SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik was ook bezig met een topic: Zie de maan schijnt door de bonen…
De LP van U96?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:40 schreef Melting het volgende:
Had niet in de gaten dat ik de LP had.
Jij kunt wijzigen, ga je gangquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik wilde al schrijven dat het Sinterklaasweer wasquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:40 schreef MadMaster het volgende:
nou dan laat ik het maar zoquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat moet je aanvragen via het FB topic…
Het nummer begint me langzaam te bekoren. Duurde even.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:40 schreef DJ11 het volgende:
Nu eerst:Metteson - Under Your Shirt (
)
Niet? En als je er nou een flesje bier bij krijgt?quote:
Dit gaat heel hoog eindigen in mijn jaarlijstquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Het nummer begint me langzaam te bekoren. Duurde even.
Ik heb al bierquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet? En als je er nou een flesje bier bij krijgt?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb al bier![]()
Trek er zo nog eentje open, denk ik. Ik heb zin in een biertje.
Dat kan ik me voorstellen na zo'n wandeling.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb al bier![]()
Trek er zo nog eentje open, denk ik. Ik heb zin in een biertje.
Ja, dat kan natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Hierna nog 3 nummers, trouwens. Ben ik toch net iets na 21:00 uur klaar.
Mooi!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:52 schreef DJ11 het volgende:
FINNEAS, ook wel bekend als de broer van Billie Eilish, heeft een compleet album uitgebracht: Optimist. Veel leuke nummers staan erop. Ik kies deze:FINNEAS - Love Is Pain
Dan is het wel een ongelukkige liefde.quote:
En je wordt er nat van.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan is het wel een ongelukkige liefde.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
En je wordt er nat van.
Gelukkig gaat de slotsong juist over een relatie die is stukgelopen. Komt alles toch nog goed.
Live on Later heeft sowieso wel vaak hele mooie live-uitvoeringen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:59 schreef DJ11 het volgende:
De zanger van Blur, solo:Damon Albarn - No Distance Left To Run (Live on Later... with Jools Holland)
Voor jou nog de nieuwe, mocht je ze willen opzoeken:quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 21:03 schreef livelink het volgende:
Heel veel gemist, maar toch ook wel een paar hele mooie nummers meegekregen.
Dank je wel DJ11
Dank. De laatste 2 heb ik gehoord. De rest ga ik zeker even luisteren.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 21:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Voor jou nog de nieuwe, mocht je ze willen opzoeken:
05 HYYTS - Singing Your Name
08 Coldplay - People Of The Pride
13 Gabriela Bee - LIKE2LIKE
14 Stromae - Santé
21 George Cosby - We Stand Alone
27 James Morrison - Who's Gonna Love Me Now
33 FINNEAS - Love Is Pain
Die zijn nog niet schaars?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 21:07 schreef MadMaster het volgende:
Dank 11, onze pellets werden net gebracht…
In zekere zin wel.quote:
Het begint wel heel echt te worden zoquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 21:23 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben, samen met de nieuwe buren, in ons nieuwe huis gestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |