Geen idee, ik kan hem ook aanpassen, maar ik heb een creative block...quote:Op maandag 8 november 2021 16:08 schreef Sfancta het volgende:
Wat is een leuke gametag? Kan gratis veranderen en heb nu wat zeer beschamends. Zo durf ik niemand toe te voegen
I wonder how I.quote:Op dinsdag 9 november 2021 11:23 schreef Monkeyclaw het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan hem ook aanpassen, maar ik heb een creative block...
Ja ook Roy verdomme komt morgen pasquote:
Ik hoop op een joystick of trackball.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:18 schreef Sfancta het volgende:
Heb nooit op PC gespeeld maar zeg me aub niet dat jullie pcgamers sturen met de pijltjes of met a en d![]()
JANKEN
Waarom niet?quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:21 schreef Wouter2006 het volgende:
Voor iemand die nooit Forza heeft gespeeld, is het okay om dan bij 5 in te stappen of iig te proberen?
Jazeker. Je hoeft de vorige delen niet gespeeld te hebben. Tis gewoon een Racegame op zich.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:21 schreef Wouter2006 het volgende:
Voor iemand die nooit Forza heeft gespeeld, is het okay om dan bij 5 in te stappen of iig te proberen?
Dat is jammer. Maar hey, het is niet zo dat je niet kunt spelen he. Telefonie kan er ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 9 november 2021 13:13 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja ook Roy verdomme komt morgen pas
Heb flink gedreigd aan de telefoon, wat een schijtvolk werkt daar
De meeste spelen gewoon met controller of stuur denk.quote:Op dinsdag 9 november 2021 15:18 schreef Sfancta het volgende:
Heb nooit op PC gespeeld maar zeg me aub niet dat jullie pcgamers sturen met de pijltjes of met a en d![]()
JANKEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |