SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
20 graden met wel wat regen..quote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het nog steeds lekker weer in Croa?
zaterdag aanstaandequote:
Hmmm... ben toch meer het type voor warm en loungebedquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar er zijn ook fiets en wandelpaden op de duinen hoor.
dat heb je ook in de zomerquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hmmm... ben toch meer het type voor warm en loungebed
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Morgen nog lang weekend weg, huisje met sunshower, sauna, hottub hmmm
Met de buurvrouw samen?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Morgen nog lang weekend weg, huisje met sunshower, sauna, hottub hmmm
Ehmquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:05 schreef Ama het volgende:
En ik ga weer stoppen met sociaal doen enzo. Krijg je alleen maar ziektes van.
Ik was deze week nog een nacht ziek en de volgende morgen om 10:00 weer beterquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:05 schreef Ama het volgende:
En ik ga weer stoppen met sociaal doen enzo. Krijg je alleen maar ziektes van.
Corona denkt daar nog anders overquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Afgelopen weekend weer zo ouderwets met vrienden gezopen en gefeest, heb nu echt het gevoel dat Corona achter de rug is.
Short Covidquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik was deze week nog een nacht ziek en de volgende morgen om 10:00 weer beter
Ik hoop hetquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Afgelopen weekend weer zo ouderwets met vrienden gezopen en gefeest, heb nu echt het gevoel dat Corona achter de rug is.
Nou ik merk dat mijn lichaam 2 jaar niet verkouden of griep eruit aan het gooien is.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik was deze week nog een nacht ziek en de volgende morgen om 10:00 weer beter
Ik zit heel 2022 gebakkenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hoop hetIk heb nog steeeeeeds hier en daar allerlei concertkaarten en dance event dingen die niet zijn doorgegaan.
Misschien doen ze dan nog wel steeds 'bejaarden programmering' overigens wel goed om er weer een beetje in te komenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit heel 2022 gebakken
Ik na vriendenweekend even een kleine inzinking.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:08 schreef Koen66 het volgende:
Vorig jaar oktober 2 dagen beetje verkouden geweest, daarna helemaal niet meer
0:00 klaar en dan lekker bedje inrollen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien doen ze dan nog wel steeds 'bejaarden programmering' overigens wel goed om er weer een beetje in te komen
Ik zou eens bij Hans langsgaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:09 schreef Koen66 het volgende:
Waarom is Yg blauw, is dat al lang zo
Sinds Coronaquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:09 schreef UitStraling het volgende:
Sinds hoeneer valt griep en verkouden onder ziek zijn?
Ik heb 1x tyfus griep gehad. Toen dacht ik wel 'ohhh jaaa. snap dat sommige mensen hier ook dood aan gaan'.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:09 schreef UitStraling het volgende:
Vanaf een bepaald punt begin je je toch wel ziek te voelen hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:09 schreef UitStraling het volgende:
Nee joh knalrode lange haren en spierwitte borsten, je vergist je.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:09 schreef Koen66 het volgende:
Misschien wat minder drinken HAHAHAHAquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:09 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
0:00 klaar en dan lekker bedje inrollen.
Sommige mensen ZIJN veel eerder ziek dan dat ze zich ziek voelenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Vanaf een bepaald punt begin je je toch wel ziek te voelen hoor.
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb 1x tyfus griep gehad. Toen dacht ik wel 'ohhh jaaa. snap dat sommige mensen hier ook dood aan gaan'.
Nja ik trouwens ook ooit een keer, met koorts, warm koud warm koud warm koud, not funny.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Vanaf een bepaald punt begin je je toch wel ziek te voelen hoor.
Klinkt ietwat vreemd zo.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh knalrode lange haren en spierwitte borsten, je vergist je.
Nou danquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Nja ik trouwens ook ooit een keer, met koorts, warm koud warm koud warm koud, not funny.
Ik ook!quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:15 schreef UitStraling het volgende:
Ha mijn minions beginnen eindelijk de enorme teringzooi een beetje onder controle te krijgen, dadelijk een welverdiende whisky erin gieten gvd.
Verkoudheid niet maar een echte griep schijn je verdomde ziek van te kunnen zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:09 schreef UitStraling het volgende:
ja daar gaat wel een hoop tegelijk mis denk je nietquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Was laatst een collega mee naar de bruiloft van een andere collega.
Daar werd best doorgetapt.
Op een gegeven moment gooit die zo bier in zijn eigen gezicht, gooit bier door de lucht, en kotst de auto van een collega onder.
Volgende dag, krijg ik meldingen dat mr de telefoon niet opneemt, heeft ie zich ziek gemeld en hij had dienst.
Ik had het dan ook over de influenza variant zeg maarquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Nja ik trouwens ook ooit een keer, met koorts, warm koud warm koud warm koud, not funny.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |