abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 20 oktober 2021 @ 12:00:26 #26
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201829808
Armenië terug.
pi_201829847
En de UK heeft zich niet teruggetrokken (niet dat ik dat echt had verwacht maar toch)
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  Moderator woensdag 20 oktober 2021 @ 12:20:03 #28
375570 crew  Cyan9
pi_201830052
Gefeliciteerd @NailQueen !! :s)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 13:33:15 #29
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201831010
quote:
7s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:04 schreef Yesse het volgende:
En de UK heeft zich niet teruggetrokken (niet dat ik dat echt had verwacht maar toch)
Misschien denken dat ze weer een winnend lied hebben.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201831342
quote:
10s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 13:33 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Misschien denken dat ze weer een winnend lied hebben.
De Vengaboys hadden zich aangeboden hoorde ik in de Ding-a-dong podcast :+
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_201831402
Gefeliciteerd, @NailQueen *O*
  woensdag 20 oktober 2021 @ 14:06:51 #32
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_201831426
Van harte gefeliciteerd @NailQueen *G* *O* *G* *O* *G*
pi_201831723
*O* gefeliciteerd @NailQueen *O*
  woensdag 20 oktober 2021 @ 15:20:14 #34
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201832288
De klant heeft het weer voor elkaar een negatieve kas. _O_
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_201832388
Gefeliciteerd @NailQueen B:)B *O*
pi_201832454
Gefeliciteerd




Dit waren mijn eerste associaties met ‘nail’ en ‘queen’ mbt het ESF :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 20 oktober 2021 @ 16:22:56 #37
39237 crew  H_T
2733
pi_201833140
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 15:33 schreef Fred_B het volgende:
Gefeliciteerd



Dit waren mijn eerste associaties met ‘nail’ en ‘queen’ mbt het ESF :P

Deze had ook gekund :Y

The queen of the nail night is coming
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 16:46:39 #38
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201833393
Keiharde regen en onweder hier :o
We waren net op tijd thuis. Dochter en ik hebben een heel gezellige middag doorgebracht in twee tuincentra, we hebben de kerstshows bezocht. Wij houden daarvan *O*. De buit: wat kerstverlichting voor buiten en een deurhanger :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 20 oktober 2021 @ 16:54:28 #39
39237 crew  H_T
2733
pi_201833466
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 16:46 schreef Arizona het volgende:
Keiharde regen en onweder hier :o
We waren net op tijd thuis. Dochter en ik hebben een heel gezellige middag doorgebracht in twee tuincentra, we hebben de kerstshows bezocht. Wij houden daarvan *O*. De buit: wat kerstverlichting voor buiten en een deurhanger :D
Ik zat van de week ook al online te kijken naar kerstverlichting :@ Als jullie alleen kerstverlichting en een deurhanger mee hebben genomen hebben jullie je aardig ingehouden :D

Hadden ze ook bizarre kerstballen?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 16:57:45 #40
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201833510
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 16:54 schreef H_T het volgende:

[..]
Ik zat van de week ook al online te kijken naar kerstverlichting :@ Als jullie alleen kerstverlichting en een deurhanger mee hebben genomen hebben jullie je aardig ingehouden :D

Hadden ze ook bizarre kerstballen?
En ook nog een kerstdeken trouwens, voor op de bank :D . Rood, donkergroen en wit O+

Jaaa, ze hadden de meest aparte kerstballen! Een roze Eiffeltoren bijvoorbeeld. En één boom was helemaal in een zee-thema versierd (eigenlijk wel heel mooi :@ met allemaal hangers in de vorm van tropische vissen, zeesterren, koraal etc en dan in vooral doorzichtige hangers in blauw, lila, groen )

Ik vind het altijd zo gezellig allemaal :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 20 oktober 2021 @ 17:03:49 #41
39237 crew  H_T
2733
pi_201833569
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 16:57 schreef Arizona het volgende:

[..]
En ook nog een kerstdeken trouwens, voor op de bank :D . Rood, donkergroen en wit O+

Jaaa, ze hadden de meest aparte kerstballen! Een roze Eiffeltoren bijvoorbeeld. En één boom was helemaal in een zee-thema versierd (eigenlijk wel heel mooi :@ met allemaal hangers in de vorm van tropische vissen, zeesterren, koraal etc en dan in vooral doorzichtige hangers in blauw, lila, groen )

Ik vind het altijd zo gezellig allemaal :')
In Aken stond er ook al genoeg kerstmeuk, en daar werd ik best een beetje blij van O+ Onder andere een kerstbal in de vorm van een krokodil gezien, een in de vorm van een flamingo en een reeks in de vorm van verschillende soorten fast-food :D

Ik heb wel zo'n flesje geurolie meegenomen voor in een verdamper, die volgens het label haardvuurgeur heeft. Gekke haardvuren hebben ze dan gebruikt ter referentie :P Ik heb die nog niet geprobeerd overigens. Bij die olietjes kom ik wel vrij vaak bij iets kanelerigs uit. Ik heb nog flesjes staan met de geuren kaneel, sinaasappel-kaneel, kerstgebak, bratapfel (waar uiteraard kaneel in moet), marsepein en een dennengeur die ik eigenlijk helemaal niet zo lekker vind en dus ook zelden tot nooit gebruik.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 17:09:25 #42
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_201833633
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:03 schreef H_T het volgende:

[..]
In Aken stond er ook al genoeg kerstmeuk, en daar werd ik best een beetje blij van O+ Onder andere een kerstbal in de vorm van een krokodil gezien, een in de vorm van een flamingo en een reeks in de vorm van verschillende soorten fast-food :D

Ik heb wel zo'n flesje geurolie meegenomen voor in een verdamper, die volgens het label haardvuurgeur heeft. Gekke haardvuren hebben ze dan gebruikt ter referentie :P Ik heb die nog niet geprobeerd overigens. Bij die olietjes kom ik wel vrij vaak bij iets kanelerigs uit. Ik heb nog flesjes staan met de geuren kaneel, sinaasappel-kaneel, kerstgebak, bratapfel (waar uiteraard kaneel in moet), marsepein en een dennengeur die ik eigenlijk helemaal niet zo lekker vind en dus ook zelden tot nooit gebruik.
Flamingo's hebben wij ook gezien! En roze balletschoentjes, eenhoorns, een roze poedel _O- . Die roze afdeling was echt geniaal van lelijkheid _O-
Zouden er echt mensen zijn die fastfood-hangers in hun boom hangen? :D

Lekker klinken die geuroliën O+ Gebruik je die verdamper vaak?
ik kom niet verder dan geurstokjes op de wc. En toevallig heb ik maandag een nieuwe geur gekocht... sinaalsappel-kaneel :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 20 oktober 2021 @ 17:14:59 #43
39237 crew  H_T
2733
pi_201833680
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:09 schreef Arizona het volgende:

[..]
Flamingo's hebben wij ook gezien! En roze balletschoentjes, eenhoorns, een roze poedel _O- . Die roze afdeling was echt geniaal van lelijkheid _O-
Zouden er echt mensen zijn die fastfood-hangers in hun boom hangen? :D

Lekker klinken die geuroliën O+ Gebruik je die verdamper vaak?
ik kom niet verder dan geurstokjes op de wc. En toevallig heb ik maandag een nieuwe geur gekocht... sinaalsappel-kaneel :D
Vast wel :Y Mijn moeder gebruikt af en toe ook een paar van de bizarre kerstballen die ik haar heb gegeven :P Ik weet niet hoeveel ze vaker dan één jaar heeft gebruikt overigens :D

De verdamper gebruik ik niet heel vaak. Het is best een simpel dingetje overigens, lijkt een beetje hierop



En in dat schaaltje boven doe je dan wat water en een paar drupjes olie, met een waxinelichtje eronder. Het ruikt een stuk sterker dan de geurkaarsen die ik de laatste tijd heb gebruikt.

En sinaasappel-kaneel kan ik natuurlijk alleen maar goedkeuren als geur ;)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 17:16:05 #44
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_201833693
Weer thuis van kantoor. :O
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 20 oktober 2021 @ 17:32:28 #45
39237 crew  H_T
2733
pi_201833837
@Arizona je hebt me meteen geïnspireerd die damper weer eens aan te zetten :P Tegen de kaneelverwachtingen in ben ik voor marsepein gegaan :o
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator woensdag 20 oktober 2021 @ 17:52:16 #46
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201834044
Lekkere stortregen nu
  woensdag 20 oktober 2021 @ 18:05:45 #47
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201834198
1779

Het jaar dat John Paul Jones met veel meer geluk dan wijsheid, zoals zijn stijl lijkt te zijn geweest, het Britse oorlogsschip "Serapis" veroverde. Aangezien zijn eigen schip na de slag zonk zou Jones met de zwaarbeschadigde Serapis koers zetten naar de haven op Texel in de nu nog neutrale Nederlandse Republiek. Hier ontstond echter een probleem, hij had geen vlag en dat is een probleem.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jones had schepen buitgemaakt zonder erkende vlag, de Amerikanen hadden nog maar net hun vlag gekozen en het duurt nu eenmaal een tijdje om dat nieuws via officiële kanalen naar Europa te krijgen. Daarbij waren de vlaggen die Jones wel had met zijn schip verloren gegaan. Schepen overvallen zonder erkende vlag staat in het gelijk aan piraterij en de Britse ambassadeur in Nederland zette de Nederlandse regering onder druk Jones te arresteren en uit te leveren aan de Britten.



Er gaan verschillende verhalen over wat er verder precies zoal gebeurde, maar het meest bekende is dat de Nederlandse regering (al dan niet op Jones' verzoek) snel contact zocht met Benjamin Franklin, die in Parijs was als ambassadeur van de Verenigde Staten. Deze zou snel een beschrijving hebben teruggestuurd van hoe een Amerikaanse vlag er ongeveer uit moest zien, op basis waarvan in Nederland snel een vlag en bovenstaande schets werden gemaakt en geregistreerd als Amerikaanse vlag. Zo kon Nederland neutraal blijven en toch de Amerikanen helpen door Jones niet aan de Britten te geven. :7

Deze 'Serapis Flag', ook wel 'Franklins Flag' genoemd, werd hiermee de eerste internationaal geregistreerde vlag van de Verenigde Staten. Ondanks dat de vlag niet voldoet aan de precieze beschrijving zoals vastgelegd door het Amerikaanse congres en het daarom ook geen officiële Amerikaanse vlag is, wordt deze wel erkend door het Amerikaanse leger als de vlag van de "111th Infantry Regiment" die nog door Benjamin Franklin zelf is opgericht.


Franklins Flag helemaal rechts.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 18:06:14 #48
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201834201
Zo, nu even koken.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 18:12:56 #49
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201834285
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:03 schreef H_T het volgende:

[..]
In Aken stond er ook al genoeg kerstmeuk, en daar werd ik best een beetje blij van O+ Onder andere een kerstbal in de vorm van een krokodil gezien, een in de vorm van een flamingo en een reeks in de vorm van verschillende soorten fast-food :D

Ik heb wel zo'n flesje geurolie meegenomen voor in een verdamper, die volgens het label haardvuurgeur heeft. Gekke haardvuren hebben ze dan gebruikt ter referentie :P Ik heb die nog niet geprobeerd overigens. Bij die olietjes kom ik wel vrij vaak bij iets kanelerigs uit. Ik heb nog flesjes staan met de geuren kaneel, sinaasappel-kaneel, kerstgebak, bratapfel (waar uiteraard kaneel in moet), marsepein en een dennengeur die ik eigenlijk helemaal niet zo lekker vind en dus ook zelden tot nooit gebruik.
Klinkt geweldig, over een maandje waarschijnlijk ook naar Aken.

Foute kerstballen O+
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 18:23:51 #50
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_201834442
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 16:46 schreef Arizona het volgende:
Keiharde regen en onweder hier :o
We waren net op tijd thuis. Dochter en ik hebben een heel gezellige middag doorgebracht in twee tuincentra, we hebben de kerstshows bezocht. Wij houden daarvan *O*. De buit: wat kerstverlichting voor buiten en een deurhanger :D
Dit is raar, terwijl ik hier in 24 graden zit.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')