dus jij gaatquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:27 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe je het bekijkt. Nederland is niet echt groot ofzo
moequote:
ja preciesquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja, ingewikkeld.
De term staat nu voor een bepaalde cultuur zeg maar.
Dat is niet best ...quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
na ja gisteren en zondag had mama veel zorgen
zie moest somige ziekenhuiser in wien bellen om dat zij de
broer niet gevonden heeft ,die is in behandeling weg zucker
en heeft waarschijnlijk zijn mobiletelefon verloren
misschien rijd ze de week nog nach wien
Was niet grappig bedoelt hoor. Jij zegt geen tijd te hebben en ik lees hier constant dat je heen en weer aan het tuffen bent om een stok op te halen of naar een demo te gaan kijken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
hoe ontzettend grappigIk heb die woning pas vandaag aangeboden gekregen, dus je vergelijking is simpelweg ronduit debiel.
Bovendien wil ik geen behang, maar latex op de muren. En dat is mijn probleem ook niet, ik moet iemand hebben die laminaat kan leggen.
Kan Papabear geen laminaat leggen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
hoe ontzettend grappigIk heb die woning pas vandaag aangeboden gekregen, dus je vergelijking is simpelweg ronduit debiel.
Bovendien wil ik geen behang, maar latex op de muren. En dat is mijn probleem ook niet, ik moet iemand hebben die laminaat kan leggen.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:28 schreef Rafeiro het volgende:
Mis dat monster nog wel, en is al 10+ jaar weg.
Ja ik dus precies andersom. En ik denk dat velen het ook met het laatste associëren. En niet met wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat eerste. Maar die term zelf is ook nieuw voor mij, vandaar dat ik met het laatste associeer
Je oom is nog steeds vermist.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
O nog steeds niet, dat klinkt niet fijn. OOk niemand van de buren bellen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt misschien wel zo, maar ik moet het eerst hier eruit halen, dan verhuizen daarheen, daar gaan leggen, in de tussentijd gaan alle spullen die op het laminaat staan drie keer door m'n handen heen. Als ik het nieuw zou aanschaffen en direct zou kunnen leggen zonder naar de zooi hier om te kijken zou ik een groot probleem minder hebben ja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom heb je geen tijd eigenlijk, je hebt hele dagen tijd?
Misschien bloed laten testen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
moe
ik weet niet wat het is, maar ben echt intens moe maar wil nu eventjes genieten van vrije tijd
Versleten rug. Doet ie niet meer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan Papabear geen laminaat leggen?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
onmogelijk
ik kan het wel anders formuleren
ze moeten kappen met die gendershit
er wonen ook mensen die man of vrouw zijn en geen boodschap hebben aan al die neutrale zooi
Had ik toen een verhuizing op handen? Nee, dus je vergelijking is nog steeds ronduit debiel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was niet grappig bedoelt hoor. Jij zegt geen tijd te hebben en ik lees hier constant dat je heen en weer aan het tuffen bent om een stok op te halen of naar een demo te gaan kijken.
Klote zeg voor jequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
Tip, als je nu vast laminaat er uithaalt en klaar legt in de periode dat je de sleutel nog niet hebt? Dan lit alles klaarquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt misschien wel zo, maar ik moet het eerst hier eruit halen, dan verhuizen daarheen, daar gaan leggen, in de tussentijd gaan alle spullen die op het laminaat staan drie keer door m'n handen heen. Als ik het nieuw zou aanschaffen en direct zou kunnen leggen zonder naar de zooi hier om te kijken zou ik een groot probleem minder hebben ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |