SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm ok. Daar ben ik te autistisch voorquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, want ik heb best wel vaak dat ik de ene dag heel erg zin heb in Zadig Girls can do everything en een dag later in Gucci Bloom of overig in collectie.
@Haags welquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vond je het grapje wel leuk?
Eén keer een belegd broodje gehaald bij een bakker dat van voor tot achter naar de parfum van het bakkersmeisje smaaktequote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende: [..] Keer een meisje gehad en die sproeide een halve fles Chanel iedere ochtend op zichzelf, de koffie, croissantjes en sapjes roken er gewoon echt zwanger naar
![]()
hier zit een hue hue hue inquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén keer een belegd broodje gehaald bij een bakker dat van voor tot achter naar de parfum van het bakkersmeisje smaakte
Iewquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eén keer een belegd broodje gehaald bij een bakker dat van voor tot achter naar de parfum van het bakkersmeisje smaakte
boksquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Broedde net op een kaaptopic met als tt ‘Ygritte doet het niet’
Ja het was op het randje qua timingquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Vertegenwoordiger van Snacks en Parfumsquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja ygritte jij bent toch ook verkoopster van parfurmerie zaken?
Ik heb mij voor de verandering ook eens keurig aan 'de regels' gehoudenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Was geneigd om Gucci Bloom te kopen alleen al door de reclame die ze hadden waarin je al die vrouwen zag chillen in een landhuis en skinnydippen in het meerquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, want ik heb best wel vaak dat ik de ene dag heel erg zin heb in Zadig Girls can do everything en een dag later in Gucci Bloom of overig in collectie.
Burgerlijk hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb mij voor de verandering ook eens keurig aan 'de regels' gehouden
Ik vind hem voor de afwisseling lekkerquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Was geneigd om Gucci Bloom te kopen alleen al door de reclame die ze hadden waarin je al die vrouwen zag chillen in een landhuis en skinnydippen in het meer
Heb wel eens gehad dat ik een luchtje ging halen, helemaal blij thuis kwam met de aankoop, testertje ook even proberen en hup weer op de fiets want die moest ik dan ook hebben.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Was geneigd om Gucci Bloom te kopen alleen al door de reclame die ze hadden waarin je al die vrouwen zag chillen in een landhuis en skinnydippen in het meer
quote:Problemen door noodweer in Griekenland, nog meer regen op komst
In Griekenland leidt extreem noodweer tot problemen. Een weerfront, dat de naam 'Ballos'heeft gekregen, veroorzaakt harde wind, onweer en zware regenval. Op sommige plaatsen is in korte tijd al meer dan vijftig millimeter water gevallen.
Goede voorbereiding is de halve dans.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:19 schreef UitStraling het volgende:
Xerjoff Alexandria II is ook wel erg lekker maar die kun je eigenlijk alleen op als je de openingsdans met een kroonprinses moet doen of zo![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind hem voor de afwisseling lekker![]()
Chillen in een landhuis met meer.... joah... goed beeld wel
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal
Heb jij hier iets mee te maken?
[..]
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal
Heb jij hier iets mee te maken?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |