Dit, keb ook echt geen idee. Loopt wel leuk spul tussen overigens.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:28 schreef Sfancta het volgende:
Wie is Beatrix op die foto dan? Met die doorzichtig pak met string? Ik volg het koningshuis niet
Het is een feestje waar iedereen lekker gekleed is.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:46 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik heb een vraag
1. waarom zou je dit doen
2. waarom zou je dit op beeld vast laten leggen
3. waarom zou je dit beeld op social media posten
4. waarom
Ja sorry zo ben ik niet ingesteld. Ik hou van andere partijtjes.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het is een feestje waar iedereen lekker gekleed is.
Het is een feestje wat leuk was en je een actieve herinnering aan wilt vastleggen.
Doen ze dat? Misschien was de groep besloten... Ergens een lek en het gaat de wereld over.
Why the f not. Mooi feest, lekker plezier hebben!
Hier is ze wel goed te herkennen. Ze zien er uit alsof ze onderweg zijn naar een frisfeest en hun vaders ze allemaal dwingen een vest aan te trekken voordat ze de deur uitgaan.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:51 schreef bleiblei het volgende:
Partypooper coming in:
Onze verdict is *drumroll* fake. Das Alexia heulnie.
Nou ik ook wel, volgens mij is die griet harstikke geilquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:20 schreef Cockwhale het volgende:
Stiekem wel een beetje jaloers op de kerel die zijn staaf in die slet mag knallen.
Ja hoor, mooie meidquote:Op maandag 18 oktober 2021 21:39 schreef dikkedaniel het volgende:
Zou je haar (over een jaar dan is t legaal) geven?
Nu ook wel.quote:Op maandag 18 oktober 2021 21:39 schreef dikkedaniel het volgende:
Zou je haar (over een jaar dan is t legaal) geven?
Zo is dat.quote:
Het meisje met het rode kanten bovenstuk en zwarte rokquote:Op maandag 18 oktober 2021 20:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja welke zou Alexia dan eigenlijk zijn?
Dus tis maar goed ook dat ze er wat voor teruggeeft.quote:
Ja, maar een voorbeeldfunctie heeft ze wel. Of je dat nou leuk vindt of niet, met een stel in lingerie geklede meiden op de foto gaan past niet bij een latere vooraanstaande functie. Dat blijft je altijd achtervolgen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 22:12 schreef Werkman het volgende:
[..]
Zo is dat.
Mijn beef in deze is niet zozeer met TS, de ik trouwens dus gelijk geef, maar met die zakkenwasser op Twitter.
"Waar is de adelijkheid gebleven?"
Wat is er? Moet ze een hoepelrok aan zoals SiSi van Oostenrijk?
Het is al erg genoeg dat ze in zo'n gouden kooitje geboren zijn.
Last die meiden lekker jong zijn!
Och God, dan is ze Madonna en een feminist, omarm het rebelse en schijt aan de illiberalen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 22:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, maar een voorbeeldfunctie heeft ze wel. Of je dat nou leuk vindt of niet, met een stel in lingerie geklede meiden op de foto gaan past niet bij een latere vooraanstaande functie. Dat blijft je altijd achtervolgen.
nou nou wat verschrikkelijk erg allemaal zeg. Heb meer medelijden met jouw (toekomstige) dochtersquote:Op maandag 18 oktober 2021 22:31 schreef YoungDriller het volgende:
Het zou je dochter maar wezen.
Ben Overigens wel benieuwd of Oma Bea trots is.
Eens, maar laten we dan ook stoppen met die waanzin dat minderjarige kinderen door volwassenen met 'u' en 'hoogheid' worden aangesproken. Als je net zoals ieder ander wilt zijn, wat ik helemaal begrijp, verwacht dan ook niet dat je als verheven boven 'het gewone volk' wordt behandeld. En met "je" doel ik in deze niet op Alexia zelf, maar op het instituut 'koningshuis'.quote:Op maandag 18 oktober 2021 22:12 schreef Werkman het volgende:
[..]
Zo is dat.
Mijn beef in deze is niet zozeer met TS, de ik trouwens dus gelijk geef, maar met die zakkenwasser op Twitter.
Het is geen Madonna en ook geen feminist, maar als lid van het koninklijk huis heb je wel een bepaalde standaard hoog te houden en kan je je niet als een willekeurige tiener gedragen. Hoe graag je dat ook zou willen, je bent nu eenmaal lid van het koninklijk huis. Je hebt een voorbeeldfunctie.quote:Op maandag 18 oktober 2021 22:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Och God, dan is ze Madonna en een feminist, omarm het rebelse en schijt aan de illiberalen.
Nee dat is het niet, maar gezien haar positie kan je zeker vraagtekens zetten bij haar gedrag.quote:Op maandag 18 oktober 2021 22:36 schreef Raw85 het volgende:
[..]
nou nou wat verschrikkelijk erg allemaal zeg.
Zijn die ook prinses dan?quote:Heb meer medelijden met jouw (toekomstige) dochters
Waarom is dat zo onverdraagzaam zielig? Ik zou hopen dat ze dit niet als iets normaals zou gaan zien. Dat zou ik wel ervaren als falen. Maar goed, wij willen geen kinderen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 22:36 schreef Raw85 het volgende:
[..]
nou nou wat verschrikkelijk erg allemaal zeg. Heb meer medelijden met jouw (toekomstige) dochters
Laat ze lekker werken voor dr geld stelletje uitvretersquote:Op maandag 18 oktober 2021 22:12 schreef Werkman het volgende:
[..]
Zo is dat.
Te zien aan de foto's was ze daarmee al goed op wegquote:Op maandag 18 oktober 2021 23:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Laat ze lekker werken voor dr geld stelletje uitvreters
Man ga weg, ze is je vee niet.quote:Op maandag 18 oktober 2021 23:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het is geen Madonna en ook geen feminist, maar als lid van het koninklijk huis heb je wel een bepaalde standaard hoog te houden en kan je je niet als een willekeurige tiener gedragen. Hoe graag je dat ook zou willen, je bent nu eenmaal lid van het koninklijk huis. Je hebt een voorbeeldfunctie.
With great power comes great responsibility.
Alsof zoiets bestaat als je een prinsesje bent en zulke foto's vastlegt en deelt met vrienden of vriendinnen. Dat je zelf genoeg geld krijgt gewoon om te bestaan, een ander moet een roddelblad lekker maken en je foto's aan ze verkopen om wat geld te verdienen.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:49 schreef ludovico het volgende:
Doen ze dat? Misschien was de groep besloten... Ergens een lek en het gaat de wereld over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |