Die kleurenquote:
Wat een fijn vooruitzichtquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:23 schreef Guanabana het volgende:
Over twee weken gaan we twee nachten overnachten in een mooi hotel op de Veluwe, midden in het bos, zin an.
Veluwequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:23 schreef Guanabana het volgende:
Over twee weken gaan we twee nachten overnachten in een mooi hotel op de Veluwe, midden in het bos, zin an.
Ohhh waar?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:23 schreef Guanabana het volgende:
Ergens vind ik studieweek altijd maar een vage term, alsof dat de enige week is dat je iets aan je studie doet en je de rest van het jaar maar een beetje halfbakken om je heen zit te staren.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:19 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben deze week ook een keer wat vroeg klaar met m'n schoolwerk. Nu de afgelopen 2-3 weken extreem druk waren, zit ik nu in een soort dal qua drukte. Nu bijna niets te doen voor 2 weken, en daarna begint de studieweek met daaropvolgend de tentamenweek.
Hm nou ja we doen het er maar meequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is de Veluwezoom, zie ik. Vlakbij Rheden. Dus niet Ermelo ofzo
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ergens vind ik studieweek altijd maar een vage term, alsof dat de enige week is dat je iets aan je studie doet en je de rest van het jaar maar een beetje halfbakken om je heen zit te staren.
Als je op de Veluwezoom komt, moet je even kijken of daar nog een huisje staatquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is de Veluwezoom, zie ik. Vlakbij Rheden. Dus niet Ermelo ofzo
Is dat niet zo dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ergens vind ik studieweek altijd maar een vage term, alsof dat de enige week is dat je iets aan je studie doet en je de rest van het jaar maar een beetje halfbakken om je heen zit te staren.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:34 schreef Strani het volgende:
Hola amigos! Bueno yo no he notado nada raro con lo del reset. Todo normal.
Oja dat was daarquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als je op de Veluwezoom komt, moet je even kijken of daar nog een huisje staat![]()
Als mijn opa en oma eens net over de grens gingen, deden ze (en dan vooral m'n oma) dat ook zo om te communiceren, ging primaquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Plat Twents klinkt vrijwel hetzelfde als het Platduuts dat ze hier net over de grens soms nig als dialect spreken
Dit klinkt alsof je er wekelijks komt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:36 schreef Hamlapjes het volgende:
als ik in DLP ben, doe ik ook alles in het Frans, is toch een manier om het een beetje te blijven spreken
Ik heb gewoon vrij snel gezorgd dat ik "Je ne comprends pas, je ne parle pas français." goed verstaanbaar kon uitspreken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:36 schreef Hamlapjes het volgende:
Frans daarentegen
Het lukt mij wel aardig om te communiceren in het Frans, als ik in DLP ben, doe ik ook alles in het Frans, is toch een manier om het een beetje te blijven spreken
En gisteren zo'n parcourspresentatie van de Tour, dat kan ik nog best aardig volgen en de fouten in de ondertiteling herkennen
Ik krijg hier Squid Game vibes bijquote:Het eerste koppel, Richard en Els, werd rond middernacht met kramp afgevoerd.
Was je deze week ziekquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
En ik start weer rustig op na mijn ziekzijn. Heb alle openstaande mails afgehandeld. En om 12 uur heb ik weekend.
Maandag weer verder met de projecten waar ik aan werk.
Bleek de voorbode van een migraine-aanval die al met al bijna 3 dagen heeft geduurdquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:51 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Was je deze week ziek![]()
![]()
Maandag had je het al zwaar.
*shots fired*quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:50 schreef Arizona het volgende:
De Telegraaf over de Dansmarathon op SBS:
[..]
Ik krijg hier Squid Game vibes bij
Als ze nou het concept van Squid Game hadden aangehouden, zouden er misschien nog mensen naar kijkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb die serie nog steeds niet gezien, maar zeker met de titel Dansmarathon denk ik hier direct aan "De Marathon" van Stephen King.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
SPOILER: Echte spoiler over het boekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Blood on the Dance Floor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Als ze nou het concept van Squid Game hadden aangehouden, zouden er misschien nog mensen naar kijken
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb die serie nog steeds niet gezien, maar zeker met de titel Dansmarathon denk ik hier direct aan "De Marathon" van Stephen King.
Dat boek ging ook door mijn hoofd inderdaadSPOILER: Echte spoiler over het boekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |