abonnement Unibet Coolblue
pi_201819862
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 14:01 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
Die derde prik is zodadelijk voor iedereen. Ook daar geen glazen bol voor nodig.
Je snapt er weer eens niets van, de derde prik is een booster voor mensen die het nodig hebben.
pi_201820440
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 17:36 schreef Velgje het volgende:

[..]
Je snapt er weer eens niets van, de derde prik is een booster voor mensen die het nodig hebben.
Je bent te laat jung, was al terechtgewezen door PS. Jammer voor jou.
pi_201820675
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 16:59 schreef PS. het volgende:

[..]
En inmiddels wordt het überhaupt nauwelijks meer gebruikt.
Wel fijn dat ze daar nu pas meekomen nadat er miljoenen mensen zijn ingespoten. Goed getest mijn ass.
Plaats hier uw advertentie
pi_201820737
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 18:44 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]
Je bent te laat jung, was al terechtgewezen door PS. Jammer voor jou.
Hahah
pi_201824119
Ik kreeg vandaag een oproep voor een 3e vaccinatie. Denk dat ik het maar doe.
pi_201825743
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 21:56 schreef Dutchguy het volgende:
Ik kreeg vandaag een oproep voor een 3e vaccinatie. Denk dat ik het maar doe.
Als jij die nu al hebt gekregen is het waarschijnlijk ook wel verstandig.
pi_201826432
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 08:00 schreef Megumi het volgende:

[..]
Het probleem nu is dat niet gevaccineerden covid patiënten voorrang krijgen op een IC en de reguliere zorg weer in de knel komt. Je zou dat als een vorm van medische discriminatie kunnen zien wellicht?

'Meerdere ziekenhuizen zien wachtlijsten groeien of bellen operaties af'

Goed punt, net als rokers, drinkers en dikke mensen. Maar ben het wel je eens.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_201826438
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 10:36 schreef Velgje het volgende:

[..]
:')

Jij bent onderdeel van het probleem als je je niet laat vaccineren.
_O- :')
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_201826531
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 09:36 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Juist. Nogmaals je piept wel anders als je het daadwerkelijk oploopt. Ik heb in mijn omgeving gezonde mensen er erg ziek van zijn geworden. Dat wens je niemand toe.

Niet geloven in vaccins en de urgentie vanwege een wereldwijde pandemie vind ik nog steeds wonderbaarlijk. Vooral de scepsis is hilarisch.

Men stapt wel in een vliegtuig en denkt daar niet over na of dat wel helemaal koosjer is-> je gaat in een buis de lucht in. Hoe weet je of alle onderdelen wel goed getest zijn en je in de lucht niet wordt bedwelmd met speciale zuurstof met nanno tech. :')

Nee, maar een vaccin ontwikkeld door de beste medici die uitgebreid is door getest, dat vertrouw je dan niet met je facebook kennis. Daar komt het uiteindelijk op neer.
Hoe ga je dan om met de medische wereld? Ga je niet naar de dokter als je ziek bent, stel je krijgt kanker laat je je dan niet behandelen? Want dat is dezelfde medische wereld met dito medicatie.

Just curious
Ik ken echt een dozijn+ mensen die het gehad hebben, en er na een week vanaf waren. Zelfs een collega van 50 met copd.

Ik word niet gepusht een vliegtuig in te stappen, als ik het niet wil ga ik met de trein/auto. Je begint zelf over 'Facebookkennis', maar zelf zul je wel niet verder dan nujij.nl kennis komen. Chapeau.

Maar ik zal het maar voor de 1000ste keer benoemen, ik denk niet dat wetenschappers er chips of whatever in hebben gestopt. En volgens mij denkt bijna niemand dat. En het is vaker misgegaan met vaccinaties, en ook hier zijn er issues(bij een extreeem laag aantal, maar dat is het zelfde bij het ziekte verloop binnen mijn leeftijd)

Of ik kanker laat behandelen? Natuurlijk. Maar ik wantrouw, net als een heel groot gedeelte van de niet-vaxcers, de zorg niet hoor. Ik zie alleen weinig nut voor deze vaccinatie, en dat mag je dom vinden, en wellicht eindig ook ik op.de IC, maar dat is mijn afweging.
,


.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_201828680
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 01:50 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]
_O- :')
Je posts zeggen al genoeg. Haha
  woensdag 20 oktober 2021 @ 10:31:12 #111
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_201828857
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 01:48 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]
Goed punt, net als rokers, drinkers en dikke mensen. Maar ben het wel je eens.
Rokers, dikke mensen en drinkers betalen accijns en belasting en zorgpremie. Zie je argument dus niet. En de overheid verdiend miljarden aan deze mensen. Gooi even een ballonnetje op? Je zou als overheid gezond voedsel goedkoper kunnen maken? Het gebruik van suikers in frisdranken verbieden enz enz.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_201832743
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 10:31 schreef Megumi het volgende:

[..]
Rokers, dikke mensen en drinkers betalen accijns en belasting en zorgpremie. Zie je argument dus niet. En de overheid verdiend miljarden aan deze mensen. Gooi even een ballonnetje op? Je zou als overheid gezond voedsel goedkoper kunnen maken? Het gebruik van suikers in frisdranken verbieden enz enz.
Wat heeft belasting met iets te maken als de IC in de knel komt? Drinkers betalen zorgpremie? Niet gevaccineerde volgens mij ook. Je noemt zelf het woord discriminatie, maar wilt vervolgens ook onderscheid maken tussen mensen, die door een soort van eigen toedoen op de ic belanden?
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  woensdag 20 oktober 2021 @ 15:57:49 #113
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_201832788
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 15:53 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]
Wat heeft belasting met iets te maken als de IC in de knel komt? Drinkers betalen zorgpremie? Niet gevaccineerde volgens mij ook. Je noemt zelf het woord discriminatie, maar wilt vervolgens ook onderscheid maken tussen mensen, die door een soort van eigen toedoen op de ic belanden?
Door de niet gevaccineerden komt de IC onder druk te staan nu. Dat is wel duidelijk nu.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_201832853
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 20:26 schreef halfway het volgende:

[..]
Ik ben flink ziek geweest van de eerste 2 en na 5 maanden nog steeds oorsuizingen.
Nee die 3e komt er echt niet in.
je snapt toch ook, dat dat betekend dat je dus zeer vatbaar voor covid bent en er slecht op zal reageren als je het krijgt... nu ben je wel beschermd.
pi_201849553
Clown World!

“It’s more a gut feeling rather than based on really truly serious data,”

Moderna Booster Shot Backed by FDA Advisory Panel

FDA advisers voted unanimously in favor of the agency’s clearance of the shot to seniors and others at high risk of severe Covid-19

Vaccine experts advising the Food and Drug Administration voted 19 to 0 Thursday to recommend authorization of an extra dose of Moderna Inc.’s MRNA Covid-19 shot, a key step in making booster doses available to millions more people.

A vaccine-advisory panel voted in favor of giving a Moderna booster shot at least six months after the second dose, to adults 65 years and older, as well as adults under 65 who are at high risk of severe Covid-19 or serious complications because of their jobs, living conditions or underlying medical conditions.

The panel voted in favor of a booster shot that is half the dosage of the first two doses. The FDA is expected to decide on whether to authorize the booster dose within days.

Moderna said the booster doses can be drawn from the same vials that contain the original two-dose vaccine series, meaning the boosters will be available soon after authorization.

Members of the FDA’s vaccine-advisory panel supported Moderna’s booster dose even though the evidence for it was from a small study and had mixed results.

“It’s more a gut feeling rather than based on really truly serious data,” said Patrick Moore, a member of the committee and a professor of molecular genetics and biochemistry at the University of Pittsburgh School of Medicine. “The data itself is not strong, but it is certainly going in the direction that is supportive of this vote.”

Wall Street Journal

Steek die booster in je arm mensen. Wetenschappers hebben blijkbaar nog geen overtuigende data, maar er is wel een goed gevoel in de onderbuik!

En aangezien de wetenschappelijke methode is vervangen door "ik geloof in de wetenschap" kun je gewoon die booster halen.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201869257
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 19:20 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Clown World!

“It’s more a gut feeling rather than based on really truly serious data,”

Moderna Booster Shot Backed by FDA Advisory Panel

FDA advisers voted unanimously in favor of the agency’s clearance of the shot to seniors and others at high risk of severe Covid-19

Vaccine experts advising the Food and Drug Administration voted 19 to 0 Thursday to recommend authorization of an extra dose of Moderna Inc.’s MRNA Covid-19 shot, a key step in making booster doses available to millions more people.

A vaccine-advisory panel voted in favor of giving a Moderna booster shot at least six months after the second dose, to adults 65 years and older, as well as adults under 65 who are at high risk of severe Covid-19 or serious complications because of their jobs, living conditions or underlying medical conditions.

The panel voted in favor of a booster shot that is half the dosage of the first two doses. The FDA is expected to decide on whether to authorize the booster dose within days.

Moderna said the booster doses can be drawn from the same vials that contain the original two-dose vaccine series, meaning the boosters will be available soon after authorization.

Members of the FDA’s vaccine-advisory panel supported Moderna’s booster dose even though the evidence for it was from a small study and had mixed results.

“It’s more a gut feeling rather than based on really truly serious data,” said Patrick Moore, a member of the committee and a professor of molecular genetics and biochemistry at the University of Pittsburgh School of Medicine. “The data itself is not strong, but it is certainly going in the direction that is supportive of this vote.”

Wall Street Journal

Steek die booster in je arm mensen. Wetenschappers hebben blijkbaar nog geen overtuigende data, maar er is wel een goed gevoel in de onderbuik!

En aangezien de wetenschappelijke methode is vervangen door "ik geloof in de wetenschap" kun je gewoon die booster halen.
Het voelt af en toe een beetje alsof er een stel volgevreten varkens met dikke sigaren (en aandelen Pfizer, Moderna) zich kapot aan het lachen zijn in een kantoortje achteraf. Ze hoeven hun best al lang niet meer te doen.

"Zeg maar dat het een onderbuikgevoel is joh!"

"Die schapen geloven alles wat je ze zegt", brulden ze luid.
For he who has eyes to see, let him see. And he who has ears to hear, let him hear.
pi_201869339
quote:
lol hoeveel antivax artikelen lees jij op een dag
pi_201873897
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 01:58 schreef jjfrmgreece het volgende:

[..]
lol hoeveel antivax artikelen lees jij op een dag
Wat een vreemde opmerking. De wetenschappers weten zelf niet eens of een booster echt nodig is, maar gaan af op hun gevoel (niet de wetenschappelijke methode) en het enige wat jij te zeggen hebt is "AnTiVax"

:{
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zaterdag 23 oktober 2021 @ 19:01:51 #119
8369 speknek
Another day another slay
pi_201874626
Gaat het erom dat ze niet weten of de boostershot nodig is, of dat ze niet weten of een halve dosis de beste hoeveelheid is?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_201874751
quote:
5s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 17:39 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Wat een vreemde opmerking. De wetenschappers weten zelf niet eens of een booster echt nodig is, maar gaan af op hun gevoel (niet de wetenschappelijke methode) en het enige wat jij te zeggen hebt is "AnTiVax"

:{
je geeft jezef wel erg snel bloot nu, wetende dat ik het ook kan zien. aparte keuze
pi_201874775
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 15:57 schreef Megumi het volgende:

[..]
Door de niet gevaccineerden komt de IC onder druk te staan nu. Dat is wel duidelijk nu.
Stel dat de ICs worden afgeschaald naar 1 bed in Nederland en de ICs overstromen, ligt dat dan aan die zieke mensen of aan te weinig IC-bedden?
Plaats hier uw advertentie
pi_201876058
Ze zullen vast de boosters niet verplicht gaan maken hoor!

twitter
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201876204
Waarom zou ik 'm nemen als jong persoon? Enige rede voor een boosterprik zijn ouderen of risicogroepen waarbij de afweer minder wordt. Zij dienen zich te beschermen.

Waarom zou ik een booster nemen als het verloop van COVID toch mild is nu ik volledig gevaccineerd ben? Mocht ik überhaupt nog een keer besmet worden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201876225
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 19:14 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Stel dat de ICs worden afgeschaald naar 1 bed in Nederland en de ICs overstromen, ligt dat dan aan die zieke mensen of aan te weinig IC-bedden?
Er is amper COVID, maar alles is wel in rep en roer omdat we zo'n fragiel zorgsysteem hebben. Stel dat we het hypothetisch wel goed geregeld hadden, dan was corona gewoon 'weg' geweest net zoals we bij griep doen. Het ligt echt puur aan de zorg zelf.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201876255
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 oktober 2021 20:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ze zullen vast de boosters niet verplicht gaan maken hoor!

[ twitter ]
Há-há. Eeuwig aan de ketting van vaccinaties. De wijsneuzen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')