Doei doei.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 00:48 schreef Stranger het volgende:
Frans Duijts.. Nou ja ik zie wel wie er morgen nog over is, fijne avond allemaal
Werd al eerder gedraaid hoor.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:01 schreef IxCalypso het volgende:
Ik mis Michael Jackson muziek, vrij goed dansbaar over het algemeen
wat?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:01 schreef IxCalypso het volgende:
U wordt bediend!quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:01 schreef IxCalypso het volgende:
Dat zijn de fans van Prince long version Thieves in the templequote:
Alstubieft.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:01 schreef IxCalypso het volgende:
Het is iig weer iets anders.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is wel leuk. Daft Punk a like
Paars weet ik wel bij Prince, glitter zegt me niets bij Prince.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:05 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat zijn de fans van Prince long version Thieves in the temple
De video die ik benoem heeft 2 dames met motorhelmen en een fucking sexy dansje van Prince zelf.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Paars weet ik wel bij Prince, glitter zegt me niets bij Prince.
Ja ABBAquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:09 schreef Mrmime het volgende:
Nou zo nog een beetje dikke 80’s Music
Gezien, wel beetje door gescrold af en toe. Ik vind Prince alleen niet zo sexyquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:09 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
De video die ik benoem heeft 2 dames met motorhelmen en een fucking sexy dansje van Prince zelf.
Daar komt gabbertjequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:04 schreef IxCalypso het volgende:
Wat zouden jullie aanvragen als het zou kunnen?
Volgens mij wilt iedereen wel wat Hardcore horen zo onderhandquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:04 schreef IxCalypso het volgende:
ik ga ook zo morgenochtend nog even en dan moet ik om 2 uur wegquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:18 schreef engine het volgende:
Ik schaam me kapot maar ik moet echt even gaan slapen. Tot zo![]()
Party Animals - Have you ever been mellowquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:04 schreef IxCalypso het volgende:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:18 schreef engine het volgende:
Ik schaam me kapot maar ik moet echt even gaan slapen. Tot zo![]()
Nog een keer kijken, deze clip is verslavend als je let op het dansenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gezien, wel beetje door gescrold af en toe. Ik vind Prince alleen niet zo sexyMaar dansen en zingen kon hij wel.
Nou ja , die hebben zich vanmorgen verkleed. Nu weinig punten op de tellerquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:10 schreef engine het volgende:
De donald duckies stinken behoorlijk schijnbaar
Oh ik was even weg, wat was er dan? Ik ben vooral bang voor haar, ze had beide knieėn ingetaped.quote:
Staat er nu vast ergens tussen bij mijn youtube dus dat doe ik nog wel een keertje, nu ff niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:21 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nog een keer kijken, deze clip is verslavend als je let op het dansen
Oh dat is wel een lekker spring nummer ja.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:27 schreef IxCalypso het volgende:
Deze mag van mij wel, al zou dat alleen mij stimuleren denk ik. Ik Denk dat bepaalde muziek meer invloed heeft als je er een herinnering aan hebt.
Ja die was topquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:27 schreef IxCalypso het volgende:
Deze mag van mij wel, al zou dat alleen mij stimuleren denk ik. Ik Denk dat bepaalde muziek meer invloed heeft als je er een herinnering aan hebt.
hij was bij de fysioquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:22 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Oh ik was even weg, wat was er dan? Ik ben vooral bang voor haar, ze had beide knieėn ingetaped.
Dat mag volgens de regels niet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:32 schreef Karina het volgende:
Sommige dansen nu gewoon zonder partner met een ander
Word niet meer op gemonitored.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:32 schreef Karina het volgende:
Sommige dansen nu gewoon zonder partner met een ander
Ik kan dit de hele nacht volhouden en dan als het licht wordt kak ik inquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:34 schreef ChocoFan het volgende:
Het is inmiddels gewoon een zooitje met die regels.![]()
Ben zo benieuwd hoe dit gaat aflopen maar begin moe te worden maar wil niets missen.
Niemand boeit het meerquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:33 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat mag volgens de regels niet.
Ja dat ken ik wel. Ik zie het wel, voor nu nog wel ff grappig. de vermoeidheid slaat echt toe nu bij de dansers. Jury kijkt maar gewoon heel de tijd andere kant op, wat ze niet zien kunnen ze ook niet over jureren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:35 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik kan dit de hele nacht volhouden en dan als het licht wordt kak ik in
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:36 schreef Jason22 het volgende:
Hoe die Elvis nog beweegt. Je hoeft alleen maar z'n gezicht te sminken en hij kan zo op pad voor Halloween.
Morgen ochtend zijn er nog 25-30 over denk ik. En ergens denk ik dat ze als er nog maar 1 koppel staat en ze hebben die 50 uur niet gehaald er alsnog betaald gaat worden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:34 schreef ChocoFan het volgende:
Het is inmiddels gewoon een zooitje met die regels.![]()
Ben zo benieuwd hoe dit gaat aflopen maar begin moe te worden maar wil niets missen.
Volgens mij niet echt, heb ik al vaker gezien.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
Betekent het nog wat of er binnen of buiten de afrastering gedanst wordt?
Dat zouden er best nog veel zijn dan. Ben erg benieuwd iig.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:38 schreef Honkypete het volgende:
[..]
Morgen ochtend zijn er nog 25-30 over denk ik. En ergens denk ik dat ze als er nog maar 1 koppel staat en ze hebben die 50 uur niet gehaald er alsnog betaald gaat worden.
Me tooquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zouden er best nog veel zijn dan. Ben erg benieuwd iig.
Ik vrees het ergste, ook al hebben wel al erg gehad. Staan nog veel dj's in dat lijstje dacht ik. Ik wil Trafassi zien.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:40 schreef Honkypete het volgende:
[..]
Me tooHopelijk laten ze dan de DJs achterwege, wat ongelofelijk kut is dat.
Trafassiquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste, ook al hebben wel al erg gehad. Staan nog veel dj's in dat lijstje dacht ik. Ik wil Trafassi zien.
Ja moest werken ja. Als laatste klaarquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klaar met werk? Was jij toch?
En ze doen het nog hoor, nou ja doen....
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja moest werken ja. Als laatste klaar![]()
Ben buschauffeur
Yes, de Duckies en Elvis zitten er allebei nog in!quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:44 schreef Masspa het volgende:
Ja, hoi, late to the party.
Zijn de duckies en Elvis er nog?
Ik wilde dit helemaal niet meer kijken maar het is een beetje als het Glazen Huis. Er gebeurt geen reet en toch kijk je
Big Brother 1quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:44 schreef Masspa het volgende:
Ja, hoi, late to the party.
Zijn de duckies en Elvis er nog?
Ik wilde dit helemaal niet meer kijken maar het is een beetje als het Glazen Huis. Er gebeurt geen reet en toch kijk je
Ze gaan het zwaar krijgen de komende uren. Ik verwacht dat het slaaptekort een heleboel koppels gaat opbreken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:38 schreef Honkypete het volgende:
[..]
Morgen ochtend zijn er nog 25-30 over denk ik. En ergens denk ik dat ze als er nog maar 1 koppel staat en ze hebben die 50 uur niet gehaald er alsnog betaald gaat worden.
Jazekerquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]En dat is wel ruk dan als je laatste bent.
Maar nu weer thuis dus? Dat is wel fijn dan toch.
Top!quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:45 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Yes, de Duckies en Elvis zitten er allebei nog in!
Ahw, aai over je bolletje.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Klopt. Lig al in mijn bedje. Kijk even nog een half uurtje mee. Is toch ook fantastisch dit evenement?
Bart en Kelly onder de dekensquote:
Ok. Ik kijk en Fok op mijn tablet. Klein appartement dus gaat prima allemaal met wifi.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw, aai over je bolletje.
En ja geinig toch, vermaak me er al uren mee.En ik kan wel in bed kijken maar dan ken ik niet meer fokken en val ik denk ik ook snel in slaap.
RLSen wel, dit dansprogramma niet. Ikke dan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:50 schreef IxCalypso het volgende:
Ik bekijk dit soort programma's altijd vanuit de psychologische kant
Hmmm daar zeg je wat maar dan moet ik fokken via mijn telefoon en dat vind ik echt super kut.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ok. Ik kijk en Fok op mijn tablet. Klein appartement dus gaat prima allemaal met wifi.
Wat een gezelligheid nog
En dan kijk ik ook naar de kijkers die het trekt en waarom dat zo is.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:50 schreef IxCalypso het volgende:
Ik bekijk dit soort programma's altijd vanuit de psychologische kant
Ik alles, ook foraquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
RLSen wel, dit dansprogramma niet. Ikke dan.
Dit fora heb ik opgegeven met datte.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:52 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
En dan kijk ik ook naar de kijkers die het trekt en waarom dat zo is.
[..]
Ik alles, ook fora
Alles is interessantquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit fora heb ik opgegeven met datte.
Ja, jammer dat ik moet werken tussendoor, vind het wel leuk om te zien ook.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hmmm daar zeg je wat maar dan moet ik fokken via mijn telefoon en dat vind ik echt super kut.
Je gezellig hiero he.
Mijn punt is dat alles psychologisch gezien is interessant is.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:54 schreef Masspa het volgende:
[..]
?? Toen was ik 9 of 10?
[..]
32 alweer 😭
[..]
Wat was je punt dan? 🙃
Werken is belangrijker dan dit, dan gewoon tussendoor doen maar niet tijdens het rijden he.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ik moet werken tussendoor, vind het wel leuk om te zien ook.
Goeie invalshoek hier denk ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:55 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Mijn punt is dat alles psychologisch gezien is interessant is.
Ja, het goede nieuws is dat ik morgen na het werk wel de finale kan zienquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Werken is belangrijker dan dit, dan gewoon tussendoor doen maar niet tijdens het rijden he.
Ahw koechiekoechie.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:54 schreef Masspa het volgende:
[..]
?? Toen was ik 9 of 10?
[..]
32 alweer 😭
[..]
Wat was je punt dan? 🙃
Dezequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat weer wel maar de psyche hier van mensen observeren heb ik opgegeven.
Als het dan nog niet is afgelopen he. Zien er zo vermoeid uit allemaal.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, het goede nieuws is dat ik morgen na het werk wel de finale kan zien
Ja maar helaas remix weer.quote:
Luister je weleens naar Busje komt zo?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja moest werken ja. Als laatste klaar![]()
Ben buschauffeur
Oh d'r gaan er wel een paar de 50 uur volmaken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als het dan nog niet is afgelopen he. Zien er zo vermoeid uit allemaal.
Eens in de 5 jaarquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:00 schreef superniger het volgende:
[..]
Luister je weleens naar Busje komt zo?
En dat baseer je op het gegeven dat ik 9 of 10 was ten tijde van BB1? Bijzonderquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 01:55 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Mijn punt is dat alles psychologisch gezien is interessant is.
Zo zien ze er niet meer uit iig. Zo benieuwd iig.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:01 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Oh d'r gaan er wel een paar de 50 uur volmaken.
Dat baseer ik op wat ik ooit studeerde en altijd mijn interesse had. Peoples mind.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:03 schreef Masspa het volgende:
[..]
En dat baseer je op het gegeven dat ik 9 of 10 was ten tijde van BB1? Bijzonder
Nee zijn vast nog jongere dan jou.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:04 schreef Masspa het volgende:
[..]
Kan niet de jongste hier zijn toch?😅
Psychologisch is dit slecht voor iedereen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:08 schreef IxCalypso het volgende:
Ik wil andere muziek weer, psychologisch gezien is dit erg slecht voor mij
Als je op Toto haat snap ik idd dat wij niet matchenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:08 schreef IxCalypso het volgende:
Ik wil andere muziek weer, psychologisch gezien is dit erg slecht voor mij
Dwergje staat nog steeds.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Psychologisch is dit slecht voor iedereen.![]()
![]()
Oh hij is al klaar gelukkig.
Toto is inderdaad softe kutmuziekquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:10 schreef Masspa het volgende:
[..]
Als je op Toto haat snap ik idd dat wij niet matchen
Heer Freaky.quote:
Ik denk het niet. Of het moet alleen online gebeuren. Dit is niets voor lineaire TV.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:13 schreef IxCalypso het volgende:
Mochten ze dit nog een keer doen volgend jaar dan moeten ze ook beter nadenken over de muziek over al die uren
Softe kutmuziek hoort er soms een beetje bij!quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:11 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Toto is inderdaad softe kutmuziek
Ik heb meerdere opties.quote:
Mooi, Prince heeft dat ookquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:12 schreef freaky40 het volgende:
Boney M. Muziek gaat echt alle kanten op.
Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Of het moet alleen online gebeuren. Dit is niets voor lineaire TV.
Eens,en ze hadden een radio station in moeten schakelen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Of het moet alleen online gebeuren. Dit is niets voor lineaire TV.
Oeh als jij denkt van niet dan gebeurt het volgend jaar dus wel weer.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Neen. Het scoort voor geen meter.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh als jij denkt van niet dan gebeurt het volgend jaar dus wel weer.
Zei ik alquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit en weten we morgen pas echt, wie weet wat er nog allemaal gebeurd vandaag.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Neen. Het scoort voor geen meter.
Gisteren waren de kijkcijfers dramatisch.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit en weten we morgen pas echt, wie weet wat er nog allemaal gebeurd vandaag.
quote:
We zullen het zien komend jaar. Of volgend jaar, in de toekomst iig.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gisteren waren de kijkcijfers dramatisch.
Misschien moeten ze ook naar de datum kijken. Dit lijkt me ideaal zo vlak na Sinterklaas.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Das ook een vorm van psychologie, iemand die het altijd fout voorzietquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Maar is geen psychologie gewoon vaak beweringen gezien en dat er dan het tegenovergesteld uit komt bij hem.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:18 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Das ook een vorm van psychologie, iemand die het altijd fout voorziet
Of in een TV luwe periode waarin er haast geen concurrentie is. In de zomer. Lekker heet ook, lekker snel klaar want niemand houdt dat uit.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:18 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze ook naar de datum kijken. Dit lijkt me ideaal zo vlak na Sinterklaas.
Sinterklaas, bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:18 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze ook naar de datum kijken. Dit lijkt me ideaal zo vlak na Sinterklaas.
Goed plan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:20 schreef StephanL het volgende:
Ze moeten ook een clubje fokkers afvaardigen voor de uitwerking van het online gedeelte. Social media experts dat we zijn
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:20 schreef StephanL het volgende:
Ze moeten ook een clubje fokkers afvaardigen voor de uitwerking van het online gedeelte. Social media experts dat we zijn
Ik als jurylid, kunnen we allemaal vroeg gaan slapen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja. Lijkt mij ook best gezellig.
Ben beschikbaar als consulent social media
Ik ga over de muziekquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:20 schreef StephanL het volgende:
Echt niet.quote:
Juist niet, allemaal door, gaat het lekker lang doorquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik als jurylid, kunnen we allemaal vroeg gaan slapen.
Dan wordt ik ook weer ontslagen. Den wil ik wel cameravrouw zijn op dat kleine rondrijdende ding wat ik daarstraks zag.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:25 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Juist niet, allemaal door, gaat het lekker lang door
Easy jobsquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan wordt ik ook weer ontslagen. Den wil ik wel cameravrouw zijn op dat kleine rondrijdende ding wat ik daarstraks zag.
Let jij wel op?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:29 schreef IxCalypso het volgende:
Waarom draaien ze geen Grease btw?
Dat draaide ook om dance (wedstrijden)
Ghe ghe ghe.quote:
Paar 15, het verenstel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:30 schreef Masspa het volgende:
Hebben jullie al echt favorieten? Ik weet van de Donald's, de Elvis, maar verder?
#58 en #88.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:30 schreef Masspa het volgende:
Hebben jullie al echt favorieten? Ik weet van de Donald's, de Elvis, maar verder?
OH en nr 80, de oudere dame met de opskeerquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:30 schreef Masspa het volgende:
Geen idee, volgens mij is dat blokjestuinbroekman maar die heeft ie inmiddels niet meer aan en als je die inderdaad bedoelt dan vind ik hem niet op Rick lijken iig.quote:
Oma Nijn haar favo.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij is dat blokjestuinbroekman maar die heeft ie inmiddels niet meer aan en als je die inderdaad bedoelt dan vind ik hem niet op Rick lijken iig.
Dambordman Team#81.quote:
Pappa wat doe?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:35 schreef IxCalypso het volgende:
Jeez, ik schrok me dood, mijn dochter stond ineens naast me (ik heb een koptelefoon op die geluid nogal uitsluit)
Daar lijkt ie wel opquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij is dat blokjestuinbroekman maar die heeft ie inmiddels niet meer aan en als je die inderdaad bedoelt dan vind ik hem niet op Rick lijken iig.
Welke Rick?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:36 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Daar lijkt ie wel opEn ja die bedoel ik.
Oh dan schrik je wel ja, daarom heb ik doppies en maar 1 in.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:35 schreef IxCalypso het volgende:
Jeez, ik schrok me dood, mijn dochter stond ineens naast me (ik heb een koptelefoon op die geluid nogal uitsluit)
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dambordman F1 finishman Team#81.
Kan ik die ergens aan herkennen? 🙈quote:
Ja! Die vind ik leuk! Doen ook hun best om op te vallen en ik denk dat je daarmee je concurrent ook wel een beetje van de leg brengtquote:
Hij gaat zeker ver komen.quote:
Meningen mogen verschillen he.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:36 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Daar lijkt ie wel opEn ja die bedoel ik.
Ja die maken er wel wat van, vond eerst de donaldjes wel geinig maar die bleven dat maar en het verenstel maakt er echt werk van, helemaal geinig.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:38 schreef Masspa het volgende:
[..]
Kan ik die ergens aan herkennen? 🙈
[..]
Ja! Die vind ik leuk! Doen ook hun best om op te vallen en ik denk dat je daarmee je concurrent ook wel een beetje van de leg brengt
#88 is die grote negert in het roze met vlechtvrouw.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:38 schreef Masspa het volgende:
[..]
Kan ik die ergens aan herkennen? 🙈
[..]
Ja! Die vind ik leuk! Doen ook hun best om op te vallen en ik denk dat je daarmee je concurrent ook wel een beetje van de leg brengt
Dat was eerste die me opviel, deed me denken aan iemand die net als ik heel erg veel danste in clubs vroegah, maar niet officieel. Gewoon omdat we het leuk vonden.quote:
Is 88 dan die Judoka? Roy Meijer? Of Meijers?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
#88 is die grote negert in het roze met vlechtvrouw.
# 58 is lastig.
Het is een soort van FIA volgens Alonsoquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:40 schreef ChocoFan het volgende:
Nummer 2 met nummer 21 aan het dansen. is ze haar 1 verloren of heeft iedereen nu echt schijt aan de regels.
Ik probeer een cap te maken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 02:41 schreef Masspa het volgende:
[..]
Is 88 dan die Judoka? Roy Meijer? Of Meijers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |