Misschien krijgen ze wel allemaal pep toe geschoven zodat ze 50 uur kunnen blijven dansenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:58 schreef Eightyone het volgende:
Op zich leuk dat ze eens wat anders proberen (LLDL en de Meilandjes komen nog vaak genoeg). Maar in de promo's komt het wel erg cheesy over allemaal. Alsof de deelnemers onder schot worden gehouden: 'je moet breeduit lachen, want anders...'
2 x gezapt, en raad eens.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:00 schreef Eightyone het volgende:
Vanaf vanavond: 50 uur zo goed als non-stop dansende mensen (alleen onderbroken door Hart Van Nederland + Shownieuws), live, en dus ook 's nachts. Martien Meiland (joepie) geeft vanavond om 20.00 uur het startschot. Het paar dat het langst blijft staan ontvangt een ton.
De promotiemachine van Talpa draait al weken overuren, maar op Twitter blijft het nog wat stilletjes.
Is dat al een teken dat het een peperdure flop gaat worden, of zitten er toch al mensen handenwrijvend klaar?
Het kan zijn dat ik er tijdens reclameblokken eens naartoe zap.
50 uurquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:02 schreef spapaars het volgende:
Nou dit is het, een stelletje ongeregelde dansers.
24 uur?
Daarom zijn er ook artiesten, anders lijkt het mij aardig saai wordenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:07 schreef Pap89 het volgende:
Wat is er leuk aan om hier naar te kijken?
Heb je na 5min toch gezien?
Die Martinaquote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik zag iemand die verdomd veel leek op zo’n dude die tijdens de OS de NOS van commentaar voorzag in de studio.
Nee, ik weet niet hoe die heet, volgens mij vooral tijdens Judo toen kwam die vaak.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:15 schreef StephanL het volgende:
Duurt te langzal ze wel niet zingen
[..]
Die Martina![]()
Blij neger is blij![]()
Een snuifmarathon van 50 uur lijkt me veel leuker om te zien dan dit saaie dansen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:26 schreef superniger het volgende:
Hoeveel lijntjes coke gaat Wendy snuiven in 50 uur?
Lijkt mij ook niet. Na een kwartiertje heb je het wel gezien denk ik en ga je later op de avond nog ff kijken maar non stop echt niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Hier ga je toch niet meer dan 5 of 10 minuten naar kijken?![]()
![]()
Ze proberen wel zoveel als mogelijk wat variatie er in te brengen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet. Na een kwartiertje heb je het wel gezien denk ik en ga je later op de avond nog ff kijken maar non stop echt niet.
Ben reuze benieuwd naar de cijfers morgen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze proberen wel zoveel als mogelijk wat variatie er in te brengen.
Dat valt dan weer mee.
Zullen ze de kijkcijfers in tijdvakken moeten splitsen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben reuze benieuwd naar de cijfers morgen.
En dan optellen om er iets van te maken?quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zullen ze de kijkcijfers in tijdvakken moeten splitsen.
Hier draai ik mijn stoel niet voor om.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:57 schreef tja77 het volgende:
Marco heeft Kermit de kikker opgegeten?
Inderdaadquote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:05 schreef tja77 het volgende:
Marco heeft echt geen power in z’n stem.
Door hem ga ik niet kijken...quote:Op donderdag 14 oktober 2021 21:05 schreef tja77 het volgende:
Marco heeft echt geen power in z’n stem.
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 22:58 schreef freaky40 het volgende:
Toch raar dat ze geen livestreams hebben.
Wat zijn verder de regels? Mogen ze ff rusten af en toe en wat eten?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 00:27 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Wanneer ze moeten. Mag je zelf bepalen.
Eten, drinken, massage en een kort slaapje.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat zijn verder de regels? Mogen ze ff rusten af en toe en wat eten?
15 max 30 minuten of zo ?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 00:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Eten, drinken, massage en een kort slaapje.
Mwah, leuk als achtergrondmuziek.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Hier ga je toch niet meer dan 5 of 10 minuten naar kijken?![]()
![]()
Klopt en het is hem ook. Moest ook zijn naam googlen maar hij heet Roy Meijers. Uurtje terug ongeveer geïnterviewd.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 20:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik zag iemand die verdomd veel leek op zo’n dude die tijdens de OS de NOS van commentaar voorzag in de studio.
Het doet mij denken aan They shoot horses, don't they, een film die letterlijk over een dansmarathon gaat.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 08:15 schreef rvtm het volgende:
Programma doet me denken aan de dansplaag van 1518.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Dansplaag_van_1518
Groepen mensen begonnen spontaan te dansen totdat ze erbij neervielen. Laten we hopen dat dat hier niet gebeurd, maar gezond lijkt het me niet.
Nee, die zijn veel leukerquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:39 schreef Toine51 het volgende:
Dit zou ook zo een FOK-meting kunnen zijn...
Heeft Angela de Jong al een column klaar?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:19 schreef superniger het volgende:
Doodsaaie Dansmarathon is enorme flop: tragedie voor John de Mol
De kijkcijfers van donderdag 14 oktober 2021 (SKO) –
Het klonk op papier vast heel spannend en entertainend, maar in werkelijkheid is het bloedsaai: De Dansmarathon. En er kijkt geen hond.
Jan Versteegh en Wendy van Dijk openden De Dansmarathon gisteren even voor acht uur ’s avonds. Manusje van alles Martien Meiland mocht op een rode knop drukken, waarna honderd koppels de dansvloer betraden. De opdracht? Vijftig uur non-stop dansen. Het laatst overgebleven koppel wint 100.000 euro.
Horrorkijkcijfers
John de Mol, die zijn tv-idee na tien jaar werkelijkheid heeft laten worden, zal vandaag verslagen wakker worden. De Dansmarathon blijkt namelijk een van de grootste flops in de Nederlandse tv-geschiedenis te zijn. Het eerste uur trok 265.000 kijkers (6 procent), het tweede uur 170.000 kijkers (4 procent) en het derde uur 163.000 kijkers (3 procent).
Het meest gênante is nog wel dat SBS 6 de afgelopen weken net heeft gedaan alsof er een soort wereldwonder plaats zou vinden op de zender. Dag in dag uit waren er allerlei Dansmarathon-journaals te zien en Shownieuws deed net alsof heel Nederland hiermee bezig was. “Of het een beetje leeft? Ja heel erg!!!”, beweerde Wendy van Dijk aan de desk.
Doodsaai
Kennelijk heeft John de Mol dit in een vlaag van verstandsverbijstering bedacht, want dit is misschien leuk op de plaatselijke braderie, maar niet om je televisieavond mee te vullen. In een tijd waarin men gewend is aan hapsnap-televisie en snelle plotwendingen op Netflix, is urenlang kijken naar dansende koppels gewoon doodsaai.
Ook op sociale media reageert men verbijsterd. “Wauw. Die Dansmarathon is toch wel een nieuw absoluut dieptepunt op tv”, zegt EenVandaag-bekendheid Lammert de Bruin. En de gerenommeerde tv-kijker Victor Hopman: “Waarom ziet dit eruit als een verplicht personeelsfeest waar niemand zin in had?”
Saaie livestream
De twitterende tv-kijker Thijs denkt dat John de Mol zich echt lelijk heeft vergist. “We zitten gewoon naar een ellenlange saaie livestream te kijken waarin random mensen zitten te dansen? Dit had net zo goed de Facebook-live kunnen zijn van een lokale omroep die de afterparty van een bingoclub streamt.”
Recht tegenover het ‘dansspektakel’ was het Televizier-gala te zien. Thijs: “Er zou nu eigenlijk een categorie moeten komen voor slechtste tv-format en dat ze dan even gauw live schakelen naar de Dansmarathon op SBS 6.”
https://www.mediacourant.(...)ie-voor-john-de-mol/
Zit nu ook ff te kijken, apart programma maar die verlepte koppen zijn wel prachtigquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:35 schreef Claude_Viole het volgende:
Als ik zo kijk zijn een aantal mensen niet meer echt heel vrolijk...
Snap ook niet dat ze wel via youtube streamen maar geen chat hebben geactiveerd. Die chat is juist de fun bij live uitzendingen en opnames. Beetje slap lullen met onbekenden (net zoals op fok! :p) is juist wat live uitzendingen via internet zo goed maakt. Zitten daar echt alleen maar fossielen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:10 schreef freaky40 het volgende:
online te doen maar niet om een hele lineaire TV zender 3 dagen lang voor op te geven, die het al lastig heeft. De kijkcijfers van LLDL en De Meilandjes halen betere cijfers dan dit gedrocht. Maar aangezien John de Mol nog steeds geil wordt van lineaire TV zal hij de omslag naar online nog niet zo snel maken. Nog even, en dan is de boedel voor RTL dan worden er hopelijk andere en vooruitstrevendere beslissingen g
Mss moest John gewoon van z'n drugs af en dacht 'ie "nou, dan toch gewoon 2 vliegen in 1 klap?"quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:32 schreef freaky40 het volgende:
vloer ook mee gekregen. Wat een hobbezakken totaal inspiratieloos. Vind je het gek dat er niemand kijkt.
Overigens vallen me de marktaandelen nog wel mee, hoe later het w
Ze hadden in moeten springen op de populariteit van Squid Game en de afvallers direct afknallen.quote:
Sommige zien echt wazig. Nog lang niet iedereen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:09 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Ze hebben nu nog 30 uur te gaan![]()
Niemand die dat gaat volhouden
Elvisgodquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:15 schreef Mrmime het volgende:
Die vrouw met die zilveren riem / corset![]()
Zoiets komt er ook aan, maar dan met mensen met een studieschuld.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze hadden in moeten springen op de populariteit van Squid Game en de afvallers direct afknallen.
Als dat er komt...De tere zieltjes hebben hun mening hier al weer over gegeven inmiddels.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zoiets komt er ook aan, maar dan met mensen met een studieschuld.
Is ook een walgelijk concept.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als dat er komt...De tere zieltjes hebben hun mening hier al weer over gegeven inmiddels.
Jip.quote:
Ja die dat eensquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:37 schreef Claude_Viole het volgende:
Als je zo kijkt lijkt het soms net een disco van een bejaarden-soos.
Eigenlijk moet je gewoon met een aantal onbekenden een video maken voor een random koppel. En dan hun reacties zien als die getoond wordt.
Echt zo van: "WTF, wie zijn dat!"
Ligt aan de definitie van dansen daar. Een rolstoeldanser zit ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:43 schreef Claude_Viole het volgende:
Nummer 13 stond net aan de rand raar te bewegen. Greep naar zijn hoofd, hart, rare moves....
Die mogen ze wel even goed in de gaten houden....
Nummer niet gezien, maar er zit er net ook eentje op de grond, en gewoon door te swingen met de armen in de lucht
Mag dat ook![]()
Youtube zonder reclame:quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja die dat eens![]()
Al die kut reclames er tussendoor helpt ook echt voor de populariteit om te blijven kijken.
Weet niet of dat zo lekker is als je spieren mega stijf zijn, er moest ook iemand eruit met een gekneusde rug :xquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:49 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Wel een lekkere massage als je afvalt!
Ze moeten ook blijven dansen hequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:49 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Er is ook echt geen enkele interactie met de mensen die dansen hé.
Ja wist ik vanaf idd. Ga hem nu op de tv aanzettenquote:
quote:John de Mol, die zijn tv-idee na tien jaar werkelijkheid heeft laten worden, zal vandaag verslagen wakker worden. De Dansmarathon blijkt namelijk een van de grootste flops in de Nederlandse tv-geschiedenis te zijn. Het eerste uur trok 265.000 kijkers (6 procent), het tweede uur 170.000 kijkers (4 procent) en het derde uur 163.000 kijkers (3 procent).
Wordt wel beter denk ik. Je ziet nu al dat Youtube stream ook meer kijkers trekt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:52 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Denk ook echt dat de deelnemers totaal niet kunnen inschatten hoe zwaar het is om de hele tijd te bewegen. Is echt iets anders dan gewoon een avondje uit. Ben benieuwd of er nog iemand een hartaanval gaat krijgen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:50 schreef pascalito024 het volgende:
[..]
Weet niet of dat zo lekker is als je spieren mega stijf zijn, er moest ook iemand eruit met een gekneusde rug :x
Auw
Die heeft de hele nacht geen oog dichtgedaanquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:52 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Wat een vergelijking. Een prestatie van formaat ( MvdW) tegenover een flop van formaat...quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:55 schreef StephanL het volgende:
[..]
In het begin keek ook niemand naar zwemmarathon van Maarten van der Weijden
Eerder in de ochtend moest er iemand even naar de EHBO vanwege een te hoge hartslag. Maar die mocht weer terug. Veel mensen onderschatten het inderdaad.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:55 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Denk ook echt dat de deelnemers totaal niet kunnen inschatten hoe zwaar het is om de hele tijd te bewegen. Is echt iets anders dan gewoon een avondje uit. Ben benieuwd of er nog iemand een hartaanval gaat krijgen.
Dat er ook totaal geen overgang tussen de nummers zit zal ook niet echt helpen
Op ¤2 Miljard slapen ligt ook niet lekker..quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:56 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Die heeft de hele nacht geen oog dichtgedaan
Ja, dat kan gebeuren. Heb ik ook wel eens op de sportschool. Zegt het toestel opeens: Let op: uw hartslag is erg hoog! Niks aan de hand blijkbaar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:57 schreef pascalito024 het volgende:
[..]
Eerder in de ochtend moest er iemand even naar de EHBO vanwege een te hoge hartslag. Maar die mocht weer terug. Veel mensen onderschatten het inderdaad.
Is maar wat je er zelf van maakt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:57 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Wat een vergelijking. Een prestatie van formaat ( MvdW) tegenover een flop van formaat...
Wilde zeggen dat ze daar wel erg op letten dus haha, 1 dode en dit kan nooit meer op de televisie. (En een rechtzaak tegen John/SBS6).quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:59 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Ja, dat kan gebeuren. Heb ik ook wel eens op de sportschool. Zegt het toestel opeens: Let op: uw hartslag is erg hoog! Niks aan de hand blijkbaar.
Denk niet dat het om geld gaat, die Mol is een behoorlijke controlfreak die niks aan de verrassing over wilt laten. Dan zal dit wel als een behoorlijke klap aanvoelen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:58 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Op ¤2 Miljard slapen ligt ook niet lekker..
De Jury zal wel de opdracht hebben gekregen om soms een oogje dicht te knijpen, ze willen nog wat mensen overlaten aan het einde.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:01 schreef spapaars het volgende:
Het huppelt, met de hoop dat de jury het nog ziet als dansen.
Ze had hem ontmoet op een cruisequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:03 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Mirella en Carlos zijn eruit. Carlos is door zijn enkel gegaan.
83 te gaan!
Genoeg hardlopers die neervallen / hartstilstand krijgen nadat ze de marathon hebben gelopen, terwijl ze een prima wedstrijd hebben gelopen, ook jonge lopersquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:59 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Ja, dat kan gebeuren. Heb ik ook wel eens op de sportschool. Zegt het toestel opeens: Let op: uw hartslag is erg hoog! Niks aan de hand blijkbaar.
Maar ik leef nog! En zo intensief was ik ook niet bezigquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:06 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Genoeg hardlopers die neervallen nadat ze de marathon hebben gelopen, terwijl ze een prima wedstrijd hebben gelopen, ook jonge lopers
Beetje een 1995 gehalte. Ik had wel verwacht dat je regelmatig allemaal sensoren in beeld zou zien van diverse deelnemers, en dat ze geïnterviewd werden en geconfronteerd werden met hun metingen enzo....quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:26 schreef Document1 het volgende:
Ik heb het twee keer opgezet en daarna weer snel afgezet. Er is echt 0 entertainment, of je moet mensen die voorzichtig schuifelen leuk vinden. Dansen is het iig niet. Verder zit je naar die kneus van een Dennis te kijken die ook niks toevoegt. Er is blijkbaar een hal met metertjes van de deelnemers maar daar wordt ook niks mee gedaan. Je ziet bv niet bij een koppel in beeld de bijbehorende data. Ik had het al niet veel kans maar dit is echt typisch amateuristisch SBS niveau.
Welke muziek? Er wordt meer reclame en gekeuvel uitgezonden dan daadwerkelijk de wedstrijd. Ja, of je moet de YouTube-livestream bedoelen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:28 schreef Karina het volgende:
Ik vermaak me er wel mee eigenlijk, ik heb het opstaan tijdens het gamen, leuke muziek en af en toe even kijken hoe mensen aan het dansen zijn.
Dit is sowieso niet waar trouwens, dat paar moet namelijk dan wel eerst de 50 uur volmaken.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 17:00 schreef Eightyone het volgende:
(...) Het paar dat het langst blijft staan ontvangt een ton.
Jaaaquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:44 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik zie net dat Sieneke vannacht nog Shalalie Shalala gezongen heeft![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht dat die vrouw allang klaar was met zingenquote:
Rob zit nu bij SBS, wat denk je?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:54 schreef StephanL het volgende:
Liever te dik in de kist![]()
![]()
Komt Snollebollekes ook nog?
Ik heb de youtube aanstaan inderdaad. Al is DEZE muziek niet echt mijn smaak, die 2 weken in de kist gastquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Welke muziek? Er wordt meer reclame en gekeuvel uitgezonden dan daadwerkelijk de wedstrijd. Ja, of je moet de YouTube-livestream bedoelen.
Stap-tik?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
En daar vallen gele kaarten. Wegens te veel stap-tik.
Serieus. De tering.
En dat terwijl ze muziek opzetten waar niet op te dansen valtquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Serieus. De tering.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
Serieus. De tering.
Vast iets van kramp of iets dergelijks van zich af schudden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:06 schreef Claude_Viole het volgende:
WTF deed die gast uit Team Donald Duck?
Schudden met die billenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:06 schreef Claude_Viole het volgende:
WTF deed die gast uit Team Donald Duck?
Ik hoorde 'm ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:11 schreef StephanL het volgende:
Van boven zie ik zwartVond het een grappige opmerking
![]()
Ik vroeg mij al af of ze iets van verzoeknummers mochten aangeven.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:13 schreef Claude_Viole het volgende:
Verzoeknummer voor Team Donald Duck: Hukuna Matata
Ze wisselen allemaal geregeld van kleding.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:53 schreef Claude_Viole het volgende:
Dat gospel trio nummer 42.
Gaan die het nog lang volhouden in dat paarse gewaad? Lijkt me best wel zwaar met die lappen om....
Das wel kut, meerdere er al uit met rug en knie klachten. Wat best logisch is natuurlijk, wel respect voor de oudjes.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:39 schreef Claude_Viole het volgende:
Rug van de vrouw van koppel 5 gaat scheef. tevens oudste koppel op de vloer.
Gewoon muteknoppie indrukken en geen idee, als die komt mute ik ook ff.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:42 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Ik peer 'm maar!
Maar waar blijft Guus Meeuwis?
Zo lijkt het maar schijnen al meerdere gele kaarten te zijn uitgedeeld voor rustig hetzelfde doen heel de tijd. Iets met stap tik of zo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:42 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik baal nu dat ik niet heb meegedaan. Blijkbaar is het genoeg om een beetje heen er weer te wiebelen om niet te worden geëlimineerd, voor 100.000 euro hou ik dat wel vol.
Ja koppel 4 deed teveel stap tik! En koppel 10 was te passief.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo lijkt het maar schijnen al meerdere gele kaarten te zijn uitgedeeld voor rustig hetzelfde doen heel de tijd. Iets met stap tik of zo.
Ah kijk, dus zo simpel is het toch niet, 50 uur wakker blijven ken ik ook wel maar erbij dansen gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ja koppel 4 deed teveel stap tik! En koppel 10 was te passief.
Ah, ok dus daar door wordt wel op gelet. Ik dacht er namelijk een aantal te zien die precies dat deden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo lijkt het maar schijnen al meerdere gele kaarten te zijn uitgedeeld voor rustig hetzelfde doen heel de tijd. Iets met stap tik of zo.
Ja lopen jurrymensjes tussendoor heel de tijd. En ik zag het ook hoor maar wordt dus wel op gelet en bij teveel eruit dus.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:49 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ah, ok dus daar door wordt wel op gelet. Ik dacht er namelijk een aantal te zien die precies dat deden.
Ik was net te laat met muten, heb het nu in mijn hoofd zitten.quote:
Jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:52 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik neem aan dat de deelnemers ook vooraf zijn getest op 'stimulerende middelen'?
Gewoon adhd pillen nemen dan, de hoge dosis.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:52 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik neem aan dat de deelnemers ook vooraf zijn getest op 'stimulerende middelen'?
Of zet een eigen muziekje op met een geluidloze streamquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:55 schreef ChocoFan het volgende:
Ook grappig trouwens, kijken zonder muziek/geluid.
Oh geinig ja, ff doen, zal helemaal apart zijn dan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:58 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Of zet een eigen muziekje op met een geluidloze stream
Ben je dit serieus aan het kijkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:55 schreef ChocoFan het volgende:
Ook grappig trouwens, kijken zonder muziek/geluid.
Half serieus, vanaf half 1 vandaag pas.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ben je dit serieus aan het kijkenHoe lang al?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:02 schreef MacDeMarco het volgende:
Lijkt net een zombie horde zonder geluid.
Wie? En alle oude mode komt terug dus waarom die dingen nietquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:02 schreef Mani89 het volgende:
Waarom lijkt het bij Jaap Resema altijd alsof hij shoulderpads draagt?
Is toch ook gewoon op tv? Ik zapte er toevallig voorbij daarnet, wat een sneue bende. Ik denk dat de laatste paar uur misschien te doen zijn als ze half dood wiebelen. Ik ga weer verder Netflix bingen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Half serieus, vanaf half 1 vandaag pas.Streams he.
Omdat ie moet compenseren voor zijn talentloosheid.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:02 schreef Mani89 het volgende:
Waarom lijkt het bij Jaap Resema altijd alsof hij shoulderpads draagt?
Ja bij sbs maar dan heb je ook reclame dus heb maar youtube aangezet, benieuwd hoe lang ik het volhoud, hoe sneu het ook isquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon op tv? Ik zapte er toevallig voorbij daarnet, wat een sneue bende. Ik denk dat de laatste paar uur misschien te doen zijn als ze half dood wiebelen. Ik ga weer verder Netflix bingen.
Ik kan dit soort sneue dingen wel even volhouden hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja bij sbs maar dan heb je ook reclame dus heb maar youtube aangezet, benieuwd hoe lang ik het volhoud, hoe sneu het ook isLaatste uren zullen denk ik wel het leukste zijn voor ons kijkers. Netflixe
![]()
Tijd voor wat happy hardcorequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:06 schreef Jason22 het volgende:
Ik weet niet wat ik zie, allemaal halve zombies
Ik ook wel, heb BB ook gevolgd en zo dus eitje dit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan dit soort sneue dingen wel even volhouden hoor
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Kut, die Jaap nam afscheid. Ik het geluid weer aanzetten.
''we gaan er nog eentje doen!''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |