nee helaas, de 9e pasquote:Op maandag 8 november 2021 15:01 schreef PzKpfw het volgende:
Verdomme wat is dit dan, hij was op GamePass toch te spelen vanaf de 8e?
Beschikbaar vanaf 9 november 2021 toch?quote:Op maandag 8 november 2021 15:01 schreef PzKpfw het volgende:
Tramschutterquote:Op maandag 8 november 2021 16:08 schreef Sfancta het volgende:
Wat is een leuke gametag? Kan gratis veranderen en heb nu wat zeer beschamends. Zo durf ik niemand toe te voegen
Even het Nieuw-Zeeland trucje doenquote:Op maandag 8 november 2021 15:01 schreef PzKpfw het volgende:
Sphincter_hunter420quote:
Komt rond middernacht, no worriesquote:Op maandag 8 november 2021 18:16 schreef Sfancta het volgende:
Morgen zou mijn Forza controller moeten komen via bolcom
Maar nog geen trackcode ofzo ontvangen, gaar niks
Thanks oom Roy voor de geruststellingquote:Op maandag 8 november 2021 18:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Komt rond middernacht, no worries
Kan dat ook op de PC ? Wil Forza ook wel proberen heb gamepass op PC.quote:Op maandag 8 november 2021 16:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Even het Nieuw-Zeeland trucje doen
Ik knalde ook gelijk van een brug afquote:Op maandag 8 november 2021 22:42 schreef Jungle_Jim het volgende:
Forza ff gespeeld als nieuw-zeelander. Wel lachen maar ook heel erg wennen dat de vangrails van karton zijn
Nou nou nou.quote:Op dinsdag 9 november 2021 08:04 schreef Sfancta het volgende:
Bol heeft me geneukt met mijn preorder van dik 2 maand geleden.
Totaal geen info en de klantenservice doet er godverdomme zeer laconiek over. Kkrbende daar.
Ben godverdomme ziedend
Geen idee, ik kan hem ook aanpassen, maar ik heb een creative block...quote:Op maandag 8 november 2021 16:08 schreef Sfancta het volgende:
Wat is een leuke gametag? Kan gratis veranderen en heb nu wat zeer beschamends. Zo durf ik niemand toe te voegen
I wonder how I.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:23 schreef Monkeyclaw het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan hem ook aanpassen, maar ik heb een creative block...
Ja ook Roy verdomme komt morgen pasquote:
Ik hoop op een joystick of trackball.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:18 schreef Sfancta het volgende:
Heb nooit op PC gespeeld maar zeg me aub niet dat jullie pcgamers sturen met de pijltjes of met a en d![]()
JANKEN
Waarom niet?quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:21 schreef Wouter2006 het volgende:
Voor iemand die nooit Forza heeft gespeeld, is het okay om dan bij 5 in te stappen of iig te proberen?
Jazeker. Je hoeft de vorige delen niet gespeeld te hebben. Tis gewoon een Racegame op zich.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:21 schreef Wouter2006 het volgende:
Voor iemand die nooit Forza heeft gespeeld, is het okay om dan bij 5 in te stappen of iig te proberen?
Dat is jammer. Maar hey, het is niet zo dat je niet kunt spelen he. Telefonie kan er ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:13 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja ook Roy verdomme komt morgen pas
Heb flink gedreigd aan de telefoon, wat een schijtvolk werkt daar
De meeste spelen gewoon met controller of stuur denk.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:18 schreef Sfancta het volgende:
Heb nooit op PC gespeeld maar zeg me aub niet dat jullie pcgamers sturen met de pijltjes of met a en d![]()
JANKEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |