Seizoensopener weer niet in Australië, matig, slechtquote:
(lol)quote:
Als het racen maar mooi isquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo met al die baggerzooi met 0,0 historie of sfeer.
De laatste seizoensopener die ik zag was beter dan elke seizoensopener op Melbournequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Seizoensopener weer niet in Australië, matig, slecht
Nee Qatar danquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die doen moeilijk wegens Corona en verliezen nu ook het contract waarschijnlijkquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Seizoensopener weer niet in Australië, matig, slecht
inderdaad! Dan kun je beter Qatar hebbenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan ga ik liever naar Miami, lekker tailgaten op de parking van te vorenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 21:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die komt sowieso, kom je niet omheen
Laat maar komen Long Beachquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 16:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Los daarvan verwacht ik dat er sowieso meer races in de VS gereden gaan worden op termijn. Zou mij niet verbazen als er straks 4 races in de VS op het programma komen te staan als het in de VS een beetje aan gaat slaan.
Zeker als Andretti in gaat stappen, bijvoorbeeld.
Stiekem hoop ik dat ze Laguna Seca ooit geschikt maken voor F1. Maar dat zal wel nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Laat maar komen Long Beach. En ik weet dat mensen blij waren toen Detroit, Dallas en Phoenix van de kalender verdwenen, maar ik vond de beelden echt geweldig
4 lettersquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:37 schreef opreis het volgende:
[ twitter ]
Wat moeten ze bij Mercedes toch met die discutabele sponsoren iedere keer? Ze gingen toch de wereld verbeteren?
die heb ik ook in potlood staanquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik kan de tickets naar Miami boeken
Zit in hun geschiedenis.quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:37 schreef opreis het volgende:
[ twitter ]
Wat moeten ze bij Mercedes toch met die discutabele sponsoren iedere keer? Ze gingen toch de wereld verbeteren?
Niet dat Petronas heel veel beter was, maarquote:Op zondag 17 oktober 2021 09:37 schreef opreis het volgende:
[ twitter ]
Van Petronas naar Aramco is een stap vooruit.quote:Op zondag 17 oktober 2021 09:37 schreef opreis het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet dat Petronas heel veel beter was, maar
Weet ik. Daarom nogal hypocriet iedere keer. Zelfde als die hele #weraceasone bullshit waardoor wij de F1 als moreel superieur moeten zien.quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Van Petronas naar Aramco is een stap vooruit.
Petronas+Sudan is wel een interessante zoekterm.
Het is geen stap vooruit. Ze raken Petronas kwijt en kiezen gewoon het slechtste alternatief.quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Van Petronas naar Aramco is een stap vooruit.
Petronas+Sudan is wel een interessante zoekterm.
quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:44 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zit in hun geschiedenis.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 oktober 2021 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is geen stap vooruit. Ze raken Petronas kwijt en kiezen gewoon het financieel beste alternatief.
Is er een activist die je wel serieus neemt? Waar niks van hypocrisie aan kleeft.quote:Op zondag 17 oktober 2021 13:53 schreef opreis het volgende:
[..]
[..]
Weet ik. Daarom nogal hypocriet iedere keer. Zelfde als die hele #weraceasone bullshit waardoor wij de F1 als moreel superieur moeten zien.
Coureurs die gelijkheid zeggen na te streven/als belangrijkste missie te zien maar wel op jaarbasis miljoenen kunnen bijschrijven dankzij dit soort sponsor deals neem ik daarom totaal niet serieus.
Er zijn wel activisten die ik wel meer respecteer ja.quote:Op zondag 17 oktober 2021 15:48 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Is er een activist die je wel serieus neemt? Waar niks van hypocrisie aan kleeft.
Altijd maar die fixatie op islamitische landen. Genoeg andere landen waar het ook slecht gaat met de mensenrechten en waar ook de f1 rijdt.quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:24 schreef DKUp het volgende:
Wat maakt het uit dat in Saoedi-Arabië alle mensenrechten worden overtreden?
HAMILTONGOAT zegt het ze wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |