quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:28 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ik snap dat wel alleen zie ik het nut van het vaccin bij mijzelf niet in. Bij risicogroepen zeker wel.
Als ik klachten heb, laat ik me testen en zal het solitair uitzieken.
Je doet wel net of het het dodelijkste virus uit de geschiedenis is.
Nee hoor. Kom namelijk nergens op het moment dus kan eventueel niemand besmetten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:36 schreef Velgje het volgende:
[..]
Jij bent onderdeel van het probleem als je je niet laat vaccineren.
Prima houden zo. Dat je een gezonde jongeman bent heeft er niets mee te maken dat jij oa de oorzaak van het probleem bent, je weet dus weinig over virussen en vaccinaties.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:40 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Nee hoor. Kom namelijk nergens op het moment dus kan eventueel niemand besmetten.
Daarnaast ben ik gewoon een gezonde jongeman.
24 miljoen prikken gezet (84% gevaccineerd) en die vierde golf komt er gewoon.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:36 schreef Velgje het volgende:
[..]
Jij bent onderdeel van het probleem als je je niet laat vaccineren.
Ik snap dat je baalt dat jouw vaccinatie niet (goed) werkt maar dat hoef je niet af te reageren op mensen die niet gevaccineerd willen worden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:41 schreef Velgje het volgende:
[..]
Prima houden zo. Dat je een gezonde jongeman bent heeft er niets mee te maken dat jij oa de oorzaak van het probleem bent, je weet dus weinig over virussen en vaccinaties.
Klopt, veel mensen denken ‘ik heb toch een groen vinkje dus ik ben veilig’quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Gevaccineerden zijn niet volledig beschermd en kunnen het virus overdragen maar worden niet getest dat is een probleem.
Het is een probleem omdat wappies zich niet laten vaccineren inderdaad, lees jij de feitjes wel? De ICs liggen voor een grotendeel vol door wappies.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:46 schreef Nober het volgende:
[..]
24 miljoen prikken gezet (84% gevaccineerd) en die vierde golf komt er gewoon.
Gevaccineerden zijn niet volledig beschermd en kunnen het virus overdragen maar worden niet getest dat is een probleem.
En die mensen in zh zijn jonge gezonde mensen? Het is inderdaad dom als je kwetsbaar bent dat je je dan niet laat prikken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:02 schreef Velgje het volgende:
[..]
Het is een probleem omdat wappies zich niet laten vaccineren inderdaad, lees jij de feitjes wel? De ICs liggen voor een grotendeel vol door wappies.
Ouderen kunnen zich vaak niet laten vaccineren zoals ze op een bepaalde leeftijd ook niet zomaar worde gereanimeerd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:02 schreef Velgje het volgende:
[..]
Het is een probleem omdat wappies zich niet laten vaccineren inderdaad, lees jij de feitjes wel? De ICs liggen voor een grotendeel vol door wappies.
Dat deze discussie nog gevoerd moet worden terwijl alles al 999x gepost is.
Ja precies, kan die wel iedere keer 'wappies' blijven roepen maar zijn inderdaad ook mensen die niet gevaccineerd mogen worden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Ouderen kunnen zich vaak niet laten vaccineren zoals ze op een bepaalde leeftijd ook niet zomaar worde gereanimeerd.
Ja zo zijn de schaapjes. Gewoon hetzelfde doen met schaapjes. Meh. Worden ze woest. Heerlijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:25 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ja precies, kan die wel iedere keer 'wappies' blijven roepen maar zijn inderdaad ook mensen die niet gevaccineerd mogen worden.
Ga jij trouwens 3e-prik-weigeraars ook als wappie wegzetten?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:02 schreef Velgje het volgende:
[..]
Dat deze discussie nog gevoerd moet worden terwijl alles al 999x gepost is.
Omdat gevaccineerden toonbaar minder verspreiden en minder ziek worden. Vatbaar of niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:18 schreef GS-Raw het volgende:
[..]
En die mensen in zh zijn jonge gezonde mensen? Het is inderdaad dom als je kwetsbaar bent dat je je dan niet laat prikken.
Duidelijk dat dat geen wappies zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:25 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ja precies, kan die wel iedere keer 'wappies' blijven roepen maar zijn inderdaad ook mensen die niet gevaccineerd mogen worden.
Yup, niet iedereen komt in aanmerking voor een derde prik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:28 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ga jij trouwens 3e-prik-weigeraars ook als wappie wegzetten?
Die derde prik is zodadelijk voor iedereen. Ook daar geen glazen bol voor nodig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:37 schreef Velgje het volgende:
[..]
Yup, niet iedereen komt in aanmerking voor een derde prik.
Je weet het verschil tussen de boosterprik en 3e prik niet eens. Dus het is wederom onzin wat je uitkraamt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:01 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Die derde prik is zodadelijk voor iedereen. Ook daar geen glazen bol voor nodig.
De 3e prik is de boosterprik. Het is wederom bijdehand wat je uitkraamt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:15 schreef PS. het volgende:
[..]
Je weet het verschil tussen de boosterprik en 3e prik niet eens. Dus het is wederom onzin wat je uitkraamt.
Nee dat is niet zo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:18 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
De 3e prik is de boosterprik. Het is wederom bijdehand wat je uitkraamt.
En i.p.v. bijdehand te doen kan je ook gewoon jouw mening geven waarom jij het onzin vindt.
Hier heb je gelijk in inderdaad. Dan had ik in mijn formuleringen de term 'booster' moeten gebruiken ipv 3e prik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:40 schreef PS. het volgende:
[..]
3e prik = Echt nodig omdat 2 niet voldoende zijn voor mensen met een verminderde afweer.
Booster = pas nodig als de effectiviteit van de vorige prik begint af te nemen (wat nu nog niet het geval is)
Maar dan zou de booster toch alsnog ‘een derde prik’ zijn? Laten we het zo zeggen; ik neem geen enkel shot meer tenzij het aantal gevaccineerden in het ziekenhuis boven de 50% komt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:40 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee dat is niet zo.
Mijn mening had ik al gegeven, mensen die een 3e prik mogen zijn er namelijk geweldig blij mee, die kunnen voorzichtig eindelijk weer naar buiten na 1,5 jaar binnen te hebben gezeten.
3e prik = Echt nodig omdat 2 niet voldoende zijn voor mensen met een verminderde afweer.
Booster = pas nodig als de effectiviteit van de vorige prik begint af te nemen (wat nu nog niet het geval is)
Kan, maar voor Janssen of iemand die eerder corona heeft gehad niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:06 schreef GS-Raw het volgende:
[..]
Maar dan zou de booster toch alsnog ‘een derde prik’ zijn? Laten we het zo zeggen; ik neem geen enkel shot meer tenzij het aantal gevaccineerden in het ziekenhuis boven de 50% komt.
Scandinavie is voor jan lul met die vaccins gestopt? allemaal wappies daar?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:27 schreef PS. het volgende:
[..]
Wat een gigantische facepalm deze post.
"Ik krijg geen longcovid " Er bestaat niet eens een risicogroep voor longcovid, dat zijn zelfs vaak jonge mensen die nooit ziek zijn.
Voor de rest van je post is je duim ook volledig leeggezogen...
Nee maar Nederland heeft -18 sowieso al nooit met moderna geprikt. En inmiddels wordt het überhaupt nauwelijks meer gebruikt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:57 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Scandinavie is voor jan lul met die vaccins gestopt? allemaal wappies daar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |