Las in een commentaar bij een Youtube ranking dat het diegene aan The Fray doet denken, daar ben ik het wel mee eens.quote:
Daar lachen ze in Georgië nog steeds om.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:39 schreef Aoibhin het volgende:
Net hoorde je nog Amber van Warrior 2015
Deze gaat op de bruiloft playlistquote:
Heb je haar boven Zweden, Rusland, of allebei staan? Want zo veel beter kon niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
KALIOPI![]()
Dit nummer had zoveel beter verdiend
Het is weer eens iets anders dan Jan Smit of de Havenzangers.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze gaat op de bruiloft playlist
Nou, ze is maar 13e geworden hoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:41 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Heb je haar boven Zweden, Rusland, of allebei staan? Want zo veel beter kon niet.
Ja Lipstick was heerlijk leuk fout. Waterline wat minder fout, en daardoor gelijk minder leuk imoquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:42 schreef H_T het volgende:
Jedward komt nogHelaas niet met Lipstick
Van mij had ze wel wat hoger mogen eindigen. Proud was mooi, maar ik had dit liever gezien als beste Macedonië-inzending ooit persoonlijk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, ze is maar 13e geworden hoor
Top 10 had van mij ook wel gemogen. Ik elk geval boven Moldavië en Roemeniëquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:41 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Heb je haar boven Zweden, Rusland, of allebei staan? Want zo veel beter kon niet.
Eensquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Van mij had ze wel wat hoger mogen eindigen. Proud was mooi, maar ik had dit liever gezien als beste Macedonië-inzending ooit persoonlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |