Ze kunnen beter gewoon hitjes draaien ipv die live bullshit erdoor. Maarja het SBS6 entourage moet ook iets verdienen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:10 schreef DKUp het volgende:
Een fuckboy moet de boel een beetje levend houden
Ook nergens iets te vinden over de deelnemende koppels. Echt een blamage van ome John.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:11 schreef ijs. het volgende:
[..]
Heb ik gemist, mis sowieso filmpjes met hoogtepunten/uitschakelingen op YT.
Afgesproken met Sjohnquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:12 schreef Ceviche het volgende:
Ik vraag me af of de winnaars aan het eind het bedrag aan een goed doel schenken, dat doen ze weleens met dit soort dingen maar voor een ton is het toch wat anders natuurlijk.
Ja dat mis ik echt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:13 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ook nergens iets te vinden over de deelnemende koppels. Echt een blamage van ome John.
Een kandidaat begon over een eigen gym en een ander over een bruidsjurkenwinkel. Dus ze mogen zelf bepalen wat ze ermee doen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:12 schreef Ceviche het volgende:
Ik vraag me af of de winnaars aan het eind het bedrag aan een goed doel schenken, dat doen ze weleens met dit soort dingen maar voor een ton is het toch wat anders natuurlijk.
Ja dat weet ik, maar soms heb je van die types ertussen zitten. Al die moeite en dan geven ze het geld alsnog weg.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:14 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Een kandidaat begon over een eigen gym en een ander over een bruidsjurkenwinkel. Dus ze mogen zelf bepalen wat ze ermee doen.
ze hoeven niet meteen dood maar bijvoorbeeld een emmer verf over je heen of zoquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:16 schreef MacDeMarco het volgende:
Dansmarathon a la squidgame zal de kijkcijfers wel omhoog trekken
gratis tip van mij aan John de Mol
Dit zijn volwassen mensenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:16 schreef spapaars het volgende:
Zal wel toeval zijn.
In het La Casa de los Famosos huis (soort van Big Brother) hebben ze een opdracht.
altijd moet er 1 daar dansen.
[ afbeelding ]
Volgens mij wil Ome Sjohn zoiets gaan doen. Alleen niemand gaat doodquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:16 schreef MacDeMarco het volgende:
Dansmarathon a la squidgame zal de kijkcijfers wel omhoog trekken
gratis tip van mij aan John de Mol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |