abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201791577
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 00:56 schreef trein2000 het volgende:

Nou volgens mij is het gewoon een of andere mafklapper die dit gemaakt heeft
Hugo de Jonge?
pi_201791589
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 02:37 schreef Montagui het volgende:

[..]
De anderhalve meter maatregel was in ieder geval niet discriminatoir.

Ik zie en lees veel (ook op fok) reacties dat de ongevaccineerden asociaal zouden zijn.

M.i. zijn juist degenen die zo reageren de asocialen.
Discriminatie is het maken van onderscheid zonder objectieve rechtvaardiging. Ik vind dat die objectieve rechtvaardiging in bepaalde situaties best aanwezig is.
zie email 27 oktober
pi_201791590
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 03:27 schreef Za het volgende:

[..]
Hugo de Jonge?
Nee.
zie email 27 oktober
pi_201791615
Kijkende naar de ziekenhuisopnames is het een feit dat heden van de besmette personen er minder in het ziekenhuis belanden als voorheen.

Echter, kijkende naar Nederland of bv de UK, sinds de massavaccinaties waren er in NL 10x zoveel dagelijkse besmettingen als vorig jaar zomer, in de UK 43x zoveel.
Maar het percentage daarvan dat in het ziekenhuis beland is kleiner, echter nog altijd een veelvoud van vorig jaar zomer.

Onderaan de streep zouden we kunnen juichen dat er van alle besmettingen zo weinig mensen erg ziek worden, maar ja het zijn er zoveel dat het aantal dat ziek wordt en in een ziekenhuis terechtkomt bv afgelopen zomer in NL 7x hoger was dan vorig jaar zomer.

Er is dus geen winst vooralsnog, behalve wanneer de besmettingen deze herfst/winter stabiel zouden blijven of zelfs afnemen.

Zo niet is er geen winst geboekt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Za op 17-10-2021 05:07:59 ]
  zondag 17 oktober 2021 @ 04:51:27 #105
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201791616
Nou, op Schiphol is er geen sprake van minder reizen door Covid hoor

YOLO bitches, herfstvakantie for everyone ✈️✈️✈️
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201791626
twitter

Als 80% van alle dieren zijn gevaccineerd gaan we weer terug naar normaal!
Plaats hier uw advertentie
pi_201791643
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 04:44 schreef Za het volgende:

Zo niet is er geen winst geboekt.
Waarom vergelijk je steeds met de zomer? Het is nu 17 oktober.

Vorig jaar lagen er op 17 oktober 3x zoveel mensen op de IC. Dat terwijl er veel meer beperkende maatregelen waren.

Positieve testen zijn oninteressant, maart 2020 hadden we ook weinig positieve testen.

[ Bericht 4% gewijzigd door groenen op 17-10-2021 06:40:49 ]
- verwijderd door admin -
pi_201791653
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 01:33 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Niet goed te praten uiteraard. Maar in Nederland is de praktijk toch vooral: 'Hebt u een QR? Ja? Gaat u zitten, wat wilt u drinken?'
Daarom worden er 5000 nieuwe BOA's getraind zodat dit slappe gedoe over is.
Plaats hier uw advertentie
  Moderator zondag 17 oktober 2021 @ 06:45:04 #109
5428 crew  miss_sly
pi_201791665
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 00:35 schreef Montagui het volgende:
Best wel ziek dit.

[ twitter ]
Dit is een scène uit Squid Game, een Koreaanse serie over mensen met grote schulden die aan een grote ‘show’ mee doen. Degene die alle opdrachten met goed gevolg doorloopt, krijgt een berg geld om zijn schulden af te lossen.
De ondertiteling is nu ‘grappig’ omgezet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201791692
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 05:38 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
Die gaan in elk geval niet protesteren, dus zal vast sneller gaan :+
  Moderator zondag 17 oktober 2021 @ 06:59:22 #111
5428 crew  miss_sly
pi_201791701
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 06:56 schreef chratnox het volgende:

[..]
Die gaan in elk geval niet protesteren, dus zal vast sneller gaan :+
Dit is wat mij betreft wel een voorbeeld van de oneerlijke verdeling van de vaccins. Wat betreft reservoir zal het best handig zijn om bepaalde dieren te vaccineren, maar ik zou toch eerst beginnen met mensen, wereldwijd.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 17 oktober 2021 @ 07:09:03 #112
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_201791734
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 04:51 schreef Molo het volgende:

En virusvarianten die weer het land binnenkomen.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_201791795
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 07:09 schreef jcdragon het volgende:

[..]
Die komen alleen via Schiphol t land binnen?
  zondag 17 oktober 2021 @ 07:35:57 #114
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_201791802
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 07:09 schreef jcdragon het volgende:

[..]
Ik vind eerlijk gezegd het risico op een dagje hoofdpijn niet opwegen tegen het ontzeggen van vakantie van een ander.

Hoe sneller we corona toevoegen aan geaccepteerde dagelijkse risico’s, hoe beter.

Waar blijven de campagnes en programma’s om het landelijk BMI naar beneden te krijgen?
Is de vrijheid ongezond te leven belangrijker?

Mensen pas het ziekenhuis in slepen als ze niet meer normaal ademen ipv helpen hun risicoprofiel te verbeteren, is reactieve zorg, preventief is goedkoper, beter en levert ook bescherming op tegen andere ziekten die individu en maatschappij veel kosten.

Resumerend is vakanties stilleggen een bekrompen manier van korte termijn symptoombestrijding.
Sui cuique mores fingunt fortunam
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 oktober 2021 @ 07:38:33 #115
284411 crew  heywoodu
pi_201791806
quote:
Best wel ziek dit.

[ twitter ]
:D _O_
pi_201791928
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 04:51 schreef Molo het volgende:

Klap in het gezicht van de zorgmedewerkers

@Wereldgozer
  zondag 17 oktober 2021 @ 08:22:29 #117
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201791939
quote:
Best wel ziek dit.

[ twitter ]
Die reacties :') stel je aan zeg
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201791976
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 05:38 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
Zullen de antilopen ook antivax zijn?
pi_201791992
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 02:37 schreef Montagui het volgende:

[..]
De anderhalve meter maatregel was in ieder geval niet discriminatoir.

Ik zie en lees veel (ook op fok) reacties dat de ongevaccineerden asociaal zouden zijn.

M.i. zijn juist degenen die zo reageren de asocialen.
Eens
pi_201792062
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 07:35 schreef GemMagic het volgende:

[..]
Ik vind eerlijk gezegd het risico op een dagje hoofdpijn niet opwegen tegen het ontzeggen van vakantie van een ander.

Hoe sneller we corona toevoegen aan geaccepteerde dagelijkse risico’s, hoe beter.

Waar blijven de campagnes en programma’s om het landelijk BMI naar beneden te krijgen?

Mensen pas het ziekenhuis in slepen als ze niet meer normaal ademen ipv helpen hun risicoprofiel te verbeteren, is reactieve zorg, preventief is goedkoper, beter en levert ook bescherming op tegen andere ziekten die individu en maatschappij veel kosten.

Resumerend is vakanties stilleggen een bekrompen manier van korte termijn symptoombestrijding.
Eens. De hyperfocus op corona moet stoppen. Het kabinet zal moeten dealen met de vaccinatiegraad die er nu is, want die stijgt amper meer. Dat betekent dat ondanks de vaccinatiecampagne er nog steeds maatregelen nodig zijn. Het wordt tijd voor een nieuwe exitstrategie.
  zondag 17 oktober 2021 @ 09:01:44 #121
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_201792092
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 08:51 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Eens. De hyperfocus op corona moet stoppen. Het kabinet zal moeten dealen met de vaccinatiegraad die er nu is, want die stijgt amper meer. Dat betekent dat ondanks de vaccinatiecampagne er nog steeds maatregelen nodig zijn. Het wordt tijd voor een nieuwe exitstrategie.
Hoezo, een nieuwe? Hebben we er ooit een gehad dan?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_201792254
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 09:01 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Hoezo, een nieuwe? Hebben we er ooit een gehad dan?
Nou ja, het verhaal was altijd dat als iedereen was gevaccineerd, de maatregelen weg konden. Dat het tijdelijk was.

Vaccinaties blijken nu onvoldoende om de verspreiding te drukken en de tijdelijkheid gaat ook wel op de helling, want de status quo waar we nu in gekomen zijn, kan in theorie nog jaren duren natuurlijk.
pi_201792370
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 09:26 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Nou ja, het verhaal was altijd dat als iedereen was gevaccineerd, de maatregelen weg konden. Dat het tijdelijk was.

Vaccinaties blijken nu onvoldoende om de verspreiding te drukken en de tijdelijkheid gaat ook wel op de helling, want de status quo waar we nu in gekomen zijn, kan in theorie nog jaren duren natuurlijk.
Ik geloof wel in de tijdelijkheid van de meeste maatregelen. Denk dat de QR-code internationaal nog wel een paar jaar blijft, verder niet echt. Wel ben ik er bang voor dat de regering gemerkt heeft dat vrijheidsbeperkende maatregelen een effectief middel zijn tegen virussen, dus dat deze ‘gereedschapskist’ beschikbaar blijft, ook voor andere virussen.

Het helpt natuurlijk ook niet dat de experts (RIVM) zeggen: Januari zijn je IC’s vol volgens onze modellen, dus berg je maar. Winter is coming.

Tegelijkertijd valt het me nogal tegen wat het ministerie doet. Een brief sturen aan Ernst Kuipers om er maar een zooi bruikbare bedden bij te regelen. Hoe dan? Je zou zeggen dat dat valt onder de verantwoordelijkheid van de minister van medische zorg.

Door het hokjesdenken en de eilandjes zitten we in NL naar mijn mening langer dan nodig in deze situatie.
pi_201792429
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 09:42 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ik geloof wel in de tijdelijkheid van de meeste maatregelen. Denk dat de QR-code internationaal nog wel een paar jaar blijft, verder niet echt. Wel ben ik er bang voor dat de regering gemerkt heeft dat vrijheidsbeperkende maatregelen een effectief middel zijn tegen virussen, dus dat deze ‘gereedschapskist’ beschikbaar blijft, ook voor andere virussen.

Het helpt natuurlijk ook niet dat de experts (RIVM) zeggen: Januari zijn je IC’s vol volgens onze modellen, dus berg je maar. Winter is coming.

Tegelijkertijd valt het me nogal tegen wat het ministerie doet. Een brief sturen aan Ernst Kuipers om er maar een zooi bruikbare bedden bij te regelen. Hoe dan? Je zou zeggen dat dat valt onder de verantwoordelijkheid van de minister van medische zorg.

Door het hokjesdenken en de eilandjes zitten we in NL naar mijn mening langer dan nodig in deze situatie.
O ik geloof ook wel dat het tijdelijk is, alleen ik heb niet meer de illusie dat we hier snel vanaf zijn, waar dat voorheen wel redelijk het uitgangspunt leek hoor je er nu niemand meer over. Er komen steeds weer nieuwe konijntjes uit de hoge hoed waarom we nu écht niet kunnen stoppen met de maatregelen.

De IC-capaciteit is gewoon echt te minimaal en het gaat jaren duren om dat uit te breiden. Zaken als die QR-codes en mondkapjes in het ov en het vliegtuig zie ik inderdaad nog wel een aantal jaar blijven als het zo doorgaat.
pi_201792445
Die QR zooi blijft gewoon. Wordt straks een digitaal paspoort waar je je rijbewijs, ID, bankrekening etc aan koppelt.

De infrastructuur is er in heel Europa en de ideeën liggen al op tafel. Maak je geen illusies.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 17 oktober 2021 @ 10:02:13 #126
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201792506
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 07:35 schreef GemMagic het volgende:

[..]

Oh mijn BMI is ook nog te hoog trouwens

Ik vind best

* Molo zingt Leef van de zanggod André Hazes jr
pi_201792511
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 08:22 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Die reacties :') stel je aan zeg
Het kan aan mijn zondagochtendhoofd liggen, maar volgens mij gaat de boodschap van dat filmpje ook wat langs ze heen.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_201792516
quote:
3s.gif Op zondag 17 oktober 2021 09:54 schreef vosss het volgende:
Die QR zooi blijft gewoon. Wordt straks een digitaal paspoort waar je je rijbewijs, ID, bankrekening etc aan koppelt.

De infrastructuur is er in heel Europa en de ideeën liggen al op tafel. Maak je geen illusies.
Paspoort verdwijnt in z’n huidige vorm sowieso. Vanaf volgend jaar wordt er al niet meer gestempeld. De volgende stap is dat het “boekje” verdwijnt en dat je gewoon door een gang met camera’s loopt en dat er een volautomatische scan van biometrische data plaatsvindt…
  zondag 17 oktober 2021 @ 10:03:40 #129
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201792518
quote:

Dat is ook al uitgesproken ja. Gewoon in te zien

Ga het niet opzoeken voor je want moet mijn huurauto richting het zwembad brengen hier *)
  zondag 17 oktober 2021 @ 10:04:47 #130
346939 Janneke141
pi_201792531
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 09:42 schreef chratnox het volgende:

[..]

Als je van plan bent om iets tijdelijk te maken, dan moet je ook vastleggen wanneer, of onder welke voorwaarden, je ermee ophoudt. Dat gebeurt al sinds de start niet, en als het een keer wel gebeurt dan houden we ons er niet aan.
pi_201792536
quote:

Zal me ook niks verbazen.

Verder de druk op minderheidsgroepen om x/y/z te doen omdat dat beter is volgens de meerderheid/overheid.
pi_201792566
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 10:03 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Paspoort verdwijnt in z’n huidige vorm sowieso. Vanaf volgend jaar wordt er al niet meer gestempeld. De volgende stap is dat het “boekje” verdwijnt en dat je gewoon door een gang met camera’s loopt en dat er een volautomatische scan van biometrische data plaatsvindt…
Ik wil gvd stempels!
Tap tap tap
  zondag 17 oktober 2021 @ 10:15:26 #133
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_201792593
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 10:02 schreef Molo het volgende:

[..]
Oh mijn BMI is ook nog te hoog trouwens

Ik vind best

* Molo zingt Leef van de zanggod André Hazes jr
Maar bij Fok!kers komt dat door hun uitzonderlijke gespierde bouw, uiteraard.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_201792605
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 10:10 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik wil gvd stempels!
Ja helemaal eens maar Q1 2022 gaat dat nieuwe systeem live en dan is het einde oefening, althans voor de EU. Mooi kut want ik vind het altijd een leuk souvenir.
pi_201792607
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 10:04 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Als je van plan bent om iets tijdelijk te maken, dan moet je ook vastleggen wanneer, of onder welke voorwaarden, je ermee ophoudt. Dat gebeurt al sinds de start niet, en als het een keer wel gebeurt dan houden we ons er niet aan.
Dat is wel 1 van de dingen waar ik me zorgen over maak ja. Niet vanuit kwade wil maar vanuit angst en onzekerheid bij de beleidsmakers. Het enige zichtbare nadeel van een sector sluiten is geld, terwijl ze in hun hoofd hebben dat een sector niet sluiten voor meer doden zorgt.

Of dat echt zo is laat ik even in het midden, maar ik denk dat dat is hoe ze denken.
pi_201792618
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 10:05 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Zal me ook niks verbazen.

Verder de druk op minderheidsgroepen om x/y/z te doen omdat dat beter is volgens de meerderheid/overheid.
Zou toch verdomme een stunt zijn als we toch nog allemaal in de natte droom van Klaus Schwab terecht zijn gekomen en die wappies al die tijd gelijk hadden zeg :')
pi_201792630
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 10:03 schreef Molo het volgende:

[..]

Ga het niet opzoeken voor je want moet mijn huurauto richting het zwembad brengen hier *)
pi_201792641
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 10:18 schreef chratnox het volgende:

[..]
Dat is wel 1 van de dingen waar ik me zorgen over maak ja. Niet vanuit kwade wil maar vanuit angst en onzekerheid bij de beleidsmakers. Het enige zichtbare nadeel van een sector sluiten is geld, terwijl ze in hun hoofd hebben dat een sector niet sluiten voor meer doden zorgt.

Of dat echt zo is laat ik even in het midden, maar ik denk dat dat is hoe ze denken.
Als je continu bang bent om de verkeerde keus te maken omdat je bang bent dat je er bij de volgende verkiezing op wordt afgerekend, dan is het natuurlijk makkelijker om voor de veilige keuze (of überhaupt geen keuze) te gaan. Dus handhaven we gewoon de status quo en rommelen we nog een tijdje door. Puntje bij paaltje komt de bevolking niet in opstand en het parlement tekent bij het kruisje, dus waarom niet?
  zondag 17 oktober 2021 @ 10:24:32 #139
346939 Janneke141
pi_201792643
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 10:18 schreef chratnox het volgende:

[..]

Als je je belangrijkste adviescommissie uitsluitend vult met mensen uit de virologie- en ziekenhuiswereld en de andere (meer maatschappelijke) vakgebieden daar bewust buiten de deur houdt dan is het ook niet zo vreemd dat je zo gaat denken. Je zou ook bijna gaan vergeten dat de samenleving meer belangen heeft dan alleen maar het niet-oplopen van corona.
pi_201792646
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 10:20 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Zou toch verdomme een stunt zijn als we toch nog allemaal in de natte droom van Klaus Schwab terecht zijn gekomen en die wappies al die tijd gelijk hadden zeg :')
Er is in EU verband al eens geopperd door timmermans om een CO2 punten/score systeem te gaan hanteren.

Zoiets zou technisch prima gekoppeld kunnen worden aan je QR code.
pi_201792662
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 10:24 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Er is in EU verband al eens geopperd door timmermans om een CO2 punten/score systeem te gaan hanteren.

Zoiets zou technisch prima gekoppeld kunnen worden aan je QR code.
Schwab staat een soort neo-communisme voor (even kort door de bocht gezegd). Ik denk dat er voor alles achter Duitsland 0,0 draagvlak is voor zijn gedachtegoed.
pi_201792809
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 10:28 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Schwab staat een soort neo-communisme voor (even kort door de bocht gezegd). Ik denk dat er voor alles achter Duitsland 0,0 draagvlak is voor zijn gedachtegoed.
Rechts op de kaart bedoel je? Links en onder op de kaart is er genoeg draagvlak lijkt me :{
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_201792813
quote:
7s.gif Op zondag 17 oktober 2021 10:48 schreef vosss het volgende:

[..]
Rechts op de kaart bedoel je? Links en onder op de kaart is er genoeg draagvlak lijkt me :{
En onderaan vooral als het neo-communisme door iemand anders betaald wordt.
pi_201792821
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 10:24 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Als je je belangrijkste adviescommissie uitsluitend vult met mensen uit de virologie- en ziekenhuiswereld en de andere (meer maatschappelijke) vakgebieden daar bewust buiten de deur houdt dan is het ook niet zo vreemd dat je zo gaat denken. Je zou ook bijna gaan vergeten dat de samenleving meer belangen heeft dan alleen maar het niet-oplopen van corona.
Je zou ook kunnen vergeten dat de regering een aantal ministeries heeft die adviezen uitbrengen op andere vlakken dan bestrijding van een virus uitbraak.
pi_201792848
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 oktober 2021 16:59 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Blijkbaar mogen we van het OMT niet op vakantie…
Boehoehoooeee!!! :'(
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 17 oktober 2021 @ 10:59:43 #146
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201792853
Was gisteren in de stad, nog niet eerder zo druk gezien sinds lockdown, lunch met check, erna terras en toilet zonder, kroeg later wel check, allemaal QR only, geen ID.
pi_201792892
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 10:59 schreef Tarado het volgende:
Was gisteren in de stad, nog niet eerder zo druk gezien sinds lockdown, lunch met check, erna terras en toilet zonder, kroeg later wel check, allemaal QR only, geen ID.
Nu kermis hier, hartstikke druk.
pi_201792931
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 06:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dit is een scène uit Squid Game, een Koreaanse serie over mensen met grote schulden die aan een grote ‘show’ mee doen. Degene die alle opdrachten met goed gevolg doorloopt, krijgt een berg geld om zijn schulden af te lossen.
De ondertiteling is nu ‘grappig’ omgezet.
En diegene die niet goed meedoet wordt afgeknald.

Met de link naar ongevaccineerden in de ondertiteling.

Maar goed het is een "onschuldig" grapje.
pi_201792935
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 10:59 schreef Tarado het volgende:
Gister werd bij de bios wel om ID gevraagd, eerst vroegen ze alleen naar geboortedatum.
Tap tap tap
pi_201792997
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 10:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Je zou ook kunnen vergeten dat de regering een aantal ministeries heeft die adviezen uitbrengen op andere vlakken dan bestrijding van een virus uitbraak.
Vooralsnog ziet het er niet echt naar uit dat het kabinet ons zo snel mogelijk richting de uitgang van de crisis stuurt, of wel? Het einde is niet eens gedefinieerd. Van de crisis noch van de maatregelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')