat ik het weet. Als een organisatie als who roept: "dit is het dodencijfer" dan vertrouw je dat toch wel? Dat de rekenmethode niet correct was is duidelijk en het bericht is nog steeds onwaar dus fake news.
pi_202104164
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:28 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Ik ga ook niet roepen dat ik het weet. Als een organisatie als who roept: "dit is het dodencijfer" dan vertrouw je dat toch wel? Dat de rekenmethode niet correct was is duidelijk en het bericht is nog steeds onwaar dus fake news.
Hoezo is het je duidelijk dat de rekenmethode niet correct was ?
Dat veronderstel je ... je weet echt niks.
Je mag aannemen dat die WHO-tweeter het % berekent met de kennis van 2 getallen.... aantal doden en aantal geregistreerde besmettingen op die datum 3 maart 2020.
pi_202104424
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 21:38 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Hoezo is het je duidelijk dat de rekenmethode niet correct was ?
Dat veronderstel je ... je weet echt niks.
Je mag aannemen dat die WHO-tweeter het % berekent met de kennis van 2 getallen.... aantal doden en aantal geregistreerde besmettingen op die datum 3 maart 2020.
Zelfs de werelds grootste nieuwsoutlets riepen: "World health officials said Tuesday the mortality rate for COVID-19 is 3.4% globally".
  dinsdag 9 november 2021 @ 22:09:09 #169
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_202104512
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 22:01 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Zelfs de werelds grootste nieuwsoutlets riepen: "World health officials said Tuesday the mortality rate for COVID-19 is 3.4% globally".
Nee. Stop hiermee en onderwijs jezelf na anderhalf jaar zodat je niet overkomt als een verstandelijk beperkte.
Antifa
pi_202104556
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 22:09 schreef VoMy het volgende:

[..]
Nee. Stop hiermee en onderwijs jezelf na anderhalf jaar zodat je niet overkomt als een verstandelijk beperkte.
Je mag ook gewoon inhoudelijk reageren. Thierry blijft een held dat hij het voor ons opneemt
pi_202104914
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 22:01 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Jij zei.... WHO gebruikte verkeerde rekenmethode. Dat fantaseer je .

En die tweet die ik las ... zei wat anders dan wat jij citeerde.
Tweet WHO: "Globally, about 3.4% of reported #COVID19 cases have died"
Men had het over geregistreerde besmettingen in verhouding tot bekend aantal doden.
Hier wordt niet geroepen mortatily rate = 3.4 %
Ik neem aan dat er bedoeld werd... "case fatility rate" is 3.4 % .... dus gekoppeld aan geregistreerde cases
pi_202104950
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 22:11 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Je mag ook gewoon inhoudelijk reageren. Thierry blijft een held dat hij het voor ons opneemt
Sinterklaas neemt het ook op voor "ons" . Louis van Gaal idem.... Hugo de Jonge..
Maar het zijn geen helden. Baudet wordt betaald om het Nederlandse volk te dienen.... Wat hij flink nalaat met zijn plannen die covid verdergaand verspreiden en wat tienduizenden doden kan betekenen.
pi_202105015
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 22:34 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Jij zei.... WHO gebruikte verkeerde rekenmethode. Dat fantaseer je .

En die tweet die ik las ... zei wat anders dan wat jij citeerde.
Tweet WHO: "Globally, about 3.4% of reported #COVID19 cases have died"
Men had het over geregistreerde besmettingen in verhouding tot bekend aantal doden.
Hier wordt niet geroepen mortatily rate = 3.4 %
Ik neem aan dat er bedoeld werd... "case fatility rate" is 3.4 % .... dus gekoppeld aan geregistreerde cases
Ik quote telkens de meest bekende nieuwsoutlets die riepen dat het mortality rate is. Die informatie krijgen ze op basis van de tweet van WHO.
pi_202105192
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 22:38 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Sinterklaas neemt het ook op voor "ons" . Louis van Gaal idem.... Hugo de Jonge..
Maar het zijn geen helden. Baudet wordt betaald om het Nederlandse volk te dienen.... Wat hij flink nalaat met zijn plannen die covid verdergaand verspreiden en wat tienduizenden doden kan betekenen.
Baudet kan en durft nog nuchter na te denken in deze 'pandemie'. Hij laat zich niet zomaar wegzetten door een demissionair kabinet. Hij is een strijder die door blijft gaan voor hetgeen hij voor staat, vrijheid en gelijke kansen voor ieder mens.

Kijk wat voor een charme deze gast heeft, een prachtig betoog. Maar voor veel mensen te confronterend, en daar heb ik ook begrip voor.
  dinsdag 9 november 2021 @ 23:08:11 #175
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_202105335
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 22:42 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Ik quote telkens de meest bekende nieuwsoutlets die riepen dat het mortality rate is. Die informatie krijgen ze op basis van de tweet van WHO.
Je quote één bericht en het is een misinterpretatie van die tweet. We zijn nu anderhalf jaar verder en het is al anderhalf jaar minus 1 dag voor ongeveer iedereen duidelijk wat die tweet betekent en dat is vooral niet wat jij er nog krampachtig van wil maken.
Antifa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')