Ik ook hoor.. maar het lijkt sws alsof tieners deze generatie steeds jonger steeds volwassener worden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 00:03 schreef mootie het volgende:
Vind het behoorlijk slutty voor een kind van 15
Dit. Van de andere kant: ik begrijp ook ergens dat je dit soort dingen opzoekt als je uit een koninklijke familie komt en alles netjes en gepast moet. Met andere woorden: het meisje is jong. Laat haar lekker domme dingen doenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 00:03 schreef mootie het volgende:
Vind het behoorlijk slutty voor een kind van 15
Je vergeet de verwrongen tijdgeest van vandaan de dag.quote:Op maandag 18 oktober 2021 22:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, maar een voorbeeldfunctie heeft ze wel. Of je dat nou leuk vindt of niet, met een stel in lingerie geklede meiden op de foto gaan past niet bij een latere vooraanstaande functie. Dat blijft je altijd achtervolgen.
Dit is echt zo'n nietszeggende kleuterschoolopmerking.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 00:20 schreef Document1 het volgende:
Hoop jaloerse fokertjes in dit topic.
Voel je je aangesproken?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 00:26 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n nietszeggende kleuterschoolopmerking.
Al die 40+ers die hier zitten te geilen als een jaloers hondje vind je wel normaal dus?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 01:06 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Ik vind het echter zo'n zinloze opmerking. Het slaat gewoon nergens op.
Nee, dat vind ik niet normaal. Waar zie je die allemaal dan, behalve die ene reactie op P.1? En wat heeft dat met jaloezie te maken? Je hoort doorgaans niet dat pedofilie uit jaloezie voortkomt. Maar je bent blijkbaar ervaringsdeskundige.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 01:07 schreef Document1 het volgende:
[..]
Al die 40+ers die hier zitten te geilen als een jaloers hondje vind je wel normaal dus?
#pedo
Mooie crikelredenatie pedootje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 01:15 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet normaal. Waar zie je die allemaal dan, behalve die ene reactie op P.1? En wat heeft dat met jaloezie te maken? Je hoort doorgaans niet dat pedofilie uit jaloezie voortkomt. Maar je bent blijkbaar ervaringsdeskundige.
Wat een grap.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 00:23 schreef Werkman het volgende:
[..]
Je vergeet de verwrongen tijdgeest van vandaan de dag.
Tegen de tijd dat ze volwassen is en paps met pensioen gaat zal dit wel voorbeeldgedrag zijn vanuit één of ander geforceerd en opgeklopt standpunt.
Ja, lekker kut doen als je in beeld bent op de camera. Deed ik ook als kind.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:25 schreef roos94 het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/6652023_e004a1e2
TS heeft een Altaartje in de kelder met kaarsen en daarboven allemaal foto's van de prinsessen.quote:
Als het je überhaupt al interesseert.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet zij weten. Denk dat Wim-Lex en Max hier wellicht niet blij mee zullen zijn, dat moet gezegd worden, maar dat is aan hun en niet aan ons.
Jij wacht het ook maar af totdat ze 18 is en dan reis je af naar Wales om je kans te wagen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:16 schreef Werkman het volgende:
[..]
TS heeft een Altaartje in de kelder met kaarsen en daarboven allemaal foto's van de prinsessen.
[..]
Als het je überhaupt al interesseert.
Whats next? stuur je me dan een uitnodiging om met je mee te gaan naar Thailand?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:25 schreef Atak het volgende:
[..]
Jij wacht het ook maar af totdat ze 18 is en dan reis je af naar Wales om je kans te wagen.
Is een prototype roeper van "muh belastingcentuh" en heeft een overduidelijke fixatie op alles wat niet binnen zijn 'conservatieve waarden' valt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 08:13 schreef herverwijderd het volgende:
Ik snap niet wat die twitteraar bedoelt, decadent feesten is juist iets wat bij de adel hoort toch? Zeker in tijden van crisis.
Prima gehandeld dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |