Zeg er voortaan even bij dat hij ze niet op tafel zet.quote:
Ik denk dat hij die boodschap wel begrepen heeft nudat ik die tafel met vieze schoenen en al uit het raam geflikkerd heb.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeg er voortaan even bij dat hij ze niet op tafel zet.
Heel goed, want daar ga ik morgenochtend geen koffie meer op zetten natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat hij die boodschap wel begrepen heeft nudat ik die tafel met vieze schoenen en al uit het raam geflikkerd heb.
Veeg je wel even je voeten? En de keuken ook gelijk? Er staat ook nog een klein afwasje, als je het niet erg vindt.quote:
Nee dat lijkt me ook zeer onwenselijk!quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heel goed, want daar ga ik morgenochtend geen koffie meer op zetten natuurlijk.
Hola!! Hablas español?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:56 schreef Meridiaan het volgende:
Hola! Alles oké hier?
Nog meer mensen die de Dansmarathon hebben gekeken? Ik wel en nu heb ik zin in de Top 2000
Af en toe een paar minuten, dat was wel weer genoeg voor mijquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:56 schreef Meridiaan het volgende:
Hola! Alles oké hier?
Nog meer mensen die de Dansmarathon hebben gekeken? Ik wel en nu heb ik zin in de Top 2000
Geen seconde van gezien, geen spijt van ook.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:56 schreef Meridiaan het volgende:
Hola! Alles oké hier?
Ja, vond je het zo slecht?quote:
quote:
Meestal krijgt Epiales de schuldquote:
Hij zat mee te lezen, dan reageert hij meteen om het me in te wrijven als ik een keer onhandig doe.quote:
Je keek toch mee?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat we gezellig samen keken...
quote:
Gezondheid.quote:
Een pijnlijke stok?quote:
Alles bon, ursa?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |