SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
20 graden met wel wat regen..quote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het nog steeds lekker weer in Croa?
zaterdag aanstaandequote:
Hmmm... ben toch meer het type voor warm en loungebedquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar er zijn ook fiets en wandelpaden op de duinen hoor.
dat heb je ook in de zomerquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hmmm... ben toch meer het type voor warm en loungebed
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Morgen nog lang weekend weg, huisje met sunshower, sauna, hottub hmmm
Met de buurvrouw samen?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Morgen nog lang weekend weg, huisje met sunshower, sauna, hottub hmmm
Ehmquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:05 schreef Ama het volgende:
En ik ga weer stoppen met sociaal doen enzo. Krijg je alleen maar ziektes van.
Ik was deze week nog een nacht ziek en de volgende morgen om 10:00 weer beterquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:05 schreef Ama het volgende:
En ik ga weer stoppen met sociaal doen enzo. Krijg je alleen maar ziektes van.
Corona denkt daar nog anders overquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Afgelopen weekend weer zo ouderwets met vrienden gezopen en gefeest, heb nu echt het gevoel dat Corona achter de rug is.
Short Covidquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik was deze week nog een nacht ziek en de volgende morgen om 10:00 weer beter
Ik hoop hetquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Afgelopen weekend weer zo ouderwets met vrienden gezopen en gefeest, heb nu echt het gevoel dat Corona achter de rug is.
Nou ik merk dat mijn lichaam 2 jaar niet verkouden of griep eruit aan het gooien is.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik was deze week nog een nacht ziek en de volgende morgen om 10:00 weer beter
Ik zit heel 2022 gebakkenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hoop hetIk heb nog steeeeeeds hier en daar allerlei concertkaarten en dance event dingen die niet zijn doorgegaan.
Misschien doen ze dan nog wel steeds 'bejaarden programmering' overigens wel goed om er weer een beetje in te komenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit heel 2022 gebakken
Ik na vriendenweekend even een kleine inzinking.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:08 schreef Koen66 het volgende:
Vorig jaar oktober 2 dagen beetje verkouden geweest, daarna helemaal niet meer
0:00 klaar en dan lekker bedje inrollen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien doen ze dan nog wel steeds 'bejaarden programmering' overigens wel goed om er weer een beetje in te komen
Ik zou eens bij Hans langsgaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:09 schreef Koen66 het volgende:
Waarom is Yg blauw, is dat al lang zo
Sinds Coronaquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:09 schreef UitStraling het volgende:
Sinds hoeneer valt griep en verkouden onder ziek zijn?
Ik heb 1x tyfus griep gehad. Toen dacht ik wel 'ohhh jaaa. snap dat sommige mensen hier ook dood aan gaan'.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:09 schreef UitStraling het volgende:
Vanaf een bepaald punt begin je je toch wel ziek te voelen hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:09 schreef UitStraling het volgende:
Nee joh knalrode lange haren en spierwitte borsten, je vergist je.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:09 schreef Koen66 het volgende:
Misschien wat minder drinken HAHAHAHAquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:09 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
0:00 klaar en dan lekker bedje inrollen.
Sommige mensen ZIJN veel eerder ziek dan dat ze zich ziek voelenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Vanaf een bepaald punt begin je je toch wel ziek te voelen hoor.
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb 1x tyfus griep gehad. Toen dacht ik wel 'ohhh jaaa. snap dat sommige mensen hier ook dood aan gaan'.
Nja ik trouwens ook ooit een keer, met koorts, warm koud warm koud warm koud, not funny.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Vanaf een bepaald punt begin je je toch wel ziek te voelen hoor.
Klinkt ietwat vreemd zo.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh knalrode lange haren en spierwitte borsten, je vergist je.
Nou danquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Nja ik trouwens ook ooit een keer, met koorts, warm koud warm koud warm koud, not funny.
Ik ook!quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:15 schreef UitStraling het volgende:
Ha mijn minions beginnen eindelijk de enorme teringzooi een beetje onder controle te krijgen, dadelijk een welverdiende whisky erin gieten gvd.
Verkoudheid niet maar een echte griep schijn je verdomde ziek van te kunnen zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:09 schreef UitStraling het volgende:
ja daar gaat wel een hoop tegelijk mis denk je nietquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Was laatst een collega mee naar de bruiloft van een andere collega.
Daar werd best doorgetapt.
Op een gegeven moment gooit die zo bier in zijn eigen gezicht, gooit bier door de lucht, en kotst de auto van een collega onder.
Volgende dag, krijg ik meldingen dat mr de telefoon niet opneemt, heeft ie zich ziek gemeld en hij had dienst.
Ik had het dan ook over de influenza variant zeg maarquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Nja ik trouwens ook ooit een keer, met koorts, warm koud warm koud warm koud, not funny.
Hoezo... ga je nou suggeren dat naakt webcammen heel raar is? We doen dit meestal met een heel clubje hoor!quote:
Ah het is omdat je de OP gezet hebt. Voorheen zag je dat mobiel niet maar nu is achtergrond van je Nick blauwquote:
Mijn huiskabouters zijn nog niet zo afgetraind.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:15 schreef UitStraling het volgende:
Ha mijn minions beginnen eindelijk de enorme teringzooi een beetje onder controle te krijgen, dadelijk een welverdiende whisky erin gieten gvd.
Koen mist altijd allesquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoezo... ga je nou suggeren dat naakt webcammen heel raar is? We doen dit meestal met een heel clubje hoor!
Ja en ik ben zijn leidinggevende, dus moest een gesprekje voeren, was in staat om hem eruit te donderen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja daar gaat wel een hoop tegelijk mis denk je niet
Ik heb dat altijd zo gezien op mn mobiel 🤔quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah het is omdat je de OP gezet hebt. Voorheen zag je dat mobiel niet maar nu is achtergrond van je Nick blauw
Ja dus weet ook dat je tieten best bruin zijn, daarom.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoezo... ga je nou suggeren dat naakt webcammen heel raar is? We doen dit meestal met een heel clubje hoor!
Dat is bal joh!quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dus weet ook dat je tieten best bruin zijn, daarom.
Insert where?quote:
Het ziet er anders uit. Maar het zal aan mij liggenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd zo gezien op mn mobiel 🤔
'daar heb ik geen actieve herinnering aan'quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ohja, ja jullie lagen ook zo in elkaar gekronkeld
Gelukkig zijn er filmpjesquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'daar heb ik geen actieve herinnering aan'
Huisje gehuurd met sauna, hot tub en ingebouwde trekthai. Volgens de verhuurder zit ik naast iemand uit Twente met zijn kids. Prima, ik ga het hele weekend oefenen op mijn doedelzak.quote:
Is safequote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hadden we niet met elkaar afgesproken dat we alles binnenskamers zouden houden?
Die heb ikquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik stond er net ook nog bij te kijkenhazelnoot. Maar niet gedaan.
Hoeren, neuken, snuiven, zuipen, spuiten. Zoiets denk ik.quote:
Nope, niks, nada. Maandag in de auto richting Cadzandquote:
GMTAquote:
Zo kan je het ook noemen jaquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Huisje gehuurd met sauna, hot tub en ingebouwde trekthai. Volgens de verhuurder zit ik naast iemand uit Twente met zijn kids. Prima, ik ga het hele weekend oefenen op mijn doedelzak.
Die zag ik ook. Zijn die lekkerder dan Bolletje en huismerk?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zeg maar niet hoeveel zakken van Delft ik al leeg heb
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Huisje gehuurd met sauna, hot tub en ingebouwde trekthai. Volgens de verhuurder zit ik naast iemand uit Twente met zijn kids. Prima, ik ga het hele weekend oefenen op mijn doedelzak.
Ik proef niks van de hazelnoot, maar het hapt lekker wegquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
GMTA
M'n zus had vorige week chocolate chip kruidnoten maar die had mijn AH niet. Volgens mij heeft de Hema ze ook. Maar dat zijn kleine chocoladekoekjes met koekkruiden. En toen kreeg ik het idee om brookies met koekkruiden te maken.
Wat kost dat?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je de bier koud hebt, kom ik bij je in de hottub zittenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kruising tussen cookies en brownies.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik proef niks van de hazelnoot, maar het hapt lekker weg
Brookies?
Denk dat ie omgebouwde bedoeltquote:
Ik vind van wel. Ik ben vooral verslaafd aan de dropkruidnotenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zag ik ook. Zijn die lekkerder dan Bolletje en huismerk?
Dropkruidnoten?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Ik ben vooral verslaafd aan de dropkruidnoten
Ik had laatst ook anijs kaneel. Die waren ook lekker (niet verwacht want ik vind anijs echt)
omgebouwde hottubquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Denk dat ie omgebouwde bedoelt
Gezelligquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je de bier koud hebt, kom ik bij je in de hottub zitten
Wil wel proberen, misschien is het lekkerder dan het klinktquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vet lekker man!
https://www.vandelftchocolates.nl/nl/drop-kruidnoten.html
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Denk dat ie omgebouwde bedoelt
O diequote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kruising tussen cookies en brownies.
Zeg maar die grote koeken van de AH bij de versafdeling.
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wil wel proberen, misschien is het lekkerder dan het klinkt
Zet de friteuse/airfryer aanquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:40 schreef mschol het volgende:
ik moet nog wat eten maar heb geen idee wat
Hmmquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Ik ben vooral verslaafd aan de dropkruidnoten
Ik had laatst ook anijs kaneel. Die waren ook lekker (niet verwacht want ik vind anijs echt)
gewoon lekker laat gaanquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:42 schreef CherryLips het volgende:
Hé kut. Deze week niet naar de film geweest want ik dacht dat het herfstvakantie was en er dus stomme blagen in de zaal zouden zitten. Is het aankomende week herfstvakantieKan ik dus ook niet gaan zwemmen want dan wordt het Wedstrijdbad gehalveerd.
250k postsquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is wel een snelle optie ja..
[..]
en dan?
Appeltaart lijkt me dan wel lekker. Maar ik ben een behoudende kruidnootconsumentquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Truffel/kaneel? Appeltaart? Limoncello? (die is ook nice overigens!)
Doe eens gekquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Appeltaart lijkt me dan wel lekker. Maar ik ben een behoudende kruidnootconsument
Zeg je nou dat ik op de datingapp de Thaitjes moet gaan swipen?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe eens gekBallen los in de broek en gaan voor de 'exotische' kruidnoot
Nicequote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog wat meegenomen van de high tea.
Op zich ook een plan!quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik op de datingapp de Thaitjes moet gaan swipen?
Een van mijn overburen heeft best een leuke Thaise.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zeg je nou dat ik op de datingapp de Thaitjes moet gaan swipen?
Mooi man, je kunt denken en lullen als een vent.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe eens gekBallen los in de broek en gaan voor de 'exotische' kruidnoot
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van mijn overburen heeft best een leuke Thaise.
oh, dat verklaart het e.e.a.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:57 schreef UitStraling het volgende:
Nog steeds aan het werk, ik moet eens per kwartier wat verstandigs zeggen want hier komen Kamervragen en een onderzoekscommissie uit voortvloeien.
Eens per kwartier wat verstandigs zeggen is meer dan ze in de tweede kamer doenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:57 schreef UitStraling het volgende:
Nog steeds aan het werk, ik moet eens per kwartier wat verstandigs zeggen want hier komen Kamervragen en een onderzoekscommissie uit voortvloeien.
Klinkt als stront aan den knikker.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:57 schreef UitStraling het volgende:
Nou ja ik roep ook maar wat, gooi er af en toe een technische afkorting in of een educated guessquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Eens per kwartier wat verstandigs zeggen is meer dan ze in de tweede kamer doen
Ja dit kan nu niet meer denk ikquote:
Ik heb alle tijd tussen mijn kwartierlijke updates door hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Klinkt als stront aan den knikker.
Ik wilde net jou met je 'nice parfum neus' iets vragen over iso e super
Dus toch een beetje als in de tweede kamerquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ik roep ook maar wat, gooi er af en toe een technische afkorting in of een educated guess
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja ik roep ook maar wat, gooi er af en toe een technische afkorting in of een educated guess
Heb jij dit? en wat ruik jij?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb alle tijd tussen mijn kwartierlijke updates door hoor
Niets mag meer maar iedereen kan mooi de tering krijgenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit kan nu niet meer denk ik
Jammer hoor. Thaise vriend van mij vond dit echt geweldigquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit kan nu niet meer denk ik
Alleen in zijn hoofd manager. Niet eens de "manager die geen manager genoemd mag worden" maar ten beste "manager, die geen manager, die geen manager genoemd mag worden, mag worden". En daar met je dan 137 jaar oud voor worden.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo levensmoe ben ik nog nietquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:04 schreef Ama het volgende:
Kijken jullie ook de televizierring gala?
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Als @:flory in wat rustiger vaarwater komt, kan ze misschien een keer een mix maken van deze twee smileys
Is het leuk?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:04 schreef Ama het volgende:
nee, discovery staat aanquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:04 schreef Ama het volgende:
Neequote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:04 schreef Ama het volgende:
Nu ben ik wel razend benieuwdquote:
Nope.. A.D.E. streampje en janken dat ik thuis zitquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:04 schreef Ama het volgende:
Diversiteit op de NPO?quote:
Gotjeezus daar gaan we weer hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende:
Super Iso E. is een magische vloeistof.
Een vriend van mij draagt dit dus. Soms wel, soms niet, maar als hij dit draagt dan daaaaaaammmmmmn smells zoooooooo nice, blijf snuivenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu ben ik wel razend benieuwd![]()
Super Iso E. is een magische vloeistof. De een ruikt het de ander ruikt het niet. Super Iso E is dan ook geen geurolie, het is dat uiterst geheime en onaantastbare ingrediënt achter heel veel populaire parfums, bijv. Molecuul, Di-Joore en Chantelle Parfums. Van Iso E wordt wel beweert dat het onze natuurlijke feromoon nabootst, en ons sex-appeal streelt, maar waarom ruiken zoveel mensen het dan niet? Onze Super Iso E. is geen geurolie, of je het ruikt of niet........dat is niet te voorspellen, wat is het wel, het is een aromachemie die op zichzelf heel mooi is, of zich uitstekend vermengd met alles waar u haar mee wilt mengen. We hadden haar ook, Op Hoop van Zegen kunnen noemen.
Haal mijn ogen nog liever door een gehaktmolenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:04 schreef Ama het volgende:
Minder aantrekkelijke deernes mogen het niet ruiken?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet ook weer mannengeur hebben die alleen de mooie gewelfde wezens lekker vinden ruiken.
Wat is tegenwoordig goed spul?
NPO lijkt me sowieso wel jouw dingquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Haal mijn ogen nog liever door een gehaktmolen
Lekker avondje zelfkastijdingquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
NPO lijkt me sowieso wel jouw ding
Als je wil neuken Dior Sauvage of Chanel Bleuquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Moet ook weer mannengeur hebben die alleen de mooie gewelfde wezens lekker vinden ruiken.
Genderneutrale politiek correcte prietpraatquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker avondje zelfkastijding
Ik snap hem helemaal, hebben ze toch Jean-Baptiste Grenouille aan het werk gezetquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Een vriend van mij draagt dit dus. Soms wel, soms niet, maar als hij dit draagt dan daaaaaaammmmmmn smells zoooooooo nice, blijf snuiven![]()
En echt fok het doet iets raars met je hoofd. Super simpele geur, maar toch zoooo zooo zooo lekker.
Tom Ford, Ombré Leather is wel iets voor jou.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Wacht.... ik moet hem dus uuuuh... nee dat kan niet joh!!!!... kan je celstraf voor krijgenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snap hem helemaal, hebben ze toch Jean-Baptiste Grenouille aan het werk gezet
Dit vind ik ookquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tom Ford, Ombré Leather is wel iets voor jou.
Feromonenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wacht.... ik moet hem dus uuuuh... nee dat kan niet joh!!!!... kan je celstraf voor krijgen
Sowieso lievelingsgeurtje hierquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit vind ik ook![]()
Sowieso iets Tom Ford-erigs
Noh dat niet, als ze me maar smachtend aanstaren is mijn dag al goedquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je wil neuken Dior Sauvage of Chanel Bleu![]()
Dat is wel ongeveer de gewelfde wezens doelgroep denk ik
haha legal boderlne of Ygritte chartedquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wacht.... ik moet hem dus uuuuh... nee dat kan niet joh!!!!... kan je celstraf voor krijgen
Goed boek was/is dat !quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik snap hem helemaal, hebben ze toch Jean-Baptiste Grenouille aan het werk gezet
Tom Ford zit je sowieso wel goed mee over het algemeen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit vind ik ook![]()
Sowieso iets Tom Ford-erigs
quote:. Gedreven. Vrijheid komt van binnenuit, het hart van de woestijn van het westen gewikkeld in leer. Het beweegt vooruit, ongebonden, door de stille lucht van een wijd open ruimte. Opwaaiend stof, huid op huid, onthult Ombré Leather van Tom Ford zichzelf zoals een landschap in lagen, waar stukken rots transformeren in het licht van de zonsopgang.
Ruikt dat dan ook zo bij elke man? Of kan het bij een ander juist weer heel goor ruiken? 🤔quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Een vriend van mij draagt dit dus. Soms wel, soms niet, maar als hij dit draagt dan daaaaaaammmmmmn smells zoooooooo nice, blijf snuiven![]()
En echt fok het doet iets raars met je hoofd. Super simpele geur, maar toch zoooo zooo zooo lekker.
Deze MOET je een keer kopen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tom Ford zit je sowieso wel goed mee over het algemeen.
Nou dit ruikt dus waarschijnlijk bij iedereen anders. Bij mijzelf ruikt het veel zachter en bloemiger dan bij hem. Ik zelf ruik het heel erg goed, sommige anderen ruiken het nauwelijks.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ruikt dat dan ook zo bij elke man? Of kan het bij een ander juist weer heel goor ruiken? 🤔
Escentic, dat mot je dus kopen en testen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze MOET je een keer kopen.
https://www.debijenkorf.n(...)0002-208009001200000
Zalmhaven Rotterdam,hoogste gebouw in Nederland.quote:
Ik wil graag een testverslag en rapportquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga gewoon wat bestellen, de moord ermee
Sauvage.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:28 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga gewoon wat bestellen, de moord ermee
De parfumquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil graag een testverslag en rapportOok ff op verschillende mensen spuiten.. het parfum he.... het parfum
God nou. Ik ben tekstschrijver (onder andere) maar dit krijg ik niet uit mijn pen gepompt hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Je zult tekstenschrijver voor parfums zijn, wat zuipen die lui
[..]
Je krijgt geld toe?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
Lol hotelletje in Groningen geboekt voor als ik eventueel naar de verjaardag van mijn oma ga maar denk dat er een foute prijs op booking staat dus ben heel benieuwd.
Nou dat ook weer niet maar 19,95 voor een standaardkamer zou in Albaantje heel logisch zijn maar niet in het centrum van Groningen. Ontbijt kan ik bijboeken, voor 13,50 geloof ik.quote:
En je deelt de slaapzaal met hoeveel mensen?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet maar 19,95 voor een standaardkamer zou in Albaantje heel logisch zijn maar niet in het centrum van Groningen. Ontbijt kan ik bijboeken, voor 13,50 geloof ik.
Standaard 2 persoonskamer voor 1 persoonsgebruik. Hostel zou Simplon zijn maar die is duurder.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En je deelt de slaapzaal met hoeveel mensen?
Bij elk ander product wordt de ambulance gebeld als je dit serieus indient.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
God nou. Ik ben tekstschrijver (onder andere) maar dit krijg ik niet uit mijn pen gepompt hoor.
LoLquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Standaard 2 persoonskamer voor 1 persoonsgebruik. Hostel zou Simplon zijn maar die is duurder.
Nachtje later is diezelfde kamer 98 euro, ik denk dat we hier het werk zien van een niet zo heel goede stagiaire.quote:
ga jij die stagiaire dan eens even laten zien hoe de wereld in elkaar zitquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nachtje later is diezelfde kamer 98 euro, ik denk dat we hier het werk zien van een niet zo heel goede stagiaire.Maar ben benieuwd, of ze het dan ook echt voor die prijs aan me moeten leveren. (Martini)
So vaguequote:
Prima prijs hoor. Hoe zijn de reviews?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Standaard 2 persoonskamer voor 1 persoonsgebruik. Hostel zou Simplon zijn maar die is duurder.
Prima!quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prima prijs hoor. Hoe zijn de reviews?
DIe kan nog wel eens grappig worden. Volgens mij moeten ze het aan je leveren als het een prijs is die redelijkerwijs best wel zou kunnen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nachtje later is diezelfde kamer 98 euro, ik denk dat we hier het werk zien van een niet zo heel goede stagiaire.Maar ben benieuwd, of ze het dan ook echt voor die prijs aan me moeten leveren. (Martini)
Paco Rabanne. Lekker klassiekquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even bijhouden welke geur iedereen draagt.
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En daarna koppeltjes maken op basis van de geurquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat al eens geroeptoeterdquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier past Chanel nr 5 bij, ja willen de vrouwen die dit dragen zich melden aub.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paco Rabanne. Lekker klassiek
ja maar briljante ideeën overleven alleen als ze van US komenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat al eens geroeptoeterd
Lijkt me een heel redelijk hotelquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Prima!
https://www.booking.com/hotel/nl/martinihotel.nl.html?aid=304142;label=gen173nr-1DCAEoggI46AdIM1gEaKkBiAEBmAEcuAEXyAEM2AED6AEBiAIBqAIDuAL7kKKLBsACAdICJDliOTJkOGU3LTFkMzUtNDBhMi1iN2E2LTZmZDg2ZjA0ZDQyYtgCBOACAQ;sid=9afe3560f6874cfe4810b614e32273df;checkin=2021-10-16;checkout=2021-10-17;dest_id=-2145032;dest_type=city;dist=0;group_adults=1;group_children=0;hapos=0;hpos=0;no_rooms=1;req_adults=1;req_children=0;room1=A;sb_price_type=total;soh=1;sr_order=popularity;srepoch=1634240649;srpvid=cb778ac4fd62020e;type=total;ucfs=1&
(Andere datum)
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier past Chanel nr 5 bij, ja willen de vrouwen die dit dragen zich melden aub.
Die kwam toen van hemquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar briljante ideeën overleven alleen als ze van US komen
Ja zoiets zou ik wel logisch vinden, maar in dit geval zijn de prijzen per nacht natuurlijk variabel in zo'n systeem. Dus kan me niet voorstellen dat ze voor die ene kamer, die ene nacht het voor gaan laten komen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
DIe kan nog wel eens grappig worden. Volgens mij moeten ze het aan je leveren als het een prijs is die redelijkerwijs best wel zou kunnen.
Jaaaaaaaren geleden had je eens dat mensen massaal een TV bij de Otto/Wehkamp/Neckerman (weet ik het) gingen bestellen want verkeerd geprijsd. Dat hebben ze toen voor laten komen en volgens mij was het toen zoiets als 'indien het een compleet onrealistische prijs is kan je er van uitgaan dat het een fout is en hoeft de aanbieder het dus niet voor die prijs te leveren'.
Iets met klok en klepel. Weet niet meer precies
Ik heb wel eens Chance gehad, maar volgens mij ben ik al gezetquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier past Chanel nr 5 bij, ja willen de vrouwen die dit dragen zich melden aub.
Yep en echt hartje centrum. Als ik ga dan misschien even langs de vera ofzo.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me een heel redelijk hotel
Neuh... dat zeggen ze gewoon 'oh foutje kan niet, de kamer kost toch 89 euro, wilt u dat niet betalen? Nou dan annuleren we hem'.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zoiets zou ik wel logisch vinden, maar in dit geval zijn de prijzen per nacht natuurlijk variabel in zo'n systeem. Dus kan me niet voorstellen dat ze voor die ene kamer, die ene nacht het voor gaan laten komen.
Sterker nog: die systemen hebben beveiliging. Er is een absolute minimumprijs ingesteld in de basisinstellingen. Zelfs als ze voor één nacht een fout maken en een kamer te laag prijzen, dan gaat het systeem daar voor liggen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zoiets zou ik wel logisch vinden, maar in dit geval zijn de prijzen per nacht natuurlijk variabel in zo'n systeem. Dus kan me niet voorstellen dat ze voor die ene kamer, die ene nacht het voor gaan laten komen.
Ik draag vandaag Cloé Lovequote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
Draag vandaag Flower by Kenzo
Maar ga binnenkort weer Bella Vita halen voor dagelijks gebruik, die vond ik laatste keer erg lekker.
Nou daar zou ik denk ik wel een klein probleempje van maken dan denk ik, iets van als ie 89 zou moeten zijn hadden jullie dat op booking moeten zetten? Of zou dat kansloos zijn want dan ga ik gewoon een dagje op en neer denk ikquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Neuh... dat zeggen ze gewoon 'oh foutje kan niet, de kamer kost toch 89 euro, wilt u dat niet betalen? Nou dan annuleren we hem'.
En als je geluk hebt zit je er lekker voor 19 euro
Jill Sander Sun.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ange ou Démon van Givenchy, maar Chanel no.5 of Sun van Jil Sander zijn ook favorieten
Oh dus het is wachten op een annulering van hun kant?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sterker nog: die systemen hebben beveiliging. Er is een absolute minimumprijs ingesteld in de basisinstellingen. Zelfs als ze voor één nacht een fout maken en een kamer te laag prijzen, dan gaat het systeem daar voor liggen.
Trust me, ik heb de gebruiksaanwijzing vertaald
Ohhh Sun vind ik ook lekker.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ange ou Démon van Givenchy, maar Chanel no.5 of Sun van Jil Sander zijn ook favorieten
Als booking jou die prijs aanbied kun je er vanuit gaan dat die goed is. En anders is het Bookings probleem.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou daar zou ik denk ik wel een klein probleempje van maken dan denk ik, iets van als ie 89 zou moeten zijn hadden jullie dat op booking moeten zetten? Of zou dat kansloos zijn want dan ga ik gewoon een dagje op en neer denk ik
Dat zou wel heel erg chill zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als booking jou die prijs aanbied kun je er vanuit gaan dat die goed is. En anders is het Bookings probleem.
Eh nee, dan begrijp je mijn post precies verkeerdquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dus het is wachten op een annulering van hun kant?
Oh en la vie est belle heb ik ook ooit gehad, ook lekkerquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhh Sun vind ik ook lekker.
Chanel 5 is niet mijn ding.
Geef eens een linkje dan bestel ik hem meteenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit moet je overigens gewoon doen trouwens
5quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:57 schreef Ygritte het volgende:
Hoeveel hebben jullie er eigenlijk standaard in de roulatie? Ik toch altijd wel een stuk of 8. Elke dag en mood verdient een andere geur
Ik heb er nu vier. Ook nog eentje van Hugo Boss, maar die vind ik eigenlijk niet zo lekker.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:57 schreef Ygritte het volgende:
Hoeveel hebben jullie er eigenlijk standaard in de roulatie? Ik toch altijd wel een stuk of 8. Elke dag en mood verdient een andere geur
Hier is ie het goedkoopst:quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef eens een linkje dan bestel ik hem meteen
Op dit moment 4.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:57 schreef Ygritte het volgende:
Welke???quote:
Goeiemorgen Kwiwiquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:57 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb dezeEnige die ik heb ook.
[ afbeelding ]
Zoiets. Als je elke dag hetzelfde luchtje draagt ruik je 'm op een gegeven moment ook niet meer.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:57 schreef Ygritte het volgende:
Stuk of tien nu, vroeger veel en veel meer maar ik raakte zwaar uitgekeken op de bekende geuren dus ben ik een keer voor een kapitaal aan dure parfums gaan scoren, die verkoopster begon ervan te kreunen zelfsquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:57 schreef Ygritte het volgende:
Wowquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Wc Eend?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:00 schreef mschol het volgende:
ik heb de goedkoopste deo die ik kan vinden, good enough
Dit ziet eruit als 'wil ik ook proberen'quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Egoistequote:
Nomnomquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* Schuift kopje ijskoffie naar jouw kwanton.
Ja, je moet er echt niet teveel van sprayen ookquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit ziet eruit als 'wil ik ook proberen'![]()
Erg rozerig?
Morgen in huisquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier is ie het goedkoopst:
https://www.bol.com/nl/nl(...)ex/9200000059215960/
Lijkt op het flesje van Narcisso Rodriguez, droeg ik jaren geleden want favoriet van mn exquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Al was het alleen al om de prijsquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, je moet er echt niet teveel van sprayen ook
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Egoiste
Tommy
Boss bottled
Sauvage
Burberry
Ik vind echt heeeeeeel erg veel niet lekkerquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stuk of tien nu, vroeger veel en veel meer maar ik raakte zwaar uitgekeken op de bekende geuren dus ben ik een keer voor een kapitaal aan dure parfums gaan scoren, die verkoopster begon ervan te kreunen zelfs![]()
Mijn zus is helemaal erg, die heeft honderden flessen staan op alle plee's om te gebruiken en mee te nemen
Nee dat snap ikquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, je moet er echt niet teveel van sprayen ook
Bij mij 9 van de 10 dagen ook. 59 cent deo van Baleaquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:00 schreef mschol het volgende:
ik heb de goedkoopste deo die ik kan vinden, good enough
Oude vrouwtjesparfumquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind echt heeeeeeel erg veel niet lekker![]()
Ben nogal een lastig geurmonster.
Als ik bijvoorbeeld dicht bij iemand zit met een in mijn ogen wanstaltig parfum... pfff liever ga ik dan weg
Ik ookquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee dat snap ikIk ging hem net googlen
![]()
Ik heb een werk-deo en een thuis-deoquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij 9 van de 10 dagen ook. 59 cent deo van Balea
Keer een meisje gehad en die sproeide een halve fles Chanel iedere ochtend op zichzelf, de koffie, croissantjes en sapjes roken er gewoon echt zwanger naarquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind echt heeeeeeel erg veel niet lekker![]()
Ben nogal een lastig geurmonster.
Als ik bijvoorbeeld dicht bij iemand zit met een in mijn ogen wanstaltig parfum... pfff liever ga ik dan weg
Had 'm uit verveling opengemaakt op het vliegveld na het kopen, 2x op m'n pols gesprayed.. werkelijk de halve terminal rook naar rozen. Ik schaamde me kapotquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee dat snap ikIk ging hem net googlen
![]()
Marusha ga ik echt van over mijn nek.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oude vrouwtjesparfum![]()
Van die zoete weeīge walmen
ik 10 van de 10.. echt, moeilijk doen met luchtjes kan mij gestolen worden. ik heb volgens mij nog ergens een after shave van +15 jaar oud staan, praktisch vol (misschien 5x gebruikt?)quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij 9 van de 10 dagen ook. 59 cent deo van Balea
Receptioniste bij een van onze kantoren ook. Die ruik je ook echt aankomen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer een meisje gehad en die sproeide een halve fles Chanel iedere ochtend op zichzelf, de koffie, croissantjes en sapjes roken er gewoon echt zwanger naar
Nice! Niet zo standaard!quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mauboussin Homme
Hermčs Terre d’Hermes
Tom Ford Noir Extreme
Bleu de Chanel
Guerlain Vetiver
Kiehls Original Musk
Dat is de vaste roulatie.
parfumgeur trekt altijd snel in kaas.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer een meisje gehad en die sproeide een halve fles Chanel iedere ochtend op zichzelf, de koffie, croissantjes en sapjes roken er gewoon echt zwanger naar
Heb je ook Elon's Original Musk?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mauboussin Homme
Hermčs Terre d’Hermes
Tom Ford Noir Extreme
Bleu de Chanel
Guerlain Vetiver
Kiehls Original Musk
Dat is de vaste roulatie.
daarom normaliter maar 1 in huisquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:09 schreef kwiwi het volgende:
Maar hebben jullie dan met meerdere geurtjes niet alsnog dat je meestal dezelfde gebruikt omdat je die het lekkerste vindt?
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:09 schreef kwiwi het volgende:
Maar hebben jullie dan met meerdere geurtjes niet alsnog dat je meestal dezelfde gebruikt omdat je die het lekkerste vindt?
Mijn vader heeft ook een aftershave/Musk die volgens mij nooit opgaat. Die geur is ook erg herkenbaar.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
ik 10 van de 10.. echt, moeilijk doen met luchtjes kan mij gestolen worden. ik heb volgens mij nog ergens een after shave van +15 jaar oud staan, praktisch vol (misschien 5x gebruikt?)
spoiler faalquote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je ook Elon's Original Musk?
[spoiler][Badum tsss/spoiler]
Nee, want ik heb best wel vaak dat ik de ene dag heel erg zin heb in Zadig Girls can do everything en een dag later in Gucci Bloom of overig in collectie.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:09 schreef kwiwi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |