Gelukkig maar. Succes man.quote:
valt nog meequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
13,13 voor drankje of tabletjes idd
Maar dat zijn vitamine dingen sowieso
Wachten tot het Kruidvat de 2 halen 1 betalen aanbieding heeft. Scheelt de helftquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
13,13 voor drankje of tabletjes idd
Maar dat zijn vitamine dingen sowieso
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wachten tot het Kruidvat de 2 halen 1 betalen aanbieding heeft. Scheelt de helft
Veel te doen, druk. Weinig vrije tijd. Maak me drukquote:
Internet!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
valt nog mee
davitamon is al gauw 20 euro
Yep, en dan moet je er eigenlijk wat aan doenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja precies... je lichaam geeft toch een signaal af zo van ja dit is niet je beste versie van jezelf (qua energielevel).
echt een haagstipquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Je kunt ook een blok ijzererts eten, dan ben je in 1 klap van je ijzertekort af.
Die fabrikanten maken volgens mij echt dikke marges. Heb supplementen van Kruidvat die zijn echt stukken goedkoperquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
valt nog mee
davitamon is al gauw 20 euro
dat zijn meer ijzertabletten zelfquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:41 schreef maily het volgende:
[..]
Dat schijnt dan weer minder te zijn voor je ontlasting ...
Ja of vitamine d pilletje (niet teveel) maar nu de winter aankomt en de zonuren gaan verminderen is dat wel goed om te nemen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als de r in de maand is multivitaminen nemen
ik haal dat alleen als het in de aanbieding isquote:
Maar dan moet ze een kunstklapper ...quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Je kunt ook een blok ijzererts eten, dan ben je in 1 klap van je ijzertekort af.
Etos heeft korting nuquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wachten tot het Kruidvat de 2 halen 1 betalen aanbieding heeft. Scheelt de helft
Ik denk dat mentaal en lichaam niet los van elkaar staan en het een roept het ander op en andersom…. Makes sense?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Veel te doen, druk. Weinig vrije tijd. Maak me drukte druk. Ik weet wel van ja pieker niet maar dat gaat sneller als je niet goed voelt. En soms ben ik zo moe dat ik er niet van kan slapen.
Kan ook mentaal een blokkade zijn nu dat ik gewoon niet goed kan opladen zegmaar.
hmmm lastig jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Veel te doen, druk. Weinig vrije tijd. Maak me drukte druk. Ik weet wel van ja pieker niet maar dat gaat sneller als je niet goed voelt. En soms ben ik zo moe dat ik er niet van kan slapen.
Kan ook mentaal een blokkade zijn nu dat ik gewoon niet goed kan opladen zegmaar.
denk eraan je kunt ook teveel vitaminen en voedingssuplementen slikkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, en dan moet je er eigenlijk wat aan doen
Ik slik vit. D en multivit. Vooral als je wat ouder wordt heb je extra vit D nodig. Je kunt je ook heel naar gaan voelen als je daar een gebrek aan hebquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja of vitamine d pilletje (niet teveel) maar nu de winter aankomt en de zonuren gaan verminderen is dat wel goed om te nemen.
Hoeveel zit in zo'n potje?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die fabrikanten maken volgens mij echt dikke marges. Heb supplementen van Kruidvat die zijn echt stukken goedkoper
klopt 4 of 5 euro voor een potjequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die fabrikanten maken volgens mij echt dikke marges. Heb supplementen van Kruidvat die zijn echt stukken goedkoper
Daar ben ik met je eensquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:43 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik denk dat mentaal en lichaam niet los van elkaar staan en het een roept het ander op en andersom…. Makes sense?
ja alleen onthouden maar niet uitvoeren hoop ikquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
echt een haagstip
maar bedankt haags ik zal het onthouden![]()
Ik heb binnekort vakantie maar ik wil gewoon verkomen dat ik echt gewoon van de leg raak zegmaar.quote:
Ja precies! Dus het is echt wel nodig om je vitaal te voelen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik slik vit. D en multivit. Vooral als je wat ouder wordt heb je extra vit D nodig. Je kunt je ook heel naar gaan voelen als je daar een gebrek aan heb
I know maar dat doe ik ook nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk eraan je kunt ook teveel vitaminen en voedingssuplementen slikken
en dat is ook niet goed voor je
deze borrelnut is niet zo nutsquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja alleen onthouden maar niet uitvoeren hoop ik
Ik ga morgen ff kijken dat is veel!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn multivitaminen, zitten 100 in
Ja dat moet je zeker doen. Kijken wat prio heeft en wat niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb binnekort vakantie maar ik wil gewoon verkomen dat ik echt gewoon van de leg raak zegmaar.
Ik ga er wat aan doen iig
Ja dat dus...quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dat moet je zeker doen. Kijken wat prio heeft en wat niet.
stress is echt een killerquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb binnekort vakantie maar ik wil gewoon verkomen dat ik echt gewoon van de leg raak zegmaar.
Ik ga er wat aan doen iig
https://www.kruidvat.nl/g(...)ltivitaminen/c/30277quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik ga morgen ff kijken dat is veel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |