Nu nog niet. Maar let maar op; rond januari begint het circus weer. Ook al is dan het aantal gevaccineerden in het ziekenhuis nog steeds laag. Dat weiger ik pertinent.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:40 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja kan als gezond persoon je nog niet eens laten bijprikken.
Ook al kende ik die mensen niet, dan zou ik er nog steeds hetzelfde erin te staan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:44 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ja en ik heb dus niet in mijn omgeving gezonde jongen mensen long covid zien krijgen of op de IC zien komen.
En ik ken genoeg mensen.
Misschien is dat wel het verschil.
Ik ben niet tegen vaccins of zorg, alleen tegen covid-vaccins.
En waarom facebook-kennis? Ik heb niet eens Facebook en ik raadpleeg meerdere bronnen, niet alleen de MSM.
Dat heb ik al aangegeven.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ook al kende ik die mensen niet, dan zou ik er nog steeds hetzelfde erin te staan.
Wat is je motivatie om tegen covid vaccinaties te zijn? Denk je dat de wereld beter af was geweest als we niemand had laten vaccineren en alles open hadden gehouden?
Ik heb hem genomen om verspreiding te voorkomen maar ook dat lijkt helaas beperkt te zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:55 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Dat heb ik al aangegeven.
Ik heb de risico's afgewogen tussen het vaccin en covid19 en denk dat ik meer problemen zal krijgen van het vaccin, daarnaast heb ik gewoon vertrouwen dat mijn eigen immuunsysteem beter is dan het vaccin (dat maar half jaartje werkt).
Ik moedig de vaccinaties wel aan voor de risicogroepen maar niet voor jonge mensen zoals ik.
En al helemaal niet voor jonge kinderen.
Dan haal ik gewoon een negatieve test zo simpel is dat, overigens ik kom toch amper in de horeca en alleen op bijzondere dagen zoals een verjaardag of bij feestdagen zoals kerst.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:36 schreef BertV het volgende:
[..]
Niet als de vrijheids-app op rood gaat.
Er mag best wel kritischer gekeken worden naar het vaccin.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:58 schreef GS-Raw het volgende:
[..]
Ik heb hem genomen om verspreiding te voorkomen maar ook dat lijkt helaas beperkt te zijn.
Je kan het alsnog krijgen en er weinig tot geenlast van krijgen, maar je kan het daarna nog wel doorgeven aan bv. een ongevaccineerde die er wel heel ziek van kan worden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:58 schreef GS-Raw het volgende:
[..]
Ik heb hem genomen om verspreiding te voorkomen maar ook dat lijkt helaas beperkt te zijn.
Ja maar ook gevaccineerden kunnen op den duur er weer heel ziek van worden, omdat hij 'uitgewerkt' is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je kan het alsnog krijgen en er weinig tot geenlast van krijgen, maar je kan het daarna nog wel doorgeven aan bv. een ongevaccineerde die er wel heel ziek van kan worden.
Lees goed:quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:00 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Er mag best wel kritischer gekeken worden naar het vaccin.
Zoals dit alleen al:
https://www.hartvannederl(...)lijven-binnenstromen
Mijn vriendin is wel gevaccineerd en heeft er helaas ook last van.
Elk medicijn heeft/of kan bijwerkingen hebben. Daarnaast er zijn er 25 miljoen prikken gezet. Je zal altijd meldingen hebben waar mensen bijwerkingen ervaren. Kijk anders voor de "grap" naar de bijwerkingen op de medicijnen die je in je kast hebt liggen. Het is compleet normaal en geen reden tot acute zorg met een relatief kleine groep met bijwerkingen.quote:"Vaak is zo'n menstruatiestoornis tijdelijk", vertelt Kant. "Veel factoren kunnen invloed hebben op je menstruatie. Een infectie, stress een griepje. Je immuunsysteem en hormonen kunnen wel reageren op het vaccin. Als je denkt dat er iets aan de hand is ga dan naar de huisarts."
Je weet blijkbaar niet hoe virussen werken. Als je zo'n virus vrij spel geeft gaat het muteren. Dat betekent dat het zich kan gaan ontwikkelen tot iets wat super besmettelijk en dodelijk(er) is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:03 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ja maar ook gevaccineerden kunnen op den duur er weer heel ziek van worden, omdat hij 'uitgewerkt' is.
Beter is het dan (vind ik) om er een natuurlijke immuniteit voor op te bouwen, ook voor eventuele toekomstige varianten.
Ik snap dat wel alleen zie ik het nut van het vaccin bij mijzelf niet in. Bij risicogroepen zeker wel.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je weet blijkbaar niet hoe virussen werken. Als je zo'n virus vrij spel geeft gaat het muteren. Dat betekent dat het zich kan gaan ontwikkelen tot iets wat super besmettelijk en dodelijk(er) is.
Waarom denk je dat al die mensen op de IC's zijn beland? Het is niet zo maar een griepje. Dat je dat inmiddels nog niet door lijkt te hebben is wel aardig zorgwekkend.
Als natuurlijke immuniteit een optie was dan was er geen wereldwijde pandemie is het niet?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:28 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ik snap dat wel alleen zie ik het nut van het vaccin bij mijzelf niet in. Bij risicogroepen zeker wel.
Als ik klachten heb, laat ik me testen en zal het solitair uitzieken.
Je doet wel net of het het dodelijkste virus uit de geschiedenis is.
Nee hoor. Kom namelijk nergens op het moment dus kan eventueel niemand besmetten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:36 schreef Velgje het volgende:
[..]
Jij bent onderdeel van het probleem als je je niet laat vaccineren.
Prima houden zo. Dat je een gezonde jongeman bent heeft er niets mee te maken dat jij oa de oorzaak van het probleem bent, je weet dus weinig over virussen en vaccinaties.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:40 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Nee hoor. Kom namelijk nergens op het moment dus kan eventueel niemand besmetten.
Daarnaast ben ik gewoon een gezonde jongeman.
24 miljoen prikken gezet (84% gevaccineerd) en die vierde golf komt er gewoon.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:36 schreef Velgje het volgende:
[..]
Jij bent onderdeel van het probleem als je je niet laat vaccineren.
Ik snap dat je baalt dat jouw vaccinatie niet (goed) werkt maar dat hoef je niet af te reageren op mensen die niet gevaccineerd willen worden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:41 schreef Velgje het volgende:
[..]
Prima houden zo. Dat je een gezonde jongeman bent heeft er niets mee te maken dat jij oa de oorzaak van het probleem bent, je weet dus weinig over virussen en vaccinaties.
Klopt, veel mensen denken ‘ik heb toch een groen vinkje dus ik ben veilig’quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Gevaccineerden zijn niet volledig beschermd en kunnen het virus overdragen maar worden niet getest dat is een probleem.
Het is een probleem omdat wappies zich niet laten vaccineren inderdaad, lees jij de feitjes wel? De ICs liggen voor een grotendeel vol door wappies.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:46 schreef Nober het volgende:
[..]
24 miljoen prikken gezet (84% gevaccineerd) en die vierde golf komt er gewoon.
Gevaccineerden zijn niet volledig beschermd en kunnen het virus overdragen maar worden niet getest dat is een probleem.
En die mensen in zh zijn jonge gezonde mensen? Het is inderdaad dom als je kwetsbaar bent dat je je dan niet laat prikken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:02 schreef Velgje het volgende:
[..]
Het is een probleem omdat wappies zich niet laten vaccineren inderdaad, lees jij de feitjes wel? De ICs liggen voor een grotendeel vol door wappies.
Ouderen kunnen zich vaak niet laten vaccineren zoals ze op een bepaalde leeftijd ook niet zomaar worde gereanimeerd.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:02 schreef Velgje het volgende:
[..]
Het is een probleem omdat wappies zich niet laten vaccineren inderdaad, lees jij de feitjes wel? De ICs liggen voor een grotendeel vol door wappies.
Dat deze discussie nog gevoerd moet worden terwijl alles al 999x gepost is.
Ja precies, kan die wel iedere keer 'wappies' blijven roepen maar zijn inderdaad ook mensen die niet gevaccineerd mogen worden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Ouderen kunnen zich vaak niet laten vaccineren zoals ze op een bepaalde leeftijd ook niet zomaar worde gereanimeerd.
Ja zo zijn de schaapjes. Gewoon hetzelfde doen met schaapjes. Meh. Worden ze woest. Heerlijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:25 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ja precies, kan die wel iedere keer 'wappies' blijven roepen maar zijn inderdaad ook mensen die niet gevaccineerd mogen worden.
Ga jij trouwens 3e-prik-weigeraars ook als wappie wegzetten?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:02 schreef Velgje het volgende:
[..]
Dat deze discussie nog gevoerd moet worden terwijl alles al 999x gepost is.
Omdat gevaccineerden toonbaar minder verspreiden en minder ziek worden. Vatbaar of niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:18 schreef GS-Raw het volgende:
[..]
En die mensen in zh zijn jonge gezonde mensen? Het is inderdaad dom als je kwetsbaar bent dat je je dan niet laat prikken.
Duidelijk dat dat geen wappies zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:25 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ja precies, kan die wel iedere keer 'wappies' blijven roepen maar zijn inderdaad ook mensen die niet gevaccineerd mogen worden.
Yup, niet iedereen komt in aanmerking voor een derde prik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 12:28 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ga jij trouwens 3e-prik-weigeraars ook als wappie wegzetten?
Die derde prik is zodadelijk voor iedereen. Ook daar geen glazen bol voor nodig.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:37 schreef Velgje het volgende:
[..]
Yup, niet iedereen komt in aanmerking voor een derde prik.
Je weet het verschil tussen de boosterprik en 3e prik niet eens. Dus het is wederom onzin wat je uitkraamt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:01 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Die derde prik is zodadelijk voor iedereen. Ook daar geen glazen bol voor nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |