SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm ok. Daar ben ik te autistisch voorquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, want ik heb best wel vaak dat ik de ene dag heel erg zin heb in Zadig Girls can do everything en een dag later in Gucci Bloom of overig in collectie.
@Haags welquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vond je het grapje wel leuk?
Eén keer een belegd broodje gehaald bij een bakker dat van voor tot achter naar de parfum van het bakkersmeisje smaaktequote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende: [..] Keer een meisje gehad en die sproeide een halve fles Chanel iedere ochtend op zichzelf, de koffie, croissantjes en sapjes roken er gewoon echt zwanger naar
![]()
hier zit een hue hue hue inquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén keer een belegd broodje gehaald bij een bakker dat van voor tot achter naar de parfum van het bakkersmeisje smaakte
Iewquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén keer een belegd broodje gehaald bij een bakker dat van voor tot achter naar de parfum van het bakkersmeisje smaakte
boksquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Broedde net op een kaaptopic met als tt ‘Ygritte doet het niet’
Ja het was op het randje qua timingquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Vertegenwoordiger van Snacks en Parfumsquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja ygritte jij bent toch ook verkoopster van parfurmerie zaken?
Ik heb mij voor de verandering ook eens keurig aan 'de regels' gehoudenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Was geneigd om Gucci Bloom te kopen alleen al door de reclame die ze hadden waarin je al die vrouwen zag chillen in een landhuis en skinnydippen in het meerquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, want ik heb best wel vaak dat ik de ene dag heel erg zin heb in Zadig Girls can do everything en een dag later in Gucci Bloom of overig in collectie.
Burgerlijk hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb mij voor de verandering ook eens keurig aan 'de regels' gehouden
Ik vind hem voor de afwisseling lekkerquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Was geneigd om Gucci Bloom te kopen alleen al door de reclame die ze hadden waarin je al die vrouwen zag chillen in een landhuis en skinnydippen in het meer
Heb wel eens gehad dat ik een luchtje ging halen, helemaal blij thuis kwam met de aankoop, testertje ook even proberen en hup weer op de fiets want die moest ik dan ook hebben.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Was geneigd om Gucci Bloom te kopen alleen al door de reclame die ze hadden waarin je al die vrouwen zag chillen in een landhuis en skinnydippen in het meer
quote:Problemen door noodweer in Griekenland, nog meer regen op komst
In Griekenland leidt extreem noodweer tot problemen. Een weerfront, dat de naam 'Ballos'heeft gekregen, veroorzaakt harde wind, onweer en zware regenval. Op sommige plaatsen is in korte tijd al meer dan vijftig millimeter water gevallen.
Goede voorbereiding is de halve dans.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
Xerjoff Alexandria II is ook wel erg lekker maar die kun je eigenlijk alleen op als je de openingsdans met een kroonprinses moet doen of zo![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind hem voor de afwisseling lekker![]()
Chillen in een landhuis met meer.... joah... goed beeld wel
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal
Heb jij hier iets mee te maken?
[..]
[..]
O ja dat ziet er wel cool uitquote:
Waaaaarom maken ze dat met verschillende geuren in dezelfde flesjes....quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
Xerjoff Alexandria II is ook wel erg lekker maar die kun je eigenlijk alleen op als je de openingsdans met een kroonprinses moet doen of zo![]()
[ afbeelding ]
sowieso genoeg mensenvrouwen die echt op een kilometer afstand te ruiken zijn met alle parfum die ze op hebbequote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Diegene met het groene jasje ben ik denk ikquote:
Nou ja wat mij betreft wel hoorquote:
Daarom geuren altijd zelf kopen, net als lingeriequote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waaaaarom maken ze dat met verschillende geuren in dezelfde flesjes....
Ga dan je vent maar eens uitleggen welke je mot hebben
Ik moet daar vaak van niezen ook, van een te sterke geur.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso genoeg mensenvrouwen die echt op een kilometer afstand te ruiken zijn met alle parfum die ze op hebbe![]()
Wat?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja wat mij betreft wel hoor![]()
maar veel te veel daklozen hebben er dan ook weer een mening over en ovveral moet je maar respect voor hebben.
Dit is eigenlijk wel een waarheid als een koequote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom geuren altijd zelf kopen, net als lingerie
Lol?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja wat mij betreft wel hoor![]()
maar veel te veel daklozen hebben er dan ook weer een mening over en ovveral moet je maar respect voor hebben.
Kocht een keer voor mijn eerste meisje lingerie bij zo'n marktstalletje, superrrrrrordinair spul en toen ze het uitpakte zei ze "denk je dat ik tien jaar oud ben of zo?"quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk wel een waarheid als een koe
'Hey schat waarom doe je dat nooit aan?' Ja hij is prachtig maar HET ZIT VOOR GEEN KUT!
Ja dat is wel zo. Kreeg ook wel eens geurtjes voor m'n verjaardag vroeger maar die heb ik vrijwel nooit gebruikt omdat het m'n smaak niet wasquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom geuren altijd zelf kopen, net als lingerie
Ja dat is echt lastig, keer gewoon drie uur in een parfumzaak lopen sniffen voordat ik iets gevonden had naar mijn zin.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Kreeg ook wel eens geurtjes voor m'n verjaardag vroeger maar die heb ik vrijwel nooit gebruikt omdat het m'n smaak niet was
Niemand durft dit bij mijquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Kreeg ook wel eens geurtjes voor m'n verjaardag vroeger maar die heb ik vrijwel nooit gebruikt omdat het m'n smaak niet was
was een dingetje van m'n ma.. om die meuk uit zo'n tax free shop als ze terug kwamen van vakantie.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ooit in een hotel in Boekarest gehad. Wilde niet meer stoppen met draaien. Wat een ellende was dat.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Joe! 1 Poot op de grond, draait de boel minder
Ik ga ook wel eens gewoon weer weg na 15 x snuiven. Ruik ik toch niks meer en vind ik ook niks meer.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is echt lastig, keer gewoon drie uur in een parfumzaak lopen sniffen voordat ik iets gevonden had naar mijn zin.
Ik in een nauwelijks gestabiliseerd waterbedquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ooit in een hotel in Boekarest gehad. Wilde niet meer stoppen met draaien. Wat een ellende was dat.
Ik ben er ook gewoon slecht in, op een gegeven moment weet ik niet meer welk flesje nou hoe rook, ben ik er wel klaar mee, en loop ik geirriteerd de winkel uitquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is echt lastig, keer gewoon drie uur in een parfumzaak lopen sniffen voordat ik iets gevonden had naar mijn zin.
Figuren die op de wc zitten?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was een dingetje van m'n ma.. om die meuk uit zo'n tax free shop als ze terug kwamen van vakantie.
Heb een schoenendoos vol exotische mierzoete aanstekervloeistoffen weggemikt toen ik ging verhuizen.
Sindsdien krijg ik alleen nog koelkast magneten en figuren die op de WC zitten
Of een gegeven moment helpen die koffieboontjes niet echt meer neequote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ga ook wel eens gewoon weer weg na 15 x snuiven. Ruik ik toch niks meer en vind ik ook niks meer.
Ben je alweer thuis of nog steeds lekker op Ibiza?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ooit in een hotel in Boekarest gehad. Wilde niet meer stoppen met draaien. Wat een ellende was dat.
Dan ben je gewoon zeeziek.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik in een nauwelijks gestabiliseerd waterbed
Jaaaaa bekend met dit scenarioquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
zum klotzenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik in een nauwelijks gestabiliseerd waterbed
Ik dacht vroeger altijd dat je zeeziek werd in een waterbedquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon zeeziek.
Tot je ooit denkt, die geur heb ik nu al acht jaar en ik ga eens zoeken voor een geur voor erbij, voor als ik in een hele andere stemming benquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben er ook gewoon slecht in, op een gegeven moment weet ik niet meer welk flesje nou hoe rook, ben ik er wel klaar mee, en loop ik geirriteerd de winkel uitMaar goed, met die wat ik nu heb doe ik m'n hele leven volgens mij want ik gebruik zelden parfum, dus nu heb ik dat probleem ook nooit meer
Ballos gaat allos sloposquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:
Ik heb echt zelden koppijn maar door de drank en dat wiebelwaterbed kreeg ik echt knallende koppijn, tot braken aan toe.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon zeeziek.
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:34 schreef DerRabbit het volgende:
Zij die nog niet gaan slapen groeten u
Dit. Ik dacht x jaar geleden ook dat ik nooit verder zou komen dan die geur en die. Inmiddels heb ik toch een aardige collectie van wat ik wél lekker vind. En ik draag elke dag parfum. Helpt ook met doorloopsnelheid en toch eens weer iets anders kiezen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot je ooit denkt, die geur heb ik nu al acht jaar en ik ga eens zoeken voor een geur voor erbij, voor als ik in een hele andere stemming ben
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Boek onder je hoofd helpt ook tegen draaien.
Serieus? Nog nooit gehoord maar ergens klinkt het wel logisch.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
Boek onder je hoofd helpt ook tegen draaien.
Zal er eens op letten, geloof niet dat ik dat soort souvenirs vaak gezien heb.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb een Eland die de krant leest op een toilet pot, uit Canada.. Een ijsbeer die op de wc zit, uit IJsland. een kameel, uit Egypte of Marokko. een pinguïn uit argentinie. Een panda uit ChinaDe kerstman uit Rovaniemi en zo nog wel een paar.
Dus als men ergens in souvenirshops een nationaal 'figuur' op een toiletpot ziet (of iets enigszins WC gerelateerds) nemen ze dat voor mij mee
geen last van.. onzinnig gedoequote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot je ooit denkt, die geur heb ik nu al acht jaar en ik ga eens zoeken voor een geur voor erbij, voor als ik in een hele andere stemming ben
Vroeger deed ik dat best vaak, maar doordat je dan op iets hards en beetje ongemakkelijks ligt heb je niet het gevoel van wegzakken in je kussen en daardoor heb je minder dat draaierige gevoelquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:34 schreef DerRabbit het volgende:
Zij die nog niet gaan slapen groeten u
Sommige geuren worden er na een tijdje ook niet lekkerder op, keer gehad met Le Male dat hij muf begon te ruiken.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit. Ik dacht x jaar geleden ook dat ik nooit verder zou komen dan die geur en die. Inmiddels heb ik toch een aardige collectie van wat ik wél lekker vind. En ik draag elke dag parfum. Helpt ook met doorloopsnelheid en toch eens weer iets anders kiezen.
Dittum is waar. Te mietje voor om te doenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vroeger deed ik dat best vaak, maar doordat je dan op iets hards en beetje ongemakkelijks ligt heb je niet het gevoel van wegzakken in je kussen en daardoor heb je minder dat draaierige gevoel
ik ga geen moeite doen voor die onzinnige dingen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Genieten van de onzinnige dingen in het leven![]()
![]()
Och, ik had ooit een lerares die zowel haar oksels scheren als deo niet nodig vond.. dus je hebt nog de keuzequote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga geen moeite doen voor die onzinnige dingen.
het is dat een deo wel nodig is anders had ik dat ook lekker links laten liggen..
Wel vooruitzichten op rustigere tijden?quote:
Lerares Frans?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Och, ik had ooit een lerares die zowel haar oksels scheren als deo niet nodig vond.. dus je hebt nog de keuze
Halverwege komende zomerquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel vooruitzichten op rustigere tijden?
omg. dit ja.quote:
Typischquote:
Heerlijk man je leven wat frivoler maken met de geneugten des levens. Niet leven begint pas nadat ze mij de oven in hebben geschovenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
het is dat een deo wel nodig is anders had ik dat ook lekker links laten liggen..
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Och, ik had ooit een lerares die zowel haar oksels scheren als deo niet nodig vond.. dus je hebt nog de keuze
ik had aan boord vaak collega's die geen deo gebruikten want 'mannen onder elkaar'quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
Heb dat vak eigenlijk nooit begrepen, ook totaal geen idee meer waar die lessen over gingenquote:
Hoeveel jaar stond ie er dan al?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige geuren worden er na een tijdje ook niet lekkerder op, keer gehad met Le Male dat hij muf begon te ruiken.
Heb ik ook,hetzelfde met JOOP!.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sommige geuren worden er na een tijdje ook niet lekkerder op, keer gehad met Le Male dat hij muf begon te ruiken.
Over de zin van het leven (nog steeds geen idee wat het isquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb dat vak eigenlijk nooit begrepen, ook totaal geen idee meer waar die lessen over gingen
Stiekem hou ik van jouquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had aan boord vaak collega's die geen deo gebruikten want 'mannen onder elkaar'
man. als ik je ruik zodra je de deur van je hut open doet en ik 4 dekken hoger zit, doe je toch echt iets fout.
Heb leerlingen ook met regelmaat naar beneden gestuurd omdat ze uit hun bek stonken.
Maar ik heb geen respect voor religiesquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Over de zin van het leven (nog steeds geen idee wat het is) en alle religies respecteren, blablabla.
Ga je je afvragen waar ze nog meer "vlechtjes" hadquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omg. dit ja.
ik heb 1.5 jaar het lokaal niet in gemogen bij frans omdat ik de eerste les na de zomervakantie het nog steeds vond stinken in haar lokaal en me afvroeg of dat door de vlechtjes in d'r okselhaar kwam.
Dreadlockflamoesquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ga je je afvragen waar ze nog meer "vlechtjes" had![]()
Jaartje of twee, anderhalf misschien.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hoeveel jaar stond ie er dan al?
nee hoor, kreeg een vierkant roosterquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ga je je afvragen waar ze nog meer "vlechtjes" had![]()
Wat is een vierkant rooster?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee hoor, kreeg een vierkant roosteren dat had ik er voor over..
Elke week een dvd branden voor de conciërge en ik had alleen op papier een vierkant rooster
Dat zou niet moeten mogen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaartje of twee, anderhalf misschien.
Mini mozarella's?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met van die witte bolletjes.
dat je bovenop je lessen, aanvulling krijgt van 8 tot 5 elke dag 5 dagen in de week.quote:
Oh dat hadden wij niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat je bovenop je lessen, aanvulling krijgt van 8 tot 5 elke dag 5 dagen in de week.
Waarin het plebs afval moet prikken, de idioten strafregels mogen schrijven en de goden er met een dvd per week mee weg komen
Mehhhh ik mocht bij kutgedrag of spijbelen lekker op zaterdag komenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat je bovenop je lessen, aanvulling krijgt van 8 tot 5 elke dag 5 dagen in de week.
Waarin het plebs afval moet prikken, de idioten strafregels mogen schrijven en de goden er met een dvd per week mee weg komen
hormonen dingenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat zou niet moeten mogen.
Ik heb trouwens ook wel eens gehad dat iets ineens niet meer lekker op mijn huid rook of ik het ineens niet meer lekker vond.
Oh ik was op de middelbare school nog niet zo'n rebel, dat kwam daarna pasquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar kwam je ook op zaterdag?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mehhhh ik mocht bij kutgedrag of spijbelen lekker op zaterdag komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mja, geurtjes, parfum ed zijn imho niet bepaald geneugten van het leven..quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heerlijk man je leven wat frivoler maken met de geneugten des levens. Niet leven begint pas nadat ze mij de oven in hebben geschoven
Ja vooral op de huid, zo in de lucht spuiten ging nog wel, dat flesje ook nooit meer gekocht daarnaquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat zou niet moeten mogen.
Ik heb trouwens ook wel eens gehad dat iets ineens niet meer lekker op mijn huid rook of ik het ineens niet meer lekker vond.
nja ik had een collega in die discotheek en zij had door hormonen een intens gore zweetlucht. dat was wel naarquote:
Wat dan wel?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, geurtjes, parfum ed zijn imho niet bepaald geneugten van het leven..
Eens, gebak daarentegen..quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, geurtjes, parfum ed zijn imho niet bepaald geneugten van het leven..
wipnootjesquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:50 schreef Koen66 het volgende:
Pistachenootjes plus een klein glaasje rum en zometeen slapen
Ok..valt nog mee op zich, zolang je zorgt dat ie niet in het zon/daglicht staat is een parfum best lang houdbaar, maar goed, lekker belangrijk ook verderquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaartje of twee, anderhalf misschien.
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens, gebak daarentegen..#viesdik
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar kwam je ook op zaterdag?ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Vast na je hakkie takkie... hormonenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja vooral op de huid, zo in de lucht spuiten ging nog wel, dat flesje ook nooit meer gekocht daarna
ik behandel alle religies gelijkwaardig,quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Over de zin van het leven (nog steeds geen idee wat het is) en alle religies respecteren, blablabla.
Godversquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vast na je hakkie takkie... hormonen
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik behandel alle religies gelijkwaardig,
[ afbeelding ]
Dit ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mehhhh ik mocht bij kutgedrag of spijbelen lekker op zaterdag komen
Ik lieg trouwens, tijdens de 'examenstunt' ging ik met een paar vrienden juist naar buiten om flink te zuipen. Daarna halverwege die stunt weer straalbezopen naar binnen en liep ik daar gewoon met flessen sterke drank naar binnen. Die werden afgepakt door een leraar en ik werd naar huis gestuurd. Helemaal katjelam in de bus naar huis en volgens mij tussendoor nog een keertje uitgestapt om de misselijkheid weg te werkenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik was op de middelbare school nog niet zo'n rebel, dat kwam daarna pas
Morgen wel weerquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fles kan het vast waarderen
Zou mij overigens niks verbazen als je dat wel zou kunnen ruiken. Ik ruik het bijvoorbeeld ook wanneer de gemiddelde diabeet net insuline gespoten heeft.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Godvers![]()
Die anesthesielucht heb ik nog wel lang geroken maar dat zal ook wel iets psychologisch zijn geweest, vooral de eerste keer daarna
vrouwen 'ruiken' het toch ook op een bepaalde manier wanneer andere vrouwen ongesteld moeten worden?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou mij overigens niks verbazen als je dat wel zou kunnen ruiken. Ik ruik het bijvoorbeeld ook wanneer de gemiddelde diabeet net insuline gespoten heeft.
Ja ik ben daar ook wel gevoelig voor dus het zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou mij overigens niks verbazen als je dat wel zou kunnen ruiken. Ik ruik het bijvoorbeeld ook wanneer de gemiddelde diabeet net insuline gespoten heeft.
Zijn net bloedhondenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vrouwen 'ruiken' het toch ook op een bepaalde manier wanneer andere vrouwen ongesteld moeten worden?
Klopt. We hebben ook geheime signalen om dit aan elkaar duidelijk te makenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vrouwen 'ruiken' het toch ook op een bepaalde manier wanneer andere vrouwen ongesteld moeten worden?
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Klopt. We hebben ook geheime signalen om dit aan elkaar duidelijk te maken
Geheim genootschapquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En tijdens ruikt het dan weleens naar een staalfabriekquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit staat er dus op die gele post-it briefjes die altijd over en weer gaanquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
We knipperen met de ogen naar elkaar. Links links rechts links betekent "nog 3 dagen, heb last van rugklachten".quote:
Ouwe fiets.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En tijdens ruikt het dan weleens naar een staalfabriek
Ik ruik het niet,maar merk het wel aan gedrag.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als je nou een hele mooie hebt. Of het is een brave jongen omdat hij zijn werk altijd zo goed doet... Dan denk je toch 'ja... die van mij is toch maar even een keigoed ding'.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:59 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zou je trots op een penis zijn...niet alsof dat zo bijzonder is..
QFTquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ruik het niet,maar merk het wel aan gedrag.
Oh no you didn'tquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
nog nooit gehad, maar goed.. dat zal wel aan mij liggenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je nou een hele mooie hebt. Of het is een brave jongen omdat hij zijn werk altijd zo goed doet... Dan denk je toch 'ja... die van mij is toch maar even een keigoed ding'.
Vrouwen hebben dit ook overigens.
* FreshFruit gooit chocoladequote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:03 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben vandaag wel zo prikkelbaar dat ik wel ongesteld lijk, irriteer me al de hele dag aan mezelf
Dit is een mythe overigens. Vaak is het vooral het gedrag van de man zelf wat dan anders is ten opzichte van de vrouw.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ruik het niet,maar merk het wel aan gedrag.
Je moet wel trots zijn op je lul hoor, een ander doet dat niet voor je.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:03 schreef mschol het volgende:
[..]
nog nooit gehad, maar goed.. dat zal wel aan mij liggen
Ik spreek uit eigen ervaring.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is een mythe overigens. Vaak is het vooral het gedrag van de man zelf wat dan anders is ten opzichte van de vrouw.
Ik geloof dat ze daar heel veel onderzoek naar gedaan hebben.
Ok, Leo Teun van de Klatsquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:03 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben vandaag wel zo prikkelbaar dat ik wel ongesteld lijk, irriteer me al de hele dag aan mezelf
Heer dud0r.quote:
Neeee.... kan niet kloppen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik spreek uit eigen ervaring.
Straks even balletje op je stijve lul trekken en de wereld is weer zes tinten lichter.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:03 schreef LTVDK het volgende:
Zal wel apart zijn maar ik vind lullen over het algemeen lelijke dingen die van mezelf incluisquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet wel trots zijn op je lul hoor, een ander doet dat niet voor je.
* LTVDK vangt het niet laat het op de grond vallen en bezigt meerdere onzedelijke en godslasterende spreukenquote:
Nou nou nou nou nouquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks even balletje op je stijve lul trekken en de wereld is weer zes tinten lichter.
Oooh ik niet echt, beste vriendjes mee wel hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zal wel apart zijn maar ik vind lullen over het algemeen lelijke dingen die van mezelf incluis
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet wel trots zijn op je lul hoor, een ander doet dat niet voor je.
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks even balletje op je stijve lul trekken en de wereld is weer zes tinten lichter.
Ja vanochtend sloeg opeens de stress er in dat mijn operatie al over 4 dagen isquote:
Oei spannendquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vanochtend sloeg opeens de stress er in dat mijn operatie al over 4 dagen is
Of 50 tinten grijzerquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ah! Ja maar dat is dan toch ook niet zo gek toch?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aaaaw, dat is waar ook jaquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wilde je gaan tanken?quote:
Nee maar is wel schijtirritant dat ik de hele tijd tegen mezelf moet zeggen dat ik rustig moet zijn en niet zo moet miepenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah! Ja maar dat is dan toch ook niet zo gek toch?
Miep hier dan even lekker tegen ons. Dat lucht opquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar is wel schijtirritant dat ik de hele tijd tegen mezelf moet zeggen dat ik rustig moet zijn en niet zo moet miepen
Of even miepen en daarna denken 'het komt straks goed'quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar is wel schijtirritant dat ik de hele tijd tegen mezelf moet zeggen dat ik rustig moet zijn en niet zo moet miepen
Ben me vooral druk aan het maken om randzaken en niet operatie zelf. Dus wat ik nog in mijn huis moet opruimen, welke kleren ik nog moet wassen, zorgen dat alle bederfelijke etenswaren in de koelkast op tijd op zijn en meer van zulks geneuzelquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Miep hier dan even lekker tegen ons. Dat lucht op
Zit vanaf maandag een weekje erg dicht bij de grens (Cadzand)quote:
Dat is sowieso mijn levensfilosifie 'alles komt altijd goed', alleen is het wel mijn specialiteit om de moeilijkste route er naartoe uit te zoekenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of even miepen en daarna denken 'het komt straks goed'![]()
Als ik flink onder het mes moet en daarna lang moet herstellen loop ik ook niet jubelend het ziekenhuis binnen.
Vakantiestress zonder de leuke vakantiequote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben me vooral druk aan het maken om randzaken en niet operatie zelf. Dus wat ik nog in mijn huis moet opruimen, welke kleren ik nog moet wassen, zorgen dat alle bederfelijke etenswaren in de koelkast op tijd op zijn en meer van zulks geneuzel
Hoe lang moet je eigenlijk in het ziekenhuis blijven?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben me vooral druk aan het maken om randzaken en niet operatie zelf. Dus wat ik nog in mijn huis moet opruimen, welke kleren ik nog moet wassen, zorgen dat alle bederfelijke etenswaren in de koelkast op tijd op zijn en meer van zulks geneuzel
Dit herken ik van mijn zusje, toen die aan haar chemo en bestraling moest beginnen toen moest het hele huis piekfijn in orde zijn en alles op zijn plekje liggen en staan, soort nesteldrang.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje zoiets jaquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vakantiestress zonder de leuke vakantie
Zou ik zeker even over de grens wippen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zit vanaf maandag een weekje erg dicht bij de grens (Cadzand)
Ik wilde net zeggen 'doe ik voor de vakantie' totaal iets anders maar goedquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vakantiestress zonder de leuke vakantie
Sterkte gewenst.quote:
Hoop niet al te lang, maar de opnametijd voor de operatie is 5-8 dagen en waarschijnlijk de eerste dagen aan het zuurstof/beademing omdat heel mijn buikademhaling weg is.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe lang moet je eigenlijk in het ziekenhuis blijven?
Je wilt gewoon geen vuilnisbelt achterlaten. Dat de maden uit de prullenbak kruipen en de vla tegen de koelkastdeur staat te beuken dat ie eruit wil.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit herken ik van mijn zusje, toen die aan haar chemo en bestraling moest beginnen toen moest het hele huis piekfijn in orde zijn en alles op zijn plekje liggen en staan, soort nesteldrang.
Hmm dat is best lang en kan me voorstellen heel spannend!quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoop niet al te lang, maar de opnametijd voor de operatie is 5-8 dagen en waarschijnlijk de eerste dagen aan het zuurstof/beademing omdat heel mijn buikademhaling weg is.
Het is meer dat ik straks ook nog moet herstellen en in die tijd fysiek niet zoveel mag (en mogelijk ook kan), dus is wel handig om dat alvast te hebben gedaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit herken ik van mijn zusje, toen die aan haar chemo en bestraling moest beginnen toen moest het hele huis piekfijn in orde zijn en alles op zijn plekje liggen en staan, soort nesteldrang.
Denk dat dat ook gewoon is omdat je wel weet dat je dat daarna waarschijnlijk toch niet kan doen/gaat doen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Heb je geen hulp in huis voor die periode?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is meer dat ik straks ook nog moet herstellen en in die tijd fysiek niet zoveel mag (en mogelijk ook kan), dus is wel handig om dat alvast te hebben gedaan.
Plausibelquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je wilt gewoon geen vuilnisbelt achterlaten. Dat de maden uit de prullenbak kruipen en de vla tegen de koelkastdeur staat te beuken dat ie eruit wil.
Broekroos.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:17 schreef CherryLips het volgende:
Of dat je ondergoed zo lang in de wasmand ligt dat het net van die knisperboekjes voor kinderen zijn worden. Of alleen vrouwen hebben dat.
Volgens mij omdat je alles goed wil achterlaten en omdat het iets is waar je nog wel controle over hebt.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plausibel![]()
Maar dat ging nog veel verder dan praktisch, kan het niet zo goed uitleggen maar alles moest zo zijn zoals ze wilde om er helemaal klaar voor te zijn, ook dingen in de tuin die al jaren opgehangen moesten worden zoals een spiegel of zo.
Ja het is een vrij pittige operatie ondanks dat die voor mij eigenlijk hoofdzakelijk voor het 'plastische' aspect is. Vorige operaties waren allemaal redelijk intern dus relaties weinig 'pijn'. Dit is veel meer aan de oppervlakte dus bij de spieren en zenuwen, dus gok dat dat veel gevoeliger gaat zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm dat is best lang en kan me voorstellen heel spannend!
Heb je een lijstje gemaakt?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mooie set vanavond op die toren.quote:
Zal ik vast wel kunnen aanvragen, maar eerst even kijken hoe het gaatquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je geen hulp in huis voor die periode?
Oh dit herken ik ook wel van dichtbij. Ook van mensen die niet lang meer hebben. Echt de onbenulligste dingen kwamen dan soms voorbij dat je denk 'dat je je daar nu nog druk om maakt'. Kennelijk werkt dat zo.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Plausibel![]()
Maar dat ging nog veel verder dan praktisch, kan het niet zo goed uitleggen maar alles moest zo zijn zoals ze wilde om er helemaal klaar voor te zijn, ook dingen in de tuin die al jaren opgehangen moesten worden zoals een spiegel of zo.
Denk dat je hiermee de spijker op zijn kop slaat, al het regelbare regelen voordat je jezelf overgeeft aan de behandelende artsen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij omdat je alles goed wil achterlaten en omdat het iets is waar je nog wel controle over hebt.
Planningen werken meestal averechts bij mijquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je een lijstje gemaakt?![]()
Misschien dat een planning wat rust geeft?
Ja freaky is dat.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh dit herken ik ook wel van dichtbij. Ook van mensen die niet lang meer hebben. Echt de onbenulligste dingen kwamen dan soms voorbij dat je denk 'dat je je daar nu nog druk om maakt'. Kennelijk werkt dat zo.
Ik heb m'n momenten.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat je hiermee de spijker op zijn kop slaat, al het regelbare regelen voordat je jezelf overgeeft aan de behandelende artsen.
Misschien willen ze wel een livestream doen zodat jullie hier mee kunnen kijken?quote:
Dat is in ieder geval goed voor ons vermaak maar wat neem je mee voor eigen vermaak?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien willen ze wel een livestream doen zodat jullie hier mee kunnen kijken?
Oehquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien willen ze wel een livestream doen zodat jullie hier mee kunnen kijken?
Zoals het hoort, die horen gewoon puur natuur zonder allerlei rare fratsenquote:
Livestream van BB die naar bootjes kijkt.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval goed voor ons vermaak maar wat neem je mee voor eigen vermaak?
Ik wilde dit net ook gaan beamen dus ik sluit me hier bij aanquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat je hiermee de spijker op zijn kop slaat, al het regelbare regelen voordat je jezelf overgeeft aan de behandelende artsen.
Misschien ga je hier straks onder invloed van pijnstillers wel hele rare verhalen posten zodat ze ons niet meer uit elkaar kunnen houden?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tijdens de operatie vermaak ik me wel met de narcosegassenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval goed voor ons vermaak maar wat neem je mee voor eigen vermaak?
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien ga je hier straks onder invloed van pijnstillers wel hele rare verhalen posten zodat ze ons niet meer uit elkaar kunnen houden?
Hoop eigenlijk dat ik niet weer naar de IC aan een ketamine-infuus moetquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien ga je hier straks onder invloed van pijnstillers wel hele rare verhalen posten zodat ze ons niet meer uit elkaar kunnen houden?
Ja maar daarna dan? Ik bedoel 8 dagen op zo'n kamertje, neem je dan je laptop mee ofzo?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tijdens de operatie vermaak ik me wel met de narcosegassen
@bitterbal wat denken we hier van.quote:
Zo heb ik ze nu ook gegeten. Er zat mosterd bijquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoals het hoort, die horen gewoon puur natuur zonder allerlei rare fratsen
Volgende keer mag je meequote:
Wat doet dat?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoop eigenlijk dat ik niet weer naar de IC aan een ketamine-infuus moet
Ja die neem ik wel mee, en afgaande van eerdere operaties zal ik ook wel veel liggen slapen. En als het lukt natuurlijk rondjes gaan lopenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar daarna dan? Ik bedoel 8 dagen op zo'n kamertje, neem je dan je laptop mee ofzo?
Ja allemaal gemist helaasquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooie set vanavond op die toren.
Keta is een paardenverdoving als ik me niet vergisquote:
Klopt.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Keta is een paardenverdoving als ik me niet vergis
Brengt je in een soort wonderland in een alternatieve dimensiequote:
Moeten we een VR-bril met industrieterreinbeelden opsturen?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die neem ik wel mee, en afgaande van eerdere operaties zal ik ook wel veel liggen slapen. En als het lukt natuurlijk rondjes gaan lopen
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moeten we een VR-bril met industrieterreinbeelden opsturen?
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Keta is een paardenverdoving als ik me niet vergis
Of het ziekenhuisbed een industrieterrein oprijdenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan je ook recreatief gebruikenquote:
Geen goede ervaring mee?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Brengt je in een soort wonderland in een alternatieve dimensie
K-hole.quote:
Klinkt wel beter dan door Tilburg heen lopenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
2x in mn leven meegemaaktquote:
Nou was op zich wel een goede ervaring omdat ik geen flauw idee meer had wat er allemaal gebeurde terwijl ik daar praktisch dood lagquote:
Met een sterke magneet zodat hij lekker achter vrachtwagens kan hangen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of het ziekenhuisbed een industrieterrein oprijden
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou was op zich wel een goede ervaring omdat ik geen flauw idee meer had wat er allemaal gebeurde terwijl ik daar praktisch dood lag
Dat is vrij ver heen.quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen uitkijken dat die magneet die sixpack niet uit z'n buik trektquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een sterke magneet zodat hij lekker achter vrachtwagens kan hangen.
Met een touw het bed achter de bitterbrommer knopenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een sterke magneet zodat hij lekker achter vrachtwagens kan hangen.
Ja best wel ja...hele aparte ervaringen iigquote:
Nee zo voelde ik me niet, ik voelde me een baguette die werd afgebakken in de ovenquote:
Is de hele zak opquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Spijt van dat zakje kruidnoten
Meteen weer in coma.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Kunnen we niet wat geld bij elkaar sprokkelen zodat we bal een paar dagen kunnen leasen van dat restaurant?
Dat dit het eerste is wat hij ziet na de narcose [ afbeelding ]
Apart spulletje welquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee zo voelde ik me niet, ik voelde me een baguette die werd afgebakken in de oven
Bij mij was het ook heel raar hoor, volgens mijn ouders kon ik gewoon normaal praten en heldere gesprekken voeren maar in mijn herinnering was het echt een knettervaag gebeurenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:32 schreef mschol het volgende:
ik heb het wel eens op tv gezien.. moestrn ze iemand wat ketamine toedienen en die leek echt volledig van de wereld maar niet knockout.. heel vreemd
Kan ik gelijk naar de ICquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Kunnen we niet wat geld bij elkaar sprokkelen zodat we bal een paar dagen kunnen leasen van dat restaurant?
Dat dit het eerste is wat hij ziet na de narcose [ afbeelding ]
Ja op dat moment was het ideaal spul maar snap niet dat mensen het als recreatieve drug kunnen gebruikenquote:
Gewone of chocolade?quote:
Bestaan die ook al?quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Als @:flory in wat rustiger vaarwater komt, kan ze misschien een keer een mix maken van deze twee smileys
Floryquote:Op donderdag 14 oktober 2021 23:55 schreef Flory het volgende:
[..]![]()
Ben nog steeds druk![]()
Probeer af en toe wat mee te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |