Want? Je had geen kansen tegen Benfica? Haal je CL heb je gewoon 3 dagen rust.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de grootst mogelijke flauwekul.
Zijn onderzoek ging over heel Europa, niet alleen de eredivisie, de selecties zijn in het algemeen wel breder geworden en als je daar niet aan mee doet heb je een probleem als club, je weet dat je een x aantal wedstrijden moet spelen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat verandert weinig, want je wisselt nog altijd niet je hele team. En daarbij zijn selecties kwalitatief helemaal niet breder dan een paar jaar terug. Ik zou bijna het tegendeel willen beweren voor het gros van de eredivisie clubs t/m de subtop van Europa.
Het is ook een misverstand dat het alleen om lichamelijke belasting gaat. Het zit hem ook in de mentale belasting en die heeft ook veel impact in hoe je een wedstrijd start en wat je kunt leveren. Zeker tijdens een Europese wedstrijd kan het zomaar zijn dat je met een invalbeurt van 20 minuten aan het einde, 2 dagen later nog niet scherp genoeg bent om 100% te geven.
En nu gaan er vast weer allerlei zijlijn-roeptoeters zeggen dat je dan niet geschikt bent voor topsport, maar het zijn onderzoeken onder topsporters die dat aantonen.
Ik vind het altijd wel interessant hoe het kan dat een team conditioneel het niet kan bolwerken en bijvoorbeeld Ajax er geen moeite mee lijkt te hebben om fysiek 2x per week te gaan spelen. Los van concentratie die ze niet altijd kunnen opbrengen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat verandert weinig, want je wisselt nog altijd niet je hele team. En daarbij zijn selecties kwalitatief helemaal niet breder dan een paar jaar terug. Ik zou bijna het tegendeel willen beweren voor het gros van de eredivisie clubs t/m de subtop van Europa.
Het is ook een misverstand dat het alleen om lichamelijke belasting gaat. Het zit hem ook in de mentale belasting en die heeft ook veel impact in hoe je een wedstrijd start en wat je kunt leveren. Zeker tijdens een Europese wedstrijd kan het zomaar zijn dat je met een invalbeurt van 20 minuten aan het einde, 2 dagen later nog niet scherp genoeg bent om 100% te geven.
En nu gaan er vast weer allerlei zijlijn-roeptoeters zeggen dat je dan niet geschikt bent voor topsport, maar het zijn onderzoeken onder topsporters die dat aantonen.
Als je CL speelt is die rust natuurlijk het beste verdeeld over de week. Dat is een factor die je niet moet onderschatten. Zeker als je op woensdag mag is het optimaal.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel interessant hoe het kan dat een team conditioneel het niet kan bolwerken en bijvoorbeeld Ajax er geen moeite mee lijkt te hebben om fysiek 2x per week te gaan spelen. Los van concentratie die ze niet altijd kunnen opbrengen.
Relatief gezien heb ik het idee dat Ajax vrij weinig (spier)blessures heeft in tijd van Ten Hag. Dan ben ik benieuwd wat Ajax anders doet dan bijvoorbeeld PSV of andere clubs.
PSV heeft niet eens rust tussen Monaco en ajax uit en dan verwacht je dat PSV daar gaat winnen, hahahahahquote:Op woensdag 20 oktober 2021 06:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Een donderdagavondwedstrijdje tegen de nr. 10 van de Franse competitie een zware wedstrijd. Wat?
Leuk weetje: verschil in omzet tussen PSV en Ajax is absoluut en relatief gezien kleiner dan tussen Ajax en BVB. Buiten dat is PSV over de afgelopen 15, 29 en 36 jaar verreweg de best presterende club van Nederland (met dank aan @:psvcl voor de data) en hebben ze in de competitie vaker van Ajax gewonnen in de Arena dan andersom.
PSV is het aan zijn stand dus verplicht met een ruime overwinning terug baar huis te keren. Sowieso zijn de spelers met dank aan het wisselbeleid van Schmidt ook gewoon superfris.
Waarom reageer je op dven die denkt dat een verschil van "17 tegenover 220" relatief en absoluut groter is dan "220 tegenover 420"quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV heeft niet eens rust tussen Monaco en ajax uit en dan verwacht je dat PSV daar gaat winnen, hahahahah
'we'quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:38 schreef GGMM het volgende:
Nu opeens is rust wel een dingetje
Na Schalke destijds moesten we maar niet zeuren
Die man spoort niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom reageer je op dven die denkt dat een verschil van "17 tegenover 220" relatief en absoluut groter is dan "220 tegenover 420"
Die denkt vast ook dat een leeftijdsverschil van 22 tegenover 30 groter is dan 14 tegenover 22. Wat een viespeuk.
Jongen maak je wat druk. Dit zijn totaal andere wedstrijden... is altijd zo. Herr Schmidt zal vast en zeker wel wat verzinnen. De euforie kan ook in het nadeel van Ajax gaan werken.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die man spoort niet.
PSV speelt donderdagavond, vrijdag is een uitloop dag, zaterdag de voorbereiding op zondag..
Ze hebben dus geen fatsoenlijk herstel tussen de twee wedstrijden en dan ook nog eens uit in vol arena waar de stemming op zn best is na gister.
Hoop dat het bij 2-0 blijft ofzo.
Dik zijn is een keuzequote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:40 schreef Gutanoth het volgende:
Zie je GGMM al in zijn ajaxshirtje en 60 kilo overgewicht mee rennen op de toekomst?
in zekere zin is dat ook jaquote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dik zijn is een keuze
~ Gutanoth
'de mensen' , lol.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
We, de mensen op dit forum.
Geen idee wat je hier probeert
Indekgenotquote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die man spoort niet.
PSV speelt donderdagavond, vrijdag is een uitloop dag, zaterdag de voorbereiding op zondag..
Ze hebben dus geen fatsoenlijk herstel tussen de twee wedstrijden en dan ook nog eens uit in vol arena waar de stemming op zn best is na gister.
Hoop dat het bij 2-0 blijft ofzo.
Die Ajax zelf overigens ook niet had na Heerenveen-uit richting gisterenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 10:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want? Je had geen kansen tegen Benfica? Haal je CL heb je gewoon 3 dagen rust.
Ik hoor hier niet bij hoor.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:38 schreef GGMM het volgende:
je leest niet goed, hij heeft het over omzetquote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom reageer je op dven die denkt dat een verschil van "17 tegenover 220" relatief en absoluut groter is dan "220 tegenover 420"
Die denkt vast ook dat een leeftijdsverschil van 22 tegenover 30 groter is dan 14 tegenover 22. Wat een viespeuk.
Ik distantieer me van iedereen die de noodzaak van 'rust' bagatelliseert.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:38 schreef GGMM het volgende:
Dven kan gewoon niet rekenen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Voor 90% van de mensen met overgewicht is dat ook zo.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dik zijn is een keuze
~ Gutanoth
Dat is mijns inziens het allerzwakste punt juist van Schmidt, die verzint één keer iets en dat is dan het Grote Plan voor het hele seizoen. Het is echt een belabberde tacticus.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jongen maak je wat druk. Dit zijn totaal andere wedstrijden... is altijd zo. Herr Schmidt zal vast en zeker wel wat verzinnen. De euforie kan ook in het nadeel van Ajax gaan werken.
Ik pieker me nog steeds suf waarom relatief 17-220 (13x) NIET een groter verschil zou zijn dan 220-420 (minder dan 2x) en eveneens absoluut (203 tegenover 200)quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ga eens weg met je wiskundige inzichten.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik pieker me nog steeds suf waarom relatief 17-220 (13x) NIET een groter verschil zou zijn dan 220-420 (minder dan 2x) en eveneens absoluut (203 tegenover 200)
je kan piekeren wat je wil maar het blijft appels met peren vergelijken, @Dven heeft het over omzetverschil en @Gutanoth leest dat verkeerd en gaat uit van het verschil in eigen vermogenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik pieker me nog steeds suf waarom relatief 17-220 (13x) NIET een groter verschil zou zijn dan 220-420 (minder dan 2x) en eveneens absoluut (203 tegenover 200)
Het blijft ook raar om vermogens van clubs met elkaar te vergelijken als daar bij de één meer bezittingen tegenover staan en je niet weet hoe de schuldposities zijn meegenomen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan piekeren wat je wil maar het blijft appels met peren vergelijken, @:Dven heeft het over omzetverschil en @:Gutanoth leest dat verkeerd en gaat uit van het verschil in eigen vermogen
Ah ja, het had andersom moeten zijn, mijn excusesquote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
"eigen vermogen" dat is weer wat anders dan vermogenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het blijft ook raar om vermogens van clubs met elkaar te vergelijken als daar bij de één meer bezittingen tegenover staan en je niet weet hoe de schuldposities zijn meegenomen.
Het hele vermogensverhaal zegt zo weinig in de vergelijking.
Het resultaat van de wedstrijd van zondag vind ik anders wel wat belangrijker.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zullen we ons anders eerst even richten op de eerstvolgende wedstrijd. De wedstrijd van zondag is voor later zorg.
en het beest doet donderdag niet mee, dus die is wel fit voor zondagquote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het resultaat van de wedstrijd van zondag vind ik anders wel wat belangrijker.![]()
Maar realistisch gezien, hoe PSV speelt en hoe kwetsbaar we verdedigend zijn denk ik dat het in beide gevallen geen bevredigend resultaat wordt.
Zou wel des PSV zijn om een B-elftal het veld in te sturen waar vervolgens een flink gedeelte na 40-45 weer gewisseld moet worden omdat ze de intensiteit niet aankunnen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
en het beest doet donderdag niet mee, dus die is wel fit voor zondag
Yup, zondag is gewoon weer een hele andere pot. En dat gezeur over het schema.. tja dan had je de CL maar moeten halenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jongen maak je wat druk. Dit zijn totaal andere wedstrijden... is altijd zo. Herr Schmidt zal vast en zeker wel wat verzinnen. De euforie kan ook in het nadeel van Ajax gaan werken.
De paradox is dat PSV eigenlijk wel Europees móet leveren om uiteindelijk 2 CL-plaatsen voor Nederland te scoren. Die 2 CL-plekken zijn juist voor PSV essentieel om het gat met Ajax niet groter te laten worden.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou wel des PSV zijn om een B-elftal het veld in te sturen waar vervolgens een flink gedeelte na 40-45 weer gewisseld moet worden omdat ze de intensiteit niet aankunnen.
Maar dat is toch het hele punt. Wat zegt het dan over het feitelijke verschil in vermogen tussen de clubs en de daadkracht die ze er mee kunnen ten toon spreiden.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
"eigen vermogen" dat is weer wat anders dan vermogen
Ach kijk, de admin komt ook nog even trollen.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:43 schreef GGMM het volgende:
Het zou fijn zijn als PSV eens gewoon zou gaan presteren in Europese wedstrijden.
Al je concurrenten spelen doordeweeks Europees, niet janken.
Het gaat hier al de hele dag over het schema en welke wedstrijd belangrijker is.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach kijk, de admin komt ook nog even trollen.
4/10
Je hoeft hier niet persé mee te lezen hèquote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat hier al de hele dag over het schema en welke wedstrijd belangrijker is.
Klopt. Het is een forum en de gebruikers bepalen waar het over gaat. Als je dat niet bevalt, kun je ook gewoon ergens anders gaan lezen. Of misschien even een dagje zonder FOK? Doe ik ook regelmatig, dat geeft rust en bevordert misschien je prestaties hier wel.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het gaat hier al de hele dag over het schema en welke wedstrijd belangrijker is.
Nou dan, waarom zou ik er dan niks over mogen zeggenquote:
Het bevalt me primaquote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het is een forum en de gebruikers bepalen waar het over gaat. Als je dat niet bevalt, kun je ook gewoon ergens anders gaan lezen. Of misschien even een dagje zonder FOK? Doe ik ook regelmatig, dat geeft rust en bevordert misschien je prestaties hier wel.
Waar zeg ik dat je daar niks over mag zeggen dan?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou dan, waarom zou ik er dan niks over mogen zeggen
Jammer.quote:Het bevalt me prima
Waar?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
4/10
Je doet alsof ik het onderwerp aansnij om erover te trollen, terwijl ik mijn mening geef over iets waar het al de hele dag over gaat.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Waar zeg ik dat je daar niks over mag zeggen dan?
2/10quote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je doet alsof ik het onderwerp aansnij om erover te trollen, terwijl ik mijn mening geef over iets waar het al de hele dag over gaat.
Ik doe wat ik wil!!quote:En dat moet je gewoon niet doen!!
Ik doe wat ik wil!!quote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
2/10
En dat moet je gewoon niet doen!!
10/10quote:
Ik beoordeel de mate van woede bij Gutanoth met een 9/10. Misschien dat z'n doorgaans toch al vrij teleurstellende aanvalletjes vandaag daarom extra droevig lijken te zijn.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:57 schreef yvonne het volgende:
Kunnen we voortaan altijd praten in 8/10 etc?
Stukken makellijker.
Wat klopt er niet aan zijn post? Jullie leveren al jaren niet in Europa.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 13:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
4/10
Vies boos wel.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 14:13 schreef Gutanoth het volgende:
Dit topic is vandaag 1/10. Er zijn weer een shitload aan ajacieden in dit topic te vinden die normaal PSV niet eens kunnen spellen, laat staan het topic vinden.
0/10quote:Op woensdag 20 oktober 2021 14:45 schreef Leonos het volgende:
Al aan het bibberen voor het grote Ajax?
Je zit hier niet in het Feyenoord topic.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 14:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan zijn post? Jullie leveren al jaren niet in Europa.
Wanneer was de laatste keer dat jullie een kwartfinale oid gehaald hebben? Kan zijn dat ik het mis heb maar dat is al even geledenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 14:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je zit hier niet in het Feyenoord topic.
2011, toen ze in de kwartfinale van de EL uitgeschakeld werden door Olympique Lyon. Dat is overigens beter dan Ajax die dat jaar in de achtste ronde uitgeschakeld werden door over 2 wedstrijden met 0-4 van het altijd lastige Spartak Moskou te verliezen. Die een ronde verder met 10-3 eruit gesmeten werden door Porto.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 15:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat jullie een kwartfinale oid gehaald hebben? Kan zijn dat ik het mis heb maar dat is al even geleden
Hoorde PSV in die kwartfinales thuis dan?quote:Op woensdag 20 oktober 2021 15:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat jullie een kwartfinale oid gehaald hebben? Kan zijn dat ik het mis heb maar dat is al even geleden
Maak daar dit seizoen maar 2 vanquote:Op woensdag 20 oktober 2021 15:40 schreef PSVCL het volgende:
Ajax heeft de laatste 15 jaar maar 1 keer weten te overwinteren in de CL.. PSV 3 keer.
2/15quote:Op woensdag 20 oktober 2021 15:47 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Maak daar dit seizoen maar 2 van
Dan moet je zorgen dat je daar thuis hoort het komt niemand aanwaaien hequote:Op woensdag 20 oktober 2021 15:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoorde PSV in die kwartfinales thuis dan?
Je kunt wel roepen dat PSV Europees moet presteren, maar daar moet je ook de kwaliteit voor hebben hè.
Er zijn weer veel praatjes als het even goed gaat.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je daar thuis hoort het komt niemand aanwaaien he
PSV IS DE CLUB VAN NEDERLANDquote:Op woensdag 20 oktober 2021 15:40 schreef PSVCL het volgende:
Ajax heeft de laatste 15 jaar maar 1 keer weten te overwinteren in de CL.. PSV 3 keer.
Ajax had/heeft net zoveel rust tussen Heerenveen en Dortmund, dan PSV tussen Monaco en Ajax.quote:Op woensdag 20 oktober 2021 11:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV heeft niet eens rust tussen Monaco en ajax uit en dan verwacht je dat PSV daar gaat winnen, hahahahah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |