Drive To survive, lees de context. Het was een grapje.quote:Op zondag 24 oktober 2021 03:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat is DTS? En het klinkt niet alsof je behoorlijk kritisch was.
Ach, gisteravond was het wachten waard met Glory en de quali. Als vanavond ook zo episch wordt, dan ben ik blij hoor.quote:
Vandaag overdag nog een MotoGP race en el Clasico (of PSV Ajax).quote:Op zondag 24 oktober 2021 09:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, gisteravond was het wachten waard met Glory en de quali. Als vanavond ook zo episch wordt, dan ben ik blij hoor.
Ik vind het wel een keer leuk op een ander tijdstip. Kids in bed, lekker rustig.
Omdat hij het niet ok vindt dat interviews worden gemanipuleerd en er vete's worden gesimuleerd die er niet zijn? Dan sta je wat mij betreft gewoon in je recht.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Jep, daar is hij absoluut een gigantische heikneuter mee.
Dat mag jij vinden.quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Omdat hij het niet ok vindt dat interviews worden gemanipuleerd en er vete's worden gesimuleerd die er niet zijn? Dan sta je wat mij betreft gewoon in je recht.
Aldus het 'Max Verstappen Troll fanclub' lid...quote:
Waar de fuck heb je het over man. Verstappen is nota bene mijn favoriete coureurquote:Op zondag 24 oktober 2021 13:19 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Aldus het 'Max Verstappen Troll fanclub' lid...
Sarcastisch bedoelt uiteraard, trek je er vooral niets van aan, je hoeft hier ook echt geen fan van VER of wie dan ook te zijn, maar wees wel eerlijk: je mag hem in de verste verte niet, en dat laat je graag weten ook, direct of indirect. Op zich geeft dat ook nog niet, maar je gaat imo een tikkie te ver als je zijn reden om niet aan DTS mee te werken, op deze wijze belachelijk maakt, simpelweg omdat je hem niet mag.
Ik kijk nu een stukje van Sky en ze staat constant met een hand in haar broekzak. Het heeft idd niet de juiste uitstraling.quote:Op zondag 24 oktober 2021 13:39 schreef flipsen het volgende:
And now for something completely different: Wat een bijzonder matte interviews gisteren na de Q door Dana PatrickDamn, die heeft echt de uitstraling en het enthousiasme van een zoutzak zeg, de tering... Ok, die maffe stuiterbal (hoe heet ie ook weer) hoeft van mij ook zeer zeker niet, maar dit was om te huilen. Werkelijk alles sloeg dood toen zij de vragen ging stellen
Davide Valsecchiquote:Op zondag 24 oktober 2021 13:39 schreef flipsen het volgende:
And now for something completely different: Wat een bijzonder matte interviews gisteren na de Q door Dana PatrickDamn, die heeft echt de uitstraling en het enthousiasme van een zoutzak zeg, de tering... Ok, die maffe stuiterbal (hoe heet ie ook weer) hoeft van mij ook zeer zeker niet, maar dit was om te huilen. Werkelijk alles sloeg dood toen zij de vragen ging stellen
Juist, die flipperkast ja, daar word ik ook ziek van. Laat gewoon Martin Brundle de interviews doenquote:
Button vandaag, dat is ook een goeie. Heeft er kijk op en is enthousiastquote:Op zondag 24 oktober 2021 20:47 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Die was beter dan Massa… die de vragen ter plekke verzon..
1 uitval en dat kan je het kampioenschap kosten, niet te vroeg juichen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 23:05 schreef Johannes788 het volgende:
Vond dit qua spanning de mooiste van dit jaar.
Godverdomme mijn stem en hart. Dit moet hamilton breken deze race. Max heeft hier het WK gepakt
En Button is ook redelijk neutraal. Die is niet blind voor Hamilton omdat ze tussen dezelfde lijntjes zijn geboren.quote:Op maandag 25 oktober 2021 02:58 schreef flipsen het volgende:
[..]
Button vandaag, dat is ook een goeie. Heeft er kijk op en is enthousiast
Ben jij de alt account van @ChevyCaprice?quote:Op zondag 24 oktober 2021 13:28 schreef Dven het volgende:
Waar de fuck heb je het over man. Verstappen is nota bene mijn favoriete coureur![]()
uh, ok.quote:Op maandag 25 oktober 2021 08:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ben jij de alt account van @:ChevyCaprice?
Mwoah. Eén klapband en je loopt achter de feiten aan.quote:Op zondag 24 oktober 2021 23:05 schreef Johannes788 het volgende:
Vond dit qua spanning de mooiste van dit jaar.
Godverdomme mijn stem en hart. Dit moet hamilton breken deze race. Max heeft hier het WK gepakt
Inderdaad. Of je wordt er afgereden door je concurrent in een bocht waar je 300+ doet. Alles kan gebeuren.quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:47 schreef Dven het volgende:
Mwoah. Eén klapband en je loopt achter de feiten aan.
Konden ze sowieso wel. Ik merk wel dat ik me behoorlijk begin te ergeren aan dat volk.quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
En dat alle opmerkingen over 'Mercedescircuits' wel redelijk de prullenbak in kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |