Gek he, ze heeft een Spaanstalige moeder.quote:Op maandag 18 oktober 2021 21:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik wist trouwens niet dat Alexia ook Spaans spreekt, maakt dat voor dit gebeuren nog wat uit?
Dit is een andere generatie. Die gaan niet elkaars werkleven frustreren omdat ze als puber er een beetje sexy bij liepen. In de moderne wereld weten de millennials van elkaar dat alles op film en foto staat, en dat je dat mensen niet na moet dragen. De wereld en de werkvloer is echt wel aan het veranderen daarin.quote:Op maandag 18 oktober 2021 22:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, maar een voorbeeldfunctie heeft ze wel. Of je dat nou leuk vindt of niet, met een stel in lingerie geklede meiden op de foto gaan past niet bij een latere vooraanstaande functie. Dat blijft je altijd achtervolgen.
Klopt, ze is een prinses.quote:
Jawel, maar we waren dan ook nooit lid van het koninklijk huis.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 07:44 schreef Pharkus het volgende:
Kwamen jullie nooit op een feestje ofzo?
Als prinses gedraag je je, andere generatie of niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:34 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dit is een andere generatie. Die gaan niet elkaars werkleven frustreren omdat ze als puber er een beetje sexy bij liepen. In de moderne wereld weten de millennials van elkaar dat alles op film en foto staat, en dat je dat mensen niet na moet dragen. De wereld en de werkvloer is echt wel aan het veranderen daarin.
Een meisje van 16 die met vriendinnen een feestje heeft... Best normaal zou ik zeggen, betrouwbaar en stabiel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als prinses gedraag je je, andere generatie of niet.
Juist in een veranderende tijdsgeest horen dat soort mensen symbool te staan voor betrouwbaarheid en stabiliteit.
Ik herinner me niet nr zulke feestjes te zijn geweest op mijn zestiende.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een meisje van 16 die met vriendinnen een feestje heeft... Best normaal zou ik zeggen, betrouwbaar en stabiel.
Dat heet piemelprivilege.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Boeiend. Laat haar lekker. Overigens heeft Prince Harry in zijn tijd ook aardig gefeest (o.a. naakt) en dat ‘achtervolgt’ hem ook niet tot op de dag van vandaag. Minder was natuurlijk dat Nazi-kostuum waarin hij een keer verscheen,. Maar ook daar hoor je weinig meer over.
De katholieke kerk ook, maar dat is ook mislukt, toch blijft iedereen netjes zitten als er gepreekt wordt. Ik denk dat het wel losloopt, en dat het koningshuis zich niks van ons aan hoeft te trekken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als prinses gedraag je je, andere generatie of niet.
Juist in een veranderende tijdsgeest horen dat soort mensen symbool te staan voor betrouwbaarheid en stabiliteit.
Dit waren niet mijn type feestjes, maar ik kan me wel voorstellen dat ze bestaan ja. Outfits hadden misschien iets netter gekund, ach.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een meisje van 16 die met vriendinnen een feestje heeft... Best normaal zou ik zeggen, betrouwbaar en stabiel.
Hockeyfeestjes in Bilthoven en Groenekanquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:10 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
[..]
Ik herinner me niet nr zulke feestjes te zijn geweest op mijn zestiende.
Blijkbaar moet ze zich als non gedragen en kleden. Als het ze überhaupt al is op deze foto natuurlijk...quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Worden mannen op een gegeven moment echt pedofiel zodra ze te lang geen seks hebben gehad ja?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:36 schreef Dven het volgende:
Dit topic begint een behoorlijke verzameling seksueel gefrustreerde pseudovolwassenen te worden.
"Volgens mij is ze heel stout !!!1!! huhuhuhu!!!!"
"Volgens mij is die griet hartstikke geil!!!!"
"Jaloers op die kerel die z'n staaf in haar mag knalleh!!!!!"
Een intens gênante vertoning.
Dat is de opmerking van een maagd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 00:26 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n nietszeggende kleuterschoolopmerking.
Paps heeft in zijn Prins Pils tijd anders ook niet echt terughoudend gedaan.quote:
Als prinses ligt dat toch wat anders.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar ze is nu eenmaal meer dan een simpel pubermeisje. Ze is een prinses. Als we haar daar niet meer op mogen aanspreken, dan ook de daarbij horende voordelen inleveren.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:16 schreef Marsenal het volgende:
[..]
De katholieke kerk ook, maar dat is ook mislukt, toch blijft iedereen netjes zitten als er gepreekt wordt. Ik denk dat het wel losloopt, en dat het koningshuis zich niks van ons aan hoeft te trekken.
Dat wij ze dan deels financieren is natuurlijk wel pijnlijk, maar het is niet aan ons om te bepalen hoe een mens leeft, laat staan een pubermeisje. Dat is aan haar ouders, en haar ouders alleen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |