Leuk dat we daar voor betalenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:11 schreef Atak het volgende:
Als je je afvroeg waar je belastingcenten naartoe gaan. 🤡
[ twitter ]
Hou zelf je bek gek!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hou zelf je bek, stumper. We hebben het hier over een meid van 15/16.
Jij was op die leeftijd zeker het helderste licht van het land.
Triest dat deze mensen gewoon vergeten hoe ze zelf waren op die leeftijd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hou zelf je bek, stumper. We hebben het hier over een meid van 15/16.
Jij was op die leeftijd zeker het helderste licht van het land.
Ja hallo ik mag gewoon hypocriet zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Triest dat deze mensen gewoon vergeten hoe ze zelf waren op die leeftijd.
Tuurlijk, maar kijk niet raar op als mensen een slecht oordeel over je vellen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja hallo ik mag gewoon hypocriet zijn
Bijna iedereen is hypocrietquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar kijk niet raar op als mensen een slecht oordeel over je vellen.
De enige oorzaak daarvan is omdat men te bedonderd is om even na te denken voor ze praten.quote:
Nee dat zeg ik gewoon niet lullenbakkerquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De enige oorzaak daarvan is omdat men te bedonderd is om even na te denken voor ze praten.
Zwak argument ook "ja maar mijn klasgenootje in de kleuterklas doet het ook".
Nee hou jij je bek vuile schele rotgek!quote:
Hey hou jij eens eventjes je uitgerekte pijlstaartrogmuilquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee hou jij je bek vuile schele rotgek!
Je stelde dat je zelf hypocriet mocht zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik gewoon niet lullenbakker
Ik stel dat bijna iedereen hypocriet is, niet dat ij daarom ook maar hypocriet doe; beetje bij de les blijven nu
ja, maar niet omdat anderen dat zijn?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je stelde dat je zelf hypocriet mocht zijn.
Ok, man.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja, maar niet omdat anderen dat zijn?
dus dat was wel een beetje dom, je denigrerende opmerking over klasgenootjes; fatsoensboefquote:
Hardwerkende bouwvakkersquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 17:53 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
Houd toch je bek man. Dan doet ze maar lekker afstand van de Troon en geeft ze al die miljoenen terug aan de hardwerkende bouwvakkers.
Ik lees steeds "dernazi" bij het zien van jouw usernamequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:19 schreef Derrazi het volgende:
[..]
Hardwerkende bouwvakkers
De mensen die door miljoenen aan subsidies aan het werk worden gehouden en door miljarden aan geprint ECB geld.terwijl ze de hele dag niks doen behalve 70 euro rekenen voor het aanschroeven van een kraan.
Vriend van mij is trouwens bouwvakker
P.s: Er staan een half miljoen huizen in Nederland vrij (bron: FTM). Er is geen tekort, wel een beleggings crisis.
He moet je smoel houden lelijke dementor!quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hey hou jij eens eventjes je uitgerekte pijlstaartrogmuil
Ik concentreer me liever op de delen van onze discussie de als 'slim' te beschrijven zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dus dat was wel een beetje dom, je denigrerende opmerking over klasgenootjes; fatsoensboef
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik lees steeds "dernazi" bij het zien van jouw username
Nee.quote:
Als dat de keus is, zou ik trots zijn op.alexia. alles liever dan die 2 klapjosti's.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:37 schreef BMW1993 het volgende:
waar is de eer gebleven van de nederlanders? als dit een dochter was van erdogan of bin Salman al-Saoed van Saudi Arabië dan zou het land op z'n kop staan daar..
Hou nou gewoon je vuile gore teringmuil!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |