Watt???quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]200 x 50 wat= 10.000 wat
Is 2,50 per uur als alleen de lampen aan staan![]()
![]()
Daar heb je al drie fasen voor nodig
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:50 schreef JeOma het volgende:
Ook leuk, volgens de advertentie is de woning (linkje) "in eenvoudige staat".
[ afbeelding ]
Die poster is echt geniaal op die plek....
Ik ben er trouwens achter hoe het zit qua gezinssamenstellingquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is dat idd de She-shed op het terras.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:49 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik ben er trouwens achter hoe het zit qua gezinssamenstellingZijn jongste dochter is 15 of 16 en haar kamer is die op het dak, met uitgangen naar beide delen van het huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Nee, ik zie echt nog een douche. In de tekst staat ook vermeld dat er twee badkamers zijn.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
1 badkamer en 1 wc.
En echt waar? Sta je dan al binnen?
tip: laat je sarcasme radar eens nakijken![]()
Goed gespot!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 08:21 schreef Lienekien het volgende:
Met de kennis van nu:
Gouden kalf:
[ afbeelding ]
Porgy’s massagestoel (na dubbele hernia) plus massagebed:
[ afbeelding ]
Bron
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:49 schreef yinu het volgende:
[..]
Ik ben er trouwens achter hoe het zit qua gezinssamenstellingOh, het was eigenlijk jouw vondst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overheen gelezen. Wel bevredigend, zo'n mysterie dat is ontrafeld. En nu wordt de boel dus toch verkocht... Misschien omdat het jongste kind het huis uit gaat?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Een fornuis met een soort warmhoudplaat & lade?quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:55 schreef Fietsertje70 het volgende:
Weet iemand wat dit voor een apparaat is?
[ afbeelding ]
Plattebuiskachel.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:55 schreef Fietsertje70 het volgende:
Weet iemand wat dit voor een apparaat is?
[ afbeelding ]
Meer foto's van de schuur dan van het huisquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:44 schreef onlogisch het volgende:
https://www.funda.nl/koop/dordrecht/huis-41000518-reeweg-zuid-44/
Niet zo zeer de woning meer de omschrijving.
[ afbeelding ]
De woonhuis
quote:Omschrijving
Unieke kans voor een handige starter! In het centrum van Velp gelegen appartement met een woonoppervlak van 44 m² op de tweede etage. Het 2-kamerappartement beschikt over 2 voormalige logeerkamers met 2 badkamers.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:09 schreef Claudia_x het volgende:
Home. Live, love, laugh. If you can dream it you can do it. Love. Relax. Live, love, laugh. Dreams. Love.
Uitgevoerd in monochrome tinten in fucking Purmerend Afrika. Zo ziet voor mij de hel eruit. Ik zal jullie de rest besparen:
[ afbeelding ]
Nee eigenzinnig Amsterdams. En hou je muil verrekte provinciaalquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:28 schreef SQ het volgende:
Da's niet persé Amsterdams hoor, daar staat Eindhoven tegenwoordig ook vol mee
Visgraat deuren en zwart stalen vloeren!quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:33 schreef Lienekien het volgende:
Zodra de provincialen dit ook mooi gaan vinden, wordt het natuurlijk hoog tijd voor iets anders.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:37 schreef SQ het volgende:
[..]
Visgraat deuren en zwart stalen vloeren!
https://speld.nl/2021/11/(...)met-visgraat-deuren/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, nee, nee.
Ik weet dat open haarden uit de gratie zijn, maar moet dit nou?
Welja, wat moderne kunst erbij:
Zo langzamerhand begint Purmerend Afrika een aantrekkelijk alternatief te worden:
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:55 schreef Claudia_x het volgende:
Zo langzamerhand begint Purmerend Afrika een aantrekkelijk alternatief te worden:
Een Dr. Jekyll & Mr. Hyde huis.
Dr. Jekyll, werkelijk prachtig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook de tuin is geweldig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan komt Mr. Hyde tevoorschijn:
[ afbeelding ]Wat een vet huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Nee, nee, nee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ].
Die paar dingen die echt niet kunnen, zijn in een weekje opgelost. De basis is wel erg vet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook de tuin is geweldig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]WAT GAAF!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Nee, nee, nee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jammer dat ik slechts 137K kan lenen bij de bank...
als je dat huis koopt hequote:Op vrijdag 5 november 2021 11:10 schreef Essebes het volgende:
Dit is helaas de mooiste foto van dit appartement op Scheveningen 😭
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)5-zwolsestraat-15-h/
wel chill dat je dan vrij gesteld word van alle belastingen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:50 schreef Vaiana het volgende:
Ik vind dit ook wel een parel van een verschijning.
[ afbeelding ]
Extra treurig is dat de makelaar tot 2x toe 'grootte' ipv 'grote' gebruikt in de omschrijving.
Als je hier permanent woont zal je er uiteindelijk aan wennen. ALs je het als appartementje verhuurt zullen de meeste bezoekers er hun gehele verblijf van onder de indruk blijvenquote:Op vrijdag 5 november 2021 11:11 schreef hoechst het volgende:
[..]
als je dat huis koopt he
zal je dan schijt ziek worden na een lange periode van dat uitzicht? of blijft dat mooi?
AppartementJE?quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:27 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Als je hier permanent woont zal je er uiteindelijk aan wennen. ALs je het als appartementje verhuurt zullen de meeste bezoekers er hun gehele verblijf van onder de indruk blijvenoftewel
betaal nooit extra voor een mooi uitzicht, betaal hoogstens extra om een lelijk uitzicht te voorkomen, als je je daar eenmaal aan ergert zal je je ook nooit meer ont-ergeren.
Jezus fuck mijn ogenquote:Op vrijdag 5 november 2021 10:50 schreef Vaiana het volgende:
[ afbeelding ]
Extra treurig is dat de makelaar tot 2x toe 'grootte' ipv 'grote' gebruikt in de omschrijving.
Nou, ik zou dat uitzicht wel ok vinden hoor. Zee en lunchten raak je toch nooit uitgekeken?quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:11 schreef hoechst het volgende:
[..]
als je dat huis koopt he
zal je dan schijt ziek worden na een lange periode van dat uitzicht? of blijft dat mooi?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook de tuin is geweldig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik vind het echt geweldig. Niet per se mooi, of wat ik zelf zou willen, maar wel heel tof dat het zo tot in details uitgedacht en helemaal uitgewerkt is. En sommige dingen vind ik echt prachtig zoals het water-ornament in de tuin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Nee, nee, nee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Holy moly!quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:50 schreef Vaiana het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nichtje had het vaak over een vriendin die alles van Riviera Maison (zo chic mogelijk uitgesproken) had en ze klonk altijd alsof dat heel erg begeerlijk was. Ik kende het helemaal niet. Toch maar eens opgezocht. omg...quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:11 schreef SQ het volgende:
Lekker veel harten en riviera maison
Edit- ah, ze is nagelstyliste, dat verklaart gelukkig alles.
Ja hoor, ik (provinciaal, overigens) vind het weer heel mooi. Lekker slecht afgewerkt en zonder veiligheidshekjes. Alleen jammer van die afzichtelijke bank.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:21 schreef Claudia_x het volgende:
Weer eens een eigenzinnig, Amsterdams appartement voor de provincialen onder ons om op af te geven. Kunst, boeken en een industriële afwerking, ik houd ervan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Uniek Chalet"? Ik zie een veredelde woonwagen, letterlijk trouwens. En een grootte garage, ouch... Dat doet pijn aan je ogen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:50 schreef Vaiana het volgende:
[ afbeelding ]
Typhus, een combi van een hoerenkiet met een grieks paleisjequote:Op vrijdag 5 november 2021 11:10 schreef Essebes het volgende:
Dit is helaas de mooiste foto van dit appartement op Scheveningen 😭
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)5-zwolsestraat-15-h/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |